Skrevet av Emne: Razzia i Trondheim  (Lest 365084 ganger)

Utlogget Mandodiao

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 140

Sv: Razzia i Trondheim
« #465 : 24. februar 2012, 04:48 »
Hvordan føles det å være non-responder? Kanskje derfor du ikke merket noen økning i aggresjon?

Har du lyst til å utdype spørsmålet ditt ? så jeg enklere kan svare på det du lurer på ..

Utlogget FOG

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 189
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 189

Sv: Razzia i Trondheim
« #466 : 24. februar 2012, 09:53 »
My guess: Var vel et lite stikk til avataren din Wink Hvis du har kjørt bol å sitter igjen med den kroppen der kaller han deg en no-responder (folk som ikke vokser merkeverdig på kur) å hentyder at siden musklene dine ikke reagerte på bolet så er det ikke sikkert psyken din gjorde det eller.


Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Razzia i Trondheim
« #467 : 24. februar 2012, 11:34 »
Har ingenting å si om du er lei av å høre om det. Det er like fullt en veldig betydelig faktor. Mange kan ALDRI bli 100 kg med 10% kroppsfett uansett hvordan de trener. Jeg oppfordrer ikke til bruk, men det er ikke noe etisk overlegent ved å vært født med talent fremfor å bruke hjelpemidler.
Nei, mange kan ikke bli 100kg og 10% bf, men det er fordi de ikke er høye nok! Jeg er 174 og har ikke sjangs. Høyde er en genetisk faktor ja, men det kan ikke bol gjøre noe med heller (etter at vekstskivene i beina har lukket seg).

Enhver mann på 190cm pluss bør klare å nå 100kg og 10% bf uten bol.
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Mandodiao

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 140

Sv: Razzia i Trondheim
« #468 : 24. februar 2012, 12:48 »
My guess: Var vel et lite stikk til avataren din Wink Hvis du har kjørt bol å sitter igjen med den kroppen der kaller han deg en no-responder (folk som ikke vokser merkeverdig på kur) å hentyder at siden musklene dine ikke reagerte på bolet så er det ikke sikkert psyken din gjorde det eller.



Hehe , jaja , det kunne vell kanskje være en idè å vite noe mere om meg for å kunne kalle meg en non-responder ut i fra et bilde, og en uttalelse om at jeg har brukt steroider tidligere..

Og det viser vell litt ignoranse om man forventer at alle som har prøvd steroider i løpet av livet sitt ser ut som en bodybuilder. (finnes faktisk steroider i andre idretter og)

Men siden du/dere er interessert i avataren , så kan jeg sjokkere dere å si at jeg ikke er på noe steroider der lenger , og om jeg husker riktig så tror jeg vekten var 116kg når det bildet ble tatt.

og om jeg er en såkalt ¨non-responder¨ ville det vell være nødvendig å vite hvordan jeg var før jeg brukte steroider eller ?  Men beklager å *knuse* påstanden deres, jeg responderer temmelig gjennomsnittlig på steroider.. Men jeg har bare ikke så lyst til å banke eller voldta kjæresten min sånn i utgangspunktet Smiley


Utlogget EckoRomeo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 282
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 282

Sv: Razzia i Trondheim
« #469 : 24. februar 2012, 13:00 »
Uansett da, man kan ikke rettferdiggjøre bruk av steroider fordi man føler seg dårlig anlagt mtp byggemateriale i forhold til kompisen som er større.
Steroider er og blir et kunstig hjelpemiddel som gir en drastisk fordel når det kommer til muskelbygging. Ingen kan forsvare bruk. Ingen kan likestille seg ved å tilføre kroppen steroider.
Er det slik man føler, så er det to valg: Enten gå bort til skranken og avslutte medlemskapet, eller dra rett på butikken etter trening og handle 2kg kjøttdeig for kvelden.

Det skal ikke være enkelt å følge naturens lover og samtidig oppnå en drøm. Men fullt mulig!
"We are better than you, and we know it!"
-Globo Gym

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Razzia i Trondheim
« #470 : 24. februar 2012, 13:19 »
Enhver mann på 190cm pluss bør klare å nå 100kg og 10% bf uten bol.

Det er en grunn til at Mariusz Pudzianowsi, Arild Haugen og Derek Poundstone har fett prosent på 8-10% når de møter opp på strongman-konkurranser, men ikke Zydrunas Savickas, Brian Shaw og Lawrence Shahlaei. Jeg tviler sterkt på at det bare er måten de trener/spiser på.

