Skrevet av Emne: Fowler logger mot AF - Nye bilder side 10.  (Lest 40988 ganger)

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Fowler logger mot AF - Nye bilder side 10.
« #165 : 18. april 2012, 14:22 »
Beklager at jeg sprer eder og galle her inne nå, men hvorfor i svarte ha sånne tester når utøveren er på sitt mest deffa og svimmel av kalori underskudd fra før av?

Trådens eier har fantastisk fysikk og all respekt til deg for det, men denne sporten slår meg som litt ute på viddene.

Det er jo en "noe" ugunstig kombinasjon. Derfor er det også lagt vekt på at utøverne ikke skal være skikkelig deffa . En skal etter kriteriene kunne trekkes dersom en er "kroppsbyggerdeffa", men det er det nok en og annen som glemmer.

Jeg har hørt om AF-utøvere som kutter all væske borti et døgn før konkurransen starter...og en del karber i tillegg hensiktsløst som maniacs ...og det i en konkurranse hvor en skal yte fysisk uten å være grisedeffa... Forstå det den som kan - mest sannsynelig coaches de av kroppsbyggere Smile


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget PG

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 723
  • Honnør: 369
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 723

  • Pause pga for mye forumreklame
Sv: Fowler logger mot AF - Nye bilder side 10.
« #166 : 18. april 2012, 17:58 »
Kuttet vesken 30 timer før finalen av OGP i 2010. Men kroppen min er rar, første jeg gjorde etter premieutdeling var å pisse, og pissa sikkert 1 liter og helt blankt Wink

Går jo litt utover roing og spesielt dips, klarte jo dobbelt på trening i forhold til konk. men nå er den nå en gang byggerdommere som dømmer fitness også( noen få dømmer kanskje bare fitness), og har aldri sett noen har blitt trukket for å være i for god form, for tørre eller definerte Wink



1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009


Sponsor: Norkost.no



Klubb: Kaliber FKK

Trener hos: Kaliber Treningstudio

Sterk, blid og dopingfri

Medlem av: Legger uten grenser

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Fowler logger mot AF - Nye bilder side 10.
« #167 : 20. april 2012, 10:23 »
Kuttet vesken 30 timer før finalen av OGP i 2010. Men kroppen min er rar, første jeg gjorde etter premieutdeling var å pisse, og pissa sikkert 1 liter og helt blankt Wink

Går jo litt utover roing og spesielt dips, klarte jo dobbelt på trening i forhold til konk. men nå er den nå en gang byggerdommere som dømmer fitness også( noen få dømmer kanskje bare fitness), og har aldri sett noen har blitt trukket for å være i for god form, for tørre eller definerte Wink

Det er jo som du sier fint mulig å prestere kortvarig selv om en har kutta vannet et døgn i forveien Smiley Det handler vel mer om nødvendigheten av det Smiley

Nå er det jo sjelden AF-utøvere er for harde, og jeg er enig i at det i de siste åra nok sjelden er dømt ned på det. Tidligere skjedde det titt og ofte, men det kan forsåvidt også skyldes at mange av de som var "for harde" også tenderte til å være litt i største laget mht muskulatur. Så får den enkelte filosofere rundt hvorfor de største gutta ofte var de mest deffa også.... Wink

Den opprinnelige "litt" uoffisielle tanken var vel at det skulle være godt mulig å hevde seg i AF (og BF) uten å ha noe snusk i blodet, og selv må jeg si at jeg synes det var en god tanke.

Nå er det jo uansett ikke slik at deffen aleine er avgjørende for plasseringen i symetrirunden - den er et tilleggskriterie. Om fysikken er vesentlig bedre enn den en sammenligner utøveren med, så vil vel gjerne fysikken overskygge det lille negative som måtte skyldes at utøveren er i hardeste laget.

For min del så er det slik at dersom jeg vurderer utøveren til å ha så god deff at det får frem fysikken godt uten å se soft ut i flomlyset så synes jeg ikke det skal trekkes for manglende tverrstriper lissom. Målet er jo at de skal kunne stille med en naturlig oppnåelig deff.
For å ikke se soft ut på scenen så må en tross alt være ganske så godt deffa, og i hvertfall ha så lite fett på kroppen (og vann under huden) som de fleste bare kan drømme om.
Det krever sin mann og kvinne det også Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Fowler logger mot AF - Nye bilder side 10.
« #168 : 25. april 2012, 15:28 »
Veldig bra skuldre og rygg på deg!:) Lykke til høsten hvis du skal stille!=)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!