Skrevet av Emne: Razzia i Trondheim  (Lest 365199 ganger)

Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Sv: Razzia i Trondheim
« #795 : 23. desember 2012, 14:05 »
Veldig dårlig anonymisering! Nå er det jo bare å gå rundt i Trondheim og se etter huser med 2 garasjerer! Finner man det er det stor sjangse for å finne ut hvem det er! Skandale av Adressa!
Les at typen har flytta flere ganger, og ikke nødvendigvis har 2 garasjer... Dessuten er det ganske mange hus med 2 garasjer her... Skandale av deg å være så tett i nøtta!
6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Utlogget GunnarP

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 208
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 208

Sv: Razzia i Trondheim
« #796 : 23. desember 2012, 14:31 »
Det kan vel ikke være så veldig mange med 2 garasjer. Så har synes jeg PST har drete seg litt ut, ved å gi ut slike detaljer.

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Razzia i Trondheim
« #797 : 23. desember 2012, 22:53 »
Du skal ha ganske intim kjenskap til en person om du vet hvor mange garasjer de har på tomta si (hint; det er mer enn en bolig med to eller flere garasjer i Trondheim) og om du vet såpass kjenner du sannsynligvis personen uansett og vet hvem det er.
No harm, no foul.

Dessuten er det veldig enkelt å unngå å havne i situasjonen hvor naboer og bekjente ser deg bli arrestert og spekulasjoner flyr; la vær å begå kriminelle handlinger, det er ikke vanskelig.

Edit; det står da vel vitterlig "I garasjene tilknyttet husene han har bodd i" i artikkelen? Altså ikke et hus med flere garasjer med flere hus over tid som hadde tilhørende garasjer som han benyttet. Altså et hus med garasje, hvor mange finnes det av dem i Trondheims-området? En hel del.

Hjelper svært godt å lære seg grunnleggende ferdigheter innen lesing før man sabler ned styresmakter og politi og det ene og det andre.

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Razzia i Trondheim
« #798 : 24. desember 2012, 13:09 »
Det morsomme er at enkelte her reagerer antageligvis enda mer enn personen selv med "to" garasjer...
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Razzia i Trondheim
« #799 : 24. desember 2012, 17:48 »
Alle som er edru nok til å kjøre bil forstår vel at postene om garasjer bare er trolling Tongue

Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Sv: Razzia i Trondheim
« #800 : 25. desember 2012, 03:21 »
Alle som er edru nok til å kjøre bil forstår vel at postene om garasjer bare er trolling Tongue
Jo men når du ser de tidligere postene til GunnarP så vet man ikke helt. Han tror jo fortsatt på at Phil Heath er hvit bokser med brunkrem Wink
6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Razzia i Trondheim
« #801 : 25. desember 2012, 11:20 »
Det kan vel ikke være så veldig mange med 2 garasjer. Så har synes jeg PST har drete seg litt ut, ved å gi ut slike detaljer.

Vet ikke jeg ? Sikkert over tusen i Trondheim ? Hadde det vært 3 garasjer så hadde det vært iallfall litt enklere.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Razzia i Trondheim
« #802 : 25. desember 2012, 12:37 »
Alle som er edru nok til å kjøre bil forstår vel at postene om garasjer bare er trolling Tongue

Tydeligvis ikke Wink
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Razzia i Trondheim
« #803 : 25. desember 2012, 14:03 »
Jo men når du ser de tidligere postene til GunnarP så vet man ikke helt. Han tror jo fortsatt på at Phil Heath er hvit bokser med brunkrem Wink

At Phil Heath er en eller annen farge er så sin sak, at Tom Platz er svart det er nesten så jeg glemmer hvilken av de tre garasjene det ikke står en bil i fra før når jeg skal parkere. Så det så. Kanskje jeg skal skaffe meg en sånn 100 m2 garasje sånn som QJon har istedenfor. Med kirkespir på toppen eller et eller annet.


Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Razzia i Trondheim
« #804 : 28. desember 2012, 17:14 »
Slike ting er det som får folk til vetaranerne til å forsvinne fra forumet! Det blir får useriøst å trekke inn farger i en slik diksusjon! En doper er en doper uansett hudfarger!

Veldig dårlig anonymisering! Nå er det jo bare å gå rundt i Trondheim og se etter huser med 2 garasjerer! Finner man det er det stor sjangse for å finne ut hvem det er! Skandale av Adressa!


Utlogget Aktivutdøver

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 128
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 128

Sv: Razzia i Trondheim
« #805 : 28. desember 2012, 18:18 »
Vet ikke hva Helgekriger antyder her, men en som i en annen tråd har anbefalt noen å slanke seg på eplejuice og gullerot annenhver dag (sjekk innleggene hans!) bør kanskje gå i seg selv før han kritiserer andre! Jeg har allerede hjulpet flere her på forumet både med å finne vektløftingstreningssted, tabata-treningsmetode og angående kostilskudd!
Jeg er aktiv utdøver! Jeg velger heller å kalle meg aktiv utdøver enn å vise hvem jeg er! Grunnen til det er at mange åvervåker aktive utdøvere! Det er alikevel viktig for meg å presisere at jeg er aktiv utdøver!

Utlogget Mr.Marko

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 78
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 78

Sv: Razzia i Trondheim
« #806 : 28. desember 2012, 19:27 »
Han antyder at han er "veteran" på forumet  Wink

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Razzia i Trondheim
« #807 : 28. desember 2012, 20:09 »
"En doper er en doper!" "Dårlig anonymisering!" Dopere er bad news, beskytt nå de stakkars doperne fra media og polititet!

Det er vel denne litt sikk-sakk holdningen han undrer seg litt over tror jeg. Om man er veteran eller ei er revnende likegyldig for hvor dum en post eller holdning framstår eller ikke.

Utlogget Ms Nutrition

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 95
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 95

Sv: Razzia i Trondheim
« #808 : 28. desember 2012, 23:09 »
"En doper er en doper!" "Dårlig anonymisering!" Dopere er bad news, beskytt nå de stakkars doperne fra media og polititet!

Det er vel denne litt sikk-sakk holdningen han undrer seg litt over tror jeg. Om man er veteran eller ei er revnende likegyldig for hvor dum en post eller holdning framstår eller ikke.

Dette var svake retorikker. Dop er dop no matter what. Og det suger!
Ok. Owned.

Utlogget Johannes Doperen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

  • GET BIG - HAVREGRYN!
Sv: Razzia i Trondheim
« #809 : 29. desember 2012, 01:12 »
Ms nutrition
DU suger!
Halve 24 Fitness mafiaen etter hva jeg hører
I don't care if I die young, as long as the coffin is big!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!