Noen er lagd for å ha lavere fettprosent enn andre. Uten steroider ville ovennevnte strongmen trolig bare vært mindre versjoner av seg selv.

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Razzia i Trondheim
« #471 : 24. februar 2012, 13:23 »
Det er en grunn til at Mariusz Pudzianowsi, Arild Haugen og Derek Poundstone har fett prosent på 8-10% når de møter opp på strongman-konkurranser, men ikke Zydrunas Savickas, Brian Shaw og Lawrence Shahlaei. Jeg tviler sterkt på at det bare er måten de trener/spiser på.

Noen er lagd for å ha lavere fettprosent enn andre.

Ja, noen er nok heldigere enn andre. Å hevde noe annet er bare tull. Noen må bare røre manualer og de blir svære og ripped, mens andre må telle kalori, spise rent og svette ræva av seg og kanskje blir de like gode som de førstnevnte. Jeg har sett folk rundt meg og observert en del. Mat/trening/hvile er en ting, men gener på den annen side er en annen ting som er langt mer avgjørende.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Razzia i Trondheim
« #472 : 24. februar 2012, 13:23 »
Tror big Z på rett diett hadde klart 100kg og 10%bf...
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Razzia i Trondheim
« #473 : 24. februar 2012, 13:31 »
Hehe , jaja , det kunne vell kanskje være en idè å vite noe mere om meg for å kunne kalle meg en non-responder ut i fra et bilde, og en uttalelse om at jeg har brukt steroider tidligere..

Og det viser vell litt ignoranse om man forventer at alle som har prøvd steroider i løpet av livet sitt ser ut som en bodybuilder. (finnes faktisk steroider i andre idretter og)

Men siden du/dere er interessert i avataren , så kan jeg sjokkere dere å si at jeg ikke er på noe steroider der lenger , og om jeg husker riktig så tror jeg vekten var 116kg når det bildet ble tatt.

og om jeg er en såkalt ¨non-responder¨ ville det vell være nødvendig å vite hvordan jeg var før jeg brukte steroider eller ?  Men beklager å *knuse* påstanden deres, jeg responderer temmelig gjennomsnittlig på steroider.. Men jeg har bare ikke så lyst til å banke eller voldta kjæresten min sånn i utgangspunktet Smiley



Hvis du veier 116kg på det bildet er jeg en krakk

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Razzia i Trondheim
« #474 : 24. februar 2012, 13:35 »
Tror big Z på rett diett hadde klart 100kg og 10%bf...

Alle kan klare 10% på en vekt som ligger en del under den vekta der de har potensiale til å bli sterkest/størst. De fleste har denne vekta laaaaangt under der Big Z har den (trolig med dop).

Utlogget Mr.Marko

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 78
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 78

Sv: Razzia i Trondheim
« #475 : 24. februar 2012, 13:41 »
Hehe , jaja , det kunne vell kanskje være en idè å vite noe mere om meg for å kunne kalle meg en non-responder ut i fra et bilde, og en uttalelse om at jeg har brukt steroider tidligere..

Og det viser vell litt ignoranse om man forventer at alle som har prøvd steroider i løpet av livet sitt ser ut som en bodybuilder. (finnes faktisk steroider i andre idretter og)

Men siden du/dere er interessert i avataren , så kan jeg sjokkere dere å si at jeg ikke er på noe steroider der lenger , og om jeg husker riktig så tror jeg vekten var 116kg når det bildet ble tatt.

og om jeg er en såkalt ¨non-responder¨ ville det vell være nødvendig å vite hvordan jeg var før jeg brukte steroider eller ?  Men beklager å *knuse* påstanden deres, jeg responderer temmelig gjennomsnittlig på steroider.. Men jeg har bare ikke så lyst til å banke eller voldta kjæresten min sånn i utgangspunktet Smiley


Et annet bilde enn det der ønskes, for har LITT vanskeligheter med og tro at du var 116kg , om ikke du er 2,10 høy da Smiley

Utlogget Ratking

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 54

Sv: Razzia i Trondheim
« #476 : 24. februar 2012, 13:41 »
Tull og tøys. Er ikke gener det står på. Alle er mennesker med forskjellig utseende, men først og fremst er det mental innstilling, motivasjon, lidenskap, tålmodighet og et mål som er avgjørende.
Naturen er fasiten. Naturen = sant.
Hvis tynn-kroppen vil bygge, så må han som alle andre legge på seg kjøtt og jobbe hardt. Like etisk som historien til en ren og stolt okse.

