Skrevet av Emne: Razzia i Trondheim  (Lest 365142 ganger)

Utlogget Harald_G

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 390
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 390

Sv: Razzia i Trondheim
« #345 : 21. februar 2012, 15:20 »
Det er klart at for oss som sitter med litt faglig kunnskap om emnet, og vet hva som skjer i kroppen når man bruker diverse steroider, og hvordan kroppen ser ut, så er det veldig innlysende enkelte ganger hvem som bruker dop og ikke dop. Samtidig er det flere som ligger litt på grensen, som er litt vanskeligere å avgjøre. En bodybuilder som nylig var på forsiden her er et godt eksempel. Dette er karer som er store som hus, men som løfter som mus. Jeg ser det hver gang jeg er på gymmet. Jeg er ofte like sterk, eller til og med sterkere enn de største gutta. Og jeg blir like "imponert" hver gang jeg ser hvor lite vekt som blir pushet ifht størrelsen. Og ja, det er snakk om maksimale vekter.

Samtidig kan ikke treningsforum gå ut og synse på hvem som bruker dop og ikke, uansett hvor innlysende det måtte være. Det er nødt til å ligge noe mer bak slikt enn bare synsing.
198 cm
101 kg

Så kul er jeg:

Pronerte pull-ups: 50kg i beltet, 3 rep, 20kg 12 rep
Nedtrekk bredt grep: 120kg, 12reps
Benk: 110kg x 10 reps
Smalbenk: 90kg 12 rep
Hantelpress: 48kg x 5 reps
Beinpress: 320kg 5 reps (Chickenlegz)
Bikkeps kørl, hantler: 30 kg x 5 reps

Trener Krav Maga
Utdannet personlig trener gjennom Active Education
Basketspiller

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Razzia i Trondheim
« #346 : 21. februar 2012, 15:33 »
Dersom utøveren er dopet synes vi det er synd, men vi presenterer sporten slik den er.
Hehe, det gjør dere aldeles ikke. Dere klapper og skriver om dopede kroppsbyggere og dopede strongmen på lik linje med for eksempel styrkeløftere. Dopet norsk kroppsbygger ble kjempebusta for ikke så altfor lenge siden, men det kommer ingen sak? Dette er så absolutt ikke å presentere "sporten" slik den er.

I tillegg blir det å påstå at dere har en "klar" antidopingprofil i forumet, men ikke på forsiden eller i artiklene i praksis det man kaller lureri. Tror du virkelig den gjennomsnittlige leser klarer å skille mellom forum og forside? Jeg er veldig interessert i din mening her.
Det er heller ikke så lenge siden vi hadde brukt flere tusen kroner på en fotoshoot, så ble vedkommende tatt og vi valgte selvfølgelig å ikke publisere bildene eller det intervjuet.
Oiii, så flinke da. 

Utlogget Ojive

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 542
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 542

Sv: Razzia i Trondheim
« #347 : 21. februar 2012, 15:34 »
Det er klart at for oss som sitter med litt faglig kunnskap om emnet, og vet hva som skjer i kroppen når man bruker diverse steroider, og hvordan kroppen ser ut, så er det veldig innlysende enkelte ganger hvem som bruker dop og ikke dop. Samtidig er det flere som ligger litt på grensen, som er litt vanskeligere å avgjøre. En bodybuilder som nylig var på forsiden her er et godt eksempel. Dette er karer som er store som hus, men som løfter som mus. Jeg ser det hver gang jeg er på gymmet. Jeg er ofte like sterk, eller til og med sterkere enn de største gutta. Og jeg blir like "imponert" hver gang jeg ser hvor lite vekt som blir pushet ifht størrelsen. Og ja, det er snakk om maksimale vekter.

Samtidig kan ikke treningsforum gå ut og synse på hvem som bruker dop og ikke, uansett hvor innlysende det måtte være. Det er nødt til å ligge noe mer bak slikt enn bare synsing.

DET er jeg enig i. Man kan ikke anklage folk "left n right".
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114437

Tilskudd:
Dalblad's Whey Class+
BCAA Hardcore
Star Nutrition Gainer.
Star Nutrition Anabolic ZMA
ON's Casein

Utlogget MAGOUOU

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 191

  • ARRRRRR
Sv: Razzia i Trondheim
« #348 : 21. februar 2012, 15:35 »
At du løfter like mye som de store gutta med 105 kg benk var vel å ta i litt vel ?


Spor
Alder: 1989
Vekt: +-110 kg
Høyde: 189cm

RAW:
- Smalbenk: 180kg med stopp
- Benk: 170kgx2 med stopp
- Bøy:   200kg
- Mark:  260kg

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Razzia i Trondheim
« #349 : 21. februar 2012, 15:38 »
At du løfter like mye som de store gutta med 105 kg benk var vel å ta i litt vel ?

