Skrevet av Emne: Razzia i Trondheim  (Lest 365212 ganger)

Utlogget Elvis

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 292
  • Honnør: 67
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 292

Sv: Razzia i Trondheim
« #135 : 19. februar 2012, 02:57 »
Hvorfor er norges sterkeste mann 2011 ikke å finne på facebook lenger?

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Razzia i Trondheim
« #136 : 19. februar 2012, 03:02 »
Hvorfor er norges sterkeste mann 2011 ikke å finne på facebook lenger?
Du kan kanskje høre med han i loggen hans her på Treningsforum?
Smil med det smilet du har.

Utlogget Ayørn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

Sv: Razzia i Trondheim
« #137 : 19. februar 2012, 03:02 »
Diverse utdrag fra papirutgaven:

"Operasjon Gilde: Den landsomfattende politiaksjonen mot doping som har pågått siden onsdag, går under kallenavnet "operasjon Gilde". Bare onsdag formiddag deltok mellom 60 og 70 politimenn i en koordinert aksjon som ble styrt fra trondheim. - Vi har slått til mot miljøet vi mener har solgt ulovlig doping på dopingbørsen bak kodenavnene Guru og Karma sier politiadvokat Per Utkilen.Det er grunn til å tro at flere personer står bak disse kallenavnene sier han.

"Onsdag formiddag ble 11 personer arrestert samtidig på flere steder i landet, mens enda flere ble bragt inn utover onsdagen og torsdagen. Det ble funnet dopingmidler flere steder"

"Syndikatet som operer under kodenavnet Guru har bygget et stort intrikat system. Både Økokrim, Kripos, tollvesenet,skattevesenet og politidistriktet over hele landet deltar nå i etterforskningen. Vi har grunn til å tro at personer fra samme miljø også er involvert i driften av selve dopingbørsen Anabolic Forums, sier politiadvokat.

Ved utgangen av 2010 var det over 4000 medlemmer på børsen. Siden den gang har 2000 nye medlemmer kommet til.

Rett før jul lanserte børsen noe som blir kalt "Anabolic Forums New Year Lottery". Det var ikke noe vanlig julelotteri. Det var en konkurranse om å verve flest nye medlemmer til dopingnettverket. Vinneren skulle få en premie til en verdi av 10.000kr. Utbetalt i form av anabole steroider"

"En server i singapore: Folkene som styrer dopingbørsen gjemmer seg godt. De har tatt grundige forholdsregler for at deres identitet ikke skal bli avslørt. De gjemmer seg bak en kjede med såkalte proxy-servere for å skjule IP-adressene, og de har byttet navn på forumet flere ganger. "

"Sikkerhetsnivået på dopingbørsen er meget høyt, nesten av militær standards. Børsdirektøren som har kodenavnet Daddy, sendte ut følgende kommando da børsen endret navn i fjor: "Never leave your computer on, shut it down even if youre just going to the toilet for 2min. DN har bedt norske og internasjonale dataeksperter analysere systemet og kanalene i den norske dopingtrafikken. Det er bred enighet om at syndikatet operer svært avansert."

"Like ved et bilverksted blir den 40år gamle eiendomsinvestoren pågrepet i sin svarte Land Rover. Med hendene låst mot ryggen blir Pål Anders Gjervan geleidet inn i en sølvgrå bil som frakter ham til politistasjonen. Den 40år gamle eiendomsinvestoren er siktet etter straffelovens paragrafer for å ha solgt store kvanta dopingmidler i regi av en organisert, kriminell gruppe. Sammen med Robert Eilertsen og Gunnar Strand Jacobsen er han også siktet for hvitvasking av penger."

To timere senere. Litt over klokken to kjører de sivile politibilene sakte ned bakken til Kaliber gym. Kort tid etter ankommer flere personer fra tollvesenet med narkohunder og en valutahund som er spesielt trent opp til å spore opp pengesedler."

