Skrevet av Emne: Fowler logger mot AF - Nye bilder side 10.  (Lest 41015 ganger)

Utlogget Espenc

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 837
  • Honnør: 278
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 837

  • It's All About The Aesthetics!
Sv: Fowler logger mot AF (Bilder side1)
« #30 : 12. mars 2012, 07:53 »
Imponerende!
Alder: 1989
Vekt: 95kg~
Høyde: 1.83

Benk: 1x120kg
Bøy: 1*172.5kg 19.02.13
Frontbøy 1x130kg 05.03.13
Mark: 1*200kg 03.04.12
Militæpress: 1*80kg 16.02.13
Clean & Jerk: 1.90kg 26.02.12

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=76095.0 Treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81042.0#msg1154832 Bildelogg.

Utlogget MakeItCount

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 86
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 86

Sv: Fowler logger mot AF (Bilder side1)
« #31 : 12. mars 2012, 09:19 »
Fantastisk form. Lykke til med evt. deltakelse - peis på!
The key to my exercise program is this one simple truth: I hate my body!

Utlogget Thorann

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 18

  • Svækling
Sv: Fowler logger mot AF (Bilder side1)
« #32 : 12. mars 2012, 09:59 »
Rå fysikk! Smiley Imponerende!

Kan jeg bare spørre om du har tatt noen kroppscanning og funnet ut antall kg muskelmasse du har?
Synes fortsatt antall kcal hørtes lavt ut. Ihvertfall hvis du trener kardio nesten hver dag i tillegg til styrke.

Hvor mye protein per kg kroppsvekt inntar du?
182cm    90kg   
  
Markløft: 200kg  
Knebøy: 150kg
Benkpress: 110kg
Dips: 3reps x 50kg+kv / 38 reps x kv
Roing 1min max: 330m
Pullups: x 18

Utlogget Sigg1

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 318
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 318

  • Go hard or go home
Sv: Fowler logger mot AF (Bilder side1)
« #33 : 12. mars 2012, 10:09 »
Du er 188cm og veier 82kg fem uker før konk? Dvs. at du veier inn på 70-tallet etter kutting av vann? Da er jeg litt gira på å se beina Tongue Hvordan ligger du an på roing og dips?

Ser farlig bra ut da, det skal du ha Wink

Vi snakkes nok på scena  woot



Og alt folk prater om her inne om å ligge så lavt på kcal blir bare piss, sorry folkens. Her er det en feilkilde ett eller annet sted, punktum.
Gi meg én forskningsartikkel som sier at du ikke mister muskelmasse på 1400 kcal, kardio og styrketrening.
Enten regner du feil med kaloriene et sted eller så.....
Jeg har selv ligget på 3000kcal siden jeg startet dietten 10. januar. Dette blir da i toppsjiktet av det du ville lagt deg på når du skal bygge. Vi er akkurat like høye. Det er noe jeg ikke får til å bli logisk.




EDIT:

For å være helt ærlig er det lenge siden jeg har kjørt en "byggefase". Skulle jeg gjort det nå, ville jeg lagt meg rundt 2500 - 3000 kcal avhengig av treningsmendge den dagen. Mest mulig protein, en del fett, og ikke mer carbs enn at energinivået er på et komfortabelt nivå. Blir bare mer og mer skeptisk til mengden carbs folk trykker i seg når de skal "bygge". Det er jo utgangspunktet helt unødvendig å gå rundt på nærmere 100kg på en normal høyde dersom man sikter seg inn mot å se bra ut naken, eller konkurrere i AF. Frank Zane veide 83kg på Mr. O. 1980. Ingen av oss ser like bra ut som Zane gjorde, og ikke trenger vi å veie 95kg "offseason" heller.

Bare min mening så klart Smiley


Helt enig i at folk propper i seg for mye karbs og derfor blir unødvendig feit, meg inkludert (men mat er altfor digg). Frank Zane var 175cm og 84kg. Det er 9kg over 'formelen' (høyde - 100 +/- 2kg) til Martin Berkhan ift. hva som er mulig å få til reint. Du er 188cm og med fettprosenten til Zane tipper jeg du ville vært rundt 78kg, ergo 10kg mindre enn ditt muskulære potensiale ift. formelen. Det vil gå treigt å gaine muskelmasse når du ligger på grensen til underskudd, sorry  Wink
Her står det også at Zane var 91kg off-season http://en.wikipedia.org/wiki/Frank_Zane
Coach - Fast Form //
Sigvar@FastForm.no



188 cm
Alt fra 83-100 kg Wink

Dips: 39  44
Pull-ups: 18  23
Roing på 1. min: 334m 363m 374m

2012:
Oslo Grand Prix 4. plass (Beste nordmann Grin)
Sandefjord Open 4. plass
Fredrikstad Open 5. plass
 -Team Toppform

Osteopatistudent

Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=110041.0

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Fowler logger mot AF (Bilder side1)
« #34 : 12. mars 2012, 10:17 »
imponerende!