Benkpress er ikke alt !!!

Fra signaturen hans : "Pronerte pull-ups: 50kg i beltet, 3 rep"

Den blir vanskelig å slå for de fleste, uansett størrelse.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget MAGOUOU

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 191

  • ARRRRRR
Sv: Razzia i Trondheim
« #350 : 21. februar 2012, 15:40 »
Benkpress er ikke alt !!!

Fra signaturen hans : "Pronerte pull-ups: 50kg i beltet, 3 rep"

Den blir vanskelig å slå for de fleste, uansett størrelse.

Uff da, jeg kunne sikkert slengt opp det andre han hadde under der også.
Men jeg valgte den ene.

Alder: 1989
Vekt: +-110 kg
Høyde: 189cm

RAW:
- Smalbenk: 180kg med stopp
- Benk: 170kgx2 med stopp
- Bøy:   200kg
- Mark:  260kg

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Razzia i Trondheim
« #351 : 21. februar 2012, 15:53 »
JEg skjønner Treningsforum utrolig godt i hvorfor de fjerner artikler av Eilertsen, men ikke intervjuen av personer som mest sannsynlig har tatt medikamenter. Å ta noe er også akseptert av norsk lov.
Man kan heller ikke forhåndsbedømme om en person er boler som er 180 og veier 90kilo på sceneform. Skal man nekte alle vil man før eller senere også nekte rene utøvere. Dette er en vanskelig oppgave, og jeg synes TF gjør det beste ut av situasjonen.
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget Harald_G

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 390
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 390

Sv: Razzia i Trondheim
« #352 : 21. februar 2012, 16:19 »
At du løfter like mye som de store gutta med 105 kg benk var vel å ta i litt vel ?


Spor

110 kg 10 reps er ny pers. Hvis du har litt peil klarer du å regne et ca maks ut fra det. Maksen er jo langt over 105. Jeg har aldri sagt at jeg løfter mye, men at mange personer på steroider løfter langt mindre ifht størrelsen.
198 cm
101 kg

Så kul er jeg:

Pronerte pull-ups: 50kg i beltet, 3 rep, 20kg 12 rep
Nedtrekk bredt grep: 120kg, 12reps
Benk: 110kg x 10 reps
Smalbenk: 90kg 12 rep
Hantelpress: 48kg x 5 reps
Beinpress: 320kg 5 reps (Chickenlegz)
Bikkeps kørl, hantler: 30 kg x 5 reps

Trener Krav Maga
Utdannet personlig trener gjennom Active Education
Basketspiller

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Razzia i Trondheim
« #353 : 21. februar 2012, 16:25 »
110 kg 10 reps er ny pers. Hvis du har litt peil klarer du å regne et ca maks ut fra det. Maksen er jo langt over 105. Jeg har aldri sagt at jeg løfter mye, men at mange personer på steroider løfter langt mindre ifht størrelsen.

10 reps på litt over kroppsvekt harmonerer ikke med dine pullups.  Er du gitarist? (ref. gammel Øystein Sunde låt)
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Harald_G

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 390
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 390

Sv: Razzia i Trondheim
« #354 : 21. februar 2012, 16:29 »
Nei, men jeg er basketspiller og vi har gjerne ganske lange armer så benk er ikke optimalt Wink uansett er 101 kg på 198 ganske lite. Bmi messig er jeg ikke store karen
198 cm
101 kg

Så kul er jeg:

Pronerte pull-ups: 50kg i beltet, 3 rep, 20kg 12 rep
Nedtrekk bredt grep: 120kg, 12reps
Benk: 110kg x 10 reps
Smalbenk: 90kg 12 rep
Hantelpress: 48kg x 5 reps
Beinpress: 320kg 5 reps (Chickenlegz)
Bikkeps kørl, hantler: 30 kg x 5 reps

Trener Krav Maga
Utdannet personlig trener gjennom Active Education
Basketspiller

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Razzia i Trondheim
« #355 : 21. februar 2012, 16:39 »
Hvis det gikk an å legge fra seg pyseholdningen kunne det norske folk knekt dette I DAG. Det er NÅ snuten er på saken. Reprisalier sier du? Feighet sier jeg. Flertallet er imot doping, denne kampen kan man vinne om blekkspruten spises ytterst fra beina og innover mot det stygge hodet.
Kom igjen eks-bolere, gjør alvor av deres "nye liv".

Oii!
"Hyggelig" med et lite personangrep. Jeg synes det er utidig, men om du føler det nyttig, så må du vel få lov til å gjøre det!

