Skrevet av Emne: Razzia i Trondheim  (Lest 365082 ganger)

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Razzia i Trondheim
« #210 : 19. februar 2012, 22:53 »
Vær forsiktig med å legge ut navn uten noe mer enn indisier her inne! Som dere så på forrige side kan dette slå helt feil ut.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Razzia i Trondheim
« #211 : 19. februar 2012, 22:54 »
Takk for tilitten Wink Selv om jeg trener på Kaliber gym vil ikke det si at jeg er innblandet i noe av dette som skjer her oppe..
Så svart-hvitt er det ikke nei, slik det blir sagt over her. Det er betryggende å høre at du ikke er innblandet, og det er på tide at du (og evt. andre) som er sponset av Kaliber uttaler dere.
Din person ble dratt inn i tråden av andre, men pakket inn i "norges sterkeste mann 2011". Jeg så ikke poenget med å dulle med en mistanke som faktisk kom rettmessig. For parallellt med denne saken forsvinner facebook-profilen din og folk tror du har gått under jorden. Men nå ser vi at du er her. Kveldens gode nyhet.

Ellers er jo du vant med dop-anklager og vet likegodt som meg at de reine tar en anklage som et kompliment, mens brukerne tyr til motmæle.
Jeg har hverken mistillit eller tillit til deg. Jeg kjenner deg ikke annet enn gjennom loggen din, og kan ikke huske du har uttalt deg om doping. Jeg forholder meg bare åpen og ser isolert sett på at en sped skihopper faktisk presterte å bli norges sterkeste mann. Som strongman utenfor organisert idrett må du bare leve med mistanker, men hvis det er viktig for deg å promotere reinhet har du alle muligheter.

Det er ikke doperne jeg har rettet kritikk mot i denne tråden, men løgnerne. Jeg tror ikke du er en av dem.

Dette dreier seg jo egentlig ikke om hvem som er dopet på senteret, men at eier av senteret kan bli dømt for salg av doping/hvitvasking av penger osv.  Så jeg skjønner ikke hvorfor folk snakker om hvem som doper seg her, og hvem som doper seg der.
Den som kjøper og bruker doping støtter fakisk hele dritten.

Utlogget Poo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

Sv: Razzia i Trondheim
« #212 : 19. februar 2012, 22:56 »
Og så ? Alle store gym har sikkert også noen som bruker harde narkotiske stoffer, noen som er alkoholikere eller i ferd med å bli det, noen som slår dama osv. Men de pleier nok å være i et solid mindretall.

Hvis du leser tråden så er det flere som hevder at de trener på eller driver et dopingfritt gym. Poenget mitt er at det tror jeg ikke på Smiley

Jørgen



Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Razzia i Trondheim
« #213 : 19. februar 2012, 23:01 »


Den som kjøper og bruker doping støtter fakisk hele dritten.
Greit nok at de støtter hele driten ja. De må jo selge det til noen, men dette dreier seg ikke om den enkelte tullingen som sitter på nettet og kjøper. Det dreier seg om de som sitter mye høyere mot toppen. Så jeg ser ikke noe grunn til å diskutere om hvilket senter som har flest dopere hos seg.

Men at Kaliber, City Gym og 24 Fitness har nok av de er det ikke tvil om!

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Razzia i Trondheim
« #214 : 19. februar 2012, 23:01 »
Hvis du leser tråden så er det flere som hevder at de trener på eller driver et dopingfritt gym. Poenget mitt er at det tror jeg ikke på Smiley

