Skrevet av Emne: Razzia i Trondheim  (Lest 365237 ganger)

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Razzia i Trondheim
« #735 : 24. juli 2012, 23:09 »
095378, du er en hater <3 <3 <3 gotta love it... <3 <3 <3
Ja, det er sannhet i det...

Jeg hater ikke bolere, men hater bolere som fremstår som rene utøvere og som "hjelper" andre med trening. Bolerne som gir treningstips skal få min kjærlighet den dag de står frem og forteller at de ser så bra ut som de gjør fordi de har brukt doping, verre er det ikke. Mange flinke folk som bruker doping som er store og sterke, men at de utgir seg for å være noe de ikke er, det er ikke fascinerende...
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget PerfectSense

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 12

Sv: Razzia i Trondheim
« #736 : 24. juli 2012, 23:20 »
Bruker man doping kan man vokse selv på de mest håpløse programmer som ikke funker på rene folk...

Så egentlig er det bare til å pøse på med bol? Drit i teknikk, drit i øvelser og program, og ikke minst drit i kosthold? Det er jo dopet som gjør jobben?

Rart da at "alle" bolerene hevder at doping ikke er ett vidundermiddel og at man fremdeles må gjøre jobben selv. Riktignok øker doping restitusjonen betraktelig, men jeg trodde ikke man kunne bygge muskler av å se på tv uansett hvilken kur man er på...

Snakker vi tidenes revolusjon i treningsbransjen nå? Wink

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Razzia i Trondheim
« #737 : 24. juli 2012, 23:28 »
Rart da at "alle" bolerene hevder at doping ikke er ett vidundermiddel og at man fremdeles må gjøre jobben selv. Riktignok øker doping restitusjonen betraktelig, men jeg trodde ikke man kunne bygge muskler av å se på tv uansett hvilken kur man er på...

ER det så forbanna rart egentlig? Selvfølgelig vil de ha det til at steroidene gjør minst mulig så deres prestasjon skal fremstå som bedre enn den egentlig er.

Har man derimot trent rundt dopere og faktisk sett hva slags latterlige transformasjoner som er mulig på tross av håpløs trening så innser man fort hvor full i dritt mange er.

Og jo, det finnes faktisk studier som viser at selv uten å ta i en vekt vil en legge på seg muskelmasse av doping.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Razzia i Trondheim
« #738 : 24. juli 2012, 23:30 »
Så egentlig er det bare til å pøse på med bol? Drit i teknikk, drit i øvelser og program, og ikke minst drit i kosthold? Det er jo dopet som gjør jobben?

Rart da at "alle" bolerene hevder at doping ikke er ett vidundermiddel og at man fremdeles må gjøre jobben selv. Riktignok øker doping restitusjonen betraktelig, men jeg trodde ikke man kunne bygge muskler av å se på tv uansett hvilken kur man er på...

Snakker vi tidenes revolusjon i treningsbransjen nå? Wink

Det er mange som kjører noen kurer nå og da, trener hardt i perioder og ellers blir det mye fyll, narkotika, dårlig mat og lite trening. (Funnene i omfangsundersøkelsen som ble linket i en annen tråd tyder på at fyll og spesielt narkotika er mer utbredt blant bolere når det gjelder 18-åringer iallfall). Hvis de vil bli større så blir det å bole hardere og se om de fikser det. Bolet tar seg av nivået, resten kommer i andre rekke.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget pinglo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 438
  • Honnør: 140
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 438

