Skrevet av Emne: Trening frem mot sommeren  (Lest 838 ganger)

Utlogget Glorfindel180

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Trening frem mot sommeren
« : 25. februar 2012, 20:32 »
Hei-ho folkens. Trenger litt hjelp til å sette opp et program for de neste månedene.

Er nettopp ferdig med en liten deff etter nyttår, fettprosenten nå er grei nok, men det er litt igjen til magerutene synes.

Uansett, synes jeg det blir litt lenge å være i kaloriunderskudd helt frem til sommeren, så jeg prøver heller å bygge/vedlikeholde i stedet, med et lite kalorioverskudd for å ikke legge på meg så mye mer fett.

Jeg har tidligere kjørt RYP-fullkropp 3 ganger i uka. Begynner å bli litt lei fullkropp, så har egentlig litt lyst til å prøve en splitt og trene 4 ganger i uka. Tingen er at jeg trener fotball mandag og onsdag, så jeg lurer på om 4 dager med styrke i tillegg, kan bli litt mye? (blir da styrke tirsdag, torsdag, lørdag og søndag)

Har likevel sett litt på dette programmet og synes det ser ganske interessant ut... men jeg stusser litt på noen av øvelsene med 4 x 15 rep, som jeg synes høres litt vel mye ut?

Om noen kan anbefale det programmet, eller komme med andre forslag ville det vært herlig, og også om det blir for mye med 4 dager styrketrening og at jeg heller får fortsette med 3 dager.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!