Det er vel en relativ greie. Enkelte steder er det lett å være boler, andre steder ikke. Har med miljøet å gjøre. Jeg har vært på steder i utlandet der de mistenkte meg for å ikke være boler og dermed ble jeg uglesett.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Razzia i Trondheim
« #215 : 19. februar 2012, 23:31 »
Greit nok at de støtter hele driten ja. De må jo selge det til noen, men dette dreier seg ikke om den enkelte tullingen som sitter på nettet og kjøper. Det dreier seg om de som sitter mye høyere mot toppen. Så jeg ser ikke noe grunn til å diskutere om hvilket senter som har flest dopere hos seg.
Her er jeg helt uenig med deg. Det er nettopp den "enkelte tullingen" det i bunn og grunn dreier seg om. Hadde ikke folk kjøpt doping hadde det ikke vært marked for svineriet. Hver og en av dem som kjøper steroider bidrar til at markedet øker og er skyldige i det bakmennene driver med. Å påstå noe annet blir det samme som å si at heleri ikke gjør deg til kjeltring.
Av de anslagsvis 150 000 nordmenn som bruker doping kan selvsagt ikke politiet gå til hver og en av dem. Purken prøver å knekke flyten ved å ta distributørene. Problemet er at dette i beste fall bare vil løse problematikken midlertidig. Sålenge folk ønsker seg doping (marked for inntjening) vil det alltid være noen der for å tilby.
Det eneste som på sikt kan redusere problematikken er derfor propaganda og annet holdningsskapende arbeid, men selvsagt også mer etterforskning og strengere straffer for lovbrudd.
Sitat
Men at Kaliber, City Gym og 24 Fitness har nok av de er det ikke tvil om!
Du glemte ProGym og fremfor alt Haralds Gym. Der føler du deg rimelig alene som rein.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Razzia i Trondheim
« #216 : 19. februar 2012, 23:38 »
Slettet et bilde her, syns ikke vi skal henge ut folk med manipulerte bilder.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Lars Ivar

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 256
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 256

Sv: Razzia i Trondheim
« #217 : 19. februar 2012, 23:46 »
Ser i avisene at den ene av de 6 som ble satt i varetekt, mannen i 30-årene, i utgangspunktet ble løslatt av retten etter å ha blitt sjekket ut av saken. Aktor har anket dette og vedkommende blir sittende i varetekt over helgen mens ankesaken behandles. Dette kan kanskje tyde på at den ene personen som har blitt diskutert en del i denne tråden ikke har så mye med saken å gjøre som enkelte kanskje har gitt uttrykk for.

Utlogget s0pr0

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 518
  • Honnør: 232
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 518

  • With the force of one thousand suns!
Sv: Razzia i Trondheim
« #218 : 20. februar 2012, 01:01 »
Slettet et bilde her, syns ikke vi skal henge ut folk med manipulerte bilder.
Men litt morsomt var det:)

Synes dog det var klart innenfor grensen; det var ikke manipulert på noen som helst måte, bildet av Eilertsen var kun kuttet til. Sitatet var ordrett fra Eilertsen selv. Eneste var underteksten som insinuerte en dobbeltmoral, men ettersom Eilertsen tidligere er dømt for besittelse av store mengder aas, og denne dobbeltmoralen dermed er et faktum, ser jeg ikke problemet i det heller. Synes egentlig bildet var meget uskyldig, men men:p

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Razzia i Trondheim
« #219 : 20. februar 2012, 01:15 »
Men litt morsomt var det:)

Synes dog det var klart innenfor grensen; det var ikke manipulert på noen som helst måte, bildet av Eilertsen var kun kuttet til. Sitatet var ordrett fra Eilertsen selv. Eneste var underteksten som insinuerte en dobbeltmoral, og ettersom Eilertsen tidligere er dømt for besittelse av store mengder aas, og denne dobbeltmoralen dermed er et faktum, ser jeg ikke problemet i det heller. Synes egentlig bildet var meget uskyldig, men men:p

d var morsomt Cheesy

Utlogget Maui

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

Sv: Razzia i Trondheim
« #220 : 20. februar 2012, 06:48 »
OT post.



Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Razzia i Trondheim
« #221 : 20. februar 2012, 09:06 »
Står i DN at det er pågrepet personer i blan annet Oslo, Bergen, HAugesund og Arendal. Noen som vet eller har lest noe mer om dette?

