Skrevet av Emne: Anabolic beast?  (Lest 13700 ganger)

Utlogget clearitup

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Anabolic beast?
« : 27. mars 2012, 22:25 »
Dette produktet viser til å være ganske bra!: http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/anabolic-beast-260-g-2
Men er den virkelig bedre enn Jack3d?: http://news.mtgir.com/display.php?M=61064816&C=4e2edfb4d5a820fc806ed9d3ea71f733&S=5674&L=14&N=3889

Skulle til å kjøpe Anabolic beast fra gymgrossisten akkurat nå men jeg lurte på hvilken smak som er best. Tydeligvis selger de ikke "orange" lenger og jeg lurte på om white razz er bedre enn watermelon. Er det noen her som har testet ut begge smakene? I så fall hvilken ville du ha anbefalt mest? Og tror dere at det er sant at Anabolic Beast er bedre enn Jack3d?

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: Anabolic beast?
« #1 : 27. mars 2012, 22:37 »
Har Anabolic Beast selv så kan jo skrive hvilken effekt det har gitt meg.

Får intet "treningskick", kjenner ingen ekstra pump, og heller ingen økt styrke med produktet. Eneste merkbare forskjellen er en irriterende prikking/kløing i ansiktet, som jeg tror skyldes at den inneholder Beta-alanine. Det kan selvfølgelig hende at jeg bare er immun til slike produkt, og at effekten vil være større for andre. Har heller aldri testet Jack3d eller andre PWO så kan ikke sammenligne. Smiley

Angående smaken har jeg Watermelon. God mild vannmelonsmak. Smiley

Utlogget clearitup

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Sv: Anabolic beast?
« #2 : 27. mars 2012, 22:42 »
Har Anabolic Beast selv så kan jo skrive hvilken effekt det har gitt meg.

Får intet "treningskick", kjenner ingen ekstra pump, og heller ingen økt styrke med produktet. Eneste merkbare forskjellen er en irriterende prikking/kløing i ansiktet, som jeg tror skyldes at den inneholder Beta-alanine. Det kan selvfølgelig hende at jeg bare er immun til slike produkt, og at effekten vil være større for andre. Har heller aldri testet Jack3d eller andre PWO så kan ikke sammenligne. Smiley

Angående smaken har jeg Watermelon. God mild vannmelonsmak. Smiley

Det er ganske mange som har vurdert det produktet og mener at Watermelon smaker forferdelig. Men det høres jo ut som at du synes det er greit, haha Smiley Men det er vel bare pyser som bryr seg om smaken uansett..  Men ville du ha anbefalt produktet Smiley? Takk for svar forresten! Grin

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: Anabolic beast?
« #3 : 27. mars 2012, 22:51 »
Hver sin smak! Smiley Vel jeg koser meg ikke med smaken, men har null problemer med å drikke den. I forhold til f.eks smaken til proteinshake syns jeg watermelon smaker himmelsk. Driter forøvrig litt i smaken selv, så lenge det funker, så enig der. Smiley

Vanskelig å anbefale noe da jeg vet at PWO-produkter fungerer bra på enkelte, mens andre ikke merker noen effekt. Utifra hva jeg selv har merket, ville jeg ikke anbefalt det av den grunn at jeg ikke føler jeg får noen effekt, og kan liksågodt trene uten. Av den grunn vill jeg heller gått for f.eks Jack3d.

Utlogget clearitup

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Sv: Anabolic beast?
« #4 : 27. mars 2012, 23:09 »
Hver sin smak! Smiley Vel jeg koser meg ikke med smaken, men har null problemer med å drikke den. I forhold til f.eks smaken til proteinshake syns jeg watermelon smaker himmelsk. Driter forøvrig litt i smaken selv, så lenge det funker, så enig der. Smiley

Vanskelig å anbefale noe da jeg vet at PWO-produkter fungerer bra på enkelte, mens andre ikke merker noen effekt. Utifra hva jeg selv har merket, ville jeg ikke anbefalt det av den grunn at jeg ikke føler jeg får noen effekt, og kan liksågodt trene uten. Av den grunn vill jeg heller gått for f.eks Jack3d.

Takker! Kjøper Anabolic Beast jeg siden jeg ikke har muligheten til å kjøpe Jack3d atm. Tror nok det kommer til å fungere, går for watermelon Wink Tusen takk igjen !

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Anabolic beast?
« #5 : 28. mars 2012, 13:03 »
jeg liker vannmelon smaken, men så er jeg ganske alt etende på smak... noen har desverre ikke kommet over "grandiosa stadiet"... og nyter 5 rettere med gåselever og hjorte hjerte på bagatelle..
Jo eldre man blir, jo mere smaker takler man...

