Skrevet av Emne: Overtale moren min  (Lest 3087 ganger)

Utlogget sugo yo 오

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 248
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 248

Sv: Overtale moren min
« #15 : 18. april 2012, 20:52 »
Si da at du kommer til å gjøre alt i din makt for å bli så stor av en slask som mulig. Si at hvis du ikke får lov å trene på studio må du finne deg andre mål i livet, for eksempel at du vil da heller satse på å slå verdensrekorden i antall timer brukt med dataspill, antall hamburgere konsumert på ett år og rekorden for verdens tjukkeste mann eller verdensrekorden i Gode og Onde dager maraton. gi henne ett ultimatum!!!

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Overtale moren min
« #16 : 18. april 2012, 20:56 »
Moren din er en fornuftig dame Smiley Styr unna vektene til du er 18 Smiley

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Overtale moren min
« #17 : 18. april 2012, 21:05 »
Moren din er en fornuftig dame Smiley Styr unna vektene til du er 18 Smiley
Hvorfor ikke når han er 16? For min del har styrketrening på flere måter snudd livet mitt på hodet. Selvtilitten øker og helsegevinsten av en sund livsstil kan være verdt bryet å løfte vektene opp og ned  Smiley

U see what i did there?
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Overtale moren min
« #18 : 18. april 2012, 21:15 »
Fordi jeg mener(min personlige mening - ingen fasit)  at han, ved å bygge opp styrke uten vekter i tiden som kommer, vil redusere sjansen for skader - både akutte og de som kan komme på sikt. Selv har jeg, i en alder av 24, fått påvist slitasje i ryggen. Det hadde jeg neppe hatt om jeg ikke hadde begynt med vekter som 15åring Smiley

Og personlig mener jeg det holder i massevis å bruke egen kropp når man er så ung. Chins, dips, hopp, push ups, planke er bare et utvalg av mange øvelser man kan bruke uten vekter Smiley

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Overtale moren min
« #19 : 18. april 2012, 21:42 »
Sånn å forstå. Jeg trodde du mente han skulle holde seg unna styrketrening, my bad.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Martin N0ttaD

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 223

Sv: Overtale moren min
« #20 : 20. april 2012, 10:02 »
Sannsynlig hvis uten at jeg er noen ekspert, regner jeg med at slitasjen på ryggen din kommer av dårlig teknikk og muligens generelt "dårlig" rygg.. Jeg tviler på at det kommer fra at du har fått det med følge av å begynner med trening med vekter i tidlig alder.
Reach for the sky because if you should happen to miss you'll still be among the stars!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Overtale moren min
« #21 : 20. april 2012, 10:19 »
Ikke vekter, men fotball står folka og oppfordrer til. Tidenes mest skadeutsatte idrett den der fotballen. Lyst på dårlige knær i en alder av 25? Ankler? Korsrygg? Kom igang med fotball med en gang!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Overtale moren min
« #22 : 20. april 2012, 15:13 »
Sannsynlig hvis uten at jeg er noen ekspert, regner jeg med at slitasjen på ryggen din kommer av dårlig teknikk og muligens generelt "dårlig" rygg.. Jeg tviler på at det kommer fra at du har fått det med følge av å begynner med trening med vekter i tidlig alder.

Teknikken var ikke så gal skjønner du. Og hva legger du i generelt dårlig rygg? Ingen medfødte skavanker. Kort rygg og lange u.e. Selvfølgelig suboptimalt om man skal trene magen med beina som vektarm, men det har jeg stort sett alltid styrt unna.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!