Skrevet av Emne: Amadon - Bygger nye veier  (Lest 187584 ganger)

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Amadon - Trener dietmar
« #495 : 23. mars 2012, 00:35 »
Det er ikke gay å støtte de som blir angrepet av mennesker med mindreverdighetskomplekser, og om det er gay så sier jeg bare følgende setning:
Sug og svelg, go' helg.

Om dere vil spamme en tråd, så ta hensyn til at Amis kanskje har andre planer med loggen og at dette faktisk på en måte kan påvirke motivasjon og etterhvert treningen eventuelt ender vi opp med å miste en veldig spennende logg. Hva har vi oppnådd da? Ingenting.

Jeg er gjerne med på å tulle, og leke med folk sitt hode, men om vedkommende selv synes det blir ubehagelig og nevner dette flere ganger så er det på tide å dempe det litt ned FØR JEG BANNER ALLE SAMMEN OKEI SÅ BARE RO DERE NED OKEI?!


1. Du startet faktisk nå etter at Amadon hadde skrevet sist og det hadde roet seg.

2. Du nevnte både meg og Even, da kan du ikke komme og si at vi er de som spammer videre når du ikke er noe bedre selv.

Kan godt slutte av, men vi er ikke verre enn deg akkurat nå! Wink


Utlogget Espenc

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 837
  • Honnør: 278
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 837

  • It's All About The Aesthetics!
Sv: Amadon - Trener dietmar
« #496 : 23. mars 2012, 00:39 »
aporpop JÅS-SKRIVING så har du ei skikkelig lang kvalitetsliste, Maevar. JUST SAYIN!
Alder: 1989
Vekt: 95kg~
Høyde: 1.83

Benk: 1x120kg
Bøy: 1*172.5kg 19.02.13
Frontbøy 1x130kg 05.03.13
Mark: 1*200kg 03.04.12
Militæpress: 1*80kg 16.02.13
Clean & Jerk: 1.90kg 26.02.12

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=76095.0 Treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81042.0#msg1154832 Bildelogg.

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Amadon - Trener dietmar
« #497 : 23. mars 2012, 00:40 »

1. Du startet faktisk nå etter at Amadon hadde skrevet sist og det hadde roet seg.

2. Du nevnte både meg og Even, da kan du ikke komme og si at vi er de som spammer videre når du ikke er noe bedre selv.

Kan godt slutte av, men vi er ikke verre enn deg akkurat nå! Wink



Nå mener vel ikke "Bluebear", akkurat nå heller. Jeg har gjentatte ganger bedt om mer konstruktivt i loggen min, og spurt pent opptil flere ganger om dere kan komme med mer motiverende ting; enn nettopp kun forsøk på å gjøre så noen skal le av en person. Dere setter ut person hele tiden, som fører til ting "Bluebear" nevner. For eksempel alt dette med, Espen.

Han skrev jo "men om vedkommende selv synes det blir ubehagelig og nevner dette flere ganger så er det på tide å dempe det litt ned". Dette betyr vel at det har skjedd tidligere også, og at det ikke gir seg.
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Amadon - Trener dietmar
« #498 : 23. mars 2012, 00:42 »
Nå mener vel ikke "Bluebear", akkurat nå heller. Jeg har gjentatte ganger bedt om mer konstruktivt i loggen min, og spurt pent opptil flere ganger om dere kan komme med mer motiverende ting; enn nettopp kun forsøk på å gjøre så noen skal le av en person. Dere setter ut person hele tiden, som fører til ting "Bluebear" nevner. For eksempel alt dette med, Espen.

Han skrev jo "men om vedkommende selv synes det blir ubehagelig og nevner dette flere ganger så er det på tide å dempe det litt ned". Dette betyr vel at det har skjedd tidligere også, og at det ikke gir seg.


Ikke kom her å si det, jeg har dempa meg passelig i det siste og dere er ikke noe bedre i min egen logg.. Så what the hell, slutt å grin så jævlig. Men jeg kan gi meg jeg... må bare få svart for meg.

