Skrevet av Emne: Hvordan overleve russetiden mest mulig?  (Lest 9430 ganger)

Utlogget AlHusky

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: Hvordan overleve russetiden mest mulig?
« #60 : 20. mars 2012, 23:33 »
Trene selvfølgelig.
180 høy, 90kg tung.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=112862.msg1728751#msg1728751
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=115754.msg1743770;topicseen#new

MP: 60kg
ML: 190kg
BP: 100kg
KB: 140kg

-Amerikansk Fotball
-Ishockey
-Boksing (Og tidligere Muay Thai og BJJ)

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Hvordan overleve russetiden mest mulig?
« #61 : 20. mars 2012, 23:34 »
Jeg tviler sterkt på at svaret er å slutte å trene. Men hvis alkoholinntak hemmer muskeloppbyggingen så betyr det logisk sett at restitusjonstiden blir lengre, dvs at man da burde trene sjeldnere. Det var en før i denne tråden som snakket om å trene 2 ganger per uke (totalt antar jeg) og det høres logisk ut. Og så må det jo lønne seg å spise nok til at man ikke går ned i vekt, slanking blir jo en belastning til for kroppen.



Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Reagan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 619
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 619

Sv: Hvordan overleve russetiden mest mulig?
« #62 : 21. mars 2012, 22:52 »

Det spørsmålet egentlig var, er om musklene holder seg best med eller uten trening.

Du kan følge et rudimentært program og prøve å spise noenlunde fornuftig, og dermed holde det noenlunde ved like.

Så klart musklene holder seg best om de stimuleres i blant og får næring. Fyllekuler eller ikke. Så du kan holde en slags "middle ground" om du ønsker det.

Husk også på at det å "re-bygge", eller komme opp på tidligere nivå, går langt kjappere enn det tok å komme dit første gang.
As the statistician said, "if current trends continue, in six months this kitten will grow to be as big as my house"

Gå til:  

Bygg mer muskler og bli sterkere i vanlig benkpress med gulvpress.

Et varmt bad forbrenner fett

Trening03.03.2021397

Se her hvor mye du kan forbrenne ved å ligge å kose deg i badekaret eller jacuzzien.
Se video.

Kakene som bygger muskler

Kosthold26.01.20211427

Kaker er ikke lengre ensbetydende med masse sukker.

5 øvelser med strikk

Trening25.01.2021434

Disse øvelsene kan du gjøre når som helst, hvor som helst.