Takk for tilitten

Selv om jeg trener på Kaliber gym vil ikke det si at jeg er innblandet i noe av dette som skjer her oppe..
Så svart-hvitt er det ikke nei, slik det blir sagt over her. Det er betryggende å høre at du ikke er innblandet, og det er på tide at du (og evt. andre) som er sponset av Kaliber uttaler dere.
Din person ble dratt inn i tråden av andre, men pakket inn i "norges sterkeste mann 2011". Jeg så ikke poenget med å dulle med en mistanke som faktisk kom rettmessig. For parallellt med denne saken forsvinner facebook-profilen din og folk tror du har gått under jorden. Men nå ser vi at du er her. Kveldens gode nyhet.
Ellers er jo du vant med dop-anklager og vet likegodt som meg at de reine tar en anklage som et kompliment, mens brukerne tyr til motmæle.
Jeg har hverken mistillit eller tillit til deg. Jeg kjenner deg ikke annet enn gjennom loggen din, og kan ikke huske du har uttalt deg om doping. Jeg forholder meg bare åpen og ser isolert sett på at en sped skihopper faktisk presterte å bli norges sterkeste mann. Som strongman utenfor organisert idrett må du bare leve med mistanker, men hvis det er viktig for deg å promotere reinhet har du alle muligheter.
Det er ikke doperne jeg har rettet kritikk mot i denne tråden, men løgnerne. Jeg tror ikke du er en av dem.
Dette dreier seg jo egentlig ikke om hvem som er dopet på senteret, men at eier av senteret kan bli dømt for salg av doping/hvitvasking av penger osv. Så jeg skjønner ikke hvorfor folk snakker om hvem som doper seg her, og hvem som doper seg der.
Den som kjøper og bruker doping støtter fakisk hele dritten.