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Amadon - Trener dietmar
« #499 : 23. mars 2012, 00:44 »

Ikke kom her å si det, jeg har dempa meg passelig i det siste og dere er ikke noe bedre i min egen logg.. Så what the hell, slutt å grin så jævlig. Men jeg kan gi meg jeg... må bare få svart for meg.

Har jeg skrevet noe tull i din logg, så er det fordi jeg har fått nok av ditt tull. Du kan ikke si jeg er den personen som skaper noe sånt? Jeg er fult klar over at du har forbedret deg mye. Jeg skrev heller mer over på Evis. Griner ikke, syns bare det blir så kjedelig i lengden.
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Espenc

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 837
  • Honnør: 278
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 837

  • It's All About The Aesthetics!
Sv: Amadon - Trener dietmar
« #500 : 23. mars 2012, 00:44 »
Jeg lurer på ossen dere to er IRL altså.. hadde da aldri satt å diskutert slik med budsa mine.. Shocked
Alder: 1989
Vekt: 95kg~
Høyde: 1.83

Benk: 1x120kg
Bøy: 1*172.5kg 19.02.13
Frontbøy 1x130kg 05.03.13
Mark: 1*200kg 03.04.12
Militæpress: 1*80kg 16.02.13
Clean & Jerk: 1.90kg 26.02.12

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=76095.0 Treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81042.0#msg1154832 Bildelogg.

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Amadon - Trener dietmar
« #501 : 23. mars 2012, 00:45 »
Jeg lurer på ossen dere to er IRL altså.. hadde da aldri satt å diskutert slik med budsa mine.. Shocked

Jeg lurer selv, for å være HELT ærlig. WTF liksom.
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Amadon - Trener dietmar
« #502 : 23. mars 2012, 00:47 »
Jeg er ikke bedre, faktisk er jeg en fleksnes / powerloppa kombo av spamming som oftest. Jeg bare legger merke til at dette begynner å spore av på en måte som ingen burde like.

En ting er å si at amadon ser bra ut i en rosa tøykjole
en annen er det å begynne å hetse for den minste tingen i hele verden. Amadon skryter, så vidt meg bekjent, ikke om løftene og at de er raw og det står fint i signaturen at det er stevneperser og jeg trodde selv han brukte drakt i bøy og mark før han sa fra selv at han ikke gjorde det.. hvordan noen misforstår noe annet vet jeg ikke når det står STEVNEPERSER.

Jeg prøver ikke peke fingrer, eller trykke noen ned på noen måte. Jeg følte jeg bare måtte.. ja, være voksen, og si fra når tull blir dratt litt for langt. Smiley

PS!

Jeg hadde gjort det samme i din logg om du ga klart og tydelig ønske om det. Dette er ikke fordi amadon er gull-ungen min eller fordi jeg skal stjele sjelen hans når han sover, det er bare fordi et ønske har blitt ytret. Så ta manndommen din til min logg og spam den, det skal du offisielt få lov til. Og alle andre som måtte ønske, står bare svake løft i den uansett!

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Amadon - Trener dietmar
« #503 : 23. mars 2012, 00:53 »
Jeg er ikke bedre, faktisk er jeg en fleksnes / powerloppa kombo av spamming som oftest. Jeg bare legger merke til at dette begynner å spore av på en måte som ingen burde like.

En ting er å si at amadon ser bra ut i en rosa tøykjole
en annen er det å begynne å hetse for den minste tingen i hele verden. Amadon skryter, så vidt meg bekjent, ikke om løftene og at de er raw og det står fint i signaturen at det er stevneperser og jeg trodde selv han brukte drakt i bøy og mark før han sa fra selv at han ikke gjorde det.. hvordan noen misforstår noe annet vet jeg ikke når det står STEVNEPERSER.

Jeg prøver ikke peke fingrer, eller trykke noen ned på noen måte. Jeg følte jeg bare måtte.. ja, være voksen, og si fra når tull blir dratt litt for langt. Smiley

PS!

