Skrevet av Emne: Razzia i Trondheim  (Lest 366073 ganger)

Utlogget kjomork

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 186
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 186

Sv: Razzia i Trondheim
« #300 : 20. februar 2012, 23:08 »
Honnør er avgitt.  Reaksjonen til kjomork er en reaksjon som vi ser rett som det er når det dreier seg om kriminalitet som er forskjellig fra den reine gatekriminaliteten.  Man så sånne reaksjoner i forbindelse med både drosjesvindelen i Oslo og Odd Nerdrums skattesnyteri.  Hvorfor mener kjomork at dette ikke er alvorlig?

Jeg ser forresten at kjomork ønsker seg politikere med ryggrad.  Hadde de virkelig ryggrad, ville de vedtatt et forbud mot bruk av anabole stereoider og veksthormoner i Norge, og gitt disse stoffene en rettslig status på lik linje med ymse typer narkotika.  Tar kjomork den utfordringen?


Den første der tar det litt for mye tid å svare på ift at klokken er 23.00, så tar den i morgen om tiden tillater det.

Den andre: Veldig enkelt og greit for jeg er meget uenig med deg i at det burde kriminaliseres... Jeg har pdd ikke kommet over noen her inne som kunne forklart meg hvorfor det burde kriminaliseres heller. Og om du leser tidligere poster fra meg vil du se jeg har prøvd Wink
Så min mening blir da at om de velger å kriminalisere AAS er det et tegn på ryggradløshet og flyte med strømmen mentalitet...

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: Razzia i Trondheim
« #301 : 20. februar 2012, 23:14 »
edit

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Razzia i Trondheim
« #302 : 20. februar 2012, 23:39 »
etter mitt dopingmissbruk.
Hvem handlet du AAS av? Fram med navnene. Samme gjelder deg, Lars Helge. Slutt med dette hemmelighetskremmeriet. La oss ta rotta på dop-blekkspruten nå som sjansen er der.

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Razzia i Trondheim
« #303 : 20. februar 2012, 23:43 »
Hvem handlet du AAS av? Fram med navnene. Samme gjelder deg, Lars Helge. Slutt med dette hemmelighetskremmeriet. La oss ta rotta på dop-blekkspruten nå som sjansen er der.
Det sier seg vel selv at dette er ikke noe de skriver på nettet...

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Razzia i Trondheim
« #304 : 20. februar 2012, 23:47 »
Hvem handlet du AAS av? Fram med navnene. Samme gjelder deg, Lars Helge. Slutt med dette hemmelighetskremmeriet. La oss ta rotta på dop-blekkspruten nå som sjansen er der.

Dette er selvfølgelig uaktuelt. Du har allerede gått ut med fullt navn til en person som absolutt ikke vil bli assosiert med denne saken, namedropping ut av rykter skjer ikke. Når det er et marked som faktisk kan være opp i milliardklassen sier det seg selv at både selgerene og kjøperene er enormt mange. La oss diskutere denne saken og ting som er ute allerede, selv om ingen er dømt i denne saken enda så er det en forskjell på å bli arrestert av politiet og bare bli "angitt" på forum, akkurat der går den grense tror jeg.

Forresten, når det er snakk om at dette bare er småtterier etc så hadde jo dopingbutikken på nett 5000 brukere. Om vi regner med årlig bruk av dop for 20 000 kroner i snitt, som DN gjorde i sine beregninger blir omsetningen til denne butikken 100 millioner alene. Det er ganske mye penger. Det blir det selv om vi halverer det. Eller "bare" regner med 5000 pr pers i snitt. Skjønner veldig godt at politiet har interresse av å knekke det. Nå snakker jeg selvfølgelig generelt om nettsiden og markedet for doping i Norge. 






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Razzia i Trondheim
« #305 : 20. februar 2012, 23:54 »
Det sier seg vel selv at dette er ikke noe de skriver på nettet...
Hvis det gikk an å legge fra seg pyseholdningen kunne det norske folk knekt dette I DAG. Det er NÅ snuten er på saken. Reprisalier sier du? Feighet sier jeg. Flertallet er imot doping, denne kampen kan man vinne om blekkspruten spises ytterst fra beina og innover mot det stygge hodet.
Kom igjen eks-bolere, gjør alvor av deres "nye liv".

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Razzia i Trondheim
« #306 : 21. februar 2012, 00:00 »
Hvis det gikk an å legge fra seg pyseholdningen kunne det norske folk knekt dette I DAG. Det er NÅ snuten er på saken. Reprisalier sier du? Feighet sier jeg. Flertallet er imot doping, denne kampen kan man vinne om blekkspruten spises ytterst fra beina og innover mot det stygge hodet.
Kom igjen eks-bolere, gjør alvor av deres "nye liv".


