Skrevet av Emne: Razzia i Trondheim  (Lest 365258 ganger)

Utlogget nickvaage

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 504
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 504

Sv: Razzia i Trondheim
« #180 : 19. februar 2012, 19:29 »
Så rått, honnør til snuten fra meg og.
Så gøy å se at bolebørsen har 0 aktivitet og alle selgerne er borte =)

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Razzia i Trondheim
« #181 : 19. februar 2012, 19:32 »
Må være kjipt å være kriminell og gå rundt å vite at når som helst kan politiet komme og banke på døra når de har rulla opp hele "businessen"...
Tja... Jeg tipper at et flertall av de involverte i denne boleringen vil slippe unna med liten eller ingen straff.  Det vil i mange tilfeller være vanskelig å bevise mer enn eget bruk, og det er dessverre lovlig i Norge.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget nickvaage

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 504
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 504

Sv: Razzia i Trondheim
« #182 : 19. februar 2012, 19:38 »
Tja... Jeg tipper at et flertall av de involverte i denne boleringen vil slippe unna med liten eller ingen straff.  Det vil i mange tilfeller være vanskelig å bevise mer enn eget bruk, og det er dessverre lovlig i Norge.

Finner det lagrene så er det meste gjort, grensen for "Eget bruk" er også sykt lav i Norge. Så det skal ikke mye til før du overstiger og blir dømt for langer. Ligger noe på linje med hasj, der er det vell 4g som er maks grensa av hva man kan besitte uten å bli dømt.

Utlogget rambonot

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Sv: Razzia i Trondheim
« #183 : 19. februar 2012, 19:38 »
Spor

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Razzia i Trondheim
« #184 : 19. februar 2012, 19:40 »
Tja... Jeg tipper at et flertall av de involverte i denne boleringen vil slippe unna med liten eller ingen straff.  Det vil i mange tilfeller være vanskelig å bevise mer enn eget bruk, og det er dessverre lovlig i Norge.
Jo da, brukerne slipper unna. Men det er jo greit nok så lenge bruk ikke er ulovlig. Selgerne derimot får noen år bak lås og slå hvis de blir dømt.

Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Razzia i Trondheim
« #185 : 19. februar 2012, 19:56 »
Her gjør du jobben enkel for Anti-doping jegerne Smiley
Jeg og andre kan enkelt tipse om dette og de må ta alle henvendelse seriøst! Kanon Grin
Her vil jeg forsvare Kaliber. Uansett hvem som eventuelt tipser om at de tror noen bruker doping så kan ikke antidoping-jegerne komme og teste personer som ikke er innmeldt i NIF.

Sitat
Medlemskontraktene på kaliber sier ikke de noe om dopingbruk? Rart at du tillater at medlemmer får trene der selv om du innerst inne vet at de doper seg. Ikke bra!
Det er ikke lov å ha noe i kontraktene som involverer doping. Doping er bruk av legemidler og treningssentre, private aktører, har ikke noe med hva kundene bruker av legemidler. Hvis Thomas vet om, eller har sterke mistanker om, folk som doper så er det eneste han kan gjøre å ta en prat med vedkommende. Han kan ikke avbryte kontrakten eller sanksjonere mot medlemmet på en eller annen måte. Det er ofte tilfeldigheter som avgjør om gym tiltrekker seg personer som bruker doping eller ikke. Er man uheldig så er man uheldig. Man kan ikke gjøre noe med dette. Det eneste er å fronte antidoping slik Thomas sier han gjør.

Rett skal være rett.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Razzia i Trondheim
« #186 : 19. februar 2012, 20:04 »
Her vil jeg forsvare Kaliber. Uansett hvem som eventuelt tipser om at de tror noen bruker doping så kan ikke antidoping-jegerne komme og teste personer som ikke er innmeldt i NIF.
Det er ikke lov å ha noe i kontraktene som involverer doping. Doping er bruk av legemidler og treningssentre, private aktører, har ikke noe med hva kundene bruker av legemidler. Hvis Thomas vet om, eller har sterke mistanker om, folk som doper så er det eneste han kan gjøre å ta en prat med vedkommende. Han kan ikke avbryte kontrakten eller sanksjonere mot medlemmet på en eller annen måte. Det er ofte tilfeldigheter som avgjør om gym tiltrekker seg personer som bruker doping eller ikke. Er man uheldig så er man uheldig. Man kan ikke gjøre noe med dette. Det eneste er å fronte antidoping slik Thomas sier han gjør.