  • Oslo SK-løfter
Sv: Razzia i Trondheim
« #739 : 24. juli 2012, 23:32 »
Og jo, det finnes faktisk studier som viser at selv uten å ta i en vekt vil en legge på seg muskelmasse av doping.
Riktig. Doping uten trening var bedre enn trening uten doping. Tongue Ikke noe særlig overraskende egentlig, men likevel en rimelig annerledes påstand enn den man leser en del steder der man skulle tro at det eneste man skulle få ut av doping var gyno og kviser. I så fall er det rart at folk likevel bruker så pass mye penger og egeninnsats og risikerer så pass alvorlige helseproblemer på å leke mitt første kjemisett med kroppen sin.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Razzia i Trondheim
« #740 : 24. juli 2012, 23:37 »
Riktig. Doping uten trening var bedre enn trening uten doping. Tongue Ikke noe særlig overraskende egentlig, men likevel en rimelig annerledes påstand enn den man leser en del steder der man skulle tro at det eneste man skulle få ut av doping var gyno og kviser. I så fall er det rart at folk likevel bruker så pass mye penger og egeninnsats og risikerer så pass alvorlige helseproblemer på å leke mitt første kjemisett med kroppen sin.

På kort sikt, ja. Hvis man må bli svær med en gang. Over tid så blir det litt annerledes. Så er det ganske mange 15-åringer som ikke tenker over at de skal ha et liv etter fylte 20, så de må bli svære NÅ. Og da er det klart at det blir fristende å sette igang med å bole. Det er jo et paradoks da at det er nettopp i tenårene når man ikke er ordentlig ferdig med puberteten at det er farligst å drive med steroider.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Razzia i Trondheim
« #741 : 25. juli 2012, 00:11 »
Greit nok at Robert får en ny sjangse, men det er ufattelig mange på Fitnessbloggen som umulig kan skjønne hvor alvorlig det Robert er inneblandet i.

Han er mistenkt for omfattende salg av anabole steroider i stor skala skal man tro det som blir framstilt i media. Samtidig som han tjener grove (igjen, hvis det media fremstiller det som er riktig) penger på salg av dop til alle og enhver når han driver Norges største (iallefall seriøse) treningsside. Da blir det for meg litt merkelig at alle så si har glemt det Robert har vært med på før han i det hele tatt har blitt dømt. 5. mnd med varetekt og isolasjon er ikke noe de gir en person som har solgt noen glass med steroider.

Har han drevet med salg via nettet, har han samtidig null kontroll på hvem han selger til. Hvor gammel er den yngste som har handlet der? 13? Hva godt har en person på 13 av et ønske om utseende som Jay Cutler av steroider? Ja, steroider er kanskje ikke så farlig som mange som skal ha det til, men overforbruk er det absolutt ingen som har godt av. En person under utvikling har absolutt ikke godt av steroider hverken fysisk eler psykisk.

Til syvende og sist så dreier alt seg om penger og grådighet. Det er tross alt det som har drevet de som står bak det som har skjedd. De gir en lang faen i hvem, og hva de selger til. Det er ikke bare innen kroppsbygger-miljøet de har drevet med salg. Regner med dere ikke har mye til overs for de som selger narkotika? Det er ikke langt unna like ille det som har skjedd i akkurat denne saken.

Sier som Evis tildligere har uttalt: Robert beklager at han har blitt tatt, ikke hva han har gjort. Hadde han/de blitt tatt så ville de heller aldri sluttet.

At noen her setter Robert i tvil burde bare mangle, samtidig som han skal drive Fitnessbloggen fortsatt. Spør du meg så burde Robert trekt seg ut, og eventuelt startet på nytt.

Regner med han er ferdig med alt som har med steroider. Tviler på at Robert vil utsette familie og venner for det de har vært gjennom det siste halvåret. Kunnskapen han sitter med skal jeg ikke tvile på, men en ripe i lakken har han fått. Noe som enkelte ikke helt virker som de skjønner.
Smil med det smilet du har.

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Razzia i Trondheim
« #742 : 25. juli 2012, 00:44 »
Så egentlig er det bare til å pøse på med bol? Drit i teknikk, drit i øvelser og program, og ikke minst drit i kosthold? Det er jo dopet som gjør jobben?

Rart da at "alle" bolerene hevder at doping ikke er ett vidundermiddel og at man fremdeles må gjøre jobben selv. Riktignok øker doping restitusjonen betraktelig, men jeg trodde ikke man kunne bygge muskler av å se på tv uansett hvilken kur man er på...

