Skrevet av Emne: Razzia i Trondheim  (Lest 365182 ganger)

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Razzia i Trondheim
« #285 : 20. februar 2012, 21:23 »
Tyster..

Tja tjo, jeg ser jo at det kan lukte litt svidd av den der... Smiley

Lurer på om ikke norges beste bygger for tiden har en staff..

Eller Chiuaua..


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Nonick

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 58
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 58

Sv: Razzia i Trondheim
« #286 : 20. februar 2012, 21:35 »
Tja tjo, jeg ser jo at det kan lukte litt svidd av den der... Smiley

Eller Chiuaua..

Da havner vell diskusjonen over på hvem som er norges beste bygger. Trøtt å vært en hard bein trening for et par timer siden. så gidder ikke hive meg på den diskusjonen nå Wink

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Razzia i Trondheim
« #287 : 20. februar 2012, 21:37 »
Hard bein trening er mye bedre en hard skeiv trening.
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Nonick

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 58
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 58

Sv: Razzia i Trondheim
« #288 : 20. februar 2012, 21:41 »
Hard bein trening er mye bedre en hard skeiv trening.

Mulig jeg burde skjønt den, men tok den ikke?!

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Razzia i Trondheim
« #289 : 20. februar 2012, 21:45 »
Du burde skjønne den ja.
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Starhellinga

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 353
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 353

Sv: Razzia i Trondheim
« #290 : 20. februar 2012, 21:47 »
skeiv=homo

bein trening=streit trening=heterofil trening

beintrening=trening av bein

Altså et innlegg mot orddelingsfeil. Et annet eksempel: "Pult ost" ER IKKE det samme som "pultost"
BP: 105 kg KB: 120 kg ML: 140 kg

Utlogget Nonick

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 58
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 58

Sv: Razzia i Trondheim
« #291 : 20. februar 2012, 21:49 »
Du burde skjønne den ja.

Etter å lest gjennom den en gang til forstår jeg at din humor ligger langt over min evne til å overhodet forstå forferdelig dårlig humor.. men men som nesten sagt tidligere, lang dag, lite karbohydrater å en hard bein økt gjorde vell mitt til å ikke først forstå den før nå. Venter spent på neste utspill, for å overgå den du akk kom med...

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Razzia i Trondheim
« #292 : 20. februar 2012, 21:51 »
Jeg irriterer meg over ord deling, eller orddeling som det egentlig heter.
Er en gretten gammel mann, nesten like gammel som Silverfox, men mye mer gretten.

Men nå ødelegger vi en fin og informativ tråd.  Beklager.
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Nonick

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 58
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 58

Sv: Razzia i Trondheim
« #293 : 20. februar 2012, 21:52 »
Jeg irriterer meg over ord deling, eller orddeling som det egentlig heter.
Er en gretten gammel mann, nesten like gammel som Silverfox, men mye mer gretten.

Men nå ødelegger vi en fin og informativ tråd.  Beklager.

Er du skilt, eller aldri gift?

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Razzia i Trondheim
« #294 : 20. februar 2012, 21:55 »
Jeg er veldig gift Nonick. Grin

På boksen med ananasbiter står det ananas biter, jeg blir gal av sånt. Jeg går rundt og irriterer meg over sånt nesten daglig, skjønn det den som kan. :-)

”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Nonick

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 58
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 58

Sv: Razzia i Trondheim
« #295 : 20. februar 2012, 22:00 »
Jeg er veldig gift Nonick. Grin

På boksen med ananasbiter står det ananas biter, jeg blir gal av sånt. Jeg går rundt og irriterer meg over sånt nesten daglig, skjønn det den som kan. :-)



Veldig gift ja.. Da er du et levende bevis på at det finnes håp i hel vete.. Go natt ..

Utlogget kjomork

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 186
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 186

Sv: Razzia i Trondheim
« #296 : 20. februar 2012, 22:24 »
Begynner å bli en stund siden jeg var innom her sist, men ser vel det at debatten har endret seg lite på tre år :p

Først av alt må jeg si at jeg finner det passe dobbeltmoralsk av enkelt å snakke om dobbeltmoral samtidig som de kaster ut beskyldninger i hytt og pine uten at det er fremsatt en dom! I Norge burde vi, og skal vi, være uskyldig til det motsatte er bevist. Nå har det seg slik at saken gikk for lukkede dører og hvis ingen her satt i den salen eller har deltatt på etterforskningen, så vet vi vel strengt tatt veldig lite om det som har skjedd. Aviser, seriøse eller ikke, har vist seg alt for mange ganger å tabloisere informasjonen som kommer frem i slike saker. Og derfor burde man ikke sette sin lit til informasjonen før den er fremsatt av politiet selv. Selv da har(burde) fjorårets største saker lært oss at vi ikke skal stole hundre prosent på det som blir sagt.
Her er jeg hundre prosent bak Lars Helge og Poo og har faktisk ingen forståelse for hva førstnevntes historie skal ha å si for hans uttalelser!

