Skrevet av Emne: Razzia i Trondheim  (Lest 365087 ganger)

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Razzia i Trondheim
« #330 : 21. februar 2012, 13:25 »
Ja men dere snakker om deres holdning til antidoping osv her... når man intervjuer er bygger som er 100kg+++ å samtidig er skrapa til beinet, da vet du at det ikke flyter bare reint blod i årene på personen.

Gustav Fristensky anno ca. 1900

http://4.bp.blogspot.com/_82AxNzq4mOI/Sd1cpGX8o8I/AAAAAAAAABU/MeRF37yDwec/s1600-h/fritenskymt6.jpg

1,83 m
100 kg
Null steroider

Rippa så det holder :

http://img241.imageshack.us/img241/4821/fristensky2tl6.gif

Enkelte har rett og slett gener for det.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Razzia i Trondheim
« #331 : 21. februar 2012, 13:26 »
Ja men dere snakker om deres holdning til antidoping osv her... når man intervjuer er bygger som er 100kg+++ å samtidig er skrapa til beinet, da vet du at det ikke flyter bare reint blod i årene på personen.
Dobbeltmoralister hele gjengen... Dere kan snakke så mye dere vil om antidoping etc, men uten dopere ville dette forumet aldri vært så stort, eller eksistert i det hele tatt den dag idag.
Nei jeg doper fortsatt ikke og har aldri gjort det, kommer heller ikke til å gjøre det. jeg er ikke pro eller antidoping. Jeg gir bare uttrykk for hva jeg synes om deres holdninger og handlinger.
Du snakker til en vegg.

Du seier det selv, uten byggere har ikke Treningsforum mye å gå på. Det er tatt opp utallige ganger her inne tidligere uten at det har kommet noen forandring.
Smil med det smilet du har.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Razzia i Trondheim
« #332 : 21. februar 2012, 13:29 »
Fra undersøkelse blant 18 åringer i forbindelse med sesjon :

http://www.antidoping.no/sitefiles/1/dokumenter/pdf/omfangsundersokelsen.pdf

Figur 3.6.2

Prosent som svarte helt eller delvis enig :

Å bruke doping gjør meg trygg når jeg er ute og fester : 6
Ved å bruke doping når du målet ditt raskere : 31
Doping er for tapere : 72
Doping er juks : 82
Lovforbud ville ikke redusere bruken av doping : 32
Doping burde være lov fordi alle må ta ansvar for egen kropp og helse : 17
Doping burde forbys ved lov : 74

Takk. En ting er å utrykke det på et papir på sesjon, hvor man kan være redd for å ikke bli akseptert om informasjon blir linket opp mot deg. Jeg ser det er tatt "høyde" for dette ved å nevne det i rapporten, allikevel vil jeg tro det er flere som har svart ja til lovforbud her enn som ville gjort dette om de stilte seg selv spørsmålet. Jeg hadde selv svart ja til forbud i en slik undersøkelse.

Men jeg skal godta dette da jeg ikke har noen motsigende beviser, og vi kan hittil konkludere med at det er slik at nordmenn er høyst autoritære og imot doping.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Razzia i Trondheim
« #333 : 21. februar 2012, 13:30 »
Det står i rapporten at det ble presisert til deltagerene at de var anonyme, det var ikke en del av sesjonen.

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget s0pr0

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 518
  • Honnør: 232
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 518

  • With the force of one thousand suns!
Sv: Razzia i Trondheim
« #334 : 21. februar 2012, 13:31 »
100.000 personer......
Har det rablet for deg?
Sitat fra Dagens Næringsliv:

"Opplysninger fra tollvesenet tyder på at det trolig er mer enn 150 000 nordmenn som bruker doping. Dette underbygges av en undersøkelse fra Syddansk Universitet i Århus..."

Jeg modererte meg faktisk da jeg sa 100k.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Razzia i Trondheim
« #335 : 21. februar 2012, 13:34 »
Fint å se at enkelte har forståelse og vidsyn til å forstå at vi ikke vil assosieres med en som er arrestert på svært alvorlige anklager, både når det gjelder doping, men også økonomisk kriminalitet og organisert kriminalitet. Dette er ikke det samme som å ha bilde/intervju med en person som kan ha tatt steroider til eget bruk.

Avgjørelsen er ikke unik, men noe adresseavisen også har gjort.

Å ikke mene det er selvfølgelig også OK, en kan være uenige der, men oppfordrer til å holde diskusjonen saklig.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Sv: Razzia i Trondheim
« #336 : 21. februar 2012, 13:36 »
Ja men dere snakker om deres holdning til antidoping osv her... når man intervjuer er bygger som er 100kg+++ å samtidig er skrapa til beinet, da vet du at det ikke flyter bare reint blod i årene på personen.
Dobbeltmoralister hele gjengen... Dere kan snakke så mye dere vil om antidoping etc, men uten dopere ville dette forumet aldri vært så stort, eller eksistert i det hele tatt den dag idag.
Nei jeg doper fortsatt ikke og har aldri gjort det, kommer heller ikke til å gjøre det. jeg er ikke pro eller antidoping. Jeg gir bare uttrykk for hva jeg synes om deres holdninger og handlinger.
Hei. Nå har du kommet inn på Treningsforum.no. Norges største nettside om kraftsport; kroppsbygging, strongman og styrkeløft. Vi skriver om kraftsportens tre sjangere. Det er ikke vårt bord å avdekke om utøveren er dopet eller ikke. Dersom utøveren er dopet synes vi det er synd, men vi presenterer sporten slik den er. Aksepter det eller ikke. Når du bryter Norges lover med kjøp og salg av doping så tar vi avstand fra det. Slik vi har gjort i dette tilfellet som rulles over flere medier i dag.

