Skrevet av Emne: Arnold 16-20 når begynte han å ta sterioider?  (Lest 15756 ganger)

Utlogget Hemen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Arnold 16-20 når begynte han å ta sterioider?
« : 19. februar 2012, 18:38 »
Her er en video av bilder av Arnold fra han var fra 16-20 :
http://www.youtube.com/watch?v=5NGrk9BGoeo#noexternalembed

Mitt spørsmål er omtrent når i videon er det han begynner å ta sterioder?
Hemens fantastiske eventyr til å gaine muskler og styrke:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php/topic,127727.msg1870824/topicseen.html#new

Utlogget Kims1991

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 714
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 714

  • .
Sv: Arnold 16-20 når begynte han å ta sterioider?
« #1 : 19. februar 2012, 18:41 »
du skjønner vel at det er et helt latterlig spørsmål^^ Altså ingen kan med sikkerhet si når og hva osv...

Men for meg ser starten grei ut, på slutten begynner han å bli svæææær

Utlogget Hemen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Sv: Arnold 16-20 når begynte han å ta sterioider?
« #2 : 19. februar 2012, 19:35 »
du skjønner vel at det er et helt latterlig spørsmål^^ Altså ingen kan med sikkerhet si når og hva osv...

Men for meg ser starten grei ut, på slutten begynner han å bli svæææær
Man kan jo se hva som er mest sannsynelig en kropp som en person har fått grunna sterioider.

Men sterioidene på den perioden var mindre kraftige enn de er nå (har jeg ihvertfall hørt). Så jeg er usikker på når han tok sterioider i videoen.

Han bodde i en liten landsby i Tyskland så jeg tror ikke at han fikk vite om sterioder før han tok sin første konkuranse i junior mr europe. Og han var 18 år da. Og han begynte å trene da han var 15 år.  Men jeg kan ta feil.

Ja, jeg formulerte meg feil. Det jeg mente er :  Når er det mest sannsynelig Arnold tok sterioider i videon?
Hemens fantastiske eventyr til å gaine muskler og styrke:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php/topic,127727.msg1870824/topicseen.html#new

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Arnold 16-20 når begynte han å ta sterioider?
« #3 : 19. februar 2012, 19:39 »
Si det. Jeg satt og studerte bilder av Markus Ruhl i kronologisk rekkefølge en gang. På 100 kg bildet så virket kroppen hans ganske normal men på 110 kg så begynte den å se mer unaturlig ut, bortsett fra muskelstørrelsen i seg selv. Men på det nivået blir det å gjette.

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Arnold 16-20 når begynte han å ta sterioider?
« #4 : 19. februar 2012, 20:04 »
Veldig vanskelig å si, men fra 02:46 begynner det å skje enormt med ting. 03:51, se på underarmene hans. De har kommet seg voldsomt på kanskje (?) Kort tid. Vet ikke hvor lang tid det er mellom bildene. Kan jo gjerne være et år mellom bildene.. fra det bildet med teksten "hollfelder", kanskje? Blir jo bare spekulasjon. Er enig i det du sier ang når han var atten. Jeg for min del tror iallfall han ble virkelig introdusert da han ankom statene.
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Arnold 16-20 når begynte han å ta sterioider?
« #5 : 19. februar 2012, 20:05 »
3:04. Det ser ut til at både muskler og kjeve ble større der. Derfra går det ganske fort opp.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Arnold 16-20 når begynte han å ta sterioider?
« #6 : 19. februar 2012, 20:42 »
En annen sak er dosestørrelsen. Kan tenkes han brukte litt fra begynnelsen av og så økte han dosene rundt den tida (3:04 kanskje ?) og så ble det mer tydelig.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Mini Arnold

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 465
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 465

Sv: Arnold 16-20 når begynte han å ta sterioider?
« #7 : 19. februar 2012, 20:50 »
Her er en video av bilder av Arnold fra han var fra 16-20 :
http://www.youtube.com/watch?v=5NGrk9BGoeo#noexternalembed

Mitt spørsmål er omtrent når i videon er det han begynner å ta sterioder?

Hva mener du med det? Anklage Arnold for steroider? Hvilket grunnlag har du for det?


TROLLOLOLOL hehe
Men uansett.. arnold er guden,
18 år,180 høy (94 mod.)
84-85 kg morgenvekt
Løft:
Benkpress :130(1RM) / 110*5rep*3set
Markløft: 180
Legpress 320
Knebøy 130 * 8 (155 kg 1RM)

60m - 7,5 sek
100m - 12,0 sek
1000m - 3:14min
100m svømming 1,27min

Bildelogg : http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=108496.msg1619438;topicseen#new



I dont wanna be the man in the crowd... I wanna be the man on the top of the crowd !


bodybuilding isnt 90 minutes in the gym....it's a lifestyle


Haters are just confused admirers

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Arnold 16-20 når begynte han å ta sterioider?
« #8 : 19. februar 2012, 20:53 »
På den tiden var det heller omtrent ingen som kunne si at noen program var bedre enn andre til muskelbygging slik som det er i dag, nå vet vi stadig mer og mer hva som skal til for å få musklene til å vokse.
Han hadde imponerende fysikk allerede i tidlig alder, så steroider i de første årene skal man ikke avskrive. Men da i kanskje små doser, og kanskje andre type steroider enn han begynte med senere i videoen
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Arnold 16-20 når begynte han å ta sterioider?
« #9 : 19. februar 2012, 20:57 »
Hva mener du med det? Anklage Arnold for steroider? Hvilket grunnlag har du for det?