Hva jeg gjør med mitt eget liv, er min og mine nærmestes sak. Om det er noen trøst så har det tross dine antagelser blitt opplevd som meningsfyllt, og jeg har hverken interesse eller behov for å dvele ved alt en måtte ha gjort galt i løpet av livet.....og akkurat den delen av livet du sikter til har ikke en gang vært noen viktig del av det.
Livet går videre for min del, og det går godt!

Nå veit jeg heller ikke helt hvem som i størst grad kvalifiserer til å være pysete i denne sammenhengen.....men det er vel en grunn til at ditt forbilde løven i stor grad lar løvinnene stå for det reelle arbeidet, men selv stort sett henvises til å være navnløse brautende pøbler.

Og hva akkurat det ene "blekksprutbeinet" angår, så vil det nok glede deg at ryktene sier at det beinet har fått på seg fotlenke.


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Sv: Razzia i Trondheim
« #356 : 21. februar 2012, 16:49 »
10 reps på litt over kroppsvekt harmonerer ikke med dine pullups.  Er du gitarist? (ref. gammel Øystein Sunde låt)

"vi gitarister hakke no brøstkasse, vi har bare et søkk der gitarn passe" Grin
6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Utlogget Harald_G

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 390
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 390

Sv: Razzia i Trondheim
« #357 : 21. februar 2012, 16:53 »
Hehe nice one
198 cm
101 kg

Så kul er jeg:

Pronerte pull-ups: 50kg i beltet, 3 rep, 20kg 12 rep
Nedtrekk bredt grep: 120kg, 12reps
Benk: 110kg x 10 reps
Smalbenk: 90kg 12 rep
Hantelpress: 48kg x 5 reps
Beinpress: 320kg 5 reps (Chickenlegz)
Bikkeps kørl, hantler: 30 kg x 5 reps

Trener Krav Maga
Utdannet personlig trener gjennom Active Education
Basketspiller

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Razzia i Trondheim
« #358 : 21. februar 2012, 17:18 »
Oii!
"Hyggelig" med et lite personangrep. Jeg synes det er utidig, men om du føler det nyttig, så må du vel få lov til å gjøre det!

Hva jeg gjør med mitt eget liv, er min og mine nærmestes sak. Om det er noen trøst så har det tross dine antagelser blitt opplevd som meningsfyllt, og jeg har hverken interesse eller behov for å dvele ved alt en måtte ha gjort galt i løpet av livet.....og akkurat den delen av livet du sikter til har ikke en gang vært noen viktig del av det.
Livet går videre for min del, og det går godt!

Nå veit jeg heller ikke helt hvem som i størst grad kvalifiserer til å være pysete i denne sammenhengen.....men det er vel en grunn til at ditt forbilde løven i stor grad lar løvinnene stå for det reelle arbeidet, men selv stort sett henvises til å være navnløse brautende pøbler.

Og hva akkurat det ene "blekksprutbeinet" angår, så vil det nok glede deg at ryktene sier at det beinet har fått på seg fotlenke.
Personangrep var det ikke. Det jeg kom med var en sterk oppfordring til dere som har hatt en fot innenfor. Angi langerne én gang for alle. Vi er altså vitne til norgeshistoriens største dopingaksjon, og dem som kan bidra til å knuse syndikatet må ta ansvar. Hvis vi er imot doping kan vi ikke sitte apatiske på sidelinjen og tro at politiet løser dette alene. Flere hundre mennesker leser denne tråden kontinuerlig nå. NRK og andre medier overvåker tråden. Den som vet noe må gå ut med informasjonen.
Vi er vel enige om at blekkspruten har flere enn ett bein? Greier en å få fatt på alle åtte er det ikke lenge igjen før hele dyret sitter i saksa.
Forøvrig høster du stor respekt i å innrømme tidligere dopingbruk, spesielt når "alle" vet hvem du er.

Utlogget Harald_G

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 390
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 390

Sv: Razzia i Trondheim
« #359 : 21. februar 2012, 17:21 »
http://www.weightrainer.net/potential.html

For alle som er interessert i å vite litt mer om hva som kan realistisk sett oppnås med naturlig kroppsbygging.
198 cm
101 kg

Så kul er jeg:

Pronerte pull-ups: 50kg i beltet, 3 rep, 20kg 12 rep
Nedtrekk bredt grep: 120kg, 12reps
Benk: 110kg x 10 reps
Smalbenk: 90kg 12 rep
Hantelpress: 48kg x 5 reps
Beinpress: 320kg 5 reps (Chickenlegz)
Bikkeps kørl, hantler: 30 kg x 5 reps

Trener Krav Maga
Utdannet personlig trener gjennom Active Education
Basketspiller

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!