Skrevet av Emne: Razzia i Trondheim  (Lest 366056 ganger)

Utlogget rambonot

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Sv: Razzia i Trondheim
« #435 : 22. februar 2012, 20:10 »
Hvem kom først? Høna eller egget?
Egget

Utlogget FOG

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 189
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 189

Sv: Razzia i Trondheim
« #436 : 22. februar 2012, 20:45 »
Hva jeg tror er vell ikke så interessant , men hva forskere/leger sier er litt mere interessant

Det ligger nok mere bak enn bare steroidene , jeg mener folk som ikke er utdannet er mere aggressive enn de som har høyere utdanning.. Men er det da utdanningen som gjør gruppen mindre aggressiv ?

Jeg kjenner mange som er hissige, og da jeg kjenner flere som ikke bruker steroider kontra som bruker , så kjenner jeg faktisk flere som er hissige uten steroider enn på steroider...(sjokkerende?)

Men i motsetting til deg FOG(kanskje?), så har jeg prøve steroider selv, og mitt liv forandret seg minimalt på steroider i forhold til uten , eneste forskjell var progresjon og matlyst , muligens oftere gretten av sult enn uten steroidene da men Smiley
Jo, jeg har brukt steroider i en 2årsperiode ca. Da har vi i såfall meget forskjellige møter med steroider. Jeg kjenner ca 20 stk som har brukt steroider. (kjenner, som i gode venner) å kun 2 av dem opplevde å ikke få mere aggresjon av det. Uttrykket roid rage er vell ikke dratt ut av løse luften eller Wink å det er vel en kjent sak at testosteron er med å styrer aggresjonen vår, så at en mangedobbling av testonivåer ikke skal forandre oppførselen vår høres merkelig ut spør du meg. Men, bra for deg og dine hvis dere ikke sliter noe med det da Smiley

Utlogget nickvaage

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 504
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 504

Sv: Razzia i Trondheim
« #437 : 22. februar 2012, 21:08 »
Hva jeg tror er vell ikke så interessant , men hva forskere/leger sier er litt mere interessant

Det ligger nok mere bak enn bare steroidene , jeg mener folk som ikke er utdannet er mere aggressive enn de som har høyere utdanning.. Men er det da utdanningen som gjør gruppen mindre aggressiv ?

Jeg kjenner mange som er hissige, og da jeg kjenner flere som ikke bruker steroider kontra som bruker , så kjenner jeg faktisk flere som er hissige uten steroider enn på steroider...(sjokkerende?)

Men i motsetting til deg FOG(kanskje?), så har jeg prøve steroider selv, og mitt liv forandret seg minimalt på steroider i forhold til uten , eneste forskjell var progresjon og matlyst , muligens oftere gretten av sult enn uten steroidene da men Smiley

Om det er deg på avatar bildet ditt tror jeg ikke akkurat du har hvert noe storforbruker av steroider som gjerne er samtale emnet i akkurat innlegget mitt, som sagt - jeg skrev heller ikke at ALLE AAS (Beklager skrivefeilen tidligere siden det gjorde det så opprørt) brukere havner på sykehus heller.

Og om AAS skal sammenlignes med fotball så blir dette for dumt for meg, fotball skader skjer i forbindelse med ulykker. Skal man tenke slik kan man like gjerne mure inne hele norske befolkningen fordi de kan eventuelt vrikke en fot...
Tobakk derimot har hvert lovlig i mange mange år fordi det ble vanlig lenge før det fantes noe som helst som forskning, flere stater prøver støtt og stadig å presse ned forbruket ved hjelp av reguleringen fordi det koster akkurat befolkningen og ikke-røykere en helt vanvittig sum i lunge-kreft behandlinger og what not ellers. Du så hva som skjedde for en del tiår siden når de la ned totalforbud, det er ikke akkurat noe som kan fikses over natten.
Tobakk har en helt annen historie enn AAS, man gjør ikke AAS lovlig for å skape et nytt lignende tobakk-problem for å så bruke flere milliarder det ens måtte medføre befolkningen og landet.


Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Razzia i Trondheim
« #438 : 22. februar 2012, 21:16 »
Gutter, nå tror jeg vi har sporet av en hel del fra topic. Greit nok - interresant diskusjon, opprett eget emne på det, så kan vi diskutere videre der, men kanskje ikke i dette topic?

 Offtopic






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Razzia i Trondheim
« #439 : 22. februar 2012, 21:54 »
Tja, hvis steroider hadde vært ufarlig både psykisk og fysisk så hadde man kanskje vært mer tilbøyelig til å synes at det egentlig bare er tull å arrestere folk som driver med dopingdistribusjon og salg og heller konsentrert seg om det som går på mafiavirksomhet, hvitvasking av penger osv.

Faktum er nok at de folkene som driver med nettopp det der er veldig klare over skadevirkningene og ganske enkelt gir faen og skal tjene penger, akkurat som andre langere. Boleentusiasten som videreselger til 4-5 kompiser er ikke nødvendigvis sånn, nå snakker jeg om "de store gutta".

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Mandodiao

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 140

Sv: Razzia i Trondheim
« #440 : 22. februar 2012, 22:06 »
Ja de er nok en gjeng kyniske karer som har bygd seg opp
et overpriset marked med suksess

Men så lenge steroider er ulovlig vil det sikkert være sånn

disse karene får seg en smekk , og noen andre karer får seg litt flere
kunder og litt mere skittene penger i lomma


Utlogget Toreto

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 342
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 342

Sv: Razzia i Trondheim
« #441 : 22. februar 2012, 22:16 »
De som bruker det støtter det 100%, mens de andre som ikke har prøvd det følger media slavisk. Fatter ikke hvorfor folk bryr seg, så samt det ikke blir brukt for å juke i noe. La folk få ta det de ønsker. Nå snakker jeg ikke om selging, men kun bruk.

Utlogget Hardrock_ram

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 463
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 463

  • verdens beste ting er kake
Sv: Razzia i Trondheim
« #442 : 22. februar 2012, 22:36 »
Jeg tror de færreste har problemer med folk som innrømmer at de bruker AAS. De som irriterer meg er de som ljuger om bruken sin. Nå skal jeg ikke nevne navn, men det er et par rimelig svære karer i diverse reklamer her på TF som har "trøkka" rimelig greit, og dermed ser ut som en belgisk blå. Alle med mer enn to hjerneceller skjønner at det ikke er naturlig. Allikevel er det slike folk vi som trener seriøst men reint ofte blir målt opp i mot. Folk med erfaring i gamet kan ofte ha en god følelse av hvem som trøkker og hvem som er reine. Vanlige folk har ikke dette.

Utlogget Ironmad

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 946
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 946

Sv: Razzia i Trondheim
« #443 : 22. februar 2012, 22:37 »
De som bruker det støtter det 100%, mens de andre som ikke har prøvd det følger media slavisk. Fatter ikke hvorfor folk bryr seg, så samt det ikke blir brukt for å juke i noe. La folk få ta det de ønsker. Nå snakker jeg ikke om selging, men kun bruk.
De som kjøper det ulovlig støtter det inndirekte, de som får det av legen støtter det ikke.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Razzia i Trondheim
« #444 : 22. februar 2012, 22:57 »
De som bruker det støtter det 100%, mens de andre som ikke har prøvd det følger media slavisk. Fatter ikke hvorfor folk bryr seg, så samt det ikke blir brukt for å juke i noe. La folk få ta det de ønsker. Nå snakker jeg ikke om selging, men kun bruk.

Hvis du har rett i at folk som bruker steroider stort sett støtter det 100% (mens de bruker det) så høres det ut som det er et sterkt innslag av psykisk avhengighet forbundet med bruk. Ellers så kan man forvente seg at folk har mer delte oppfatninger om noe de bruker, alt fra A til Å. Bruken er tross alt mer komplisert enn å spise en pille en gang om dagen, følge med på at musklene vokser og ellers er det ingen bekymringer om noe.

Så da blir det snakk om at hvis salgsapparatet får deg med så er du hekta, og at det blir fritt fram med det - er ikke noe et samfunn er tjent med.



Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Suzuki- babe

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 40

Sv: Razzia i Trondheim
« #445 : 22. februar 2012, 23:22 »
Tenkt bærre å legg igjænn et spor..
-Hondababen, 26 år.

