Skrevet av Emne: Hva er forskjellen? 1,3-dimethylamylamine - Geranium  (Lest 5606 ganger)

Utlogget JFT96

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 37

Dette er nok kanskje det dummeste spørsmålet mange har sett på en stund, men stiller det fordeom.

Hva er forskjellen på 1,3-dimethylamylamine og Geranium? Slik jeg har forstått det er 1,3-dimethylamylamine en ekstrakt fra geranium planten.

På noen kosttilskudd står det "Inneholder Geranium" Mens på andre "Inneholder 1,3-dimethylamylamine" Er dette det samme, eller har det to forskjellige effekter?

Håper på klart svar:)

Utlogget maxgain

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 310
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 310

Geranium inneholder 1,3 dmaa. Blir samme sak som at guarana inneholder koffein og ma huang inneholder effedrin.

DMAA innholdet er rundt 10% av geraniuminnholdet

Utlogget JFT96

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 37

Så er produkt som inneholder 1,3 dmaa er bedre enn et som ineholder Geranium?

Utlogget maxgain

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 310
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 310

Ofte man har mer effekt av den kjemisk fremstilte komponenten enn en urt som innehokder komponenten.

Ville nok heller gått for et produkt som inneholder ren 1,3 DMAA enn geranium om jeg var ute etter et slikt produkt

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Ofte man har mer effekt av den kjemisk fremstilte komponenten enn en urt som innehokder komponenten.

Ville nok heller gått for et produkt som inneholder ren 1,3 DMAA enn geranium om jeg var ute etter et slikt produkt
Indeed, DMMA funker

Utlogget JFT96

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 37

Ofte man har mer effekt av den kjemisk fremstilte komponenten enn en urt som innehokder komponenten.

Ville nok heller gått for et produkt som inneholder ren 1,3 DMAA enn geranium om jeg var ute etter et slikt produkt

Takker for flott svar! Honnør.

Jeg handlet for litt siden Anabolic Beast fra Gymgrossisten, men får snart to bokser Jack3d. Skal først præve Anabolic beast i en Mnd(Kanskje dobbel dose) for så å prøve Jack3d å se om jeg merker noen merkbare forskjeller. Har du noen synspunker på av/på periode samt økning av dosene?

Utlogget Merirox

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 29

Takker for flott svar! Honnør.

Jeg handlet for litt siden Anabolic Beast fra Gymgrossisten, men får snart to bokser Jack3d. Skal først præve Anabolic beast i en Mnd(Kanskje dobbel dose) for så å prøve Jack3d å se om jeg merker noen merkbare forskjeller. Har du noen synspunker på av/på periode samt økning av dosene?
For best mulig effekt burde du ta omtrent 2 uker pause før du begynner å ta Jack3d etter bruk av Anabolic Beast i en måned. Deretter vil jeg anbefale 1 uke pause når du føler at du trenger 3 skjeer Jack3d for å oppnå ønsket effekt.

Du kan øke dosene når du føler at du ikke får like god effekt som du først gjorde. Det beste ville vært maks 0,5 skje øking fra forrige dose.

Utlogget JFT96

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 37

Ok, forsøker en mnd ca med Anabolic beast da regner jeg med. Eller er dette produktet bortkastet tid, å jeg burde bruke Jack3d i stedet?
Hater disse pausene, føler jeg mister det største kicket etter 2 tunge sett mark/bøy!

Utlogget maxgain

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 310
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 310

Effekten vil jo vare lenger om du bare bruker det på beindag feks. Jeg har brukt Jack3d sporadisk(etter nattevakter) 2-3måneder i strekk og det har levert hver gang.

Har ingen erfaring med AB

Utlogget JFT96

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 37

Hvilken effekt følte du Jack3d ga deg? Har tidligere brukt en boks Ripped Freak Pre Workout, og følte jeg ble mere giret, piffet opp og bedre pump at det. Men er usikker på om det inneholder Geranium eller 1,3 Dmma. Noen sier det inneholder Geranium, men har lest flere ganger gjennom inneholdet, uten å finne det!

Skal i tiden frem mot sommeren sammenligne AB (Geranium) og Jack3d(1,3dmma) så får jeg sett hva som funker best på min kropp.

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Hva er forskjellen? 1,3-dimethylamylamine - Geranium
« #10 : 15. februar 2012, 13:51 »
eneste mann oppnår med disse produktene er litt mere guffe på trening. Noe so mer viktig etter å ha jobbet en hel dag ... tror ikke de har ført til mange gram mere muskler...

blir sterkere av kreatine og beta alanin... så det har jeg kjøpt løst for å dose utenom, men er vedlig glad i pre workouts for å orke å komme meg på gymmet enkelte dager... og de med 1,3 dim er da å foretrekke..da koffein har null effekt lenger for meg...  white flood osv gir mere samme effekt som kreatin og beta alanine.

ps anbefaler bulk BA, da kan du ta en t skje (ca 1,5g) og få en prikkedød som gruser jack3d.. men det funker , fordi man blir utrolig gira av å klø inne i ørene og i anus lol...   ja faktisk vanskelgi å sitte på ræva når det kjenens ut som man har rullet i glava..... .

anabolic beast fungerer så og si likt som jack3d for meg, muligens er den hakket bedre Grin veldig fornøyd med den.

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Hva er forskjellen? 1,3-dimethylamylamine - Geranium
« #11 : 15. februar 2012, 16:05 »
eneste mann oppnår med disse produktene er litt mere guffe på trening. Noe so mer viktig etter å ha jobbet en hel dag ... tror ikke de har ført til mange gram mere muskler...

blir sterkere av kreatine og beta alanin... så det har jeg kjøpt løst for å dose utenom, men er vedlig glad i pre workouts for å orke å komme meg på gymmet enkelte dager... og de med 1,3 dim er da å foretrekke..da koffein har null effekt lenger for meg...  white flood osv gir mere samme effekt som kreatin og beta alanine.

ps anbefaler bulk BA, da kan du ta en t skje (ca 1,5g) og få en prikkedød som gruser jack3d.. men det funker , fordi man blir utrolig gira av å klø inne i ørene og i anus lol...   ja faktisk vanskelgi å sitte på ræva når det kjenens ut som man har rullet i glava..... .

anabolic beast fungerer så og si likt som jack3d for meg, muligens er den hakket bedre Grin veldig fornøyd med den.

HAHA hoosjjjj så det ekke bare jeg som kjenner det i the dark hole nei:p
BA is the shit!:) det merker man i allefall noe av Tongue

Utlogget Believe

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 134
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 134


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!