Skrevet av Emne: Anabolic beast?  (Lest 13676 ganger)

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Anabolic beast?
« #15 : 28. mars 2012, 16:41 »
Svenskene finner på mye rart.. De og.. Men snusen kjemper de for:-)

Utlogget Kurdî

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 442
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 442

Sv: Anabolic beast?
« #16 : 28. mars 2012, 16:41 »
Bruk av jack3d eller anabolic beast for å få mer "puff" i treningen er etter min mening bare juks. Sterk vilje er nok for å gjøre en god innsats på gymet...
Alder: 23(1992)
Vekt: 85 kg
Høyde: 174 cm

Mine RM
Benkpress:     140 kg
Markløft:        2*220 kg
Knebøy:         180 kg

“The greatest barrier to success is the fear of failure.”

Trenings- og bildelogg: Kurdî's vei til suksess!

Utlogget Tina86

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 611
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 611

Sv: Anabolic beast?
« #17 : 28. mars 2012, 16:43 »
Svenskene finner på mye rart.. De og.. Men snusen kjemper de for:-)

Stemmer det!
MÅL:
150 Kg Markløft
100 kg Knebøy
60 kg Benkpress

Film: s 1, 8, 9, 38, 39
Bilder: s. 3, 5, 6, 13, 19, 24, 27, 38, 39

TRENINGSLOGG:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=119489.msg1782672;topicseen#new

Utlogget TURTLE~

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 433

Sv: Anabolic beast?
« #18 : 28. mars 2012, 16:49 »
Bruk av jack3d eller anabolic beast for å få mer "puff" i treningen er etter min mening bare juks. Sterk vilje er nok for å gjøre en god innsats på gymen...
juks faktisk, konkurrerer ikke mot noen på gymmen akkurat. Hva med Sterk vilje + Jack3d? Må være bedre enn bare sterk vilje Wink `?

Nå har de satt Jacked 3d på narkotikalisten i Sverige så det blir ikke lenger mulig å kjøpe det. Har blitt sammenlignet med amfetamin i effekt. Så litt dumt å satse på å begynne å bruke det. Har brukt det mye selv, så syntes det er synd.

Link?

Utlogget mozell-light

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

Sv: Anabolic beast?
« #19 : 28. mars 2012, 16:54 »
Bruk av jack3d eller anabolic beast for å få mer "puff" i treningen er etter min mening bare juks. Sterk vilje er nok for å gjøre en god innsats på gymet...

Må du gå å ta deg en bolle, eller to gutten min!

Utlogget Kurdî

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 442
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 442

Sv: Anabolic beast?
« #20 : 28. mars 2012, 17:04 »
juks faktisk, konkurrerer ikke mot noen på gymmen akkurat. Hva med Sterk vilje + Jack3d? Må være bedre enn bare sterk vilje Wink `?

Det er din mening, men min mening er at man kommer veldig langt med rent sterk vilje, men da er spørsmålet om de som bruker slike produkter faktisk har sterk vilje? Og da kan vel produktet være aktuell for dem!? Wink

Må du gå å ta deg en bolle, eller to gutten min!

Neish, tomme kalorier Smiley
Alder: 23(1992)
Vekt: 85 kg
Høyde: 174 cm

Mine RM
Benkpress:     140 kg
Markløft:        2*220 kg
Knebøy:         180 kg

“The greatest barrier to success is the fear of failure.”

Trenings- og bildelogg: Kurdî's vei til suksess!

Utlogget mozell-light

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

Sv: Anabolic beast?
« #21 : 28. mars 2012, 17:09 »
Det er din mening, men min mening er at man kommer veldig langt med rent sterk vilje, men da er spørsmålet om de som bruker slike produkter faktisk har sterk vilje? Og da kan vel produktet være aktuell for dem!? Wink

Neish, tomme kalorier Smiley

Heheh Smiley
Anyways: Så folk som ikke har så "sterk vilje" som deg, å bruker ting for å øke sin prestasjon er juksemakere? Tygg litt på hva du skriver før du skriver det, eventuelt vent et par år - å se tilbake på hva du har skrevet, så tror jeg nok du kommer til å klø deg litt i nøtta Smiley Cheers!

Utlogget Kurdî

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 442
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 442

Sv: Anabolic beast?
« #22 : 28. mars 2012, 17:34 »
Heheh Smiley
Anyways: Så folk som ikke har så "sterk vilje" som deg, å bruker ting for å øke sin prestasjon er juksemakere?

Nå er det slik at vi snakker om jack3d og anabolic beast, og ikke hvilket som helst kosttilskudd, men folk er forskjellig; noen ser på de som nødvendige hjelpemidler mens andre setter de i sammenheng med doping. Slik er verden som vi må akseptere!
Alder: 23(1992)
Vekt: 85 kg
Høyde: 174 cm

Mine RM
Benkpress:     140 kg
Markløft:        2*220 kg
Knebøy:         180 kg

“The greatest barrier to success is the fear of failure.”

