Skrevet av Emne: EmyR - Den uendelige veien mot 200 i bøy  (Lest 29766 ganger)

Utlogget Silkegutten

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

Sv: EmyR
« #135 : 06. juni 2012, 11:00 »
jo har ookt en god del på kort tid. skiftet grep, justerte teknikk og da flooy vektene opp:)

EmyR

  • Gjest
Sv: EmyR
« #136 : 24. august 2012, 14:19 »
Hei. Ikke noe heavy mark eller noe å oppdatere med. Har trent mark to ganger de siste 3-4 mnd fordi korsryggen er helt fucked. Da får rett og slett bare marken synde. Har begynt med bøy igjen, men trener mest med lette vekter for tha pøøømp og fordi jeg er forsiktig med ryggen .. nå i begynnelsen hvertfall.

Uansett .. trener for å bli dipskung#1. Tok idag 40 .. ja, vi runder opp til 40 selv om de par siste ikke var helt lockout og godkjent. Trener generelt veldig alternativt .. chins med beina i lufta og mye tullball. Morsomt.

Logger på fitnessbloggen. Treningsforum er blitt så tragisk og det er ingen igjen her nesten. Mye bedre med alle bidragsyterne på FB.

Og ja .. jeg veier 90-ish .. det har jeg gjort jævlig lenge. Hver gang jeg skal starte en deff blir jeg pisse svak og finner ikke motivasjon til å bli en tynning .. og hver gang jeg bulker føler jeg meg feit. Derfor har det blitt vedlikehold den siste tiden. Tror jeg skal manne meg opp til å bli litt sterkere igjen. 130 i benk, 30 chins og 50 dips må jeg hvertfall ha føler jeg, så jeg i det minste ikke blir heeeeeeeeeeeeeelt pissesvak den dagen jeg klarer å fullføre en deff Wink

EmyR

  • Gjest
Sv: EmyR
« #137 : 24. august 2012, 15:14 »
Ser ut som det er litt lite dybde, men det er bare fordi mobilen er vinklet så lavt.

http://www.youtube.com/watch?v=dAwm9JXV7hk

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: EmyR
« #138 : 28. august 2012, 23:13 »
Ryggen er det skrøpeligste vi har. Merkelig at mennesket ikke utviklet seg til å tåle litt mer juling i ryggen. Vi er pysete, alle i hop. Hva er årsaken til ryggproblemene dine, tror du?

Nice! Og hvor mange reps må du ha for å smykke deg med tittelen "Dipskongen"? Angående bøy tror jeg du lett vil passere 200 om du går for det. Forsiktig, vel å merke, mtp ryggen din. Kanskje en trippel på 200? Wink

Vært innom fitnessbloggen selv. Mye finere liv der. Alle bidrar, og det er sjeldent folk kommer med kvalm. Mindre reklame, grønt. Føles som en idyllisk skogstur når jeg er innom der.

Synes du skal vedlikeholde så lenge du klarer å øke jeg. Når du stagnerer så prøver du å utklasse Greg Plitt Wink
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

EmyR

  • Gjest
Sv: EmyR
« #139 : 29. august 2012, 13:28 »
Si det, du. 50 er jo et fint rundt tall, men tar jo ikke lange tiden før det er i boks. Det fine med dips er at man lett øker på deff og bulk, da det går mest på utholdenhet. Derfor er det en fin øvelse å fokusere på synes jeg Smiley

Knebøy derimot .. spy. Underskudd=elendig bøy som bare fiser nedover fortere enn jeg trodde var mulig. Jeg er nok alt for lite målrettet til at jeg kan fullføre et såpass langsiktig mål. Hadde nok ikke vært noe problem å kommet seg til 200 raw, men hadde ikke kunne levd med alt fettet som kommer med Smiley

Rop ut hvis du lager deg blogg på FB da. Får jeg spore deg der inne også Smiley

Formen om dagen, 90kg. Mer muskler i kassa, trapz, bakside skuldre og generelt økning overalt ... og gi meg en fett% på rundt 8 på kjøpet så er jeg fornøyd. Jævlig lang vei å gå, så mye jeg vingler!


Utlogget Rayman93

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 179
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 179

Sv: EmyR
« #140 : 01. september 2012, 03:44 »
Bra form, ser ut som du har bra fått bra bryst, sterk i benken da eller ? Smiley
Alder: 20 - 93er  Vekt: 103~ Høyde: 184
Markløft: 260 - 190x12
Benkpress: 155
Knebøy: 220
Pullups: 25 på bulk.

