Skrevet av Emne: Razzia i Trondheim  (Lest 366112 ganger)

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Razzia i Trondheim
« #690 : 11. april 2012, 11:57 »
Så bra at moderatorene på Treningsforum ikke lar småbarn ødelegge trådene. Setter pris på det. Takk.
Smil med det smilet du har.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Razzia i Trondheim
« #691 : 11. april 2012, 12:12 »
Slettet litt useriøsiteter og O/T.

Hold dere til topic folkens Smiley






Svak, bitter og dopingfri



GeirH

  • Gjest

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Razzia i Trondheim
« #693 : 20. april 2012, 16:12 »
Sitat

Sjekk nederst på skjermdumpen fra Anabolic Forums, der er det en liste over aktive brukere. En av de er "Google". Det er nok en bot som samler informasjon. Vet ikke om det betyr at siden var søkbar, men det tyder iallfall på at den ikke var veldig vanskelig å finne.



Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

GeirH

  • Gjest
Sv: Razzia i Trondheim
« #694 : 20. april 2012, 17:35 »
Sjekk nederst på skjermdumpen fra Anabolic Forums, der er det en liste over aktive brukere. En av de er "Google". Det er nok en bot som samler informasjon. Vet ikke om det betyr at siden var søkbar, men det tyder iallfall på at den ikke var veldig vanskelig å finne.




Ja visst er den er nok søkbar :
https://encrypted.google.com/search?hl=&q=anabolic+forum&sourceid=navclient-ff&rlz=1B3GGLL_noNO401NO401&ie=UTF-8

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Razzia i Trondheim
« #695 : 20. april 2012, 17:49 »
Ja, okay. "anabolic" betyr jo "muskeloppbyggende" så det er ikke en direkte promotering av steroider. Men det var kanskje ikke der salget foregikk, jeg misforsto nok. Men det er vel ikke en stor overraskelse at han som står bak akkurat den siden ble arrestert i forbindelse med razzia-saken.

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget PerfectSense

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 12

Sv: Razzia i Trondheim
« #696 : 23. april 2012, 22:27 »
Ja, okay. "anabolic" betyr jo "muskeloppbyggende" så det er ikke en direkte promotering av steroider. Men det var kanskje ikke der salget foregikk, jeg misforsto nok. Men det er vel ikke en stor overraskelse at han som står bak akkurat den siden ble arrestert i forbindelse med razzia-saken.



Jo, det var på den siden salget foregikk. Siden har i grunnen vært kjent helt siden Nokas-saken hvor det kom frem at noen av de tiltalte hadde hatt kontakt via "Bolebørsen" som den ble omtalt som. Siden den gang har siden byttet adresse noen ganger, men opplegget og folkene har stort sett alltid vært det samme. Forøvrig var det i en periode en "konkurerende" side som drev på med det samme, men den forsvant etter en stund.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Razzia i Trondheim
« #697 : 23. april 2012, 23:42 »
Aha. Det betyr vel at de har vært flinke til å skjule aktiviteten som har foregått utover ordinære foruminnlegg, inkludert identitetene.

http://m.adressa.no/?name=adressany&i=10961/1/0&artId=71261

"De sju siktedes bruk av kryptert e-post vanskeliggjør etterforskningen.
- De ønsker å skjule alle handlinger og pengeoppgjør. De bruker koder, dekknavn og bruker kryptert korrespondanse, sier etterforskningsleder Kattem."
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: Razzia i Trondheim
« #698 : 24. april 2012, 06:48 »
Jo, det var på den siden salget foregikk. Siden har i grunnen vært kjent helt siden Nokas-saken hvor det kom frem at noen av de tiltalte hadde hatt kontakt via "Bolebørsen" som den ble omtalt som. Siden den gang har siden byttet adresse noen ganger, men opplegget og folkene har stort sett alltid vært det samme. Forøvrig var det i en periode en "konkurerende" side som drev på med det samme, men den forsvant etter en stund.

Hehe, ja jeg kan se for meg at sjefen for den ene bolebørsjen tok med seg ett brekkjern for å stikke innom sjefen for den andre bolebørsen for å ta en aldri så liten foretningsprat.

Etter at samtalen var over kom begge parter til ett forlik hvor han som hadde brekkjernet brukte sine diplomatiske evner til å få sin konkurent til å legge ned butikken og forsvinne av markedet for godt.  Dette da argumentet om at det er veldig ubehagelig å få ett brekkjern i skallen slik at skallen knuses gikk rett hjem hos den ene foretningsmannen.



There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

GeirH

  • Gjest
Sv: Razzia i Trondheim
« #699 : 26. april 2012, 14:48 »
Siste oppdatering fra Adresseavisen 25.04
http://www.adressa.no/nyheter/innenriks/article1812420.ece

Utlogget GunnarP

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 208
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 208

Sv: Razzia i Trondheim
« #700 : 27. april 2012, 15:09 »
Jeg må si jeg synes det er litt komisk når de snakker om store aksjoner og beslag og "mange hundre tusen kroner" i samme setning. Det er vel det ei kebabsjappe tar inn på et par helger, og muligens det topp 3 i NM bruker på oppkjøringen.

Utlogget Burrhus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 362
  • Honnør: 184
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 362


Utlogget stinuss

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 79

Sv: Razzia i Trondheim
« #702 : 26. mai 2012, 10:16 »
Det ligger an til at det blir snaut på bolecatwalken på Solsiden i sommer. Passer meg utmerket. Håper Politiet får fagmiljøet på NTNU skikkelig på banen nå får å få dekryptert IP-adresser (ID) på kjeltringene.

GeirH

  • Gjest
Sv: Razzia i Trondheim
« #703 : 29. mai 2012, 08:43 »

GeirH

  • Gjest
Sv: Razzia i Trondheim
« #704 : 16. juni 2012, 16:11 »
http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article3201670.ece

Og mer er det sikkert! Det er nok ikke noe politiet "bare tar ut av lufta".

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!