Rett skal være rett.

fler store kjeder har vel dette i  sine kontrakter?

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Razzia i Trondheim
« #187 : 19. februar 2012, 20:15 »
fler store kjeder har vel dette i  sine kontrakter?
Nei. Det er ikke lov. Det er imidlertid lov å ha en frivillig kontrakt på at man ikke skal bruke doping. En kontrakt som gjør at ADN kan teste vedkommende hvis han frivillig har signert. Det kan kanskje vise at man har sterk antidopingholdning å ha dette, men jeg føler det er litt tull og prinsippielt feil. Frivillige kontrakter. Bortkastet papirarbeid.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Razzia i Trondheim
« #188 : 19. februar 2012, 20:18 »
Nei. Det er ikke lov. Det er imidlertid lov å ha en frivillig kontrakt på at man ikke skal bruke doping. En kontrakt som gjør at ADN kan teste vedkommende hvis han frivillig har signert. Det kan kanskje vise at man har sterk antidopingholdning å ha dette, men jeg føler det er litt tull og prinsippielt feil. Frivillige kontrakter. Bortkastet papirarbeid.

dette stemmer nok helt sikkert. En kontrakt man kan bryte uten "straff" betyr ingenting som du sier

Utlogget Kris_92

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

Sv: Razzia i Trondheim
« #189 : 19. februar 2012, 20:59 »
spor Smiley Blir spennende og se hvordan det utarter seg  Smiley
8*145/7*80/7*135

Utlogget DTP

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 229
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 229

Sv: Razzia i Trondheim
« #190 : 19. februar 2012, 21:28 »
Er ihvertfall en Profil (på mange måter) som er borte fra Face og det har skjedd de siste dagene.... Hmmmmm ikke bra, håper det er en annen grunn til det...
Pain is Temporary, Pride is Forever

Utlogget BjM

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 362
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 362

Sv: Razzia i Trondheim
« #191 : 19. februar 2012, 21:45 »
Lurer på hvor mange som kommer til å krympe i den nærmeste fremtid.  Grin

Aktiv styrkeløfter

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Razzia i Trondheim
« #192 : 19. februar 2012, 21:47 »
Lurer på hvor mange som kommer til å krympe i den nærmeste fremtid.  Grin
Jeg tviler egentlig på at det skjer. Jeg er mer spent på hvilke navn som kan dukke opp framover i tid.

Utlogget Kims1991

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 714
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 714

  • .
Sv: Razzia i Trondheim
« #193 : 19. februar 2012, 21:56 »
spooooooooooooooooor!

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Razzia i Trondheim
« #194 : 19. februar 2012, 21:57 »
Her vil jeg forsvare Kaliber. Uansett hvem som eventuelt tipser om at de tror noen bruker doping så kan ikke antidoping-jegerne komme og teste personer som ikke er innmeldt i NIF.
Det er ikke lov å ha noe i kontraktene som involverer doping. Doping er bruk av legemidler og treningssentre, private aktører, har ikke noe med hva kundene bruker av legemidler. Hvis Thomas vet om, eller har sterke mistanker om, folk som doper så er det eneste han kan gjøre å ta en prat med vedkommende. Han kan ikke avbryte kontrakten eller sanksjonere mot medlemmet på en eller annen måte. Det er ofte tilfeldigheter som avgjør om gym tiltrekker seg personer som bruker doping eller ikke. Er man uheldig så er man uheldig. Man kan ikke gjøre noe med dette. Det eneste er å fronte antidoping slik Thomas sier han gjør.

Rett skal være rett.

Ble ikke loven endret her? Slik at det nå er mulig å si at enten så skriver man under på antidopingkontrakt eller så kan man ikke være medlem?

http://www.antidoping.no/internett/nyhetsarkiv/dopingkontroll-pa-treningssentre/

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!