Trenings- og bildelogg: Kurdî's vei til suksess!

Utlogget clearitup

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Sv: Anabolic beast?
« #23 : 28. mars 2012, 17:50 »
Nå er det slik at vi snakker om jack3d og anabolic beast, og ikke hvilket som helst kosttilskudd, men folk er forskjellig; noen ser på de som nødvendige hjelpemidler mens andre setter de i sammenheng med doping. Slik er verden som vi må akseptere!

Choni Wink

Jeg vil bare ha en liten boost, har allerede sterk treningsvilje og jeg har kommet ganske godt i gang. Men jeg er klar for å ta det en hakk videre for å yte maks! Selv om jeg bare har trent i snart 3 måneder har jeg tatt igjen ganske mange folk som har drevet med vektløfting i over 6 måneder osv. Har ganske bra'e gener og jeg har en sterk treningsvilje Wink Wink Har altså en mål å ta igjen broren min og jeg tror nok at anabolic beast kan gi meg en enda bedre start på det målet. Trener selvsagt også fordi at jeg synes at det er utrolig artig!

Men uansett, nok om det.

Lurte på noe, ville creatin xplode + anabolic beast ha vært en smart blanding Smiley? Fant ut at jeg hadde brukt creatin xplode i ca en måned nå... Tenkte at det ville ha passet ganske bra med anabolic beast, men hva synes dere?

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: Anabolic beast?
« #24 : 28. mars 2012, 17:56 »
Har altså en mål å ta igjen broren min og jeg tror nok at anabolic beast kan gi meg en enda bedre start på det målet.
Det som vil gi deg en god start på det målet er hard trening og et bra kosthold. Har du ikke kontroll på dette vil resultatene bli deretter. PWO-produkt som Anabolic Beast vil ha svært liten, om noen, effekt når det kommer til styrke/muskeløkning over tid. Smiley Kjøp deg heller kreatin og et proteintilskudd om du sliter med å få deg nok mat.

Utlogget clearitup

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Sv: Anabolic beast?
« #25 : 28. mars 2012, 18:13 »
Det som vil gi deg en god start på det målet er hard trening og et bra kosthold. Har du ikke kontroll på dette vil resultatene bli deretter. PWO-produkt som Anabolic Beast vil ha svært liten, om noen, effekt når det kommer til styrke/muskeløkning over tid. Smiley Kjøp deg heller kreatin og et proteintilskudd om du sliter med å få deg nok mat.

http://i42.tinypic.com/28a2c9f.png Snart 3 måneder med trening, har jeg kommet bra i gang så langt? Tok det "Etter" bildet for ca 2 uker siden. Smiley Merka at jeg poset litt skjeivt lol..

Utlogget Magnb

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 88

Sv: Anabolic beast?
« #26 : 28. mars 2012, 18:20 »
Bruk av jack3d eller anabolic beast for å få mer "puff" i treningen er etter min mening bare juks. Sterk vilje er nok for å gjøre en god innsats på gymet...

Jukser jeg hvis jeg tar en stor kopp kaffe med masse koffein før trening også eller?

Redstrek

  • Gjest
Sv: Anabolic beast?
« #27 : 28. mars 2012, 18:39 »
http://i42.tinypic.com/28a2c9f.png Snart 3 måneder med trening, har jeg kommet bra i gang så langt? Tok det "Etter" bildet for ca 2 uker siden. Smiley Merka at jeg poset litt skjeivt lol..
Bra gunz i hvert fall!

Utlogget TURTLE~

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 433

Sv: Anabolic beast?
« #28 : 28. mars 2012, 18:47 »
Det er din mening, men min mening er at man kommer veldig langt med rent sterk vilje, men da er spørsmålet om de som bruker slike produkter faktisk har sterk vilje? Og da kan vel produktet være aktuell for dem!? Wink

Neish, tomme kalorier Smiley

Selvfølgelig har "vi" sterk vilje, kanskje sterkere enn deg om jeg tør påstå det Wink Hvis du tar jack3d for å liksom få sterkere vilje så har du missforstått. Det er følelsen vi er ute etter, ingen ting annet. Det bygger verken muskel masse eller gjør deg sterkere...

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Anabolic beast?
« #29 : 28. mars 2012, 18:50 »
prøv å få deg en slitsom jobb 8-10 timer og dagen, skole teller ikke.
Så er det jævli digg med ett produkt som hjelper deg til å få en god økt uansett...

trene 1-2 timer og gå 1 timer hver dag klarer jeg glatt uten, men pre workouts sørger for futt de dagene jeg føler med sliten etter jobb....

samt... 19år... da har man jo vesentlig mere energi enn noen på 40 år...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!