Skrevet av Emne: Bør steroider kriminaliseres  (Lest 98602 ganger)

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Sv: Bør steroider kriminaliseres
« #255 : 25. mars 2012, 14:14 »
Hei

Eg hadde fortsatt brukt AAS selv om det var kriminelt å bruke, må jo allerede krysse den grensen for å få tak i det.

Vist eg hadde blitt tatt så hadde det nok svidd litt å betale bot, men vet egentlig ikke om det hadde påvirket meg.

Har trent hjemme no i ca 1,5 år og har fungert bra, så hadde nok ikke påvirka valget mitt.


Den infoen eg har funnet har vert ifra steroider.net og fetteren min(har ikke lyst til å bruke sjøl men kjenner folk) Dette syns eg er en veldig bra side der det står det meste av info du trenger og lister opp bivirkningene og det står spesefikke steroideprofiler for de forskjellige stoffene. Eg har sett litt på utenlandske sider men der er det mye bullshit, og folk som anbefaler de rareste ting.

Eg vet selfølgelig at du tuller med hormoner i kroppen når du går på kur og stopper opp din egen testo produksjon. Og denne kan vende tilbake av seg sjøl eller du må bruke stoffer for å få den tilbake eller den kan alldri komme tilbake/redusert tilbake.

Eg har sett folk som må ha hjelp av lege til å gå på dass 6-8 ganger om dagen og diverse andre ting, men de har jo sakt at de hadde lite og ingen info da de begynte og tok alt for mye over alt for lang tid.

Eg vet om hva eg kan ta og PCT kur etter kuren og hva eg kan ta evt under kuren.

Men vill ikke liste opp noe kur og PCT pga regelbrud på forumet.


Du har trent 1.5 år, det er alt for lite. Du er ikke i nærheten av å ha "brukt opp" det kroppen din kan gi deg naturlig. Tren noen år til rent, og vurder heller senere.

Hvor gammel er du? Du har trent alt for kort tid til å burde vurdere det engang. Tren, spis masse mer, og sov om natta, så vil du vokse i massevis uten. Smiley

Og; det finnes ingen "fasit" på hvilke skader du kan få. Dette avhenger av alder, kosthold, treningsbakbrunn, genetiske forutsetninger etc.

Ville ikke vurdert det en gang på det grunnlaget.

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Panus

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 16

Sv: Bør steroider kriminaliseres
« #256 : 25. mars 2012, 14:20 »

Du har trent 1.5 år, det er alt for lite. Du er ikke i nærheten av å ha "brukt opp" det kroppen din kan gi deg naturlig. Tren noen år til rent, og vurder heller senere.

Hvor gammel er du? Du har trent alt for kort tid til å burde vurdere det engang. Tren, spis masse mer, og sov om natta, så vil du vokse i massevis uten. Smiley

Vist du leser min tidligere post står det litt mer

Har trent 3 år så traff eg veggen pga overtrening så tok det nesten 1år før eg begynte igjen.Har no trent 1,5 år til og er akkurat der eg traff veggen sist. Og eg klarer fortsatt ikke å komme meg forbi, eg får i meg ca 3000 kcal og ca 200-220g protein om dagen.

Men vet at eg bør vere så nærme 25 år som mulig eller eldre pga pubertet og beinbygging osv

Og eg det fins selfølgelig ingen fasit på bivirkninger en som ser helt lik ut som meg kan få andre bivirkninger en meg selv om vi er på lik dose

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Bør steroider kriminaliseres
« #257 : 25. mars 2012, 14:28 »
I tillegg kommer de psykiske aspektene. Verdensmester følelse mens du går på kur, noe som gjør deg disponert til å blir "avhengig", du får lyst til å ha den følelsen igjen.

Det festlige med det der er at omgivelsene gjerne legger merke til det der bare at de tolker det helt annerledes.
Klovn/ape/bolemongo osv. Sånn som han kriminelle fyren som ble kalt bolemongo av kumpanene, han gikk i singlet ute om vinteren. Han hadde nok "følelsen".