Nå kan man argumentere opp og ned i mente om hva politiet bruker ressursene sine på, men de er nå en gang under støvelen til Norsk lov og må følge denne. Og skal jeg si min ærlige mening tror jeg nok ikke det er politiet som har tatt initiativet til denne etterforskningen, de har nok heller fått kastet den på seg fra DN. At DNs reportere i en eller annen vending har fattet interesse i bolebørsen (beklager til dere som tror boleolegutter med et gym og en staff er ansvarlig for enorm hvitvasking av penger) og en LITEN hvitvaskingssakt med greiner ned i dopingmiljøet i Norge, er også ene og alene fordi de vil selge aviser. Og doping selger i vårt høymoralske sunne skipåbeina typiskåværebest land. Regner med de driter fullstendig i den moralske og samfunnsproblematiske delen av det hele. Hadde de faktisk brydd seg hadde de nok lagt litt mer ressurser i å nyansere artikkelen sin litt...
Og nei, jeg mener ikke avisene i Norge er moralens voktere, men vi som leser dem burde være klar over hva det er som står mellom linjene. (Muligens noe norskfaget på skolen burde tatt med seg...)

Og alvorlighet...
Denne saken slik den står omhandler salg og import av ulovlige substanser, samt hvitvasking og skatteundragelse. Og ja, selvfølgelig, organisert kriminalitet. Det er ulovlig, ingen tvil. Og hvorvidt det(aas) burde være det er vel en sak som har vært debatert til det uendelige her inne.
Men hvor alvorlig er det? Er dette virkelig en sak som burde få så mye oppmerksomhet? I forhold til grovheten av kriminaliteten, burde denne saken være så eksponert som det den er?
Min meninge er i alle fall nei!
Stoffene det er snakk om er strengt tatt ting som man i ultrastrenge Norge har så store problemer med å vise skadelighet av, at de ikke finner det rettmessig å kriminalisere bruk. Og at disse stoffene brukes i så stor stil, burde vel muligens jugerlistene i tabloidene ta litt på sin egen kappe. Mulig de som har skapt brukerne burde bli kastet under giljotinen på lik linje med distributørene...
Ser frem til den dagen noen med penn setter seg ned og tar ansvar for noe! For ærlig talt, ingen skaffer bolebørsen flere kunder en tabloidenes kropsidealer... Så kjære tabloidskribent, skal du skyte noen så trekk av mot din egen panne først!

Når det gjelder skatteundragelse og hvitvasking så er det alvorlig talt et pissan i havet. Hvis ikke denne saken er ENORMT mye større enn hva som er kommet frem til nå, er beløpene og omfanget så smått at jeg fatter ikke politiet gidder å bruke ressurser på det. Tipper omfanget vil vise seg å være på størrelse med en middels halvkriminell entrepenørbedrift.
Og igjen, joda det er ulovlig, men ut av proposjoner i give you!

Tenk hvor bra vi kunne hatt det om vi var bare litt mindre opptatt av hva som solgte i stede for hva som er rett... Tenk om vi kunne hatt litt mer moralske jugerlister i samfunnet! Tenk om de skrev sannhet i stede for salg. Tenk om vi hadde politikere med ryggrad... *sukk* Eutopia!

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Razzia i Trondheim
« #297 : 20. februar 2012, 22:48 »
Hva er egentlig umoralsk ved å avdekke et kriminelt nettverk med 5000 aktører som driver mer eller mindre åpent med kriminalitet som spenner seg over flere områder? Med omsetning på mange mange millioner?

Du insisterer på at ingen kan vite hva som egentlig skjer i denne saken, men samtidig er du skråsikker på at det "ikke er så alvorlig uansett". Det er kanskje litt selvmotsigende?






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget kjomork

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 186
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 186

Sv: Razzia i Trondheim
« #298 : 20. februar 2012, 22:56 »
Hvor i alle dager har jeg sagt det var umoralsk...? Kanskje moraliteten lå i hvordan det var lagt frem, ikke avsløringen.

Og hvor du får skråsikkerhet fra forundrer meg. "Tipper, syns, hvis ikke" burde gi deg et annet inntrykk!

Prøv å les litt nøyere gjennom før du poster, admin!



*litt typos

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Razzia i Trondheim
« #299 : 20. februar 2012, 23:01 »
Hva er egentlig umoralsk ved å avdekke et kriminelt nettverk med 5000 aktører som driver mer eller mindre åpent med kriminalitet som spenner seg over flere områder? Med omsetning på mange mange millioner?

Du insisterer på at ingen kan vite hva som egentlig skjer i denne saken, men samtidig er du skråsikker på at det "ikke er så alvorlig uansett". Det er kanskje litt selvmotsigende?
Honnør er avgitt.  Reaksjonen til kjomork er en reaksjon som vi ser rett som det er når det dreier seg om kriminalitet som er forskjellig fra den reine gatekriminaliteten.  Man så sånne reaksjoner i forbindelse med både drosjesvindelen i Oslo og Odd Nerdrums skattesnyteri.  Hvorfor mener kjomork at dette ikke er alvorlig?

Jeg ser forresten at kjomork ønsker seg politikere med ryggrad.  Hadde de virkelig ryggrad, ville de vedtatt et forbud mot bruk av anabole stereoider og veksthormoner i Norge, og gitt disse stoffene en rettslig status på lik linje med ymse typer narkotika.  Tar kjomork den utfordringen?
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!