Utlogget kassa86

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 77
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 77

Sv: Fowler logger mot AF (Bilder side1)
« #35 : 12. mars 2012, 16:07 »
Sinnsykt bra form! Smiley Hvor lenge har du trent??

Utlogget Torø

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 104
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 104

Sv: Fowler logger mot AF (Bilder side1)
« #36 : 12. mars 2012, 16:12 »
Spor
Styrkeløfter (på hobbybasis)

Treningslogg      Styrkeløftstevner      Haugaland AK

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

Sv: Fowler logger mot AF (Bilder side1)
« #37 : 12. mars 2012, 18:08 »
Du er 188cm og veier 82kg fem uker før konk? Dvs. at du veier inn på 70-tallet etter kutting av vann? Da er jeg litt gira på å se beina Tongue Hvordan ligger du an på roing og dips?

Ser farlig bra ut da, det skal du ha Wink

Vi snakkes nok på scena  woot



Og alt folk prater om her inne om å ligge så lavt på kcal blir bare piss, sorry folkens. Her er det en feilkilde ett eller annet sted, punktum.
Gi meg én forskningsartikkel som sier at du ikke mister muskelmasse på 1400 kcal, kardio og styrketrening.
Enten regner du feil med kaloriene et sted eller så.....
Jeg har selv ligget på 3000kcal siden jeg startet dietten 10. januar. Dette blir da i toppsjiktet av det du ville lagt deg på når du skal bygge. Vi er akkurat like høye. Det er noe jeg ikke får til å bli logisk.




EDIT:
Helt enig i at folk propper i seg for mye karbs og derfor blir unødvendig feit, meg inkludert (men mat er altfor digg). Frank Zane var 175cm og 84kg. Det er 9kg over 'formelen' (høyde - 100 +/- 2kg) til Martin Berkhan ift. hva som er mulig å få til reint. Du er 188cm og med fettprosenten til Zane tipper jeg du ville vært rundt 78kg, ergo 10kg mindre enn ditt muskulære potensiale ift. formelen. Det vil gå treigt å gaine muskelmasse når du ligger på grensen til underskudd, sorry  Wink
Her står det også at Zane var 91kg off-season http://en.wikipedia.org/wiki/Frank_Zane

Jeg må bare kommentere her. Det å skrive et innlegg og oppfordre noen til å prøve å motbevise din sak er litt sløft. Finn heller frem forskningen selv, eller bruk andre metoder å redegjøre for det du skriver.

Jeg syns det er interessant å lese det du skriver, men det irriterer meg at du skriver såpass bastant om hva som er rett og galt, når din tilsynelatende eneste kilde er din egen erfaring.

EDIT:
God form Fowler =)

Utlogget Sigg1

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 318
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 318

  • Go hard or go home
Sv: Fowler logger mot AF (Bilder side1)
« #38 : 12. mars 2012, 19:28 »
Jeg må bare kommentere her. Det å skrive et innlegg og oppfordre noen til å prøve å motbevise din sak er litt sløft. Finn heller frem forskningen selv, eller bruk andre metoder å redegjøre for det du skriver.

Jeg syns det er interessant å lese det du skriver, men det irriterer meg at du skriver såpass bastant om hva som er rett og galt, når din tilsynelatende eneste kilde er din egen erfaring.

EDIT:
God form Fowler =)

Når man legger seg så langt utenfor hva som er normalt på diett og, som du sier, bastant påstår at dette er rett, så blir jeg veldig nysgjerrig på hva som ligger til grunn for disse påstandene. Hvorfor skal jeg begrunne hva 99% av fitnessutøvere driver med? Jeg lurer bare på hvorfor han synes det fungerer bedre å vike så til de grader fra 'normalen'.

