Skrevet av Emne: Trenger hjelp hos noen som har peiling :))  (Lest 1088 ganger)

Utlogget Michastar

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Trenger hjelp hos noen som har peiling :))
« : 10. januar 2013, 16:42 »
Hei!

Jeg er en jente på 20 år som ble mamma til ei prinsesse for 9 måneder siden.
Jeg gikk fra å være 50 kg til å legge på meg nesten 30 kg under graviditeten.
Som alle vet får man endel "løs" hud o.l etter en graviditet - men heldigvis har min trekt seg inn.

Det har ikke det ekstra fettet gjort.

Jeg veier nå 10 kg mer enn jeg gjorde, og vil gjerne nå min idealvekt igjen, samtidig som jeg vil prøve å få mest mulig av min gamle kropp tilbake. Kanskje tilogmed gjøre den bedre :-)

Lår, mage og rompe er det som virkelig står i fokus hos meg. Jeg trenger virkelig å stramme litt ekstra opp der. Og det skader absolutt ikke å få inn litt ekstra muskler etterhvert som babyfettet blir borte!

Og her kommer det inn med at jeg trenger hjelp.
Jeg har aldri trent ordentlig før i hele mitt liv. Jeg har null peiling, og med all informasjonen man finner på internett vet man ikke helt hva man skal holde seg til og heller ikke hva man burde gjøre.

Jeg har ikke mulighet til å trene på treningsstudio pga babyen. Men har mulighet til å trene hjemme hele dagen omså :-)
Så jeg vil gjerne høre med dere sportye mennesker, om dere kan være så snill å hjelpe meg med å lage et lite treningsprogram til meg? Hva slags øvelser jeg burde gjøre, hvor ofte, hvor lenge osv.
Kanskje "fettfjerning" i 6 uker også "muskelbygging" i 6 uker. Noe lignende sånn. (Vet jo selfølgelig ikke hvor mange uker forskjellige ting tar).

Til gjengjeld kan jeg legge ut bilder f.eks annenhver uke - for de som kanskje vil følge med eller for å se om dette "babyfettprogrammet" funker til det kommer noen andre som trenger samme råd som meg!

Jeg hadde satt utrolig pris på dette. Sommeren kommer snart, og selv om jeg har et fantastisk barn som har gjort sitt med kroppen min vil jeg fortsatt se - og føle meg FANTASTISK! :-)

Jeg er villig til å trene så mye som trengs, og holde et strengt kosthold. Med økonomien som alenemamma har man ikke råd til å stappe i seg alt man vil uansett ;-)
Så nå håper jeg på det beste, og håper det finnes noen snille sjeler der ute som kanskje kan sette et lite program sammen for meg! :-)

Hilsen Michelle.

Utlogget mads97123

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Sv: Trenger hjelp hos noen som har peiling :))
« #1 : 12. januar 2013, 06:25 »
Hei Michelle.

Kult, at du ikke bare la stå til og ønsker å komme i form! Det er den rette innstillingen. Smiley

Kan godt hjelpe deg jeg med både treningsprogram og diett, dersom du er seriøs.
Det er dog en del spørsmål som må besvares først. Umiddelbart må jeg først høre hvilket utstyr du har tilgjengelig derhjemme?  Smiley
Du sier du aldri har trent ordentlig hele ditt liv... Da går jeg ut fra, at du ikke er så kjent med teknikken for selv de mest basale øvelser og heller ikke har den store viten rundt rett kosthold tilpasset ulike type treningsformer og mål, stemmer det?

Mads - som for god ordens skyld må fortelle å ha trent i 16 år og er ganske inne i både trening og kosthold.  

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!