Hei!
Lenge siden jeg har logget her nå. Jeg mistet litt motivasjonen for å fortsette her inne. Tok for mye av tiden min ved siden av alt annet i hverdagen. Tenkte å logge litt igjen fremover for å holde mer oversikt over treninger, kosthold og fremgang. Kommer til å oppdatere når jeg evt. har tid og lyst. Skal iallefall prøve litt igjen.
Hvilket program kjører jeg nå?
Har trent etter X-size programmet, som har gitt veldig gode resultater. Har gått fra 92 kg til 95 kg, samtidig som jeg har gått ned i fettprosent. Begynner å se litt mageruter og blodårer igjen. Det gir iallefall godt med motivasjon. Har økt veldig bra i styrke også. Har nå kjørt programmet i rundt 8 uker. Så fra mandag av skal jeg begynne med en ny variant av X-size, som jeg har satt opp selv. Har kun gjort om noen øvelser, samt sett og reps. Litt variasjon er bra

Veier 95 kg, og er fremdeles 175-176 cm høy.
Målene fremover er egentlig å pakke muskelmasse og styrke. Trener X-size nå mens det er sommer. Så går jeg over til mer styrkerelatert trening mot slutten av sommeren. Blir konkurranse igjen mot vinteren. Noen av målene jeg har satt meg er blant annet 210 kg i bøy, 160 i benk og 230 i mark. Kommer mest sannsynlig til å kjøre et dietmar program mot vinteren. Jeg må få bestilt meg litt utstyr til løftningen, ellers kommer jeg nok ikke på NM nivå noen gang. Per dags dato har jeg kun en sliten benk skjorte, slitte knebind og en nybegynner drakt til marken. Hadde vært morsomt å få på seg noe skikkelig utstyr for engangs skyld! Får se om jeg bestiller. Er en smule usikker på hva og hvordan utstyr jeg skal bestille..

Begynner å logge treninger fra mandag av.