EmyR

  • Gjest
Sv: EmyR
« #141 : 01. september 2012, 12:58 »
Bra form, ser ut som du har bra fått bra bryst, sterk i benken da eller ? Smiley

Brystet er vel min største svakhet. Triceps gjør det meste av jobben i benkpress, så det er der "styrken" ligger. Jeg er ikke noe sterk igrunn .. 90 x 10 sist trening, relativt lett. Tatt 120 og tipper fint det går opp i dag også hvis jeg skulle prøvd. Skal teste maksrep på 100kg idag hvis formen klaffer.

Morgenvekt forøvrig: 88,3. 9kg ned fra jan/feb.

EmyR

  • Gjest
Sv: EmyR
« #142 : 01. september 2012, 15:39 »
Ble bare 6 rep på 100kg. Bomma litt på bevegelsesbanen på 6. rep, skulle tatt 7. Hadde prøvd 8 hvis jeg hadde hatt spotter.

+ skuldre, triceps. 20kg i dips x 15 .. 40kg x 6. Tærer mye på skuldrene kjenner jeg, selv om jeg varmer opp veldig mye og kjører en del skulderøvelser som jeg har lært av selveste Sigg1. Kjører mengdetrening neste økt i benk. 70 x 5 x 10 tenker jeg.

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: EmyR
« #143 : 05. september 2012, 22:19 »
Du er maskin så det holder, hvertfall:)

EmyR

  • Gjest
Sv: EmyR
« #144 : 05. september 2012, 23:17 »
takk <3

Knebøyen og ryggen føles fin igjen. Blir godt å trene med 3 blå plater på hver side igjen .. noe annet føles bare for dumt Tongue Hvorfor blir det ikke youtubevindu, men bare link?

http://www.youtube.com/watch?v=jGKRCBZoGoo

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: EmyR
« #145 : 07. september 2012, 17:43 »
Si det, du. 50 er jo et fint rundt tall, men tar jo ikke lange tiden før det er i boks. Det fine med dips er at man lett øker på deff og bulk, da det går mest på utholdenhet. Derfor er det en fin øvelse å fokusere på synes jeg Smiley

Knebøy derimot .. spy. Underskudd=elendig bøy som bare fiser nedover fortere enn jeg trodde var mulig. Jeg er nok alt for lite målrettet til at jeg kan fullføre et såpass langsiktig mål. Hadde nok ikke vært noe problem å kommet seg til 200 raw, men hadde ikke kunne levd med alt fettet som kommer med Smiley

Rop ut hvis du lager deg blogg på FB da. Får jeg spore deg der inne også Smiley

Formen om dagen, 90kg. Mer muskler i kassa, trapz, bakside skuldre og generelt økning overalt ... og gi meg en fett% på rundt 8 på kjøpet så er jeg fornøyd. Jævlig lang vei å gå, så mye jeg vingler!



Du som er ivirig tilhenger av loggen til Midtby ser vel at det er fullt mulig å komme seg til 200 i bøy uten alt for mye fett på lasset? Wink

Fin form på deg! Du har fortsatt ikke noe å klage over. Smiley

Skal si ifra når/om jeg lager logg på FB. Du motiverer meg forresten til å begynne med dips igjen. Chins må jeg ihvertfall starte med, for de siste dagene har jeg reflektert litt rundt chinsene mine og funnet ut at når jeg har vært på topp i chins har jeg også vært på topp i benk.

Er ikke så mye å utsette på knebøyen din der. Eneste er at det kanskje er litt mye knær innover når du skal opp igjen, men ser at du får dem ut igjen med en gang. Ryggen ser fin ut, men vanskelig å dømme fra den vinkelen. Dybden er iallfall god! Fortsett sånn, for styrken er fortsatt der Wink
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

EmyR

  • Gjest
Sv: EmyR
« #146 : 07. september 2012, 18:59 »
Joa, men det innebærer jo dietmar eller andre urkjedelige programmer som tar timesvis å gjennomføre. Har ikke tid eller ork .. jepp - jeg vil bli sterk, men gidder ikke ofre nok for det Grin Skal gjøre mitt beste (men trening på mine egne premisser) .. har holdt vekta og ser ut som det går greit fremover fordet .. er vel uansett bare "muscle memory" foreløpig, men tipper hvertfall 1RM er cirka 150-155kg nå. Får se hvor lenge fremgangen varer mens jeg holder meg under 90kg, så får jeg ventuelt øke matinntaket litt.

Takk for fine ord forresten!

