Skrevet av Emne: Razzia i Trondheim  (Lest 366002 ganger)

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Razzia i Trondheim
« #945 : 06. mai 2014, 15:28 »
Jeg må si jeg er litt overrasket over at straffene ble såpass høye for et par av dem. Type fire år inne (om de soner 2/3) pluss inndragning av 2-3 mill får en jo si at er ganske strengt selv om aktor ønsket mer.

Jeg har selvfølgelig ingen formening om det er rettmessig eller ei i forhold til hva de faktisk har forvoldt av skade og eventuelt har hentet ut av dette i form av reelle verdier. For alt jeg veit er inndragningen småtteri i forhold til hva de faktisk tjente på dette.


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Razzia i Trondheim
« #946 : 06. mai 2014, 15:54 »
Jeg må si jeg er litt overrasket over at straffene ble såpass høye for et par av dem. Type fire år inne (om de soner 2/3) pluss inndragning av 2-3 mill får en jo si at er ganske strengt selv om aktor ønsket mer.

Jeg har selvfølgelig ingen formening om det er rettmessig eller ei i forhold til hva de faktisk har forvoldt av skade og eventuelt har hentet ut av dette i form av reelle verdier. For alt jeg veit er inndragningen småtteri i forhold til hva de faktisk tjente på dette.

Mafiaparagrafen har vel noe med det å gjøre.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Razzia i Trondheim
« #947 : 07. mai 2014, 19:46 »
Så et sted at de sammenlignet doping med røyking og drikking. Kanskje man burde prøve ut noe lignende med doping som for røyking og salg av alkohol. Dvs at det ikke er lov å dope seg inne på gymmet, og at man må gå ut for å spise pillene eller injisere. Det vil ikke være tillatt å selge steroider etter kl. 20.00 på hverdager og kl. 18.00 dager før søndager og helligdager (med unntak av dagen før Kristi Himmelfartsdag). I tillegg vil det være forbudt å selge på søndager og helligdager, 1. og 17. mai, på stemmedagene for stortingsvalg, fylkestingsvalg, kommunestyrevalg og folkeavstemning vedtatt ved lov. Det vi kun være lov å selge milde stoffer i vanlig butikk, og hestedop og vekthormoner vil kun være tilgjengelig på Steroidepol-utsalget.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Razzia i Trondheim
« #948 : 07. mai 2014, 20:30 »
Bolepolet eller systembollaget. Pluss egne bolerom på eller utenfor treningssentrene. Logo med "forårsaker at du blir en hormonklump" på produktene. Tjo og hei.

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Razzia i Trondheim
« #949 : 08. mai 2014, 20:23 »
Mafiaparagrafen har vel noe med det å gjøre.

Det har jo hengt det på det, men det er jo egentlig bare tullball. Det eneste som skiller denne saken fra andre saker er vel at de her fikk rullet inn flere personer samtidig.....men det er vel uansett svært sjelden at folk driver med slik business i et vakum. De er vel gjerne organisert noe ala disse karene her hele hurven.
Kriminelle handlinger har de beriket seg på i denne saken, og straffes bør de, men mafiosoer er likevel ikke det første begrepet som faller ned i hodet mitt når jeg tenker på dem...

Jeg er egentlig også litt forundret over at det tok såpass lang tid før de ble tatt, all den tid "trønderbol" ikke akkurat er noe nytt begrep, og når selv jeg for nærmere 8 år siden hørte rykter om at et par av disse karene var relativt sentrale i distribusjonen. Jeg tror i grunn politiet har kjent til mye av dette veldig lenge, men foretatt seg veldig lite.


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Razzia i Trondheim
« #950 : 08. mai 2014, 20:40 »
Det har jo hengt det på det, men det er jo egentlig bare tullball. Det eneste som skiller denne saken fra andre saker er vel at de her fikk rullet inn flere personer samtidig.....men det er vel uansett svært sjelden at folk driver med slik business i et vakum. De er vel gjerne organisert noe ala disse karene her hele hurven.
Kriminelle handlinger har de beriket seg på i denne sakedn, og straffes bør de, men mafiosoer er likevel ikke det første begrepet som faller ned i hodet mitt når jeg tenker på dem...