"Kaliber gym er i dag heleid av den siktede Gunnar SJ, men både Robert Eilersten og eiendomsinvestor Pål Anders Gjervan har tidligere vært medeiere"

" ** Året etter ble hans samarbeidspartner Robert Eilertsen tatt av politiet i Trondheim, etter å ha distribuert ampuller og hetteglass med anabole steroider. Han ble også tatt for oppbevaring av 100 ampuller og 800g anabole steroider og en teleskopbatong"

"Beslag i buvika. I fjor sommer ble en enda yngre mann arrestert av politiet i Trondheim.**  Politiet gjorde deretter razzia hjemme på hans gård i Buvika. De beslagla datamaskiner og dopingmidler"

"Foreløpig er det uklart hvor eventuelle fortjeneste på dopingsalg kan ha havnet: Det vil den videre etterforskningen forhåpentligvis avdekke. Vi har så langt satt av ressurser i denne saken ut 2012 sier Utkilen.


OldSchool cut and paste..(avskrift)..nå er jeg sliten i fengran.
10% luck
2% skill
1% consentrated power of will
45% AAS
37% HGH
5% Insulin
0% Reason to remember the name

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Razzia i Trondheim
« #138 : 19. februar 2012, 03:04 »
hahaha, du sa det direkte, Gilberg sa det indirekte! "Kom til nidarø så blir alt bedre".
Nei, jeg har vel ikke skrevet noe slik indirekte engang? Du tenker på det med å støtte organisert kriminalitet?

Sitat
Rent gym-messig samt treningsmiljømessig vil jeg si at kaliber er et bedre sted å trene enn nidarø/selsbakk. Selsbakk er et forlatt industribygh der det er nitrist å trene klokken 20-24 på kvelden (den tiden jeg som oftest trener), ja det er kult å være der mutters alene et par tre ganger men etter det har du bare lyst til å bli færdig å komme deg hjem, jeg mistet litt gnisten av å trene dær....
Nidarø er et svett og trangt treningssenter med dårlig luft...
Beklager gille men det er min mening
Helt i orden Smiley Du har rett på din mening, men det spørs om den er så mye verd når du prøver å vurdere treningsmiljø av å trene på et nyoppstartet gym nærmere midnatt og samtidig tar med miljøet på et treningsstudio du bare har vært én gang på (Nidarø) som tilskuer og ellers kanskje 1 eller 2 ganger. Jeg tror det er ganske ensomt og kjedelig å trene uansett hvor man trener hvis man trener alene. Du sluttet også å trene på Selsbakk i juni 2011. Da var ikke gymmet mer enn halvferdig Smiley Nå er det ingen gym i Norge som har samme fasciliteter hva kommer til utstyret vi har der og på Nidarø. Når jeg har fått Selsbakk komplettert skikkelig så skal jeg begynne å annonsere. Hvis du da prøver å trene nærmere midnatt så er det mulig det blir triveligere for deg Smiley Angående luften på Nidarø så har dette tidligere vært et problem, spesielt på sommeren, men dette er mye mindre nå.

Uansett vil nok ikke alle trives på de samme plasser. Jeg er imidlertid fornøyd med å være en av Trøndelags raskest voksende bedrifter og er stolt av å inneha ikke bare norges beste frivektsavdeling men også et fantastisk miljø som har klart å kombinere unge, eldre, folk i rehabilitering både fra rus og funksjonelle sykdommer og handicap, slankere, styrkeløftere og hobbytrenende.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Sv: Razzia i Trondheim
« #139 : 19. februar 2012, 03:32 »
Nei, jeg har vel ikke skrevet noe slik indirekte engang? Du tenker på det med å støtte organisert kriminalitet?

Nei jeg tenker på at du framstilte det slik som media har framstilt det, at du nermest får kjøpt dop over disk der. noe som overhodet ikke stemmer. Du sier at hvis du kjøper medlemsskap på kaliber så går pengene direkte til salg osv av doping...
Du sier også at du "ikke vil reklamere for ditt eget senter angående denne saken" osv osv men at du er sterkt imot doping osvosv.

Beklager at jeg sa du skrev det indirekte, for du sier det jo egentlig rett ut du også; "på nidarø er alt Bedre"........
Wink ikke reklame? hmmm

PS: første gang jeg var på nidarø tør jeg påstå at jeg traff på en doper, det må vel ha vært i starten 2010 Wink han var svær å var MEGET ribba for fett Wink

Jeg har også vært på nidarø en 5-7 ganger, da har din mor stått bak disken Wink

6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Razzia i Trondheim
« #140 : 19. februar 2012, 03:39 »
Innlegget mitt var ikke ment som noen reklame for Nidarø, men en oppfordring til unge Thoresen om å komme seg ut av et system han antakelig er for god til.