Snakker vi tidenes revolusjon i treningsbransjen nå? Wink
Jeg vet ikke hva som skjer om man sitter på sofaen og boler...

Det jeg imidlertid vet er at når man trener som før og begynner med doping så går man vanvittig opp i styrke og størrelse på kort tid. Det er klart at man ikke blir mr olympia over natta, ei heller norgesmester i bygging. Selvsagt blir man heller ikke wsm sånn rett uten videre. Men, når man har sett folk som trener før doping, og hvordan de ser ut og har økt i styrke etter et par kurer så forstår man at de greiene der funker! Effekten av doping blir systematisk undergravd av de som bruker det. Bolere vil bruke timesvis på å fortelle om hvor nøye de er med kosthold, trening og at de aldri rører alkohol. Men tar man bort dopingen så ville de fleste av disse "heltene" sett ut som vanlige gymgjengere som ingen ville hevet øyenbrynene for.
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Razzia i Trondheim
« #743 : 25. juli 2012, 01:25 »
Effekten er vel ikke lik hos alle som bruker steroider. I toppen av en del sporter så er evnen til å respondere på dopbruken og evnen til å unngå eller takle bivirkninger (inkludert potensielt dødelige som ved insulinsjokk og forvokst hjerte ved veksthormonbruk) kanskje den viktigste attributten hos de som når opp til pallen. Så de folkene du har observert har nok hatt talent for steroidrespons og/eller de har forsynt seg grovt fra de undergrunnsfarmasøytiske hyllemeterene. Langtidsvirkningene kan derimot godt komme senere, uavhengig av hvor greit det gikk de første årene.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Mandodiao

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 140

Sv: Razzia i Trondheim
« #744 : 25. juli 2012, 01:58 »
Men det er vell egentlig ikke noe å diskutere...

det finnes trenings/kostholdsveiledere som har kjempe god peiling, dopet som ren.
og det finnes trenings/kostholdsveiledere som ikke har snøring, dopet som ren.

Denne Robert er sikkert en taper, men om han har den faglige cv`en som skal
til , så kunne jeg godt ansatt han som PT eller hva han nå er...

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Razzia i Trondheim
« #745 : 25. juli 2012, 02:12 »
Men det er vell egentlig ikke noe å diskutere...

det finnes trenings/kostholdsveiledere som har kjempe god peiling, dopet som ren.
og det finnes trenings/kostholdsveiledere som ikke har snøring, dopet som ren.

Denne Robert er sikkert en taper, men om han har den faglige cv`en som skal
til , så kunne jeg godt ansatt han som PT eller hva han nå er...

Tror du det er mange sentre som ville ansatt han nå?

Utlogget Mandodiao

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 140

Sv: Razzia i Trondheim
« #746 : 25. juli 2012, 02:45 »
Sikkert ikke like mange som tidligere nei, alt for mange prippene folk rundt omkring

Men om han er kunnskapsrik, så håper jeg det finnes noen som ikke er så trangsynt


Utlogget paramora

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 306
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Razzia i Trondheim
« #747 : 25. juli 2012, 02:54 »
Ser at mange diskuterer hva effekten av å bruke anabole steroider egentlig er, og det virker som det er generelt stor usikkerhet rundt hva steroider alene kan gjøre for en person.

Anbefaler derfor alle som måtte være nysgjerrige på dette til å se "Doping Forever". Dansk dokumentar som er laget av en ung, dansk mann som prøver steroider i 12 uker. Han er i utgangspunktet ren, men vil finne ut hva steroidene gjør med kroppen hans etter en forholdsvis mild kur, både på innsiden og utsiden av kroppen hans. Han går derfor jevnlig til legen, filmer seg under trening og i hverdagen gjennom de 12 ukene, og får mange flinke folk på området (leger, folk som jobber med antidopingarbeid o.l.) til å la seg uttale i dokumentaren om effektene, bivirkningene, helserisikoen involvert m.m. i forbindelse med bruk av disse preparatene.

