Skrevet av Emne: Fasefeil`s former  (Lest 31783 ganger)

Utlogget Fasefeil

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 25

Fasefeil`s former
« : 19. mars 2012, 23:33 »
Heisann, får vell lage en liten proskjekt tråd jeg og da  :Smiley

er 27 år og har begynt å komme i trening alt for seint føler eg....   knakk kragebeinet i 9 klasse, var lite flink å trene meg opp igjen den tiden og har slitt med nakke,skulder og rygg osv..    begynte å jogge og bli litt aktiv igjen for 1,5år siden ,  gikk ned fra 78kg til 66kg og det føltes godt...har fått en mye bedre helse etter noen år som blei bortkasta osv..   og blitt bedre og bedre sykisk og fysisk form, begynte med vekter for 1 år siden smått og la på vekter etter hvert.

Min trening består av reprasjon og bygging.




All is in your mind.

Martin S Berzerk

  • Gjest
Sv: Fasefeil`s former
« #1 : 21. mars 2012, 14:41 »
Bra utgangspunkt!! blir gøy og følge med videre Smiley

Utlogget Fasefeil

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 25

Sv: Fasefeil`s former
« #2 : 20. september 2013, 20:58 »
Hei og hopp,eller hopp og hei,  tenkte å oppdatere littegrann,

jau, dagene går som regel i cardio og bodybuilding og masse spising av sunn mat som eg kaller det,har blitt skikklig kresen på alt som inneholder sukker og søtstoffer,ingenting slikt skal i kroppen min:P     her er både litt gamle og noen nye bilder

ELSKER Å TRENE er blitt min nye livsstil og selvtilliten vokser fort Cheesy  tjohei

Ellers trena rygg/deadlift og biceps i dag, triceps og bryst i morgen.. trente legga mine her om dagen svei noe inni granskauen,no pain no gain, men døgnet etterpå måtte eg ha hjelp av krykker for klarte bare å støtte kroppen ved hjelp av armene og gå på tærene,lol, såg heilt kokko ut,  dagen etterpå  gikk eg på steppemaskin for å mjuke opp kne,ankel og sener osv...gikk seg til etter 50min Cheesy  uttøyninger er viktig over alt på kroppen for min del.


ikkje så masse mage å skryte av enda.. må bli enda mer rippa er planen.



4 dager gammelt bilde..



Øvre og nedre bryst + underarm dag.







JAJA.. det er berre å fortsette Smiley
All is in your mind.

Utlogget Fasefeil

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 25

Sv: Fasefeil`s former
« #3 : 20. september 2013, 23:39 »
snakk om ett usundt liv man hadde før..må nesten le,tjukk som en gris,  4 år gammelt bilde ca.



og her, hmm var vell kanskje 21år,,nå 28..  var ganske tynn og ikkje så mye muskler der akkurat:P 

All is in your mind.

Utlogget Fasefeil

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 25

Sv: Fasefeil`s former
« #4 : 07. desember 2013, 02:20 »
Handla alle tunefisk boksene på rema 1000 i dag! billig og god protein kilde!
All is in your mind.

Utlogget Fasefeil

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 25

Sv: Fasefeil`s former
« #5 : 08. desember 2013, 03:03 »
Ett bilde fra nåtid  8/12/2013 / lørdagens skulder økt
All is in your mind.

Utlogget Fasefeil

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 25

Sv: Fasefeil`s former
« #6 : 02. mars 2014, 14:10 »
Ett par bilder fra 2-3 uker siden.   skulder og underarmer,   driver å kutter ned litt på karbo for tiden,prøver å få vekk fett, blitt litt lite cardio i det siste da det bare har gått i vekter..men forbrenner jo der også..men for min del må eg ha cardio i tillegg.

Hadde meg bryst trening her i forrige uke.. klarte 69 pushups som oppvarming...husker den dagen eg klarte bare 15 for noen mnd tilbake ,så sier meg fornøyd med det hittil. 





 
All is in your mind.

Utlogget Fasefeil

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 25

Sv: Fasefeil`s former
« #7 : 06. august 2014, 16:11 »
En liten update fra 4uker siden ca..   trener litt hjemme ute i friskluft også iblandt, denne dagen var det biceps og testing av maksing av biceps på stang bl.a.

56kg x 3
46 x 5     osv osv nedover...    


Ett lite dårlig 2mnd gammelt bilde av det hårete beinet mitt,   hadde beintrening i går,rakk bare en halvtimes tid på treningsenteret før de stengte,men fikk pressa leggene godt mangen reps.,blei ikkje så mye på lår..

All is in your mind.

Utlogget Fasefeil

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 25

Sv: Fasefeil`s former
« #8 : 19. januar 2016, 22:29 »
15.01.2016
Backday.    


All is in your mind.

Utlogget Fasefeil

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 25

Sv: Fasefeil`s former
« #9 : 29. desember 2016, 14:30 »
Godt nyttår
All is in your mind.

Utlogget Henrikhes

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

Sv: Fasefeil`s former
« #10 : 14. november 2018, 04:29 »
Spilleautomater i Nevada er hvertfall konstruert etter lov, slik at 90% av pengene inn kommer ut som gevinst. Hva nettcasinoer gjør, har jeg ingen snøring på https://mr.bet/no/casino/type/slot

Utlogget x324234

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Fasefeil`s former
« #11 : 02. juni 2020, 03:29 »
Siden nylig har endelig alle bookmakere i verden begynt å respektere eSports og prøve å kringkaste spill 24 timer i døgnet, ettersom det er den eneste sporten som har motstått pandemien. https://egamersworld.com/counterstrike/matches har mange representanter fra de beste bookmakerne som er klare til å satse hvert minutt. Og viktigst av alt er bekvemmeligheten ved å se på nettutsendinger fra hvor som helst i verden.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!