Det du nevner om Kaliber som et sted å komme til er interessant. Jeg forstår deg inmari godt, for atmosfæren på et treningsenter er meget viktig. Men tenk deg om litt neste gang du setter føttene på Kalibers røde løper og nyter det freshe lokalet. Hvilke penger har finansiert dette? Hvilke midler er brukt for å koste hantlene du tar tak i? Og hvem betaler egentlig lønn til daglig leder, Thoresen? Jeg bare spør, og etterlyser mer bevisste valg. Hvis antidoping er viktig, er ikke Kaliber rette stedet å støtte opp om.

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Razzia i Trondheim
« #141 : 19. februar 2012, 03:48 »
Nei jeg tenker på at du framstilte det slik som media har framstilt det, at du nermest får kjøpt dop over disk der. noe som overhodet ikke stemmer. Du sier at hvis du kjøper medlemsskap på kaliber så går pengene direkte til salg osv av doping...
Media har ikke framstilt det slik og jeg har ikke framstilt det slik. Her putter du ord i min munn, ja, og det liker jeg svært dårlig. Jeg sier ikke at hvis du kjøper medlemskap på Kaliber så går pengene direkte til salg osv. av doping. Haha. Tror du at jeg tror at man trenger å tjene penger på et treningsstudio for å kunne selge doping? En millionindustri? Nei, det jeg skrev var at hvis eieren av stedet blir kjent skyldig i tiltalen så støtter alle som gir penger til dette stedet organisert kriminalitet. Du kan sitere meg neste gang istedet for å finne på sitat. Jeg er veldig nøye med hvilke ord jeg bruker nettopp for å enten ikke si noe galt eller for å ikke bli misoppfattet. Du klarer likevel å misoppfatte meg, men det tror jeg er med vilje fordi du kunstig vil prøve å forsvare noe.

Sitat
Du sier også at du "ikke vil reklamere for ditt eget senter angående denne saken" osv osv men at du er sterkt imot doping osvosv.
Ja? Jeg er sterkt i mot doping og det har jeg vel ikke akkurat unngått å fortelle om tidligere heller, eller?

Sitat
Beklager at jeg sa du skrev det indirekte, for du sier det jo egentlig rett ut du også; "på nidarø er alt Bedre"........
Wink ikke reklame? hmmm
Nei, det har jeg heller aldri skrevet.

Sitat
PS: første gang jeg var på nidarø tør jeg påstå at jeg traff på en doper, det må vel ha vært i starten 2010 Wink han var svær å var MEGET ribba for fett Wink
Ja, jeg måtte tenke meg om nå for å tenke ut hvem det kunne være. Og ja. Jeg tror du har rett. Av våre 700 medlemmer så hadde vi én person som trente hos oss i 3-4 måneder som jeg også var medgjørlig til å tro kunne bruke doping. Det er den eneste personen jeg har mistenkt på flere år. Uansett er jo dette veldig irrelevant, men dopere pleier ikke å trives hos oss. Jeg antar det er pga. eieren og daglig leders sterke antidopingsyn som smitter over på medlemmene.

Sitat
Jeg har også vært på nidarø en 5-7 ganger, da har din mor stått bak disken Wink
Må ha vært for å se på eller kjøpe kosttilskudd da for du har dratt medlemskortet kun to ganger på Nidarø og du har ikke gjort noe forsøk på å bli endel av miljøet. De fleste sklir som regel rett inn hvis man er der i kjernetiden og møter på de som trener regelmessig Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget streetball

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 619
  • Honnør: 85
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 619

  • streetball is my job
Sv: Razzia i Trondheim
« #142 : 19. februar 2012, 03:50 »
Nei jeg tenker på at du framstilte det slik som media har framstilt det, at du nermest får kjøpt dop over disk der. noe som overhodet ikke stemmer. Du sier at hvis du kjøper medlemsskap på kaliber så går pengene direkte til salg osv av doping...
Du sier også at du "ikke vil reklamere for ditt eget senter angående denne saken" osv osv men at du er sterkt imot doping osvosv.




Tviler vel derimot på at du sliter nevneverdig med å anskaffe noe dersom du spør. Folk som selger dop, enten det er av den prestasjonsfremmende sorten eller ikke, har ingen skrupler med å selge til unge eller uvitende individer. Det er snakk om business, big business.