De tar de nok skal du se.

Utlogget s0pr0

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 518
  • Honnør: 232
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 518

  • With the force of one thousand suns!
Sv: Razzia i Trondheim
« #307 : 21. februar 2012, 00:26 »
Forresten, når det er snakk om at dette bare er småtterier etc så hadde jo dopingbutikken på nett 5000 brukere. Om vi regner med årlig bruk av dop for 20 000 kroner i snitt, som DN gjorde i sine beregninger blir omsetningen til denne butikken 100 millioner alene. Det er ganske mye penger. Det blir det selv om vi halverer det. Eller "bare" regner med 5000 pr pers i snitt. Skjønner veldig godt at politiet har interresse av å knekke det. Nå snakker jeg selvfølgelig generelt om nettsiden og markedet for doping i Norge. 
Er nok flere som kjøper for mer enn én der. Det er jo anslått at over 100k nordmenn bruker doping, og den desidert største nettportalen for dette står garantert for over 5% av omsetningen. Tror du kan øke de estimatene betraktelig. Var det ikke snakk om en enkelt PT som kunne omsette for hundretusner på en uke? Da skjønner man litt av omfanget...

Se her også, en av mange selgere i Kristiansand tjener lett millioner...
http://www.fvn.no/lokalt/kristiansand/Investerte-15000_-tjente-n-million-pa-anabole-steroider-2191047.html#.T0LSUvnN3jZ

Skal bli veldig spennende å se hvor stort dette egentlig er. La oss bare håpe at politiet klarer å få på plass tilstrekkelig med bevis så man ikke ender opp med å kun dømme dem for en brøkdel av det faktiske omfanget.

Utlogget jente1990

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 332
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 332

Sv: Razzia i Trondheim
« #308 : 21. februar 2012, 00:32 »

Se her også, en av mange selgere i Kristiansand tjener lett millioner...
http://www.fvn.no/lokalt/kristiansand/Investerte-15000_-tjente-n-million-pa-anabole-steroider-2191047.html#.T0LSUvnN3jZ

Skal bli veldig spennende å se hvor stort dette egentlig er. La oss bare håpe at politiet klarer å få på plass tilstrekkelig med bevis så man ikke ender opp med å kun dømme dem for en brøkdel av det faktiske omfanget.

Interessant Smiley
BP: 47,5kg
KB: 60kg
ML: 70kg

Dips: 17
Pull-ups: 2
Roing 1 minutt: 245 m

Link til min logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=116097.msg1756628;topicseen#new

(Bilde og video, s. 1, 4, 7, 8, 12, 14, 16, 17, 19, 20 og 24)

Utlogget Pripps

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 107

Sv: Razzia i Trondheim
« #309 : 21. februar 2012, 00:56 »
For et hysteri. Skal man begynne å fjerne alt som er skrevet av folk som ikke har reint mel i posen? Så lenge den faglige kredibiliteten er høy er det bare hysterikere som bryr seg om slikt vissvass.

Behind every happy man there is a woman who takes it in the ass

Utlogget jg1993

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 42
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 42

Sv: Razzia i Trondheim
« #310 : 21. februar 2012, 01:11 »
spor

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Razzia i Trondheim
« #312 : 21. februar 2012, 10:19 »
Flertallet er imot doping

Kilde or it did'nt happen.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Razzia i Trondheim
« #313 : 21. februar 2012, 10:34 »
Som sikkert de fleste vet så er det påbegynt et annet nettverk som driver med salg på nettet, skal visstnok være svensk/norsk(nordisk?) samarbeid, ryktene skal ha det til at en av reporterne hos DN avdekket bolebørsen anablic forums for å gjøre de "konkurs" slik at den påbegynte nettverket skulle stjele og ta over deler av markedet. Altså strategisk.
Om det er noe rot i dette er det ikke godt å si.

Det er allerede kjent at flere andre har prøvd å starte og drive noe av det samme, men det har man aldri lykkes med i og med det er aldri bra å skade innkomstrømmen til et allerede etablert nettverk på det svarte markedet.
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Razzia i Trondheim
« #314 : 21. februar 2012, 10:36 »
Som sikkert de fleste vet så er det påbegynt et annet nettverk som driver med salg på nettet, skal visstnok være svensk/norsk(nordisk?) samarbeid, ryktene skal ha det til at en av reporterne hos DN avdekket bolebørsen anablic forums for å gjøre de "konkurs" slik at den påbegynte nettverket skulle stjele og ta over deler av markedet. Altså strategisk.
Om det er noe rot i dette er det ikke godt å si.

Genialt om dette er sant, noe jeg ikke tror det er.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!