Skrevet av Emne: Razzia i Trondheim  (Lest 365181 ganger)

Utlogget Kris_92

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

Sv: Razzia i Trondheim
« #270 : 20. februar 2012, 17:54 »
Gleder meg til filmen, Må jo komme en norsk spillefilm med aksel hennie eller nicolai cleve broch i hovedrollen som den two-faced treningsguruen og steroidedealeren robert eilertsen, bare litt usikker på hvordan de kommer til og takle trøndersken.

Om det DN antyder er sant da.
8*145/7*80/7*135

ACE30

  • Gjest
Sv: Razzia i Trondheim
« #271 : 20. februar 2012, 17:57 »
Litt off-topic, men det skal bli interessant å se om Northug stiller til den annonserte duellen på NSM etter dette. Det er jo noen ganske åpenbare koblinger om ikke direkte til denne saken, så i hvert fall så tett opptil at det ikke nødvendigvis gir god pr for en utøver på skilandslaget. Tyder vel ikke på super dømmekraft i utgangspunktet at han deltar her.  

Utlogget EckoRomeo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 282
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 282

Sv: Razzia i Trondheim
« #272 : 20. februar 2012, 18:12 »
Bjørn Floberg får nok en sentral rolle i filmen også. Riktig nok som badguy.

Jørgen Langhelle spiller sivilkledd politimann som gjerne tar opp denne kampen på fritiden, og tyr til tvilsomme handlinger for å komme til bunns i saken.

Ingrid Bolsø Berdal spiller rollen som hun som havner i trekantdrama med involverte og politi oppi alt dette.

Etter filmen er det intervjuer med de virkelige personene.

Må bli et terningkast 6 dette.
"We are better than you, and we know it!"
-Globo Gym

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Razzia i Trondheim
« #273 : 20. februar 2012, 18:25 »
Litt off-topic, men det skal bli interessant å se om Northug stiller til den annonserte duellen på NSM etter dette. Det er jo noen ganske åpenbare koblinger om ikke direkte til denne saken, så i hvert fall så tett opptil at det ikke nødvendigvis gir god pr for en utøver på skilandslaget. Tyder vel ikke på super dømmekraft i utgangspunktet at han deltar her.  
Nå er vel Nordthug ("thug") vel akkurat typen til å stille opp i en slik duell uansett hva folk måtte tro og mene Smiley
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Sv: Razzia i Trondheim
« #274 : 20. februar 2012, 18:28 »
Litt off-topic, men det skal bli interessant å se om Northug stiller til den annonserte duellen på NSM etter dette. Det er jo noen ganske åpenbare koblinger om ikke direkte til denne saken, så i hvert fall så tett opptil at det ikke nødvendigvis gir god pr for en utøver på skilandslaget. Tyder vel ikke på super dømmekraft i utgangspunktet at han deltar her.  
Northug does what the FUCK he wanna do!
6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Utlogget Poo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

Sv: Razzia i Trondheim
« #275 : 20. februar 2012, 18:58 »
Vil nu bare påpek at vi bor i et land med Ytringsfrihet, som faktisk står nedskreve i grunnloven vårres. Om man e en "vanlig ola normann" som hold sæ helt og holdent borte ifra mindre lovlie persona, miljøa, og holdninga, så blir man aldri mistenkt i en sak som f.eks dette her e. Om man så e det; så må man nestn vær rak i ryggen, og tål å ta imot beskyldninga som kanskje ikke e sant, det e endel av live når man e i nærhetn av sånne konteksta.
Velg du å delta på en fest f.eks kor folk rundt dæ snorka i sæ kokain eller andre ulovlie midla, så sett du dæ sjøl i fare for å bli svartmala selv om du sjøl kun drekk brus om politie sku ha storma plassn...

Var fristet til å svare deg på trønderdialekt, men det skal jeg la være Smiley
Forstår jeg deg riktig i at du mener at en klok og fornuftig måte å leve på er:
1. Hold deg unna alle kriminelle, narkomane eller andre som er involvert i snusk - du kan bli dratt med i  dragsuget. Dette innbefatter også steder der noen kriminelle ferdes.
2. Vær varsom plakaten er noe tull, du må tåle å ta i mot beskyldninger som ikke er sanne - også i media.