Jeg hadde gjort det samme i din logg om du ga klart og tydelig ønske om det. Dette er ikke fordi amadon er gull-ungen min eller fordi jeg skal stjele sjelen hans når han sover, det er bare fordi et ønske har blitt ytret. Så ta manndommen din til min logg og spam den, det skal du offisielt få lov til. Og alle andre som måtte ønske, står bare svake løft i den uansett!

Takk for det Smiley Godt det er en aktivt moderator her iallefall.

Nå legger vi dette rolig og forsiktig til siden.
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Amadon - Trener dietmar
« #504 : 23. mars 2012, 00:53 »
Har jeg skrevet noe tull i din logg, så er det fordi jeg har fått nok av ditt tull. Du kan ikke si jeg er den personen som skaper noe sånt? Jeg er fult klar over at du har forbedret deg mye. Jeg skrev heller mer over på Evis. Griner ikke, syns bare det blir så kjedelig i lengden.

Det er greit. Jeg skriver ikke i din logg og du skriver ikke i min. Så kan vi ha det stille og rolig.

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Amadon - Trener dietmar
« #505 : 23. mars 2012, 00:55 »
Det er greit. Jeg skriver ikke i din logg og du skriver ikke i min. Så kan vi ha det stille og rolig.

Evis, du missforstår meg...

Jeg liker deg godt jeg, syns du er en dedikert og bra fyr. Til tider kan det bli litt mye unødvendig jeg syns du slenger til meg. Jeg er kanskje ny i gamet, men selv mener jeg at jeg gir omtrent alt, og nesten mer enn det, for å oppnå det jeg vil.. Min intensjon var ikke at vi skulle bli uvenner over et forum.

EDIT; er det noen jeg vil ha tips av, så er jo du blant de personene.
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Amadon - Trener dietmar
« #506 : 23. mars 2012, 00:59 »
Det er greit. Jeg skriver ikke i din logg og du skriver ikke i min. Så kan vi ha det stille og rolig.

Spørsmålet er vel litt også om du har noe i mot at amadon skriver i din logg kontra visa versa? Jeg synes Evis kan si mye usaklig, men han har også mye dyp innsikt som kan være greit å ha på loggen sin spør du meg. Det gjelder alle, men som jeg sier og som det står på handen min - equilibrium - moderasjon og balanse gjelder alle aspekter mine herrer og Maevar.

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Amadon - Trener dietmar
« #507 : 23. mars 2012, 20:09 »
Dagens økt

Magen

Knebøy nakke
60 kg x 8
70 kg x 6
75 kg x 4
90 kg x 4
90 kg x 4
90 kg x 4
90 kg x 4

Markløft fra kloss
120 kg x 3
132,5 kg x 3
140 kg x 3
140 kg x 3
140 kg x 3
140 kg x 3

Militærpress
40 kg x 8
45 kg x 6
50 kg x 5
50 kg x 5
50 kg x 5

Good morning
50 kg x 6
55 kg x 6
55 kg x 6

Latrowing med stang, omvendt grep
80 kg x 8
75 kg x 8
75 kg x 8

Kommentar
Ble en litt surrete økt, men ellers var den veldig fin igrunn. Ble veldig surrete pga. Lars Markussen og Hans Erik absolutt skulle ha meg til å prøve markløft med strikk, isteden for fra kloss. Jeg endte med å gå over til klossene, pga. jeg ikke likte øvelsen helt + at jeg ikke fikk den helt til. Resten av økten gikk veldig fint Smiley Markløften var ganske lett den også, samme med knebøyen. Fikk ikke tid til rotatorcuff idag heller. God helg Smiley
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Amadon - Trener dietmar
« #508 : 23. mars 2012, 23:27 »
Tar mæ en tur tæ puben og snakka litt shit Wink God helg folkens.
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Amadon - Trener dietmar
« #509 : 23. mars 2012, 23:28 »
Du er for ung, du kommer ikke inn på noen bra plasser. God helg!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!