Skrevet av Emne: DOP omfanget i vanlig trening kommer frem  (Lest 61363 ganger)

Utlogget jekkern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151


Utlogget Arnie

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: DOP omfanget i vanlig trening kommer frem
« #1 : 30. mars 2012, 18:10 »
Det er nok mer vanlig å bruke enn vi liker å tro. Det nok en del av medlemmene her på forumet som også bruker. Personlig mener jeg det er feigt å lyge om det.
I'll be back( bigger than ever before)!

Utlogget Ratking

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 54

Sv: DOP omfanget i vanlig trening kommer frem
« #2 : 01. april 2012, 23:08 »
Det er nok mer vanlig å bruke enn vi liker å tro. Det nok en del av medlemmene her på forumet som også bruker. Personlig mener jeg det er feigt å lyge om det.

Foreller du alle hvilke medisiner du tar, hvilke problemer det er i familien din, hvem du ikke liker rett opp i trynet osv? Det er ikke alle ting som man må snakke om, dop er en av de tinga. Hvorfor skal andre vite noe om ens personlige valg? Hva tjener noen på det?

Her på forumet virker det som om private mennesker har en meldeplikt ovenfor andre om hvilke legemidler de måtte velge å missbruke. Det er grunnleggende feil når man synes at eget nysgjerrighetsbehov skal gå før andre menneskers private sphære og velvære.

Kan godt skjønne at du vil meske deg i andres ulykke, det er derfor vg finnes. Men prøv å la være å gjøre det til din rett og vite hva andre gjør av private valg, just saying.

Utlogget MIDTBY

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 130
  • Honnør: 291
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 130

Sv: DOP omfanget i vanlig trening kommer frem
« #3 : 01. april 2012, 23:45 »
Nå blir det snart lovendring på dette området så håper og tror bruken vil falle drastisk, sammen med det politiarbeidet som har foregått mot miljøet her til lands. Må være kjipt for de som er brukere å føle seg som en ullgenser etter en 90 graders vask og tørketrommel!
De må ta konsekvensen å endre livsstil eller risikere å bli straffet for ulovlig bruk. Så lenge jeg vet at de jeg konkurrerer mot er rene er jeg vært fornøyd, men skader ikke at de som bruker kan bli straffet - doping og dens misbruk hører ikke hjemme noen plass!
Sponset av: MyRevolution

Hjemmeside: www.andremidtby.com
Instagram - Klikk her!
Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-300 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 2x VM-Sølv i benkpress
• VM-bronse i knebøy og sammenlagt

• 3.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 4.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 5.plass jr-EM 2013, -93kg
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)


Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0

Utlogget burny_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 249
  • Honnør: 178
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 249

Sv: DOP omfanget i vanlig trening kommer frem
« #4 : 02. april 2012, 00:14 »
Steroider er og kommer nok aldri til å bli et samfunnsproblem, ihvertfall ikke her i Norge...
Å bruke energi og ressurser på det fra staten og politiets sin side er tullete, bruk heller tid på noe annet Wink

Mvh, rein løfter som gir faen i hva alle andre måtte putte i kroppen sin så lenge de holder seg unna testa konkurranser..

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: DOP omfanget i vanlig trening kommer frem
« #5 : 02. april 2012, 00:19 »
Nå blir det snart lovendring på dette området så håper og tror bruken vil falle drastisk, sammen med det politiarbeidet som har foregått mot miljøet her til lands. Må være kjipt for de som er brukere å føle seg som en ullgenser etter en 90 graders vask og tørketrommel!
De må ta konsekvensen å endre livsstil eller risikere å bli straffet for ulovlig bruk. Så lenge jeg vet at de jeg konkurrerer mot er rene er jeg vært fornøyd, men skader ikke at de som bruker kan bli straffet - doping og dens misbruk hører ikke hjemme noen plass!

Jeg er nok ikke alena om å tro at jeg ikke ser helt forskjellen loven skal gjøre.. Man må uansett kontakte en kriminell kilde for å få tak i det. Og folk går sitter ikke akkuratt åpent på kafe og snakker "heeii se hva jeg kjøpte i dag da!".. Dette er veldig på hysjhysj og snakkes mer åpent om hasj enn det.