Det er heller ikke så lenge siden vi hadde brukt flere tusen kroner på en fotoshoot, så ble vedkommende tatt og vi valgte selvfølgelig å ikke publisere bildene eller det intervjuet.
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Sv: Razzia i Trondheim
« #337 : 21. februar 2012, 13:37 »
Jeg kan også legge til at vår antidoping er gjeldende i forumet hvor vi ikke akspeterer snakk om kjøp, salg, bruk eller oppfordrning til bruk.
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Razzia i Trondheim
« #338 : 21. februar 2012, 13:38 »
Det står i rapporten at det ble presisert til deltagerene at de var anonyme, det var ikke en del av sesjonen.

Jeg fikk med meg at det var anonymt, men var det ikke en del av sesjonen? Hvor ble dette spørreundersøkelsen holdt da? Beklager at jeg ikke har fått lest igjennom.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Razzia i Trondheim
« #339 : 21. februar 2012, 13:42 »
Det er vel noe de har delt ut til folk som var innom til sesjon. Enkelte tør ikke svare ærlig uansett, det er en annen sak.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Sv: Razzia i Trondheim
« #340 : 21. februar 2012, 13:43 »
Fint å se at enkelte har forståelse og vidsyn til å forstå at vi ikke vil assosieres med en som er arrestert på svært alvorlige anklager, både når det gjelder doping, men også økonomisk kriminalitet og organisert kriminalitet. Dette er ikke det samme som å ha bilde/intervju med en person som kan ha tatt steroider til eget bruk.
så da er det greit med doping da, så lenge den er til eget bruk? Det er altså greit å promotere en person som har brukt eller bruker?

Vil bare konstantere at jeg gir meg i diskusjonen nå. så får heller noen andre ta over om de vil. håper jeg får svar på min siste uansett Wink

Peace out... Steffen
6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Utlogget Pripps

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 107

Sv: Razzia i Trondheim
« #341 : 21. februar 2012, 13:54 »
At noen bedriver noe kriminelt på fritiden gjør ikke artikkler mindre faglig relevant.. Selv forskning gjort av nazistene under andre verdenskrig har faglig interesse!

Dere får begynne å kreve fullt forumnavn av alle registrerte brukere, så lar dere ADN teste medlemmene slik de vil, så får vi se hvor fantastisk dette forumet blir.
Behind every happy man there is a woman who takes it in the ass

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Razzia i Trondheim
« #342 : 21. februar 2012, 14:43 »
Dersom utøveren er dopet synes vi det er synd
Det er her det brister. Det er her man må bruke en smiley som denne:  woot

Treningsforum kan ikke være imot doping da hele siden er prisgitt dopingsyndikatet. Man blir bombardert av steroidemisbrukere hver gang man klikker seg inn her. Treningsforum er en av norges viktigeste grunner til at steroidebruken øker. Akseptér det eller ikke.

Utlogget Mandodiao

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 140

Sv: Razzia i Trondheim
« #343 : 21. februar 2012, 14:54 »
Man kan jo telle hvor mye som minner om doping bare på denne siden som vises nå..

Noen som gi sitt tall på dopingassosiasjoner ved hjelp av å skrolle opp og ned på denne siden ? Smiley

Utlogget Ojive

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 542
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 542

Sv: Razzia i Trondheim
« #344 : 21. februar 2012, 15:09 »
Det er her det brister. Det er her man må bruke en smiley som denne:  woot

Treningsforum kan ikke være imot doping da hele siden er prisgitt dopingsyndikatet. Man blir bombardert av steroidemisbrukere hver gang man klikker seg inn her. Treningsforum er en av norges viktigeste grunner til at steroidebruken øker. Akseptér det eller ikke.

Really? Really now?

Jeg blir ikke bombardert av roidmisbrukere. Jeg har aldri fått tilbud eller anbefaling av kjøp eller bruk av roids. Å beskylde at TF.no er en av norges viktigste grunner til at roidmisbruker øker ser jeg på som "lol" Tongue sorry.

Det er HELT sikkert at noen "bruker" her, det er det nok overalt, på samme måte som at det finnes "street racers" blandt "vanlige" billister, etc etc. Men jeg tviler på at de løper rundt og spammer PMs med "buy this shit, brah".
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114437

Tilskudd:
Dalblad's Whey Class+
BCAA Hardcore
Star Nutrition Gainer.
Star Nutrition Anabolic ZMA
ON's Casein

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!