Skrevet av Emne: Razzia i Trondheim  (Lest 365873 ganger)

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Razzia i Trondheim
« #555 : 26. februar 2012, 21:19 »
Det var en i denne tråden som snakket om da han brukte steroider og var 60 kilo tung. Så det har vel ikke noe med størrelsen å gjøre i utgangspunktet. Det fins sikkert masse bodybuilderspirer som har funnet ut at det passer dem bedre å bruke mindre steroider og heller satse på symmetri og hard deffing og så delta i natural bodybuilding hvor det går an å bruke noe steroider men ikke uendelig mye av alt mulig rart. Og så fins det så klart en del som trener helt reint og klarer å hevde seg på det nivået nettopp fordi de ikke må konkurrere mot en gjeng med bolemonstre. Men som med alt annet så er det ikke så enkelt å vite hvem som er hvem.

Willet hadde lagt opp da det bildet ble tatt, okay da er ikke det bevis for noe. Kan til og med tenkes at han har slanket seg med vilje for å bli lettere.





Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget paramora

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 306
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Razzia i Trondheim
« #556 : 26. februar 2012, 21:21 »
Jeg orker ikke lese innlegget ditt i ditt håp om å overbevise oss som ikke er naive. Tror du virkelig det er vanskelig å lure seg forbi disse dopingtestene? Leste du i hele tatt intervjuet du linket til tidligere? Der forteller toppbyggeren hvor mange eksotiske stoffer som finnes som ikke vises på tester og at man kan endre molekylstruktur som gjør til at testen ikke blir positiv. Det er ikke vanskelig å passere en dopingtest. Personlig er jeg kritisk i utgangspunktet til hvordan disse testene utføres.
Intervjuet handler om proffbyggere generelt, og bør brukes for å forstå hvordan hverdagen er for de fleste kjente proffbyggere som ikke sier selv at de er naturlige, og også for noen som sier at de er naturlige.

Sitat
Og det at du sammenligner en ripped bygger med en feit styrkeløfter er jo bare fantastisk. Er man på bulk livet rundt blir man selvsagt mer muskuløs enn om man holder seg under 10 i fett% året rundt.
Facepalm fra helvette til alt det her.

Hvilken proffbygger i hele verden holder seg under 10% i fettprosent ÅRET RUNDT? Mange byggere er FEITE i off season. Det kalles bulking.

Lee Priest i off season f. eks:



Sitat
Og hva tror du grunnen til at Willet plutselig "la opp" var? Han bare sluttet konsekvent å trene fordi han ikke skulle stille mer? Yeaaah. Nei, slik blir man ikke uten dop. Selv om man er en "natural bodybuilder" og har lurt seg forbi testene, betyr ikke det at man er dopingfri. Man blir simpelten ikke som Willet uten dop.
Her snakker du om ting du ikke har PEILING på. Det plager meg at du ikke forstår dette selv.

Grunnene kan være HVA SOM HELST. Alt vi sier om hans grunner for å legge opp, vil bli spekulering (med mindre han har oppgitt en grunn offentlig - da må vi i så fall forholde oss til den, men jeg har ikke lest om det selv i så fall).

Han driver f. eks et gym i i Michigan. Kanskje ville han bruke mer tid på businessen, og fant ut at han tjente bra på det? Altså... Dette er bare noe jeg sier for å få frem et poeng (jeg har ingen peiling på hva grunnen var): Det kan være HVA SOM HELST.

Willet har forøvrig brukt pro-hormoner før. Det ble etterhvert ulovlig det også. Han sier selv at han aldri merket noe særlig forskjell av dette, og har hatt bedre fremgang etter at han sluttet med de (ikke fordi de gjorde skade på fremgangen, men fordi han har gjort andre ting etterpå som har vært mer effektivt for å få fremgang). Det samme har Skip LaCour, som sier det samme som Jeff ang. bruken av det.

Tror du btw Layne Norton er dopa? Imo den mest troverdige av dem alle, pga. måten han fremstår på og hans engasjement i å få frem at han ikke er dopa. Ja da, "repeterer det bare for å fjerne mistanke" etc. Tror ikke helt det osv.

Spørsmål alle kan stille seg: Uansett hvor mye du har lest, hvor mye KAN du egentlig om doping?

Dette gjelder for både de som er enige og uenige med meg. Jeg stiller meg selv det spørsmålet. Poenget er bare at jeg synes det er vanskelig å tro at det ikke går an, når man begynner å legge sammen dette puslespillet. Det ser ut til å ikke være så urealistisk som mange tror.

Igjen: Se "I Want To Look Like That Guy". Viss du tror hovedmannen i den filmen boler, så LOL @ deg.

Utlogget PlayWithNature

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 240
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 240

Sv: Razzia i Trondheim
« #557 : 26. februar 2012, 21:23 »
paramora: din naive tufs. hvordan kan du påstå at den mannen er dopfri??? trenger ikk være det bare pga man sier det vet du. man ser jo at han har tatt litt av vert.

Utlogget paramora

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 306
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Razzia i Trondheim
« #558 : 26. februar 2012, 21:24 »
Hva faen? Du er jo samme brukeren som sa at Cutler kunne være ren?

Nå skjønner jeg ingenting. Du troller, sant?

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Razzia i Trondheim
« #559 : 26. februar 2012, 21:26 »
Det gjelder å være uenig med en eller annen til enhver tid. Inkludert seg selv, hvis nødvendig.

 Ops
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget paramora

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 306
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Razzia i Trondheim
« #560 : 26. februar 2012, 21:27 »
Tydeligvis.

Utlogget paramora

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 306
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Razzia i Trondheim
« #561 : 26. februar 2012, 21:37 »
Hehe. Ja. Haha, fantastisk. Veldig merkelig at dopere ikke gir kreditt til dopet, eller hva?