Utlogget Espenc

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 837
  • Honnør: 278
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 837

  • It's All About The Aesthetics!
Sv: DOP omfanget i vanlig trening kommer frem
« #6 : 02. april 2012, 00:22 »
Det er nok mer vanlig å bruke enn vi liker å tro. Det nok en del av medlemmene her på forumet som også bruker. Personlig mener jeg det er feigt å lyge om det.

Nei ser du at det er brukere på tf.no som trøkker.. nå ble jeg overraska gitt ;P
Alder: 1989
Vekt: 95kg~
Høyde: 1.83

Benk: 1x120kg
Bøy: 1*172.5kg 19.02.13
Frontbøy 1x130kg 05.03.13
Mark: 1*200kg 03.04.12
Militæpress: 1*80kg 16.02.13
Clean & Jerk: 1.90kg 26.02.12

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=76095.0 Treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81042.0#msg1154832 Bildelogg.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: DOP omfanget i vanlig trening kommer frem
« #7 : 02. april 2012, 00:38 »
Jeg er nok ikke alena om å tro at jeg ikke ser helt forskjellen loven skal gjøre.. Man må uansett kontakte en kriminell kilde for å få tak i det. Og folk går sitter ikke akkuratt åpent på kafe og snakker "heeii se hva jeg kjøpte i dag da!".. Dette er veldig på hysjhysj og snakkes mer åpent om hasj enn det.

Det er vel mindre sosialt akseptert enn hasjbruk. Men det er jo en del her som innrømmer bruk. Uten at de akkurat står fram med bilde og fullt navn. For en del så blir et nettforum en plass å snakke, inkludert med folk som er negative, om ting man ellers ikke snakker om med hvemsomhelst.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget MIDTBY

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 130
  • Honnør: 291
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 130

Sv: DOP omfanget i vanlig trening kommer frem
« #8 : 02. april 2012, 00:42 »
Jeg er nok ikke alena om å tro at jeg ikke ser helt forskjellen loven skal gjøre.. Man må uansett kontakte en kriminell kilde for å få tak i det. Og folk går sitter ikke akkuratt åpent på kafe og snakker "heeii se hva jeg kjøpte i dag da!".. Dette er veldig på hysjhysj og snakkes mer åpent om hasj enn det.
Hvordan tror du det ser ut hvis politiet tar en tur på haralds/24, kroppsbygging og strongman konkurranser? Ganske sikker på at de får en anelse om hvor det er ugler i mosen.

Steroider er og kommer nok aldri til å bli et samfunnsproblem, ihvertfall ikke her i Norge...
Det er jo nettopp derfor dem har grepet inn. Når blant annet unge personer blir tilbudt dop på et offentlig treningssenter vil jeg anse det som et ganske klart samfunnsproblem. Er ikke slik det skal fungere!
Sponset av: MyRevolution

Hjemmeside: www.andremidtby.com
Instagram - Klikk her!
Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-300 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 2x VM-Sølv i benkpress
• VM-bronse i knebøy og sammenlagt

• 3.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 4.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 5.plass jr-EM 2013, -93kg
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)


Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: DOP omfanget i vanlig trening kommer frem
« #9 : 02. april 2012, 00:45 »
Men hvis treningssenterene blir mer aggressive på å teste vanlige folk som trener, vil ikke da salget av preparater som brukes til å kamuflere dopingbruk øke ? Jeg har sett folk her på TF nærmest skryte av at de har kommet helskinnet gjennom dopingtester. Og det virket ikke som om de var aktive utøvere innenfor noe som helst.

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: DOP omfanget i vanlig trening kommer frem
« #10 : 02. april 2012, 00:50 »
Hvordan tror du det ser ut hvis politiet tar en tur på haralds/24, kroppsbygging og strongman konkurranser? Ganske sikker på at de får en anelse om hvor det er ugler i mosen.
Det er jo nettopp derfor dem har grepet inn. Når blant annet unge personer blir tilbudt dop på et offentlig treningssenter vil jeg anse det som et ganske klart samfunnsproblem. Er ikke slik det skal fungere!
Den delen hadde jeg ikke tenkt på nei. Men har man lov å "tvangsteste" folk?
I så fall tror jeg Kroppsbyggerkonkurransene får store problemer når det kommer gjennom.. Da får jo politiet opp statestikkene sine.