Men nok om det, for meg funker den likt jack3d... men en kompis av meg kjøpte en boks, siden han ikke fikk tak i jack3d som han merker veldig godt, men merket ikke noe til denne...

noe som er rart, siden innholdet er ganske likt, unntatt schizadrol greia...som jack3d har

Utlogget Believe

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 134
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 134

Sv: Anabolic beast?
« #6 : 28. mars 2012, 13:12 »
1,3 dimethylamylamine i jac3d er kjemisk fremstillt, mens anabolic beast er der naturlig 1,3 dimethylamylamine i og er ekstrakt fra en blomst....

Utlogget clearitup

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Sv: Anabolic beast?
« #7 : 28. mars 2012, 14:51 »
jeg liker vannmelon smaken, men så er jeg ganske alt etende på smak... noen har desverre ikke kommet over "grandiosa stadiet"... og nyter 5 rettere med gåselever og hjorte hjerte på bagatelle..
Jo eldre man blir, jo mere smaker takler man...

Men nok om det, for meg funker den likt jack3d... men en kompis av meg kjøpte en boks, siden han ikke fikk tak i jack3d som han merker veldig godt, men merket ikke noe til denne...

noe som er rart, siden innholdet er ganske likt, unntatt schizadrol greia...som jack3d har

Så anabolic beast fungerer ikke like bra som jack3d Shocked?

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: Anabolic beast?
« #8 : 28. mars 2012, 15:55 »
Slik jeg har forstått det inneholder som sagt Jack3d 1,3 dimethylamylamine som er kjemisk fremstilt, mens Anabolic Beast inneholder Geranium ekstrakt, noe som ikke er helt det samme. Dog står det 1,3 dimethylamylamine på innholdsfortegnelsen på Anabolic Beast. Men kanskje de har byttet siden den er lovlig i Norge?

Utlogget mozell-light

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

Sv: Anabolic beast?
« #9 : 28. mars 2012, 16:03 »
Slik jeg har forstått det inneholder som sagt Jack3d 1,3 dimethylamylamine som er kjemisk fremstilt, mens Anabolic Beast inneholder Geranium ekstrakt, noe som ikke er helt det samme. Dog står det 1,3 dimethylamylamine på innholdsfortegnelsen på Anabolic Beast. Men kanskje de har byttet siden den er lovlig i Norge?

Forskjellen skal vel være kjemisk fremstilt og organisk fremhentet.
Jeg syntes Anabolic beast var helt elendig i forhold til Jack3d, mye mer futt i jack3d. Min mening Smiley


Utlogget clearitup

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Sv: Anabolic beast?
« #10 : 28. mars 2012, 16:05 »
Forskjellen skal vel være kjemisk fremstilt og organisk fremhentet.
Jeg syntes Anabolic beast var helt elendig i forhold til Jack3d, mye mer futt i jack3d. Min mening Smiley



Faen... Brukte 300 kr for ingenting jeg da -.-'

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: Anabolic beast?
« #11 : 28. mars 2012, 16:09 »
Hvis du leste hva jeg skrev igår burde du ha tenkt deg om to ganger før du kjøpte, men som sagt kan det hende at det fungerer for deg. Smiley Boksen holder iallefall ganske lenge.

Utlogget mozell-light

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

Sv: Anabolic beast?
« #12 : 28. mars 2012, 16:29 »
Faen... Brukte 300 kr for ingenting jeg da -.-'

Tja ville ikke sagt ingenting, men jack3d var mye kraftigere for meg ihvertfall.
Kan sammenlignes selvfølgelig, pga like ingredienser.
Kan sammenlignes slik; En kopp vanlig kaffe, vs 3 kopper espresso sterk.

Smiley

Utlogget Tina86

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 611
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 611

Sv: Anabolic beast?
« #13 : 28. mars 2012, 16:37 »
Nå har de satt Jacked 3d på narkotikalisten i Sverige så det blir ikke lenger mulig å kjøpe det. Har blitt sammenlignet med amfetamin i effekt. Så litt dumt å satse på å begynne å bruke det. Har brukt det mye selv, så syntes det er synd.
MÅL:
150 Kg Markløft
100 kg Knebøy
60 kg Benkpress

Film: s 1, 8, 9, 38, 39
Bilder: s. 3, 5, 6, 13, 19, 24, 27, 38, 39

TRENINGSLOGG:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=119489.msg1782672;topicseen#new

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Anabolic beast?
« #14 : 28. mars 2012, 16:40 »
Nå har ikke AB koffein, mens det har jack3d. Jeg reagerer null på koffein, men merker 1,3 d godt. Noen er omvendt. ... Selv fant jeg ut at en stopp whiteflood v2 og en scoop Napalm ga et helvetes trøkk pluss energi... Men ingenting har slått craze :-)
Jack3d pluss whiteflood er også en fin combo

Men noen merker ingen, en kompis av meg har testa 3 scoops jack3d og ble bare trøtt ... Testa wf og no Xplode og... Samme greia.   Trøtt

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!