Uansett hvor mye du har lest, hvordan VET du egentlig at julenissen ikke finnes? Beklager å måtte si det til deg, men han var selvsagt dopet.

Vis meg et bilde av en du tror er ren. Vis meg hvor langt du tror det er mulig å komme uten dop.

Er ekstremt nyskjerrig på hvor folk setter grensene.

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Razzia i Trondheim
« #562 : 26. februar 2012, 21:40 »
MEN, har ikke tråden sporet litt vel mye av Topic? Dere vil aldri komme til noen enighet uansett.

Diskusjonene rundt anabole steroider blir litt kjedsomme til tider, da det gjentar seg, og gjentar seg.
Smil med det smilet du har.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Razzia i Trondheim
« #563 : 26. februar 2012, 21:43 »
Vis meg et bilde av en du tror er ren. Vis meg hvor langt du tror det er mulig å komme uten dop.

Er ekstremt nyskjerrig på hvor folk setter grensene.

Sikkert noe sånt hvis man tar Fristensky (1903) og får han til å bygge seg opp reint etter alle kunstens regler anno 2012.

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget paramora

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 306
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Razzia i Trondheim
« #564 : 26. februar 2012, 21:50 »
Steve Reeves. Mr. Universe i 1950.


Utlogget paramora

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 306
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Razzia i Trondheim
« #565 : 26. februar 2012, 22:11 »
Nei, det var ikke derfor jeg postet bilde av han. Poenget er at han ble DRITSVÆR i 1950. Med HELT annen informasjon om kosthold og trening enn den vi har i dag, og også HELT andre muligheter/tilgang i forhold til dop. Jeg tror ikke han var dopa, men det er vanskelig å si siden ingen kan vite helt sikkert utenom han selv. Selv hevdet han aldri å ha rørt noe som helst, og sier han ikke hørte om steroider før på 60-tallet. Det var heller ikke et stort miljø for å bruke steroider før rundt 1960-årene, men det startet nok en del tidligere likevel.

Men tenk litt over det. Det er ikke helt på jordet å poste et bilde av Steve Reeves i en tråd som handler om hva folk tror er mulig å oppnå med/uten dop.

OG: POST ET BILDE AV EN DU TROR ER REN OG SÅ STOR SOM DET ER FYSISK MULIG Å BLI.

Det siste der er mer interessant enn noe annet i denne tråden. Avslører med en gang hva folk faktisk tror. Mindre ord, mer bilder. MYE lettere å forholde seg til.

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Razzia i Trondheim
« #566 : 26. februar 2012, 22:13 »
Gutter, ta den diskusjonen på pm. Eventuelt start en egen diskusjon som omhandlet det emnet.

På tide å gå OT snart kanskje?
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget paramora

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 306
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Razzia i Trondheim
« #567 : 26. februar 2012, 22:18 »
Forøvrig: Det er spesielt hvordan det alltid er de som tror det er mulig å bli VELDIG store uten bol som bli anklaget for å være naive. Å tro at man kan bli Coleman-stor er naivt, for det er det ingen grunner til å tro. Men å tro at man kan bli så stor som Willet og Norton, ER det faktisk grunner til å tro at man kan.

Og jeg kan like godt snu det rundt, og si at det er dere som er paranoide. Å tro at ALLE store naturlige kroppsbyggere egentlig er hyklere, løgnere, umoralske svin osv. er HELT sykt å tro i min verden. Å bare anta at det ikke går an å bli større enn ca. 80 kg fordi "man bare tror det" vitner også om en altfor enkel, lite gjennomtenkt tankegang som det ikke er slemt å latterliggjøre så lenge det ikke legges frem bedre argumenter enn "Det går ikke an", noe som er tilfelle i denne tråden (og som bare er banalt pisspreik).

Men ja, Styrketrenern. Jeg skal gi meg. Hadde faktisk glemt hva denne tråden handlet om. Selvkritkk for OT osv.

Utlogget Leviathan

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 63

Sv: Razzia i Trondheim
« #568 : 26. februar 2012, 22:19 »
Nei, det var ikke derfor jeg postet bilde av han. Poenget er at han ble DRITSVÆR i 1950. Med HELT annen informasjon om kosthold og trening enn den vi har i dag, og også HELT andre muligheter/tilgang i forhold til dop. Jeg tror ikke han var dopa, men det er vanskelig å si siden ingen kan vite helt sikkert utenom han selv.

Tja, ifølge veldig mange ulike kilder skal Steve Reeves ikke bare ha vært en aktiv bruker selv (skjønt dosene den gang var noen andre enn det som brukes i dag) - han skal atpåtil ha introdusert flere andre for det.

Ikke verre enn å google Steve Reeves + Steroids ...

Sitat
To help boost the swelling body, Marnul introduced Arnold to steroids, which were then legal. Back in the early 1960s, the trainer claims, "There was no weightlifter in the world who did not take them. You could get prescriptions for them from the doctor. Arnold never took them, though, without my super-vision."

Marnul says he learned about steroids from famed bodybuilder Steve Reeves.

Også Larry Scott skal visst ha sagt at Steve Reeves introduserte han for D-bol...

Reeves har nektet for dette selv, så det blir en spørsmål om tillitt. Ut fra hvor legevitenskapen står per i dag vet jeg hvilken konklusjon jeg personlig faller på, men hva andre velger å tro på får være opp til dem selv.

Utlogget PlayWithNature

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 240
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 240

Sv: Razzia i Trondheim
« #569 : 26. februar 2012, 22:24 »
paramora: må si jeg ler her jeg sitter,no så latterlig av deg å tro at jeff er ren... det at du brigner inn mine utsagn fra tidligere sier vel mer om deg enn meg!!!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!