Edit: kom til å tenke på den hendelsen i sverige hvor polisen stod klare uten for ett stevne, som fikk konsekvenser for en av de største byggerne i verden som var på besøk (den gangen jaycutler skulle dit men avlyste da han fikk høre om dette)

Utlogget MIDTBY

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 130
  • Honnør: 291
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 130

Sv: DOP omfanget i vanlig trening kommer frem
« #11 : 02. april 2012, 00:56 »
Den delen hadde jeg ikke tenkt på nei. Men har man lov å "tvangsteste" folk?
I så fall tror jeg Kroppsbyggerkonkurransene får store problemer når det kommer gjennom.. Da får jo politiet opp statestikkene sine.
Politiet har vel full rett til å møte opp der de tror noe kriminelt skjer, og når lovendringen inntrer så ser jeg ikke hvorfor de ikke skulle oppsøke miljøet der det florerer med brukere. Nå kommer det ann på hva slags straffegrenser de setter for dette, for at det skal ha en effekt burde det være en straff som svir godt og vel så det hos de som da eventuelt blir tatt.
Sponset av: MyRevolution

Hjemmeside: www.andremidtby.com
Instagram - Klikk her!
Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-300 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 2x VM-Sølv i benkpress
• VM-bronse i knebøy og sammenlagt

• 3.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 4.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 5.plass jr-EM 2013, -93kg
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)


Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: DOP omfanget i vanlig trening kommer frem
« #12 : 02. april 2012, 00:57 »
Den delen hadde jeg ikke tenkt på nei. Men har man lov å "tvangsteste" folk?
I så fall tror jeg Kroppsbyggerkonkurransene får store problemer når det kommer gjennom.. Da får jo politiet opp statestikkene sine.

Edit: kom til å tenke på den hendelsen i sverige hvor polisen stod klare uten for ett stevne, som fikk konsekvenser for en av de største byggerne i verden som var på besøk (den gangen jaycutler skulle dit men avlyste da han fikk høre om dette)

De folka der bruker jo idiotiske mengder av alt mulig til enhver tid. Men blant idrettsutøvere som bruker mindre og kanskje mer hightech og bare i perioder så heter det jo at bare idioter blir tatt. Det kan kanskje bli sånn med hobbybolere som har råd til å kamuflere også ?
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: DOP omfanget i vanlig trening kommer frem
« #13 : 02. april 2012, 00:59 »
Politiet har vel full rett til å møte opp der de tror noe kriminelt skjer, og når lovendringen inntrer så ser jeg ikke hvorfor de ikke skulle oppsøke miljøet der det florerer med brukere. Nå kommer det ann på hva slags straffegrenser de setter for dette, for at det skal ha en effekt burde det være en straff som svir godt og vel så det hos de som da eventuelt blir tatt.

Husk at det er forskjell på kjøp+oppbevaring (lov mot det i Sverige i 1992) og bruk (lov mot det i Sverige i 1999). Bare i det siste tilfellet er det noe hjemmel for å straffeforfølge folk som tester positivt. Det er vel ikke sikkert enda hvilken linje norske myndigheter kommer til å kjøre.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget MIDTBY

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 130
  • Honnør: 291
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 130

Sv: DOP omfanget i vanlig trening kommer frem
« #14 : 02. april 2012, 01:07 »
Husk at det er forskjell på kjøp+oppbevaring (lov mot det i Sverige i 1992) og bruk (lov mot det i Sverige i 1999). Bare i det siste tilfellet er det noe hjemmel for å straffeforfølge folk som tester positivt. Det er vel ikke sikkert enda hvilken linje norske myndigheter kommer til å kjøre.
Nettopp derfor jeg skrev "når lovendringen inntrer" og at det kommer ann på "hva slags straffegrenser de setter for dette".
Sponset av: MyRevolution

Hjemmeside: www.andremidtby.com
Instagram - Klikk her!
Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-300 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 2x VM-Sølv i benkpress
• VM-bronse i knebøy og sammenlagt

• 3.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 4.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 5.plass jr-EM 2013, -93kg
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)


Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!