Jeg var i Oslo mandag og tirsdag, i Bergen onsdag og torsdag og i Trondheim torsdag og fredag, men kan til de urolige melde at jeg var ute i det fri Aremarksjøen i går (søndag).

Det artige er forøvrig at jeg var en tur nedom Halden på vei hjem fra Aremark i går, og bare i løpet av sånn ca ti minutter så jeg minst fire personer med bolebikkjer og alt for store dunjakker (1 med GASP over hele ryggen)...to av bikkjene var ååpeenbart Amstaff/Pitbull - eierne hadde også svært lite hår - jeppsann det ringte noen bjeller... Skal ikke se bort fra at Halden med sin nærhet til grensa er vel verdt et besøk.
....ehemm, for politiet altså!

Jepp - så får jeg switche tilbake til side 9 og fortsette dagens TF-lesning!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Razzia i Trondheim
« #222 : 20. februar 2012, 09:26 »
Jeg var i Oslo mandag og tirsdag, i Bergen onsdag og torsdag og i Trondheim torsdag og fredag, men kan til de urolige melde at jeg var ute i det fri Aremarksjøen i går (søndag).

Det artige er forøvrig at jeg var en tur nedom Halden på vei hjem fra Aremark i går, og bare i løpet av sånn ca ti minutter så jeg minst fire personer med bolebikkjer og alt for store dunjakker (1 med GASP over hele ryggen)...to av bikkjene var ååpeenbart Amstaff/Pitbull - eierne hadde også svært lite hår - jeppsann det ringte noen bjeller... Skal ikke se bort fra at Halden med sin nærhet til grensa er vel verdt et besøk.
....ehemm, for politiet altså!

Jepp - så får jeg switche tilbake til side 9 og fortsette dagens TF-lesning!
Hvor mange av bikkjene hadde på seg Gasp jakke med skrift over hele ryggen ? Grin

Utlogget EckoRomeo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 282
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 282

Sv: Razzia i Trondheim
« #223 : 20. februar 2012, 10:58 »
Her er jeg helt uenig med deg. Det er nettopp den "enkelte tullingen" det i bunn og grunn dreier seg om. Hadde ikke folk kjøpt doping hadde det ikke vært marked for svineriet. Hver og en av dem som kjøper steroider bidrar til at markedet øker og er skyldige i det bakmennene driver med. Å påstå noe annet blir det samme som å si at heleri ikke gjør deg til kjeltring.
Av de anslagsvis 150 000 nordmenn som bruker doping kan selvsagt ikke politiet gå til hver og en av dem. Purken prøver å knekke flyten ved å ta distributørene. Problemet er at dette i beste fall bare vil løse problematikken midlertidig. Sålenge folk ønsker seg doping (marked for inntjening) vil det alltid være noen der for å tilby.
Det eneste som på sikt kan redusere problematikken er derfor propaganda og annet holdningsskapende arbeid, men selvsagt også mer etterforskning og strengere straffer for lovbrudd.Du glemte ProGym og fremfor alt Haralds Gym. Der føler du deg rimelig alene som rein.

Denne kan vinkles frem og tilbake.
Hadde det ikke vært kjøpere, så hadde det ikke vært marked for det. Hadde det ikke vært marked for det, så hadde det heller ikke vært kjøpere! Er det kjøperne som har skylda for at det er marked, eller er det langerne som har skylda for at folk i det hele tatt kjøper?
Hvem kom først, høna eller egget?

Godter meg i disse tider når katta slippes ut av sekken.
"We are better than you, and we know it!"
-Globo Gym

Utlogget Terje Johansen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 061
  • Honnør: 235
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 061

  • Førr en kjekkas!
Sv: Razzia i Trondheim
« #224 : 20. februar 2012, 11:04 »
20 personer totalt bragt inn av politet, inkl. en 7'ende fra Tr.heim

http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1777150.ece
Mål: 250-200-300

Min logg

Resultatservice

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!