Nå har jeg ikke trent på kaliber, men trener fast på Nidarø. Der er det gode holdninger som dominerer, og man trenger ikke spørre seg om store sterke gutta putter noe ekstra i grøten, da de fleste av disse er testet i en eller annen form for konkurransesammenheng. Har heller aldri trent på et senter med så mye utstyr som på Nidarø. Skal være ganske mye folk til stede før du ikke får trent benk eller bøy. Dessuten slipper jeg å betale skjorta for å flytte jern, som jeg måtte ha gjort de fleste andre steder. Tilbudet om døgnåpent senter på selsbakk inkludert i prisen dersom man har uvanlige treningstider er jo også fantastisk.

Uansett tror jeg Einar er den siste i Trondheim som skal bekymre seg for besøk fra onkel, og trenger vel ikke å forklare hvorfor, da hans meninger og holdninger sjelden går uhørt...
Every man is the builder of a temple called his body.-

Henry David Thoreau (1817 - 1862)

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Razzia i Trondheim
« #143 : 19. februar 2012, 03:55 »
Har trent og kommer til å trene på kaliber i mange år, kjempe bra gym med masse lidenskap for trening og hjelp for oss som skulle ønske det:)
Får håpe det går en rettferdig rettsak i møte og at det ikke går utover gymet. Spekulasjoner og rykter vil alltidts oppså. Men skal sies, har trent på kaliber lenge, og har aldri blitt tilbyd noe annet enn god hjelp og kunnskap fra de andre som trener der:) Håper det fortsetter slik siden det er mange unge som har begynt som er lett påvirkelig. TTT.

Utlogget Lars Ivar

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 256
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 256

Sv: Razzia i Trondheim
« #144 : 19. februar 2012, 04:05 »
Må ha vært for å se på eller kjøpe kosttilskudd da for du har dratt medlemskortet kun to ganger på Nidarø og du har ikke gjort noe forsøk på å bli endel av miljøet.

Har du:
1. Tillatelse fra datatilsynet til å lagre denne informasjonen
2. Tenkt over hvor klokt det er å dra slike personopplysninger inn i en offentlig debatt i et forum som dette?

Bare nevner det..

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Razzia i Trondheim
« #145 : 19. februar 2012, 04:12 »
Har du:
1. Tillatelse fra datatilsynet til å lagre denne informasjonen
2. Tenkt over hvor klokt det er å dra slike personopplysninger inn i en offentlig debatt i et forum som dette?

Bare nevner det..
Godt poeng. Jeg vet faktisk ikke, men programmet vi bruker er Exceline og benyttes av et enormt antall ulike treningssentre og har ingen automatisk funksjon for å slette slik informasjon. Når det gjelder punkt to så ser jeg ikke på det som noe uklokt. For å være ærlig så bryr jeg meg ikke noe om noen av de to punktene dine skulle være feil behandlet av meg. Det blir nok neppe varetekt hvis jeg har misbrukt min informasjon av denne typen Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget larsenen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 69

  • Ikke gjør det du kan gjøre i morgen i dag.
Sv: Razzia i Trondheim
« #146 : 19. februar 2012, 05:43 »
Godt poeng. Jeg vet faktisk ikke, men programmet vi bruker er Exceline og benyttes av et enormt antall ulike treningssentre og har ingen automatisk funksjon for å slette slik informasjon. Når det gjelder punkt to så ser jeg ikke på det som noe uklokt. For å være ærlig så bryr jeg meg ikke noe om noen av de to punktene dine skulle være feil behandlet av meg. Det blir nok neppe varetekt hvis jeg har misbrukt min informasjon av denne typen Smiley

Abs cut like diamonds, come at me.

Utlogget Lundefuglen

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 4 751
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 751

  • Taper aldri på trening.
Sv: Razzia i Trondheim
« #147 : 19. februar 2012, 09:35 »
Godt poeng. Jeg vet faktisk ikke, men programmet vi bruker er Exceline og benyttes av et enormt antall ulike treningssentre og har ingen automatisk funksjon for å slette slik informasjon. Når det gjelder punkt to så ser jeg ikke på det som noe uklokt. For å være ærlig så bryr jeg meg ikke noe om noen av de to punktene dine skulle være feil behandlet av meg. Det blir nok neppe varetekt hvis jeg har misbrukt min informasjon av denne typen Smiley

Hvor uklokt det er juridisk skal ikke jeg uttale meg om. Men markedsføringsmessig er det definitivt svært uklokt. Nå bor ikke jeg i Trondheim lenger, men har fått et svært godt inntrykk av sentrene dine gjennom å henge på treningsforum. At daglig leder (?) legger ut sånn info på offentlig forum derimot...