Jeg så på Fear Factor på tv en gang og der var det en totalt åpenbar hobbyboler som ikke gjorde noe annet enn å hoppe opp og ned foran kamera som en ape og brøle og flexe musklene. Han var ganske dårlig på selve øvelsene så det hadde ikke noe med det å gjøre. Tipper han nettopp hadde vært på kur.

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Sv: Bør steroider kriminaliseres
« #258 : 25. mars 2012, 14:29 »
Vist du leser min tidligere post står det litt mer

Har trent 3 år så traff eg veggen pga overtrening så tok det nesten 1år før eg begynte igjen.Har no trent 1,5 år til og er akkurat der eg traff veggen sist. Og eg klarer fortsatt ikke å komme meg forbi, eg får i meg ca 3000 kcal og ca 200-220g protein om dagen.

Men vet at eg bør vere så nærme 25 år som mulig eller eldre pga pubertet og beinbygging osv

Og eg det fins selfølgelig ingen fasit på bivirkninger en som ser helt lik ut som meg kan få andre bivirkninger en meg selv om vi er på lik dose

Vel, ville ikke vurdert det. At man stopper opp og stagnerer er helt vanlig. Hvis ikke hadde vi alle som har trent i mange mange år vært 150kg deffa hele gjengen.

Prøv å få opp matmengden. Øke kaloriene. Om du bare vil bli større, ikke tenk at du må spise helt "rent", men at det usunne er i fornuftige mengder. Du har enormt potensiale bare på å justere kosten mer og mer, og io verdenen av kostilskudd finnes det mye spennende, og helt trygt du kan prøve:) Bruker du kreatin? Proteiner? Fettsyrer?

Ja, alder. 25 år er et normalt ansett "minimum", for du produserer hormoner i massevis på egen hand til langt over den alderen. Det som går igjen, også for de som bruker AAS (kjenner MANGE) er at de alle skulle ønske de kunne bli 20-25 igjen... For uansett AAS, piller eller annet, så er kroppen på sitt beste da, og vil gi deg resultater selv ikke AAS og lignende har sjanse til.

Ta vare på deg selv, du har trent alt for kort sammenhengende til å gå den veien. Hold ut 4-5 dager i uka, med masse mat og kostilskudd og god hvile i noen år til, og se hva som skjer Smiley

Værste som kan skje er at du begynner med AAS senere, beste som kan skje er at du blir fornøyd med det naturen gir deg, noe jeg tror du vil bli Smiley

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Panus

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 16

Sv: Bør steroider kriminaliseres
« #259 : 25. mars 2012, 14:45 »
Vel, ville ikke vurdert det. At man stopper opp og stagnerer er helt vanlig. Hvis ikke hadde vi alle som har trent i mange mange år vært 150kg deffa hele gjengen.

Prøv å få opp matmengden. Øke kaloriene. Om du bare vil bli større, ikke tenk at du må spise helt "rent", men at det usunne er i fornuftige mengder. Du har enormt potensiale bare på å justere kosten mer og mer, og io verdenen av kostilskudd finnes det mye spennende, og helt trygt du kan prøve:) Bruker du kreatin? Proteiner? Fettsyrer?

Ja, alder. 25 år er et normalt ansett "minimum", for du produserer hormoner i massevis på egen hand til langt over den alderen. Det som går igjen, også for de som bruker AAS (kjenner MANGE) er at de alle skulle ønske de kunne bli 20-25 igjen... For uansett AAS, piller eller annet, så er kroppen på sitt beste da, og vil gi deg resultater selv ikke AAS og lignende har sjanse til.

