Skrevet av Emne: Razzia i Trondheim  (Lest 365138 ganger)

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Razzia i Trondheim
« #720 : 24. juli 2012, 03:58 »
En kan jo ikke dømme en mengde artikler utifra noe en person har gjort! En må se artiklene og kunnskapen som deles, ikke si dem er søppel fordi påstander som ikke har noe med dem dukker opp..

Så det blir altså feil av deg og f.eks se ett youtube klipp av en bodybuilder som viser hvordan en skal utføre markløft, fordi han har innrømmet doping, enn og se en nybegynner innenfor styrkeløft som aldri har brukt noe, og som viser dårligerere utførelse av øvelsen.. Men den er da mer korrekt?! Det henger jo ikke på greip..  Den norske mannen som vant toure de france overlegent 3 år på rad, som du heiet på.. men så ble han tatt for doping, da kunne han ikke sykle lengre?  woot

Selvfølgelig kan en dømme en persons troverdighet ut i fra personens handlinger. Hva ellers skal en basere seg på?

Kroppsbyggereksempelet ditt er ubrukelig ettersom doping ikke har noe med teknikk å gjøre.

Om man skal gjøre det mer relevant, så ja; det blir lite verdt å gå på youtube og søke frem Jay Cutler sine supre tips om muskelvekst om en selv er en dopingfri utøver. Det håper jeg inderlig at du klarer å forstå.

Om jeg heiet på en nordmann så kan du være sikker på at det var dersom han utgav seg for å være dopingfri, og om han da ble tatt så er det klart at jeg ville vært skuffet og min støtte til utøveren ville forsvunnet fullstendig. Han har da utgitt seg for å være noe han ikke er.

Det jeg ikke klarer å forstå er hvorfor en skal høre på en som har misbrukt sin tillit, når det finnes ærlige mennesker der ute om en heller kan følge. Den aktuelle skribenten har ikke bare blitt tatt en gang, men TO ganger. Som "gjest" i kommentarfeltet skriver, han angrer ikke på det han har gjort - han angrer på at han ble tatt.

Det er en brutal verden, og ens handlinger kan veldig fort få konsekvenser for resten av livet.

Troverdighet kommer ikke av seg selv, det må fortjenes.

Utlogget Wolfie

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 47

Sv: Razzia i Trondheim
« #721 : 24. juli 2012, 07:20 »
Skitne boleapekatter
“Empty your mind, be formless, shapeless - like water. Now you put water into a cup, it becomes the cup, you put water into a bottle, it becomes the bottle, you put it in a teapot, it becomes the teapot. Now water can flow or it can crash. Be water, my friend.”

Utlogget Mandodiao

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 140

Sv: Razzia i Trondheim
« #722 : 24. juli 2012, 18:07 »
kroppsbygging er for dem med for lita kølle, som må pumpe opp det lille de kan av mandommen sin - tragisk!

Rettet litt på utsagnet ditt

Utlogget Frazzy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 25

Sv: Razzia i Trondheim
« #723 : 24. juli 2012, 20:03 »
Selvfølgelig kan en dømme en persons troverdighet ut i fra personens handlinger. Hva ellers skal en basere seg på?

Kroppsbyggereksempelet ditt er ubrukelig ettersom doping ikke har noe med teknikk å gjøre.

Om man skal gjøre det mer relevant, så ja; det blir lite verdt å gå på youtube og søke frem Jay Cutler sine supre tips om muskelvekst om en selv er en dopingfri utøver. Det håper jeg inderlig at du klarer å forstå.

Om jeg heiet på en nordmann så kan du være sikker på at det var dersom han utgav seg for å være dopingfri, og om han da ble tatt så er det klart at jeg ville vært skuffet og min støtte til utøveren ville forsvunnet fullstendig. Han har da utgitt seg for å være noe han ikke er.