Dips må du begynne med ja. Har stalka youtubekanalen din og sett du er en liten jævel selv. Og ja, lats hjelper jo faktisk til i benken, så det er bare å chinse på.

Takk for innspill til teknikken. Kjenner selv at den ikke er perfekt under tunge løft. Føles ut som det mangler litt støttemuskulatur eller noe. Har hvertfall ikke helt stålkontroll på tunge vekter. Teknikken på litt lettere vekter er, etter mitt øye, flawless. Skal kjøre en mengdeøkt med 100 x 5 x 10, så kanskje jeg filmer teknikk samtidig, så du kan se an! Smiley

Sees!

Faen, fikk lyst til å dipse litt, selv om jeg har trening i morgen egentlig. Maksrep på 40kg? Yeaaah, herlig å ikke kjøre dietmar! Video kommer litt over 9.

Må lade tlf først .. dagens dritt-telefoner har jo null levetid. Dritt.


EmyR

  • Gjest
Sv: EmyR
« #147 : 07. september 2012, 21:39 »
Tilbake igjen.

Varmet opp en del og kjørte dips først. Sliter ut triceps, slik at bryst kan gjøre litt mer arbeid i benkpressen og bli mer proposjonal. Ble 40kg x 12. Fikk så jævlig til skjelving gjennom hele settet, så det føltes så ustrict på en måte. Jeje. Deretter 6x6 på 80 i benken med 1-minutterspauser + litt dilldall.

http://www.youtube.com/watch?v=s3GPnwxRlKA

Og for at økta ikke skulle bli totalt waste of time, måtte jeg ha litt bissepsposering i speilet. Så sterk er jeg, no pein no gein hehehehe xD:



Nå: "Taco" .. karbonadedeig og ost i lefse. + tine styrk seff.

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: EmyR - Den uendelige veien mot 200 i bøy
« #148 : 07. september 2012, 23:24 »
Er nok kanskje ikke verdens mest spennende program, men det gjør jobben sin med de fleste. Synes det er morsommere med Dietmar enn med 5/3/1, selv om jeg savner det programmet litt. Middels, middels, tung, lett uke. Maksrep i mark, bøy og benk på siste sett hver uke, ohhhh...  woot Back to topic: Selv om du synes det er et kjedelig program betyr ikke det at det er nettopp det programmet du må kjøre for å bli sterk. Du kan fint bli sterk du også - uten å trene et program du ikke liker. Virker som om du er fan av mengde? Som CYC sa til meg da jeg klagde på at det var så mye benk (for jeg er igrunn ikke verdens største fan av benk; fordi jeg suger i øvelsen): "Mengde er bra. Du blir sterk av det."

Har du? Så hyggelig Cheesy Har vært dårlig på å oppdatere med filmer der i det siste, men det skyldes fullt minnekort på tlf Tongue

Knebøy er ikke bare for quads, nei. Sannsynligvis er du ikke flink nok til å involvere glutes i bøy. Derfor får du den knærne-inn-refleksen. Oppvarming med strikk rundt knærne merker du godt, men da må du også jobbe litt aktivt med å holde knærne ute. Du har jo relativt korte lårbein ifht rygg, så du vil ikke ha noen problemer med å stå som du gjør. Teknikken din på 175(?)-løftet var fin, som jeg husker. Om du skal filme det, så film første settet i det minste da. Om du har 1 min pause imellom kommer kameraet borti kroken til å riste fordi du skjelver så fælt.

Kan da makse på dips jeg og selv om jeg kjører dietmar. Er ikke reint få som ikke suller litt utenom programmet Smiley

Imponert over 12 reps med 40 kg. 10 med 50 neste gang! Grin Spytta forresten på pc-skjermen når jeg leste "Og for at økta ikke skulle bli totalt waste of time, måtte jeg ha litt bissepsposering i speilet"[/].  PRRRRFHHAHAHA Tongue

Edit: Fy fan kor mange smilefjes
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

EmyR

  • Gjest
Sv: EmyR - Den uendelige veien mot 200 i bøy
« #149 : 09. september 2012, 16:27 »
Suger i benk? Wtf, hva skjedde med superboosten du hadde forleden? Wink

10 x 50kg i dips? Lett. Om et par-tre økter .. kan ikke ha hardkjør hver gang Smiley Til helga tenker jeg!

Uansett, filmet bøy idag. 100kg på stanga .. føler teknikken er ganske pen. God fart i bunn, før eksplosiviteten flater ut litt der korsryggen må gjøre en del arbeid. Sikkert fordi jeg har kuttet ut mark.

http://www.youtube.com/watch?v=Ak8xp4qzXtg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!