Den gir et UTROLIG mye bedre inntrykk av hvor kraftige saker dette egentlig er enn hva man klarer å danne seg av å bare lese på internett - iallfall gjorde den det for meg. Kuren som benyttes er  halvparten av hva som ble anbefalt for en nybegynner på en dopingnettside de besøker i dokumentaren. Resultatene er helt, helt ekstreme. Han ser nesten ut som en sceneklar kroppsbygger på slutten. Alt han trenger er litt lavere fettprosent, så kunne han stilt. Ga meg inntrykk av at det er utrolig mye mindre imponerende med kroppsbygging enn hva mange av de konkurrerende utøverne vil ha det til. Pga. dopingen.

Utlogget paramora

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 306
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Razzia i Trondheim
« #748 : 25. juli 2012, 02:58 »
Sikkert ikke like mange som tidligere nei, alt for mange prippene folk rundt omkring

Men om han er kunnskapsrik, så håper jeg det finnes noen som ikke er så trangsynt


lol

Det er ikke trangsynt å ikke ville ansette en person som går i mot alt som heter sunnhet og helse. Hadde sendt ut helt feil signaler. Hadde heller ikke stolt på fyren et sekund. For å ta et eksempel på hva enkelte PT-er kan finne på å gjøre...

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10072619

Å da ansette en fyr som har tjent enorme penger på internasjonalt salg av steroider...

Han kan ha all den formelle utdannelsen han bare vil. Hans involvering i steroidesalg vil også alltid være der, selv om det kanskje ikke står på CV-en.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Razzia i Trondheim
« #749 : 25. juli 2012, 09:36 »
Ser at mange diskuterer hva effekten av å bruke anabole steroider egentlig er, og det virker som det er generelt stor usikkerhet rundt hva steroider alene kan gjøre for en person.

Anbefaler derfor alle som måtte være nysgjerrige på dette til å se "Doping Forever". Dansk dokumentar som er laget av en ung, dansk mann som prøver steroider i 12 uker. Han er i utgangspunktet ren, men vil finne ut hva steroidene gjør med kroppen hans etter en forholdsvis mild kur, både på innsiden og utsiden av kroppen hans. Han går derfor jevnlig til legen, filmer seg under trening og i hverdagen gjennom de 12 ukene, og får mange flinke folk på området (leger, folk som jobber med antidopingarbeid o.l.) til å la seg uttale i dokumentaren om effektene, bivirkningene, helserisikoen involvert m.m. i forbindelse med bruk av disse preparatene.

Den gir et UTROLIG mye bedre inntrykk av hvor kraftige saker dette egentlig er enn hva man klarer å danne seg av å bare lese på internett - iallfall gjorde den det for meg. Kuren som benyttes er  halvparten av hva som ble anbefalt for en nybegynner på en dopingnettside de besøker i dokumentaren. Resultatene er helt, helt ekstreme. Han ser nesten ut som en sceneklar kroppsbygger på slutten. Alt han trenger er litt lavere fettprosent, så kunne han stilt. Ga meg inntrykk av at det er utrolig mye mindre imponerende med kroppsbygging enn hva mange av de konkurrerende utøverne vil ha det til. Pga. dopingen.

Det er vel få som bestrider at effekten ved bruk over et visst nivå er betydelig, men også få med en viss innsikt som bestrider at effekten på enkelte individer kan virke nær ubetydelig i forhold til hva de hiver i seg. Det endrer uansett ikke det faktum at for de aller fleste er effekten betyyydelig....ellers hadde de vel heller kjøpt noe bøff på "helsekostbutikken" til samme pris

Når det gjelder karen i "Doping forever" så er det vel ikke annet å si enn at ikke skal ha videre stor innsikt for å kunne konkludere med at den kuren ikke kan ha vært mild på noen som helst måte. Han brukte kanskje ikke enormt mange milligrammene, men for å få de blodverdiene han fikk etterhvert så er det åpenbart at det er brukt verstingmedikamenter over drøyt lang tid


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!