Ta vare på deg selv, du har trent alt for kort sammenhengende til å gå den veien. Hold ut 4-5 dager i uka, med masse mat og kostilskudd og god hvile i noen år til, og se hva som skjer Smiley

Værste som kan skje er at du begynner med AAS senere, beste som kan skje er at du blir fornøyd med det naturen gir deg, noe jeg tror du vil bli Smiley

Eg bruker kreatin og protein og har et bra kosthold og sover ca 8t hver natt. Trener 4 ganger i uken med et 2 splitt program og skal sette opp ett nytt program snart siden eg har trent emd dette i ca 2 måneder no.

Men er blir nok uansett kur, har ca 70% av det eg trenger no


Men eg savner mer info om AAS når du går på skolen. Trenger ikke å bruke allverdens med tid på det, men er jo greit om de liksom hadde brukt litt. Har hørt om alle de andre stoffene på skolen men ingenting om AAS.

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Sv: Bør steroider kriminaliseres
« #260 : 25. mars 2012, 14:59 »
Eg bruker kreatin og protein og har et bra kosthold og sover ca 8t hver natt. Trener 4 ganger i uken med et 2 splitt program og skal sette opp ett nytt program snart siden eg har trent emd dette i ca 2 måneder no.

Men er blir nok uansett kur, har ca 70% av det eg trenger no


Men eg savner mer info om AAS når du går på skolen.

En fettsyrer? Og hvordan trener du? Fikk faktisk hjelp av en anerkjent mann i mine yngre dager, begynnte med progressiv 5*5 program.. Øke vekten per uke, så gå ned til 3*3, så starte på nytt etter stopp, bare litt høyere en sist.

Øvelser? Måten du gjør øvelsene på? (her gjør 99% feil).

Lærte meg å trene ordentlig av byggere når jeg bodde sørpå, måtte mye ned på vektene, men da funket plutselig treningen.

Håper du ombestemmer deg da, høres ikke ut som du burde starte med AAS fra grunnlaget. Det er egentlig litt trist, for det er netopp saker som det du skriver her som gjør at AAS blir vurdert kriminalisert.. Ung alder, lite grunnlag, men tror AAS er løsningen.

Dette er ikke for å kritisere, men jeg kan si så mye som at jeg VET at du har masse ubrukt potensiale uten AAS..

Håper du ombestemmer deg.. Jeg vet at jeg er den "ukule fyren" som sitter med pekefingeren, men jeg har vært der selv en gang i tiden.. Men da med laaangt større treningsgrunnlag og erfaring/resultater rent.

Om du allikevel bestemmer deg for det uansett hva folk sier; Gjør det selv en tjeneste, gå til lege. Vær ærlig, så kan de følge med på lever, nyrer, kolesterol, blodtrykk og andre "luskende problemer" underveis.

Anbefalingen er uansett; Vet et år eller to. Du taper ingenting på å prøve uten først.

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Sv: Bør steroider kriminaliseres
« #261 : 25. mars 2012, 15:06 »
Min egen artikkel fra iform.. Til ettertanke.

http://www.iform.no/pub/art.php?id=2299

Ekstremt eksempel, men les, og tenk over den...

AAS var ikke problemet til min kjøre venn, men de ble forsøket på å reparere noe som ingen vekter eller medisiner kunne hjelpe han med..

Hat sykdommen, ikke medisinen. Var riktig nok narkotika som tok han til sist, men trist historie, som jeg har fellt mange tårer for Sad

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Bør steroider kriminaliseres
« #262 : 25. mars 2012, 15:07 »
Nei, heroin er et derivat av opium, så tallene relaterer det samme. Produksjon av råopium.

Og nei, ting ble verst etter at det ble legalisert igjen.

Tallene relaterer ikke til det samme om det ikke er tatt hensyn til om det er heroin eller råopium. Med heroin får man en 6-7 ganger sterkere rus sammenlignet med samme mengde morfin. Om man tar hensyn til dette sitter man igjen med en mindre mengde råopium, men en ca. like stor mengde virkningsstoff.

From 1880 to the beginning of the Communist era, Britain attempted to discourage the use of opium in China, but this effectively promoted the use of morphine, heroin, and cocaine, further exacerbating the problem of addiction."