Det jeg ikke klarer å forstå er hvorfor en skal høre på en som har misbrukt sin tillit, når det finnes ærlige mennesker der ute om en heller kan følge. Den aktuelle skribenten har ikke bare blitt tatt en gang, men TO ganger. Som "gjest" i kommentarfeltet skriver, han angrer ikke på det han har gjort - han angrer på at han ble tatt.

Det er en brutal verden, og ens handlinger kan veldig fort få konsekvenser for resten av livet.

Troverdighet kommer ikke av seg selv, det må fortjenes.

Om Jay cutler hadde brukt noe eller ikke, så kan han likevel vite, vise og lære hvordan en skal trene, spise og tips i forbindelse med trening.. Det er ikke slik at bare fordi han/ en person har brukt doping, så gjelder ikke kunnskapen deres.. Det er nok mer snakk om mengde og tolleranse i forhold til trening og kosthold.. Og jeg vil tro at når en person lager artikler for den vanlige mann i gata, så ligger han ikke opp eksempler som en belgisk blå bruker.. herregud så trangsynt..

Utlogget Kampen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 395
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 395

  • Flytende kalorier teller ikke
Sv: Razzia i Trondheim
« #724 : 24. juli 2012, 20:23 »
Rettet litt på utsagnet ditt

Du gjorde feil, skulle kanskje ha Boling i fet men endret det også til kroppsbygging Sad
Jeg har et liv, det er bare virtuelt!


Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Razzia i Trondheim
« #725 : 24. juli 2012, 20:25 »
Jay Cutler har mange års dopingmisbruk bak seg og hans "erfaring" med treningsprogrammer og kosthold er verdiløs for rene utøvere... Det eneste nyttige disse gutta har å bidra med er hvilke kuroppsett som funker best, men det sier de jo ingenting om fordi da forsvinner alle sponsorene.

Cutler har ikke bidratt med noe nyttig til rene utøvere. Han har sikkert pusha mye kosttilskudd på nybegynnere og fortalt dem at supersett fungerer best for økt muskelvekst... Men dette er uvesentlig informasjon. Det man kan lære av er rene utøvere som har nådd langt. Man kan se på treningsprogrammene til for eksempel brytere, vektløftere eller styrkeløftere og lære noe om hvordan de har oppnådd sine resultater. Men hvor ofte intervjues disse utøverne av tf, fitnessbloggen og iform, veldig sjelden...
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Mandodiao

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 140

Sv: Razzia i Trondheim
« #726 : 24. juli 2012, 20:50 »
Du gjorde feil, skulle kanskje ha Boling i fet men endret det også til kroppsbygging Sad

Kroppsbygging, og styrkeløft med drakt er for dem med for lita kølle, som må pumpe opp det lille de kan av mandommen sin - tragisk!

Bedre ?  kroppsbyggingen innebærer både rene og bolere   Cool

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Razzia i Trondheim
« #727 : 24. juli 2012, 21:34 »
Det er mye bedre å være feit, i dårlig form og spise møkkamat. Da prøver du deg iallfall ikke på å komme deg noe steds. Konform inntil døden er det eneste rette.

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Kampen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 395
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 395

  • Flytende kalorier teller ikke
Sv: Razzia i Trondheim
« #728 : 24. juli 2012, 21:54 »
Bedre ?  kroppsbyggingen innebærer både rene og bolere   Cool

Der tok du meg på kornet altså, aldri blitt så blodeid av en ubetydelig random før Cry
Jeg har et liv, det er bare virtuelt!


Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Razzia i Trondheim
« #729 : 24. juli 2012, 22:00 »
Jay Cutler har mange års dopingmisbruk bak seg og hans "erfaring" med treningsprogrammer og kosthold er verdiløs for rene utøvere... Det eneste nyttige disse gutta har å bidra med er hvilke kuroppsett som funker best, men det sier de jo ingenting om fordi da forsvinner alle sponsorene.