Historien er full av eksempler på personer som har blitt uskyldig hengt ut i media, noen med tragisk utfall fordi få er rakrygget som du sier når det stormer som verst.
Siden du refererer til ytringsfriheten, så er det vel også på sin plass å sikte til rettsikkerheten vi har i Norge, som sikrer at alle er uskyldige til det motsatte er bevist. Det gjør at jeg trygt kan ferdes nøyaktig hvor jeg vil uten å være redd for å bli tatt for noe jeg ikke har gjort. Dette henger tett sammen med vær varsom plakaten som media skal følge.  En fin ting i grunn Smiley

Jeg har sterk tro på å omgås med alle i samfunnet. Samtidig har jeg sterk tro på å stå for egne meninger og holdninger, uansett hvor jeg er. At mennesker med ulik bakgrunn og holdninger kommer sammen er det som  driver samfunnet fremover, og er for eksempel en av grunnene til at rettssystemet har stor tro på integrering og ikke isolering av kriminelle.

Til slutt så er jeg litt usikker på hva du sikter til med beskrivelsene dine. Jeg kjenner ikke til noen plass i forbindelse med denne saken som er sammenlignbare med beskrivelsene dine. Hva er kokainfesten din en metafor for?

Jørgen

Utlogget ranran

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Sv: Razzia i Trondheim
« #276 : 20. februar 2012, 19:02 »
Har gjort meg noen tanker om hvorfor denne såkalte "bole-børsen" har fått lov og eksistert så lenge, og att først nå etter massiv omtale i diverse presse i den siste tiden det plutselig blei en storslått aksjon.

Kan ikke hjelpe for og sitte igjenn med følelsen at politiet føler seg presset til og gjøre noe med det etter både DN og MAX har lagt ut hvordan "bole-børsen" funker for allmenheten.

Tenker kansje påtalemyndigheten har valgt og velge "the lesser of 2 eviles" når det gjelder salg av androgene-anabole substanser før denne aksjonen.

For meg virker det tilsynelatende at det er en ganske harmløs "mafia" vist en i hele tatt kan kalle det det. I hvertfall i forhold til det eg har fått fortalt om mindre harmløse folk som tar seg av omsetting av narkotiske preparater, prostitusjon og menneskehandel.

I en "perfect world" hadde inger brukt AAS, men tror ikke bruken kommer til og endre seg mye etter denne aksjonen, men frykter hva som kommer til å sje når mindre "seriøse" aktører overtar produksjon og salg av AAS....

Frykter skadene av bruk kommer til å øke drastisk etter dette, med tanke på "falske" preparat og feil dosering.

Når det gjelder kredibiliteten til Robert Eilertsen som skribent har vi MANGE andre "trenings-eksperter" en bør bekymre seg mer for når mann ser på hva som står i diverse aviser og ukeblad til tider!!!

Utlogget Terje Johansen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 061
  • Honnør: 235
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 061

  • Førr en kjekkas!
Sv: Razzia i Trondheim
« #277 : 20. februar 2012, 19:28 »
Når det gjelder kredibiliteten til Robert Eilertsen som skribent har vi MANGE andre "trenings-eksperter" en bør bekymre seg mer for når mann ser på hva som står i diverse aviser og ukeblad til tider!!!

Dette er veldig sant Cheesy
Mål: 250-200-300

Min logg

Resultatservice

Utlogget Nonick

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 58
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 58

Sv: Razzia i Trondheim
« #278 : 20. februar 2012, 19:47 »
..

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Razzia i Trondheim
« #279 : 20. februar 2012, 19:49 »
.

Jeg har drøyd lenge med å skrive et litt mer omfattende innlegg her inne fordi jeg føler det kan bli feil ettersom jeg selv driver treningssenter i samme by.
Det var et omfattende innlegg Grin

Utlogget Nonick

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 58
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 58

Sv: Razzia i Trondheim
« #280 : 20. februar 2012, 19:52 »
Jeg var i Oslo mandag og tirsdag, i Bergen onsdag og torsdag og i Trondheim torsdag og fredag, men kan til de urolige melde at jeg var ute i det fri Aremarksjøen i går (søndag).