Dette hørtes verre ut enn legalisering.

Historisk har forbud mot harde narkotiske stoffer kommet som en respons til at det har blitt et samfunnsproblem.

Hvis det er poenget ditt er det et svakt poeng. Det står jo at i Kina strider det imot "confusian moral", i USA gikk det mest på rasisme mot negere, meksikanere, og kinesere. Det var ikke et stort problem i noen vestlige land. 500 heroinmisbrukere i England før forbudet er ikke et samfunnsproblem. Spesielt når man tar med i betraktning at heroin er lite skadelig i seg selv. Forbudskulturen har rot i _moral_, ikke i skadevirkninger.

Eller kanskje det hadde noe med hvor selgerne hadde minst skrupler med å pushe hardt. Det var import av opium til Storbritannia også men i mindre grad. Det var vel ikke like kult å pushe opium til landsmenn som å pushe til en gjeng med kinesere.

Det finnes mange andre land de kunne solgt det i.

Så for å ha noen oppfatning om det der så måtte man lage seg to parallelle univers, ett der opium ble forbudt i 1860 og ett der det ikke ble det og så sammenligne resultatet, ellers så kan man ikke vite noen ting ?  dry

Man kan gjerne ha en oppfatning selv om man ikke kan være 100 % sikker. Poenget mitt er at det ikke er noen særlig til korrelasjon mellom bruk og lovlighet. Kinaeksemplet ditt er er det eneste jeg har sett som støtter økt bruk ved legalisering. Mange ting spiller inn. Pris, moral, tilgjengelighet, substitutter, kultur, osv.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Panus

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 16

Sv: Bør steroider kriminaliseres
« #263 : 25. mars 2012, 15:19 »
Blir bestilling av udos choice neste uke, eller hva den no heter.

Det blir nok et splitt program der eg øker vekten gjennom uken, har ikke helt bestemt meg men skal prøve litt neste uke.

Eg har gått bevist litt ned på vekten for å gjøre øvelsene riktig.

Det kan hende at kuren blir utsatt i ca 1-1,5 år men ser ikke ut som det foreløbig. Ble jo vurdert første gangen for 3 år siden, og har løe i tanken siden.

Er ikke noe ukult i å anbefale noen å utsette det, men det som er skummelt er jo de 17-18 år gamle som hiver seg på kur med store doser uten å ha en anelse av hva de holder på med.

Lege skal eg gå til og kommer til å gå til både før og etter og noen ganger i kuren. Merker eg/legen noe som helst dårlig/farlig blir det stopp.

Utlogget Panus

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 16

Sv: Bør steroider kriminaliseres
« #264 : 25. mars 2012, 15:25 »
Min egen artikkel fra iform.. Til ettertanke.

http://www.iform.no/pub/art.php?id=2299

Ekstremt eksempel, men les, og tenk over den...

AAS var ikke problemet til min kjøre venn, men de ble forsøket på å reparere noe som ingen vekter eller medisiner kunne hjelpe han med..

Hat sykdommen, ikke medisinen. Var riktig nok narkotika som tok han til sist, men trist historie, som jeg har fellt mange tårer for Sad

Det var en oppvekker...det var skummelt likt


Eg kondolerer

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Sv: Bør steroider kriminaliseres
« #265 : 25. mars 2012, 15:37 »
Det var en oppvekker...

Det var litt skummelt likt noen av tingen der

I know.. Jeg delte noe dypt personlig når jeg skrev den artikkelen.. Men sannheten er der, vi så det ikke selv.. Det er lett å havne i et spor, en slags blind tro på at en kur, eller stoff/alkohol skal løse problemene våre. Det er ikke sant i det hele tatt.. De får oss til å føle oss bedre der og da, men reparerer ingenting..

Så før du tar avgjørelsen, tenk veldig godt over hvorfor du gjør dette, og hva du vil videre med livet.. Det gikk greit med meg, min venn er et bilde jeg tenner stearinlys for hvert år på fødselsdagen hans.