TROLLOLOLOL hehe
Men uansett.. arnold er guden,

Man kan lure på hvordan verden hadde sett ut uten steroider. Kanskje ville Arnold Schwarzenegger ha vært Mr. Olympia og i nærheten av den størrelsen. Han hadde et udiskutabelt talent for bodybuilderfysikk, spesielt overkroppen.

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Hemen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Ok, old emnet. Men jeg har lest litt av Arnolds nye book total recall. Og jeg fikk lært nye ting om Arnolds steriod bruk.

Der fikk jeg vite at er at : At folk kalte han et "tenåringsmonster" i hans første mr universe i 1966. (da han var naturlig)

Og at i perioden rundt hans andre mr universe konkuranse (1967) begynte han å ta sterioder etter å ha spurt flere pro bodybuildere i London om det. Han ville ikke være i en disadvantage så han bestemte om å ta det selv. Altså han begynte å ta sterioder 5 år etter han trente da han var 20 år. Ikke 15-16 år som noen tror.

Han fikk steriodene av en lege. Og han tok dem 6-8 uker før en konkuranse.

Så sa han at etter han slutta å bli bodybuilder ble dosene høyere. Bodybuildere etter hans tid tok 20 ganger mer sterioder enn de gjorde i hans tid, og da Human Growth hormone kom til bodybuilding kom ting ut av kontroll. Og at det var ganger der bodybuildere døde.

Og at han siden den tid har jobbet med ifbb og andre bodybuilder organisasjoner om å få dop bannet fra bodybuilding.


Nå hva synes dere om det Arnold sa og denne nye informasjonen?
Hemens fantastiske eventyr til å gaine muskler og styrke:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php/topic,127727.msg1870824/topicseen.html#new

Utlogget Hemen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Sv: Arnold 16-20 når begynte han å ta sterioider?
« #11 : 05. oktober 2012, 22:53 »
Jeg lasta det ned. Og det er lydbok versjonen. SÅ det er kanskje mer hørte enn å ha lest.

Hvor du kan kjøpe bok versjonen : http://www.amazon.com/Total-Recall-Unbelievably-True-Story/dp/1451662432

Lydbok versjonen : http://www.amazon.com/Total-Recall-Unbelievably-True-Story/dp/1442353279

Lyd-boken er i tre deler. Jeg har hitll bare hørt på den ene som er om hans bodybuilding karriere.

Det starter med at Arnold forteller om hans oppvekts i Austria. Og senere tar en annen person over.  

Jeg synes hitill at boka er interesant og jeg anbefaler den til alle som er interesert i bodybuilding.
Hemens fantastiske eventyr til å gaine muskler og styrke:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php/topic,127727.msg1870824/topicseen.html#new

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Arnold 16-20 når begynte han å ta sterioider?
« #12 : 07. oktober 2012, 13:29 »
Halvparten av villedende pris ?
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget drgs

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 59
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 59

Sv: Arnold 16-20 når begynte han å ta sterioider?
« #13 : 08. oktober 2012, 20:32 »
Ok, old emnet. Men jeg har lest litt av Arnolds nye book total recall. Og jeg fikk lært nye ting om Arnolds steriod bruk.

Der fikk jeg vite at er at : At folk kalte han et "tenåringsmonster" i hans første mr universe i 1966. (da han var naturlig)

Og at i perioden rundt hans andre mr universe konkuranse (1967) begynte han å ta sterioder etter å ha spurt flere pro bodybuildere i London om det. Han ville ikke være i en disadvantage så han bestemte om å ta det selv. Altså han begynte å ta sterioder 5 år etter han trente da han var 20 år. Ikke 15-16 år som noen tror.

Han fikk steriodene av en lege. Og han tok dem 6-8 uker før en konkuranse.

Så sa han at etter han slutta å bli bodybuilder ble dosene høyere. Bodybuildere etter hans tid tok 20 ganger mer sterioder enn de gjorde i hans tid, og da Human Growth hormone kom til bodybuilding kom ting ut av kontroll. Og at det var ganger der bodybuildere døde.

Og at han siden den tid har jobbet med ifbb og andre bodybuilder organisasjoner om å få dop bannet fra bodybuilding.


Nå hva synes dere om det Arnold sa og denne nye informasjonen?

De var på mange måter pioneerer, man skjønte ikke så mye og prøvde seg frem

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!