Skrevet av Emne: Razzia i Trondheim  (Lest 365211 ganger)

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Razzia i Trondheim
« #765 : 26. juli 2012, 23:27 »
La oss doble det for ungdomsårene, da. Han var 1.61 høy og ikke spesielt atletisk men det kan vel hende han var senesterk på den tiden.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Razzia i Trondheim
« #766 : 26. juli 2012, 23:38 »
 Offtopic






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Mandodiao

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 140

Sv: Razzia i Trondheim
« #767 : 26. juli 2012, 23:59 »
Men nå var jo faktisk Ibsen åpen rundt steroidebruken sin!

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Razzia i Trondheim
« #768 : 27. juli 2012, 00:58 »
Ja det var den perioden da han gikk fra 30 til 60 i benk og humørsvingningene fra kur til kur preget verkene hans dramatisk. Spesielt Hedda Gabler, hun dama der må han ha oppfunnet i en akutt tilstand av hormonrus.

 Dance

Hva var det vi diskuterte igjen, Slux ? Jeg tror det opprinnelig var noen som heter Robert, faktisk.



Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget /Panzer/

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

Sv: Razzia i Trondheim
« #769 : 12. august 2012, 19:30 »
Må le av alle som uttaler seg skråsikkert om steroider, basert på null og niks...i alle andre diskusjoner ang trening ville man blitt hudflettet for å kommentere uten å ha peiling, men når det gjelder steroider er visst alle "eksperter" så lenge man holder seg på linjen: "De blir mindre en utgangspunktet etter kuren er ferdig" " Tissen krymper" "alle bolere trener kun med bol i kroppen" "steroidene gjør dem til tikkende bomber" " det er livsfarlig å prøve steroider"  osv osv osv

Det vittigste er at man fortsatt prøver knallhardt å putte alle som bruker steroider i en bås, man lager liksom en illusjon av en stakkarslig kar som må ha steroider i livet sitt for å føle seg like bra som alle andre. Alt i god gammel "antidoping Norge" stil -Stor der oppe, liten der nede-

 Er det virkelig noen som fortsatt tror dette i 2012? Selvfølgelig har man her som med alt annet feks narkotika alkohol og bilkjøring, noen som ikke klarer å begrense seg, men tror du virkelig det er dette som er normalen? Om 100 000 nordmenn har prøvd steroider hvorfor har vi ikke da en epedemi av lever og nyresvikt og for å ikke snakke om DAGLIGE steroide relaterte dødsfall? Tror du virkelig ikke avisene hadde gnudd dokumentasjonen opp på førstesidene?

Det blir bare flaut å lese, en ting er personer som faktisk kun skriver ut ifra hva de har kapasitet til fra naturens side..men når du ser oppegående mennesker som prøver å argumentere med vås og myter blir det flaut flaut flaut.

Du vil alltid få den triste historien om "Ole" som fikk livet ødelagt av steroider. Det kommer som regel frem at han brukte 10 ganger så høye doser som alle andre, men det er selvfølgelig ikke hovedfokus...i avisa sitter han og advarer alle mot steroider, fordi dem ødela livet hans, han poster på forum og folk gir ham honør...at han sniffet litt kokain og speeda og i tilegg hadde psykiske problemer fra før av blir nevnt i en bisetning.


Jeg har ingenting imot å lese konstruktive kritiske innlegg IMOT steroider, det er bare sunt...men da bør du av respekt for de som skal lese det du poster sette deg inn i hva det dreier seg om....Vet du feks ikke forskjellen på de forskjellige steroidene og i hvilke grad de påvirker kroppen burde du etter min mening spare deg for å uttale deg i en steroide debatt (så lenge det ikke gjelder organisert idrett med doping forbud)



Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Razzia i Trondheim
« #770 : 12. august 2012, 19:36 »
Må le av alle som uttaler seg skråsikkert om steroider, basert på null og niks...i alle andre diskusjoner ang trening ville man blitt hudflettet for å kommentere uten å ha peiling, men når det gjelder steroider er visst alle "eksperter" så lenge man holder seg på linjen: "De blir mindre en utgangspunktet etter kuren er ferdig" " Tissen krymper" "alle bolere trener kun med bol i kroppen" "steroidene gjør dem til tikkende bomber" " det er livsfarlig å prøve steroider"  osv osv osv

Det der passer vel ikke noe særlig til denne tråden.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget /Panzer/

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

Sv: Razzia i Trondheim
« #771 : 12. august 2012, 19:52 »
Ehhh..har du lest det som har blitt postet på tråden eller bare den opprinelige overskriften?

Merkelig ukonstruktiv kommentar, spesiellt siden du bare plukker ut noe uten å se posten i sin helhet.

ja ja, ha en fin kveld uansett, jeg skal ut døra om noen få strakser på vei til varmere strøk!( med min posting hyppighet på dette forumet er jeg vel tilbake om et halvt år  Wink  )


Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Razzia i Trondheim
« #772 : 12. august 2012, 19:52 »
"Helheten" får du forklare selv.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Razzia i Trondheim
« #773 : 12. august 2012, 20:15 »
Ehhh..har du lest det som har blitt postet på tråden eller bare den opprinelige overskriften?