Trening er ikke livet, livet kan bli bedre med trening. Se forskjellen Smiley

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Bør steroider kriminaliseres
« #266 : 25. mars 2012, 15:43 »
Tallene relaterer ikke til det samme om det ikke er tatt hensyn til om det er heroin eller råopium. Med heroin får man en 6-7 ganger sterkere rus sammenlignet med samme mengde morfin. Om man tar hensyn til dette sitter man igjen med en mindre mengde råopium, men en ca. like stor mengde virkningsstoff.

http://www.erowid.org/chemicals/heroin/heroin_dose1.shtml

Prescription of Narcotics for Heroin Addicts: Main Results of the Swiss National Cohort Study
Volume One. Uchtenhagen, A;Dobler-Mikola, A.; Steffen, T; Gutzwiller, F.; Blattler, R; Pfeifer, S. Karger; Basel; 1999

"Page 20 states that the mean daily dose of heroin IV ( when used alone, without methadone on the side) was 491.7 mg."

Og det er en en høy dose, som passer for et heroinvrak. 10 kilo opium blir til ca. 1 kilo heroin, så det tilsvarer 5 gram opium. Vi så tidligere at 13.5 millioner opiumbrukere i Kina konsumerte 39,000 tonn opium per år, som tilsvarer 8 gram opium hver eneste dag.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Bør steroider kriminaliseres
« #267 : 25. mars 2012, 15:46 »

Sitat
From 1880 to the beginning of the Communist era, Britain attempted to discourage the use of opium in China, but this effectively promoted the use of morphine, heroin, and cocaine, further exacerbating the problem of addiction."

Dette hørtes verre ut enn legalisering.

Neida, legalisering var et faktum siden 1860. Etter importtoppen i 1879 fikk britene tydeligvis kalde føtter og ble restriktive men siden brukermassen allerede var etablert så førte det bare til bruk av andre stoffer som substitutter for opium.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Bør steroider kriminaliseres
« #268 : 25. mars 2012, 15:51 »

SFV : Historisk har forbud mot harde narkotiske stoffer kommet som en respons til at det har blitt et samfunnsproblem.

Hvis det er poenget ditt er det et svakt poeng. Det står jo at i Kina strider det imot "confusian moral", i USA gikk det mest på rasisme mot negere, meksikanere, og kinesere. Det var ikke et stort problem i noen vestlige land. 500 heroinmisbrukere i England før forbudet er ikke et samfunnsproblem. Spesielt når man tar med i betraktning at heroin er lite skadelig i seg selv. Forbudskulturen har rot i _moral_, ikke i skadevirkninger.

Det var ikke et poeng, det var en observasjon. Du kuttet så ut den påfølgende delen av setningen som inneholdt poenget :

Sitat
SFV : Men forbudet har kommet på et så tidlig tidspunkt at problemet fortsetter å vokse likevel. Men det er ikke fordi det har blitt innført et forbud, det er på tross av at det har blitt innført et forbud. Når det skjer en re-legalisering så får man se hvordan det her egentlig ligger an.
Det er poenget, Ryu.

Og jeg kan gjerne gjenta det for deg en gang til :

Det var poenget, Ryu.

Å diskutere deler av setninger for å få ting til å se litt bedre ut er en dårlig diskusjonsteknikk. Spesielt når den blir avslørt.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Bør steroider kriminaliseres
« #269 : 25. mars 2012, 16:11 »
Poenget mitt er at det ikke er noen særlig til korrelasjon mellom bruk og lovlighet. Kinaeksemplet ditt er er det eneste jeg har sett som støtter økt bruk ved legalisering. Mange ting spiller inn. Pris, moral, tilgjengelighet, substitutter, kultur, osv.

Har du noen andre eksempler på hva som skjer når et stort samfunn går fra forbud mot opiater til generell legalisering i en periode på 45 år ? Eller er det det eneste eksemplet du i det hele tatt har sett ?

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!