Skrevet av Emne: Gå opp i vekt + sixpack  (Lest 1071 ganger)

Utlogget be4ter

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Gå opp i vekt + sixpack
« : 06. mars 2012, 21:22 »
Hei! Først og fremst vil jeg si at jeg har både lest Sticky om kosthold (Går du ikke opp i vekt?) og sticky om sixpack.

Spørsmålet mitt er om jeg kan gå opp i vekt og samtidig få frem en sixpack? Noen vil kanskje mene at dette er et dumt spørsmål som man lett burde vite svar på. Vell, jeg vet ikke svaret og håper derfor noen av dere kan hjelpe meg.

Har trent kropsstyrke i 2-3 år nu. Jeg ble ikke så veldig stor av det, men fikk styrke iværtfall.
De siste 14 måndene har det vært opp og ned med trening på treningssenter. Hadde operasjon på foten + penge problemer. Men de gangene jeg hadde muligheten til å trene fast, gjorde jeg det.
Nu har jeg trent fast i 4 månder, og har planer om å fortsette med dette.
Kan si at jeg er 19år gammel, veier 69kg og er 1.82m høy.


Målet mitt da er å gå opp i vekt med muskler, og samtidig få frem en sixpack. Har rimelig lite fett på kroppen fra før av, så har ikke noe som skal vekk. Spiser også så en del, og da går det såklart i havregrøt, kjøtt, fisk, egg osv.
Men fortsatt får jeg ikke til å gå opp i vekt. For å være ærlig, så har jeg vært på 67-70kg i et år nu! Dette plager meg.

Kan jeg legge på meg mere og samtidig få en sixpack? Og hvordan gjør jeg det isåfall?
Håper på å få noen greie svar.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!