Uansett er det en fantastisk nyhet at disse folka blir tatt. Har ikke fått lest DN. Det virker som de har gjort en fantastisk jobb og politiet har fulgt opp. Kan forøvrig nevne at jeg og flere andre ble dopingtesta av antidoping Norge på stevne i Trondheim i høst. Hurra for kampen mot doping i alle former og på alle arenaer! Og spesielt når det i tillegg involverer grov kriminalitet. Håper virkelig jeg har sett den siste nye artikkelen skrevet av Robert Eilertsen på treningsforum nå. Samt at alle de gamle blir fjernet. Ikke fordi de nødvendigvis er dårlige, men for prinsippets skyld.

Judo.

"Ich kann nicht mehr."
Toni Kurz

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Razzia i Trondheim
« #148 : 19. februar 2012, 10:10 »
Noen som vet hvem som ble varetektsfengslet...?

Har mine mistanker, men slenger dem ikke ut her inne for det...
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Sv: Razzia i Trondheim
« #149 : 19. februar 2012, 10:41 »
Media har ikke framstilt det slik og jeg har ikke framstilt det slik. Her putter du ord i min munn, ja, og det liker jeg svært dårlig. Jeg sier ikke at hvis du kjøper medlemskap på Kaliber så går pengene direkte til salg osv. av doping. Haha. Tror du at jeg tror at man trenger å tjene penger på et treningsstudio for å kunne selge doping? En millionindustri? Nei, det jeg skrev var at hvis eieren av stedet blir kjent skyldig i tiltalen så støtter alle som gir penger til dette stedet organisert kriminalitet. Du kan sitere meg neste gang istedet for å finne på sitat. Jeg er veldig nøye med hvilke ord jeg bruker nettopp for å enten ikke si noe galt eller for å ikke bli misoppfattet. Du klarer likevel å misoppfatte meg, men det tror jeg er med vilje fordi du kunstig vil prøve å forsvare noe.
1. Mener du virkelig det du skriver her? klarer du virkelig ikke å se litt mellom linjene i det du selv skriver? har du lest alt som står i de forskjellige avisene?? Både du og media har framstilt det slik!

2. ja og i dette tilfellet var den organiserte kriminaliteten salg av doping...

3. det var ikke meningen å sitere deg, skulle bare framheve det jeg skrev. skrev på telefon så blir litt kranglete iblant.

Ja? Jeg er sterkt i mot doping og det har jeg vel ikke akkurat unngått å fortelle om tidligere heller, eller?

nei men du bruker det som en reklame til å prøve å få kunder til ditt eget senter nok en gang, selv om denne tråden handler om noe helt annet.

Nei, det har jeg heller aldri skrevet.

Jeg gidder ikke å påpeke det enda en gang da det blir seendes ut som to 10åringer som krangler om hvems far som er sterkest... men det står i mine to foregående innlegg samt ditt eget (som jeg før har påpekt), litt lengre bak.

Ja, jeg måtte tenke meg om nå for å tenke ut hvem det kunne være. Og ja. Jeg tror du har rett. Av våre 700 medlemmer så hadde vi én person som trente hos oss i 3-4 måneder som jeg også var medgjørlig til å tro kunne bruke doping. Det er den eneste personen jeg har mistenkt på flere år. Uansett er jo dette veldig irrelevant, men dopere pleier ikke å trives hos oss. Jeg antar det er pga. eieren og daglig leders sterke antidopingsyn som smitter over på medlemmene.
Må ha vært for å se på eller kjøpe kosttilskudd da for du har dratt medlemskortet kun to ganger på Nidarø og du har ikke gjort noe forsøk på å bli endel av miljøet. De fleste sklir som regel rett inn hvis man er der i kjernetiden og møter på de som trener regelmessig Smiley

Jeg har dratt kortet 2 ganger, men har hvertfall hatt 3 prøvetimer, samt den gangen jeg var der for å se deg bøye Wink u mad?

6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!