Skrevet av Emne: Razzia i Trondheim  (Lest 365227 ganger)

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Sv: Razzia i Trondheim
« #15 : 18. februar 2012, 10:46 »
Har ikke den avisa, noen som har en nettlink man kan lese den fra ?
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget Eric Heiden

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 975
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 975

Sv: Razzia i Trondheim
« #16 : 18. februar 2012, 10:51 »
Man kan si hva man vil om kaliber, noen liker gymmet andre ikke, da av diverse grunner.

Men jeg ser ikke poenget med en razzia her.

Hva i helvete er vel sjansen for at kaliber administrasjonen har besluttet og lagre anabole steroider og andre ulovlige stoffer, evt informasjon som kan være ulovlig på selve gym lokalet?  jeg hadde vært villig til å vedde ganske mye på at politiet ikke fant noe.

Samfunnsmessig sett hadde vel Norge vært bedre tjent med om pengene som gikk til å betale konstabler for å luske rundt under disken på Kaliber heller gikk til å la konstabler patrulere Oslos bakgater en Lørdagskveld, slik at kanskje en voldtekt kunne vært forhindret, kontra at sure gymsokker funnet under ett garderobeskap på kaliber ble vrengt for å sjekke om det var russere gjemt inni sokken.

Klassisk kommentar. Politiet har vel bedre å ta seg til. Det er er alltid mer alvorlige saker man kunne prioritert, men skulle man bare ta den mest alvorlige krimmen hadde det vært fritt fram for all annen krim. All krim må tas, om ikke prioriteres like mye, slik at man vet at man kan bli tatt. Forebygging.

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Sv: Razzia i Trondheim
« #17 : 18. februar 2012, 10:54 »
Klassisk kommentar. Politiet har vel bedre å ta seg til. Det er er alltid mer alvorlige saker man kunne prioritert, men skulle man bare ta den mest alvorlige krimmen hadde det vært fritt fram for all annen krim. All krim må tas, om ikke prioriteres like mye, slik at man vet at man kan bli tatt. Forebygging.


Jeg vil også tro at det er lettere å gjøre ett razzia på ett åpent gym enn å overvåke hvert hus i oslo eller oslo`s bakgater for voldtekter.
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Razzia i Trondheim
« #19 : 18. februar 2012, 14:15 »
Man kan si hva man vil om kaliber, noen liker gymmet andre ikke, da av diverse grunner.

Men jeg ser ikke poenget med en razzia her.

Hva i helvete er vel sjansen for at kaliber administrasjonen har besluttet og lagre anabole steroider og andre ulovlige stoffer, evt informasjon som kan være ulovlig på selve gym lokalet?  jeg hadde vært villig til å vedde ganske mye på at politiet ikke fant noe.

Samfunnsmessig sett hadde vel Norge vært bedre tjent med om pengene som gikk til å betale konstabler for å luske rundt under disken på Kaliber heller gikk til å la konstabler patrulere Oslos bakgater en Lørdagskveld, slik at kanskje en voldtekt kunne vært forhindret, kontra at sure gymsokker funnet under ett garderobeskap på kaliber ble vrengt for å sjekke om det var russere gjemt inni sokken.

Du er misfornøyd fordi politiet gjør jobben sin?

Du er helt feil tankegang. Jeg er også for at politiet skal patruljere gatene på en lørdagskveld for å forhindre evnt voldtekt, men det betyr ikke at det er mindre viktig å gjøre razzia mot slike steder.

Stjerne i boka for politiet i denne saken.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Razzia i Trondheim
« #20 : 18. februar 2012, 14:28 »
Du er helt feil tankegang. Jeg er også for at politiet skal patruljere gatene på en lørdagskveld for å forhindre evnt voldtekt, men det betyr ikke at det er mindre viktig å gjøre razzia mot slike steder.

Du bommer. Det er mye mindre viktig å bruke ressurser på steroiderazzia enn det er å bruke de på patruljering. Det tror jeg du er enig i.

Men det er ikke politiets skyld at de heller må drive med razziaer og overvåkning av hasjlangere. Det er bestemt fra oven.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Razzia i Trondheim
« #21 : 18. februar 2012, 14:37 »
Har folket her lest saken i Dagens Næringsliv? Der er to av de som er varetektsfengslet navngitt. Og det er også bilder av dem. Saken er mye større enn det høres ut som her. Ord som organisert salg, militær sikkerhet, hvitvasking og mafiaparagraf blir brukt. Dette er glimrende politiarbeid.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Razzia i Trondheim
« #22 : 18. februar 2012, 14:41 »
Klassisk kommentar. Politiet har vel bedre å ta seg til. Det er er alltid mer alvorlige saker man kunne prioritert, men skulle man bare ta den mest alvorlige krimmen hadde det vært fritt fram for all annen krim. All krim må tas, om ikke prioriteres like mye, slik at man vet at man kan bli tatt. Forebygging.