Det artige er forøvrig at jeg var en tur nedom Halden på vei hjem fra Aremark i går, og bare i løpet av sånn ca ti minutter så jeg minst fire personer med bolebikkjer og alt for store dunjakker (1 med GASP over hele ryggen)...to av bikkjene var ååpeenbart Amstaff/Pitbull - eierne hadde også svært lite hår - jeppsann det ringte noen bjeller... Skal ikke se bort fra at Halden med sin nærhet til grensa er vel verdt et besøk.
....ehemm, for politiet altså!

Jepp - så får jeg switche tilbake til side 9 og fortsette dagens TF-lesning!

Tyster..

ACE30

  • Gjest
Sv: Razzia i Trondheim
« #281 : 20. februar 2012, 19:54 »
Nå er vel Nordthug ("thug") vel akkurat typen til å stille opp i en slik duell uansett hva folk måtte tro og mene Smiley
Det tviler jeg ikke på, men han virker å være ganske glad i penger også og det er ikke sikkert sponsorene hans blir overbegeistret for oppmerksomheten denne saken potensielt kan generere.

Utlogget Knut M

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 709
  • Honnør: 180
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 709

Sv: Razzia i Trondheim
« #282 : 20. februar 2012, 20:00 »
Det tviler jeg ikke på, men han virker å være ganske glad i penger også og det er ikke sikkert sponsorene hans blir overbegeistret for oppmerksomheten denne saken potensielt kan generere.

Det er vel sponsoren Vi-Menn som har fått Petter med på dette. Men at de andre sponsorene misliker det kan godt hende.. Smiley

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Razzia i Trondheim
« #283 : 20. februar 2012, 20:06 »
Ojsann, hehe.
Glemmer meg av og til av med dialekten min når jeg har det travelt. Skriver på dialekt på fb og sms osv, så er lett å glemme seg når jeg skriver i full fart.

Nei, jeg mener ingenting iforhold til hvordan folk skal leve. Folk har sitt eget liv, sine egne meninger og tar sine egne valg. Jobben min består jo bl.a i å hjelpe dem som ikke er "rak rygget" nok til å stå imot presset, når valgene kanskje var litt dårlige, så jeg prøver å ikke dømme noen, eller si "sånn er det". Livet er til for å feile og kanskje lære av dem feilene.

Det jeg mener er at det skal være lov å ytre seg, spesielt i en sak som dette her. Det er vel derfor vi har foraer som dette? for å kunne ha konstruktive samtaler om temaer vi interesserer oss i? Og når det kommer til metaforen min, så tok jeg et annet miljø enn på en gym, for å vise til at det er lett å havne uskyldig oppi en røre man egentlig ikke vil eller tar avstand fra bare ved å være i nærheten av det. Grunnen til at jeg nevnte en fest, er fordi det er noe alle kan kjenne seg igjen i.

Sorry, for at jeg var litt snar og eventuelt uklar (noe jeg sikkert enda er Tongue ). haha.  

Utlogget Nonick

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 58
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 58

Sv: Razzia i Trondheim
« #284 : 20. februar 2012, 20:24 »
Utrolig god analyse, og jeg tror faktisk jeg stiller meg fullt og helt bak denne.
Jeg har også lagt merke til at en del staffeeiere er ganske så tidlige i sin trenings"karriære", og det i seg selv sier meg at denne eiergruppen har valgt sin hund som et slags dyrisk forbilde.

Har selv en kompis som kjøpte seg staff i forkant av sin oppkjøring mot OGP i Classic bodybuilding...til hans store sorg og konas glede responderte han dårlig på kosttilskuddene, så hans byggerkarriære blei med det ene forsøket. Bikkja lever fortsatt, og er en daglig påminnelse om hans egen utilstrekkelighet. Slik kan faktisk valg av hunderase får svært så uheldige konsekvenser, selv om eierens psykolog nesten daglig gnir seg varm i hendene over å ha fått en så trofast kunde! Smile






*jeg håper virkelig ikke denne posten leses av kameraten min*

Lurer på om ikke norges beste bygger for tiden har en staff..

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!