Kjører SUZUKI GSXR 750, K6 Smiley

Utlogget Ojive

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 542
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 542

Sv: Razzia i Trondheim
« #446 : 22. februar 2012, 23:31 »
unnskyld min uvitenhet, men er ikke det slik at i de fleste tilfeller så endrer psyken seg ved bruk av bol?

Tipper hvis du føler deg som Hulken, så er det litt vanskelig å ikke digge det og "rose" det.
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114437

Tilskudd:
Dalblad's Whey Class+
BCAA Hardcore
Star Nutrition Gainer.
Star Nutrition Anabolic ZMA
ON's Casein

Utlogget Toreto

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 342
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 342

Sv: Razzia i Trondheim
« #447 : 22. februar 2012, 23:39 »
De som kjøper det ulovlig støtter det inndirekte, de som får det av legen støtter det ikke.

Det er sant, men vi kommer aldri til å bli kvitt det så samt ting som dette ikke blir legalisert. Legaliser det, den som ønsker skaffer uansett men da blir vi kvitt de kriminelle. Akkurat på samme måte som forbudstiden i USA på alkohol mellom 1920 og 1933, kriminelle som Al-Capone kicket inn for å levere varene.

Hvis du har rett i at folk som bruker steroider stort sett støtter det 100% (mens de bruker det) så høres det ut som det er et sterkt innslag av psykisk avhengighet forbundet med bruk. Ellers så kan man forvente seg at folk har mer delte oppfatninger om noe de bruker, alt fra A til Å. Bruken er tross alt mer komplisert enn å spise en pille en gang om dagen, følge med på at musklene vokser og ellers er det ingen bekymringer om noe.

Så da blir det snakk om at hvis salgsapparatet får deg med så er du hekta, og at det blir fritt fram med det - er ikke noe et samfunn er tjent med.

Man er avhengig av framdrift, man er avhengig av utvikling. Derfor man tyr til slikt i første omgang. Man trenger ikke bol for å være avhengig av utvikling, men det er disse som drar det skrittet lenger fram. Selvfølgelig ikke alle som bruker det støtter bol, men er grei andel. Man ønsker jo i all hovedsak å vise at fordelene veier opp til ulempen.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Razzia i Trondheim
« #448 : 23. februar 2012, 00:02 »
Man er avhengig av framdrift, man er avhengig av utvikling. Derfor man tyr til slikt i første omgang. Man trenger ikke bol for å være avhengig av utvikling, men det er disse som drar det skrittet lenger fram. Selvfølgelig ikke alle som bruker det støtter bol, men er grei andel. Man ønsker jo i all hovedsak å vise at fordelene veier opp til ulempen.

Det er klart, hvis du først har blitt psykisk eller fysisk avhengig så vil du synes at fordelene veier opp for ulempene. Den subjektive oppfatningen av begge deler (inkludert risikomomentene) vil domineres av avhengigheten.

Det blir kanskje litt annerledes når det er snakk om folk som søker å oppnå mer helhetlige mål som success i sport med påfølgende ære, berømmelse, penger, karriere osv. Og ikke bare en haug med muskler. Men da kommer juks-aspektet inn i bildet også.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Razzia i Trondheim
« #449 : 23. februar 2012, 06:36 »
Det er sant, men vi kommer aldri til å bli kvitt det så samt ting som dette ikke blir legalisert. Legaliser det, den som ønsker skaffer uansett men da blir vi kvitt de kriminelle. Akkurat på samme måte som forbudstiden i USA på alkohol mellom 1920 og 1933, kriminelle som Al-Capone kicket inn for å levere varene.


Må si meg noe helt utrolig uenig.  Om doping blir lovlig så kommer jo terskelen for å bruke til å bli meget lav.  Resultatet av det blir at gud og envhermann på 18 år som trener på 3t kommer til å benke, bøye og marke mer enn sånne som meg som må bruke en evighet på å øke 5 kg i benk pga rein trening.

Rein trening kommer jo faen meg til å bli helt urstusselig om doping blir legalisert!  Er dette noe å sikte etter?


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!