Klassisk kommentar. Politiet skal selvfølgelig ikke forskjellsbehandle mistenkte steroideselgere og voldtektsmenn. Det er alltid kriminalitet politiet kan rydde opp i. Enten det er en fyr på et forum som skriver rasistiske innlegg, eller en annen som brygger øl i kjelleren sin. All krim må tas, og folket skal vite at de ikke slipper unna med å passe sine egne saker.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Razzia i Trondheim
« #23 : 18. februar 2012, 14:45 »
Har folket her lest saken i Dagens Næringsliv? Der er to av de som er varetektsfengslet navngitt. Og det er også bilder av dem. Saken er mye større enn det høres ut som her. Ord som organisert salg, militær sikkerhet, hvitvasking og mafiaparagraf blir brukt. Dette er glimrende politiarbeid.

Meh. Man ror til fiskeskjær. Dette har ingenting med anabole steroider å gjøre. Dette handler om én ting: Skatt.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget OlavMG

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 226
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 226

Sv: Razzia i Trondheim
« #24 : 18. februar 2012, 14:45 »
Har folket her lest saken i Dagens Næringsliv? Der er to av de som er varetektsfengslet navngitt. Og det er også bilder av dem. Saken er mye større enn det høres ut som her. Ord som organisert salg, militær sikkerhet, hvitvasking og mafiaparagraf blir brukt. Dette er glimrende politiarbeid.

Enig med, Einar. Omfattende sak dette. Avisa kan kjøpes som pdf for 25kr her: http://www.dn.no/avis/ for de som ikke gidder gå til butikken å kjøpe.

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Razzia i Trondheim
« #25 : 18. februar 2012, 14:56 »
Har folket her lest saken i Dagens Næringsliv? Der er to av de som er varetektsfengslet navngitt. Og det er også bilder av dem. Saken er mye større enn det høres ut som her. Ord som organisert salg, militær sikkerhet, hvitvasking og mafiaparagraf blir brukt. Dette er glimrende politiarbeid.

enig!

Utlogget Tollefsen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 756
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 756

Sv: Razzia i Trondheim
« #26 : 18. februar 2012, 15:08 »
Ser ut til at jeg må få med meg dagens næringsliv i dag ja!
Mandal Treningssenter.

Utlogget s0pr0

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 518
  • Honnør: 232
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 518

  • With the force of one thousand suns!
Sv: Razzia i Trondheim
« #27 : 18. februar 2012, 15:12 »
Klassisk kommentar. Politiet skal selvfølgelig ikke forskjellsbehandle mistenkte steroideselgere og voldtektsmenn. Det er alltid kriminalitet politiet kan rydde opp i. Enten det er en fyr på et forum som skriver rasistiske innlegg, eller en annen som brygger øl i kjelleren sin. All krim må tas, og folket skal vite at de ikke slipper unna med å passe sine egne saker.
Denne sarkasmen er bare pinlig. Å mene at politiet kun skal jobbe med den groveste kriminaliteten vitner om en fundamental mangel på innsikt i hvordan et samfunn fungerer, hvilken rolle politiet spilller og hvordan politiet er organisert. Du må se på det store bildet, og ikke i svart-hvitt slik du liker å gjøre. Det er utrolig nok mulig å være enig i at grov vold, drap, voldtekt etc er politiets viktigste arbeidsoppgaver, men at man samtidig må kunne slå ned på andre lovbrudd uten å måtte høste kritikk for det.

Ellers er det ganske spesielt at du mener det er bortkastet å sprenge organiserte kriminelle miljøer. Jeg er meget glad for at ikke du eller dine likemenn er ansvarlige for å fordele politiets ressurser:)

Meh. Man ror til fiskeskjær. Dette har ingenting med anabole steroider å gjøre. Dette handler om én ting: Skatt.
Haha, gg^^

Utlogget Terje Johansen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 061
  • Honnør: 235
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 061

  • Førr en kjekkas!
Sv: Razzia i Trondheim
« #28 : 18. februar 2012, 15:18 »
Har et lite inntrykk etter å ha lest artikkelen at det faktisk kan være DN som skal ha kreditt for at  denne saken egentlig eksisterer. Tenker da at de har avdekket ulovligheter og har tipset politiet slik at de har satt folkene under spaning for deretter å slå til. Dette pga. at den gode artikkelen på 11 side er ikke noe hastearbeid kokt sammen på ei natt eller 2 etter nyheten om arrestasjonene ble sluppet, men heller en møysommelig skrevet artikkel som er planlagt sluppet på nettopp denne lørdagen
Mål: 250-200-300

Min logg

Resultatservice

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Razzia i Trondheim
« #29 : 18. februar 2012, 15:26 »
Skal tro om norges sterkeste mann 2012 er fra Trondheim..

"There Can Be Only One" - Bill K

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!