Merkelig ukonstruktiv kommentar, spesiellt siden du bare plukker ut noe uten å se posten i sin helhet.

ja ja, ha en fin kveld uansett, jeg skal ut døra om noen få strakser på vei til varmere strøk!( med min posting hyppighet på dette forumet er jeg vel tilbake om et halvt år  Wink  )



Det er vel heller din post som er mindre konstruktiv. Hva med å ta tak i spesifikke tilfeller istedenfor bare å syte om at alt er så flaut?

Utlogget /Panzer/

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

Sv: Razzia i Trondheim
« #774 : 12. august 2012, 21:18 »
Det er vel heller din post som er mindre konstruktiv. Hva med å ta tak i spesifikke tilfeller istedenfor bare å syte om at alt er så flaut?

Tuller du nå? Har du lest noe som helst på denne tråden eller på "antidoping" underforumet i det heletatt? Vil du at jeg skal søke igjennom denne tråden og underforumet generelt for å fiske frem sitater for deg?

Jeg blir målløs...rett og slett hehehe

Men takk skal dere ha begge to, dere minnet meg på hvorfor det er så lenge mellom hver gang jeg tar en kikk her inne....

Dette blir garantert mitt siste innlegg, så kjør gjerne på med flere 1-2 setnings molbo innlegg uten substans, det er jo det fanatikerene er gode på Wink

God sommer!


Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Razzia i Trondheim
« #775 : 12. august 2012, 21:28 »
Tuller du nå? Har du lest noe som helst på denne tråden eller på "antidoping" underforumet i det heletatt? Vil du at jeg skal søke igjennom denne tråden og underforumet generelt for å fiske frem sitater for deg?

Jeg blir målløs...rett og slett hehehe

Men takk skal dere ha begge to, dere minnet meg på hvorfor det er så lenge mellom hver gang jeg tar en kikk her inne....

Dette blir garantert mitt siste innlegg, så kjør gjerne på med flere 1-2 setnings molbo innlegg uten substans, det er jo det fanatikerene er gode på Wink

God sommer!

Du får heller delta i diskusjonen istedenfor å sette igang med å klage på karakteristikker av steroidbruk og brukere som det neppe florerer av i dette forumet. Ihvertfall ikke per 2012. Hva som ble skrevet før, det vet jeg ikke så mye om.

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Razzia i Trondheim
« #776 : 12. august 2012, 21:36 »
Tuller du nå? Har du lest noe som helst på denne tråden eller på "antidoping" underforumet i det heletatt? Vil du at jeg skal søke igjennom denne tråden og underforumet generelt for å fiske frem sitater for deg?

Jeg blir målløs...rett og slett hehehe

Men takk skal dere ha begge to, dere minnet meg på hvorfor det er så lenge mellom hver gang jeg tar en kikk her inne....

Dette blir garantert mitt siste innlegg, så kjør gjerne på med flere 1-2 setnings molbo innlegg uten substans, det er jo det fanatikerene er gode på Wink

God sommer!



Nå er det sånn at du har kommentert i en eksisterende tråd og ikke startet en ny en. Da er det gjerne en god ide at posten din er relevant for tråden.

Du snakker om substans.. men det er jo nettopp hva du selv mangler. Alt du klarer å harke opp er noen dårlige hersketeknikker og generell premenstruell oppførsel. Ikke særlig konstruktivt i mine øyne. 

Det er enda godt at vi ikke får se flere innlegg fra deg med det første. Ikke et nevneverdig tap for forumet, snarere tvert imot.

Takk for at du ønsker meg god sommer.

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Sv: Razzia i Trondheim
« #777 : 13. august 2012, 20:47 »
"De blir mindre en utgangspunktet etter kuren er ferdig"

Du er tydeligvis uenig i dette.

Du får ringe Jay Cutler, Phil Heath, Dennis Wolf, Dexter Jackson, Kai Greene og resten av gjengen og si at de trygt kan kutte ut absolutt alt av hormonelle tilskudd før neste Mr Olympia. Den samme fysikken som de har bygget opp vha dopingpreparater er nå fullt mulig å vedlikeholde kun vha ren trening og mors havregrøt.


Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Razzia i Trondheim
« #778 : 13. august 2012, 22:49 »
Det var vel ikke det han mente. Det han sier er at de blir mindre en stund etter endt kur enn det de var før kuren begynte.

Når man ikke er interessert i å prøve å imøtegå det som faktisk diskuteres så kan det være fristende å rigge opp sin egen versjon av det som diskuteres (eller som man ønsker at heller burde ha blitt diskutert) og som det er enklere å imøtegå. På engelsk så kalles dette "to set up a strawman". Dvs man imøtegår ikke motstanderen men isteden en tøydukke fylt med strå (som forhåpentligvis ligner) som det er enklere å gjøre noe med.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Michael-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 687
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 687

Sv: Razzia i Trondheim
« #779 : 06. november 2012, 20:54 »
Noe nytt i denne saken? Smiley


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

"The squat rack became like the altar, where life and death would pass in front of your eyes, and you looked forward to that every squat workout."

Watch med lift and jump
http://www.youtube.com/user/RosenbergMichael

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!