Haha, tankegangen din lukter 70 tallet da alle var like og alle kunne nå samme mål. La meg fortelle deg en ting som bør få deg til å skjønne at gener er alt, om du er lei av å høre om det så får du bare tåle å høre det til du skjønnr at det er sant.

Det finnes en kar som heter Kevin Levrone, han har i hele sin karriere hatt et nok så avslappet forhold til trening unntatt noen måneder før Mr O og likevell så var han helt fantastisk når han stilte. Kanskje en av de mest genetisk begavede som har stilt. Greit nok, han brukte, men kom i form på en utrolig kort tid.

På den andre siden har du alle de som kjører i seg styggstore doser med aas(det er mange mange store forum der brukere legger ut både bilder, diett og bruk) og aldri blir særlig store eller pene. De bruker steroider i lengre strekk enn Levrone i løpet av et år, men likevell er de smågutter? Hva skjer med det?
Akkurat de samme stoffene er tilgjenngelig for begge, de kan spise og trene like mye som pro gutta men når ikke opp til anklene deres engang. Hva er det eneste vi sitter igjen med annet enn gener? Store doser er det ihvertfall ikke, det finnes det nok av bevis for.

Selv holder jeg en anstendig masse reint, men samtidig ser jeg en hel haug på senteret mitt som er skamtynne og aldri vil kunne klare det jeg har oppnådd pga gener og struktur. Selvfølgelig ser jeg ikke på meg selv som en helt, det mange som ser større og bedre ut enn meg, dop eller ikke. Poenget er at man må være stokk dum for å ikke se sammenhengen(ja, det er deg det).

Utlogget Mandodiao

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 140

Sv: Razzia i Trondheim
« #477 : 24. februar 2012, 14:16 »
Et annet bilde enn det der ønskes, for har LITT vanskeligheter med og tro at du var 116kg , om ikke du er 2,10 høy da Smiley

Jeg er 193cm , skal se om jeg gidder å finne et annet bilde til deg ,hehe , men gidder ikke å kle av meg å knipse et nytt for din del Smiley

Hvis du veier 116kg på det bildet er jeg en krakk

Du er en krakk

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Razzia i Trondheim
« #478 : 24. februar 2012, 14:47 »
Bredskuldrede personer ser mye mindre ut på et sånt bilde men 116 kg er mye. Arnold var nesten like høy og veide mindre.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget paramora

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 306
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Razzia i Trondheim
« #479 : 24. februar 2012, 14:52 »
Dette er den kjipeste artikkelen jeg har lest på TF siden jeg begynte å komme hit jevnlig i 2004. Gunnar Strand Jacobsen faktisk!

Det som er så synd, er at slike saker som dette også trekker inn andre i samme smørja. Man vet at Gunnar Strand Jacobsen har hjulpet utallige kroppsbyggere på Kaliber Gym. Om man ikke mistenkt dem fra før, så gjør man det IALLFALL nå. Man kan jo virkelig lure på hva som skjer innad i Team Kaliber Gym (eller hva de nå kaller seg) når en av hovedmennene på Kaliber er arrestert for så alvorlige anklager.

Nå er han riktignok kun anklaget, men mtp. sakens omtale er det egentlig allerede sagt at politiet har bevis så det holder. Det er ganske åpenbart.

Og Robert Eilertsen. Som har hjulpet Richard Skog etc. Lurer på hva han har hjulpet han med nå egentlig...

Det er selvsagt ingen hemmelighet at kroppsbyggere og strongmen i toppklassen stort sett er dopa så det holder. Men dette er bare trist på alle måter. Mistanker i øst og vest, to av de mest respekterte autoritetene i gamet har ødelagt sitt rykte for alltid (blant folk som forstår hvor alvorlig dette er... ) og en av landets mest populære treningssider (Fitnessbloggen) kommer nå til å bli aossisert med DETTE, av alle ting.

Aner ikke hvilke ord som bør brukes om dette. Bare... Ille. Virkelig ille.

Men det er selvfølgelig fantastisk politiarbeid! Tommel opp! Måtte de få tatt hele B-gjengen og putta dem inn. Blir fly forbanna når jeg hører om folk som sponser en slik milliardindustri som KUN gjør skade på idretts-Norge, miljøene i alle de ulike sentrene rundt omkring og kroppsfikseringen til unge, uskyldige mennesker i oppvekst. De har ingenting i et treningssenter å gjøre. "Min kropp, mine valg"-argumentet holder ikke. Kjøp, bruk eller selg dop - du gjør langt større skade utover det du gjør på din egen kropp. Forstå det og slutt å fraskrive deg ansvar.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!