EDIT: Han sier tross alt at folk er altfor redd for å miste muskelmasse... MEN man GJØR jo det.... --> Vis meg forskning som sier at du ikke gjør det ved å ligge på 1400 kcal, kardio + styrketrening. Er det for mye å be om >_<?
Coach - Fast Form //
Sigvar@FastForm.no



188 cm
Alt fra 83-100 kg Wink

Dips: 39  44
Pull-ups: 18  23
Roing på 1. min: 334m 363m 374m

2012:
Oslo Grand Prix 4. plass (Beste nordmann Grin)
Sandefjord Open 4. plass
Fredrikstad Open 5. plass
 -Team Toppform

Osteopatistudent

Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=110041.0

Utlogget Dingus

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 172
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 172

Sv: Fowler logger mot AF (Bilder side1)
« #39 : 12. mars 2012, 19:37 »
Når man legger seg så langt utenfor hva som er normalt på diett og, som du sier, bastant påstår at dette er rett, så blir jeg veldig nysgjerrig på hva som ligger til grunn for disse påstandene. Hvorfor skal jeg begrunne hva 99% av fitnessutøvere driver med? Jeg lurer bare på hvorfor han synes det fungerer bedre å vike så til de grader fra 'normalen'.

EDIT: Han sier tross alt at folk er altfor redd for å miste muskelmasse... MEN man GJØR jo det.... --> Vis meg forskning som sier at du ikke gjør det ved å ligge på 1400 kcal, kardio + styrketrening. Er det for mye å be om >_<?
Kan jo hende han bruker en annen form for kosttilskudd som du ikke bruker Wink Not hating, kommer bare med muligheter! Eller at han rett og slett bare er heldig som ikke mister muskelmasse Huh
Trener litt

Utlogget Ex-con

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2

  • Jeg ser stor ut i små rom...
Sv: Fowler logger mot AF (Bilder side1)
« #40 : 12. mars 2012, 19:51 »
Spor.
God symetri! Mye potensiale her!
Skal bli spennende å følge med!
Jeg ser stor ut i små rom...

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Fowler logger mot AF (Bilder side1)
« #41 : 12. mars 2012, 20:10 »
Er enig med Sigg1 her, skjønner ikke hvordan man kan ha såpass med muskelmasse og ligge på 1400kcal og IKKE miste muskler.. det er ubegripelig.

EmyR

  • Gjest
Sv: Fowler logger mot AF (Bilder side1)
« #42 : 12. mars 2012, 20:21 »
Kan jo hende han bruker en annen form for kosttilskudd som du ikke bruker Wink Not hating, kommer bare med muligheter! Eller at han rett og slett bare er heldig som ikke mister muskelmasse Huh

Score.

Uansett kjempeform. En dag skal jeg også ha "AF-fysikken" Smiley

Utlogget tramp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 192
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 192

  • The above parallel squat isn't in my vocabulary!
Sv: Fowler logger mot AF (Bilder side1)
« #43 : 12. mars 2012, 22:06 »
syk form, spor!
Gutt 19 år (1994)
Vekt: 92-93kg
Høyde: 181cm
-
BP: 120kgx2
ML: 150kgx1
KB: 130kgx3

Bildelogg

Utlogget fowler

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 40

Sv: Fowler logger mot AF (Bilder side1)
« #44 : 12. mars 2012, 22:55 »
Du er 188cm og veier 82kg fem uker før konk? Dvs. at du veier inn på 70-tallet etter kutting av vann? Da er jeg litt gira på å se beina Tongue Hvordan ligger du an på roing og dips?

Ser farlig bra ut da, det skal du ha Wink

Vi snakkes nok på scena  woot



Og alt folk prater om her inne om å ligge så lavt på kcal blir bare piss, sorry folkens. Her er det en feilkilde ett eller annet sted, punktum.
Gi meg én forskningsartikkel som sier at du ikke mister muskelmasse på 1400 kcal, kardio og styrketrening.
Enten regner du feil med kaloriene et sted eller så.....
Jeg har selv ligget på 3000kcal siden jeg startet dietten 10. januar. Dette blir da i toppsjiktet av det du ville lagt deg på når du skal bygge. Vi er akkurat like høye. Det er noe jeg ikke får til å bli logisk.




EDIT:
Helt enig i at folk propper i seg for mye karbs og derfor blir unødvendig feit, meg inkludert (men mat er altfor digg). Frank Zane var 175cm og 84kg. Det er 9kg over 'formelen' (høyde - 100 +/- 2kg) til Martin Berkhan ift. hva som er mulig å få til reint. Du er 188cm og med fettprosenten til Zane tipper jeg du ville vært rundt 78kg, ergo 10kg mindre enn ditt muskulære potensiale ift. formelen. Det vil gå treigt å gaine muskelmasse når du ligger på grensen til underskudd, sorry  Wink
Her står det også at Zane var 91kg off-season http://en.wikipedia.org/wiki/Frank_Zane

Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!