Jeg er egentlig også litt forundret over at det tok såpass lang tid før de ble tatt, all den tid "trønderbol" ikke akkurat er noe nytt begrep, og når selv jeg for nærmere 8 år siden hørte rykter om at et par av disse karene var relativt sentrale i distribusjonen. Jeg tror i grunn politiet har kjent til mye av dette veldig lenge, men foretatt seg veldig lite.

Policyendringer underveis fra høyeste hold ?

I denne artikkelen påstår de at mafiaparagrafen blir benyttet alt for sjelden og at organiserte kriminelle slipper unna fordi det er vanskelig å bevise hvem som er del av nettverket og ikke :

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/politi-hverdagen/politiet-refser-mafiaparagrafen-mange-har-sluppet-unna/a/10073769/

Det tyder vel på at de har et ganske godt tak på akkurat denne saken.

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Razzia i Trondheim
« #951 : 08. mai 2014, 21:06 »
Det tyder vel på at de har et ganske godt tak på akkurat denne saken.

Gggodt tak på "sssaken". Ttogduan!
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Razzia i Trondheim
« #952 : 08. mai 2014, 21:15 »
Det har jo hengt det på det, men det er jo egentlig bare tullball. Det eneste som skiller denne saken fra andre saker er vel at de her fikk rullet inn flere personer samtidig.....men det er vel uansett svært sjelden at folk driver med slik business i et vakum. De er vel gjerne organisert noe ala disse karene her hele hurven.
Kriminelle handlinger har de beriket seg på i denne sakedn, og straffes bør de, men mafiosoer er likevel ikke det første begrepet som faller ned i hodet mitt når jeg tenker på dem...

Nå vet jeg ikke hva du mener med "mafiosoer" men paragrafen er neppe ment å ramme folk som går i dress dagen lang og som blir tiltalt som "gudfaren". Den passer vel bedre for noen dødskjedelige typer som tjener raske penger ved å ta snarveier i et mørklagt landskap og som ellers lever noen tilnærmet vanlige liv.

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Razzia i Trondheim
« #953 : 08. mai 2014, 21:24 »
Gggodt tak på "sssaken". Ttogduan!

Holy cannoli, no. Or maybe yes.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Razzia i Trondheim
« #954 : 09. mai 2014, 09:26 »
Policyendringer underveis fra høyeste hold ?

I denne artikkelen påstår de at mafiaparagrafen blir benyttet alt for sjelden og at organiserte kriminelle slipper unna fordi det er vanskelig å bevise hvem som er del av nettverket og ikke :

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/politi-hverdagen/politiet-refser-mafiaparagrafen-mange-har-sluppet-unna/a/10073769/

Det tyder vel på at de har et ganske godt tak på akkurat denne saken.



Artig link.....når vi først snakker om mafiavirksomhet så krydrer det med utsagn fra korrupte politifolk :-D


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Razzia i Trondheim
« #955 : 09. mai 2014, 09:46 »
Artig link.....når vi først snakker om mariavirksomhet så krydrer det med utsagn fra korrupte politifolk :-D

Men Eirik Jensen går da i gasp-jakke. Da kan du da umulig mislike ham.   Azn

Men det var da en høyst offisiell uttalelse. Hva han driver med på fritida er en annen sak.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget schnappi

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

Sv: Razzia i Trondheim
« #956 : 04. juli 2014, 13:52 »
Når er de som er dømt skal sone sin straff?

Utlogget Ayørn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

Sv: Razzia i Trondheim
« #957 : 12. juli 2014, 06:24 »
Når er de som er dømt skal sone sin straff?
De to som ble dømt til samfunnsstraff godtok dommen, og "soner" sannsynligvis nå.

De fem som ble dømt til fengselsstraf anket dommen. Saken blir tatt opp i lagmannsretten i oktober, og vil da vare i 2 måneder.
Siden strafferammen i deres sak er på over 6år, kan dommen ankes videre til høyesteretten.

..kjapt forklart
10% luck
2% skill
1% consentrated power of will
45% AAS
37% HGH
5% Insulin
0% Reason to remember the name

Utlogget Bane

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 545
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 545

Sv: Razzia i Trondheim
« #958 : 18. januar 2015, 19:29 »
De fikk vel en ny dom etter at de har anket uka her?

Utlogget Believe

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 134
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 134

Sv: Razzia i Trondheim
« #959 : 09. februar 2016, 09:59 »

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!