Cutler har ikke bidratt med noe nyttig til rene utøvere. Han har sikkert pusha mye kosttilskudd på nybegynnere og fortalt dem at supersett fungerer best for økt muskelvekst... Men dette er uvesentlig informasjon. Det man kan lære av er rene utøvere som har nådd langt. Man kan se på treningsprogrammene til for eksempel brytere, vektløftere eller styrkeløftere og lære noe om hvordan de har oppnådd sine resultater. Men hvor ofte intervjues disse utøverne av tf, fitnessloggen og iform, veldig sjelden...

Er det sånn at rene og ikke rene utøvere trener helt forskjellig generelt altså? Jeg vil da tro at en dopet styrkeløfter også kan kjøre dietmar...

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Razzia i Trondheim
« #730 : 24. juli 2012, 22:07 »
Er det sånn at rene og ikke rene utøvere trener helt forskjellig generelt altså? Jeg vil da tro at en dopet styrkeløfter også kan kjøre dietmar...
Styrkeløfterne som er gode og trener Dietmar testes jevnlig iom at de som regel er i nsf.

Bruker man doping kan man vokse selv på de mest håpløse programmer som ikke funker på rene folk...
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget kjellalrich

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 73
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 73

Sv: Razzia i Trondheim
« #731 : 24. juli 2012, 22:09 »
095378, du er en hater <3 <3 <3 gotta love it... <3 <3 <3

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Razzia i Trondheim
« #732 : 24. juli 2012, 22:11 »
Styrkeløfterne som er gode og trener Dietmar testes jevnlig iom at de som regel er i nsf.

Bruker man doping kan man vokse selv på de mest håpløse programmer som ikke funker på rene folk...

vokse er ofte ikke problemt uansett, Problemet er å få en fin fysikk, samtdig med bra masse.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Razzia i Trondheim
« #733 : 24. juli 2012, 22:17 »
Sitat fra: emiiiil
Er det sånn at rene og ikke rene utøvere trener helt forskjellig generelt altså? Jeg vil da tro at en dopet styrkeløfter også kan kjøre dietmar...

Styrkeløfterne som er gode og trener Dietmar testes jevnlig iom at de som regel er i nsf.

Bruker man doping kan man vokse selv på de mest håpløse programmer som ikke funker på rene folk...

Vi har følgende to utsagn :

A) Alle store dopere har ordinær eller liten peiling på generell trening og kosthold
B) Noen store dopere har ordinær eller liten peiling på generell trening og kosthold

Det er selvfølgelig B) som er riktig.

Hva med en hypotetisk dopet styrkeløfter som trener Dietmar-programmet ? Vel, han kan godt ha masse peiling på generell trening og kosthold. Eller det kan tenkes at han ikke har det, han bare følger programmet som er satt opp og har ellers satt seg grundigere inn i det som har med dopet å gjøre og hvordan hans tilværelse med doping og Dietmar skal funke best for han. Og så er det egentlig dopet og dopingkunnskapen som gjør at akkurat han lykkes.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Razzia i Trondheim
« #734 : 24. juli 2012, 23:02 »
Om Jay cutler hadde brukt noe eller ikke, så kan han likevel vite, vise og lære hvordan en skal trene, spise og tips i forbindelse med trening.. Det er ikke slik at bare fordi han/ en person har brukt doping, så gjelder ikke kunnskapen deres.. Det er nok mer snakk om mengde og tolleranse i forhold til trening og kosthold.. Og jeg vil tro at når en person lager artikler for den vanlige mann i gata, så ligger han ikke opp eksempler som en belgisk blå bruker.. herregud så trangsynt..

Poenget er ikke hva man kan eller ikke kan. Det går på hvorvidt en har noe troverdighet, og om folk faktisk bryr seg med å høre på en.

Mange innser gjerne ikke hvilken forskjell steroidene gjør når de ser etter kilder til informasjon. For ikke å snakke om det faktum at mer eller mindre ingen innrømmer bruken sin. Det er mye derfor det er så vanvittig mye vranglære ute og går på treningssentrene rundt om.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!