Skrevet av Emne: DOP omfanget i vanlig trening kommer frem  (Lest 61241 ganger)

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: DOP omfanget i vanlig trening kommer frem
« #120 : 06. april 2012, 10:52 »
http://www.antidoping.no/sitefiles/1/dokumenter/pdf/omfangsundersokelsen.pdf

Fig 3.1.2.

Der må det ha blitt en god del forvirring blant 18-åringene. Clenbuterol er jo et anabolt steroid og burde ikke ha stått oppført da en del vil krysse av på "annet" fordi de ikke finner sitt "merke". At nesten like mange har brukt veksthormoner som har brukt steroider det er vel nærmest utenkelig, spesielt i den aldersgruppen. Noen krysser så av på "anabole steroider" og noen på "testosteronpreparater". Hele greia tyder på at folk ikke har så store greie på hva de forskjellige inndelingene betyr. Og at svaralternativene ikke er pedagogisk lagt opp.
Dessuten så har nok en del diabetikere krysset av for insulin og en del GHB brukere har kommet med uten at de nødvendigvis har brukt det som dopingmiddel. De har rett og slett ikke tenkt over at deres bruk går på noe annet enn "doping".

Clenbuterol er vel ikke et anabolt steroid for mennesker, men det er opplagte svakheter mht hvilke svaralternativer de har satt opp ja. Uansett er nå undersøkelsen blandt de bedre lell, så det får gå Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: DOP omfanget i vanlig trening kommer frem
« #121 : 06. april 2012, 10:57 »
Clenbuterol er først og fremst en fettforbrenner, okay.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Carl-Erik

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 922
  • Honnør: 283
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 922

  • Tren, spis og vær glad.
Sv: DOP omfanget i vanlig trening kommer frem
« #122 : 06. april 2012, 11:05 »
Clenbuterol er først og fremst en fettforbrenner, okay.
Jeg trodde det først og fremst var en astmamedisin.

Det viktigste av kosttilskudd i pakke til redusert pris.
http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/carl-eriks-basispakke

Blogg og bilder:
http://gulliksenblogg.blogspot.no

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: DOP omfanget i vanlig trening kommer frem
« #123 : 06. april 2012, 11:14 »
Så astmatikere kan ha kommet seg med på den ? Kaos, kort og godt.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Auk89

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 068
  • Honnør: 348
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 068

  • If doing your best aint good enough, get better!!
Sv: DOP omfanget i vanlig trening kommer frem
« #124 : 06. april 2012, 11:17 »
Utifra det jeg har skjønt så er det vel astmamedisin ment for hester? Gir mennesker en sentralstimulerende effekt som øker fettforbrenningen
Proteinfabrikken.no

Norges 2. sterkeste mann -105kg 2013
7. plass VM -105kg 2013
1. plass Exhale strongmankonk +100kg 2014
1. plass Gjøvik strongmankonk 2014
1. plass Europas sterkeste mann u105kg 2014

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: DOP omfanget i vanlig trening kommer frem
« #125 : 06. april 2012, 11:21 »
Ser ut som det er anabolt for en del dyr men har anti-katabolsk effekt på mennesker. Så det er et steroid men det har ikke direkte anabol effekt på mennesker. Det står gjerne på lister over steroider på nett så vi har fortsatt den effekten at steroid-brukere som ser "Clenbuterol" og ikke sitt eget merke, krysser av på "annet".

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: DOP omfanget i vanlig trening kommer frem
« #126 : 06. april 2012, 13:54 »
Utifra det jeg har skjønt så er det vel astmamedisin ment for hester? Gir mennesker en sentralstimulerende effekt som øker fettforbrenningen

I mine øyne er det et meget skummelt stoff, som det dessverre brukes mer og mer av i kombinasjon med minst like skumle stofffer..... - særlig blandt jenter (den eeeegentlige "the Hollywood Diet"...når en skreller bort løgnene).
Litt som å pisse i buksa for å holde varmen....

Det de fleste doperne bruker den til er nok
1. slankemiddel
2. muskelbelbevaring - under slanking og stadig oftere for å forsøke å redusere muskelsvinn pct.

Den er vel ment som astmamedisin på mennesker, men er kjent for å bli benyttet som doping på hester fordi den av en eller annen grunn vistnok har en viss anabol effekt på den arten.
Den er så vidt jeg husker vist å kunne påføre nekrose på hjertevev (på rotter), så er ikke så sikker på om den er særlig i medisinsk bruk lenger (neppe i Norge, men det aner jeg ikke). Det finnes garantert medikamenter mot astma som gir færre bivirkninger enn det trashet der.




Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: DOP omfanget i vanlig trening kommer frem
« #127 : 06. april 2012, 14:09 »
Og så har vi Efedrin som ikke var blant svaralternativene. Brukes mye blant jenter har jeg lest. I USA så var det mye rart som var fullt lovlig for en 5-10 år siden, blant annet det. På et helt annet type forum jeg skrev litt på så var det en amerikaner som brukte det som slankemiddel og som fort fikk småproblemer med hjertet (og han var i tjueårene). Det måtte ganske hard overtalelse til for å få han til å slutte.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Gærneheia

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 509
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 509

Sv: DOP omfanget i vanlig trening kommer frem
« #128 : 06. april 2012, 14:28 »
Når du bruker clenbuterol, så fucker du opp med kroppen din. Du får en høyere temperatur på kroppen, derfor man forbrenner bedre. Det verste er å bruke T3 eller T4 som er enda sterkere, det blir brukt som en fettforbrennings metode. Er nok ikke lett å få tak i som clenbuterol, men er likevel hvert å nevne når man prater om clenbuterol...

Eferdin sammen med kaffe er noe av den beste fettforbrennings metoden, men noen takler ikke den dosen sammen med aspirin... Det gjør at effekten blir sterkere, det er nok også tøft på kroppen...  Smiley

Bivirkninger:
Nervøsitet
Angst
Uro
Høyt blodtrykk
Mindre appetitt
Skjelvende hender
Uregelmessig hjerterytme
Svimmelhet
Hodepine
Kvalme
Økt svetting
Søvnløshet
Dehydrering
Palpitasjoner(hjertebank)
Miksjonsproblemer
Urinretensjon(ved langvarig bruk, særlig ved prostatahypertrofi)
Brekninger (spesielt ved større doser)
Muskelsvakhet
Tørste
Økt kroppstemperatur
Høy puls
Psykose
Munntørrhet
Magesår
Sure oppstøt


Ring 113 ved overdose...

Utlogget PerfectSense

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 12

Sv: DOP omfanget i vanlig trening kommer frem
« #129 : 13. april 2012, 09:22 »
Når du bruker clenbuterol, så fucker du opp med kroppen din. Du får en høyere temperatur på kroppen, derfor man forbrenner bedre. Det verste er å bruke T3 eller T4 som er enda sterkere, det blir brukt som en fettforbrennings metode. Er nok ikke lett å få tak i som clenbuterol, men er likevel hvert å nevne når man prater om clenbuterol...

Eferdin sammen med kaffe er noe av den beste fettforbrennings metoden, men noen takler ikke den dosen sammen med aspirin... Det gjør at effekten blir sterkere, det er nok også tøft på kroppen...  Smiley


Bare for å komme med ett lite (gjennomtenkt?) innspill angående clenbuterol og effedrin.

Clenbuterol blir først og fremst brukt i forbindelse med slanking. Med tanke på at man snakker om anti-katabolt fremfor anabolt sier vel sitt om hvor mye oppbyggende effekt stoffet har.

Effedrin, sammen med koffein og aspirin (såkalt eca-stack), er ikke en spesielt god fettforbrennings metode. Enkelte hevder at man øker forbrenningen med rundt 3%. Hvor tallet stammer fra vet jeg ikke, men selv med mine begrensede matematikkunskaper forstår jeg at dersom man forbrenner 3000 kcal ren og legger til effedrin vil dette gi fantastiske 90 kcal ekstra forbrenning. Ikke spesielt imponerende spør du meg.

Der man har effekt derimot, er under trening. Man klarer å yte mer og lenger. Noe man også kan si for Clenbuterol. Det kan jo i seg selv bidra til at man forbrenner mer, men det er fremdeles treningen som gir resultatene i min bok.

Jeg har fått i meg nok av begge stoffene til å kjenne på både effekt og bivirkninger til at jeg forstår at dette ikke er noe vidundermiddel. Faktisk merket jeg ikke noen forskjell i det hele tatt, hvis vi ser bort fra bivirkninger da.

I min bok er begge deler oppskrytt!

Skal man ha en fettforbrenner som er en vidunderkur er det vel bare en ting som gjelder. Stikkordet er dynamitt og dødelig. Her oppgir man en økt forbrenning på 30-80%, noe som kan virke reelt dersom man leser brukererfaringer rundt på nettet. Her gjelder den samme loven som ellers i samfunnet, desto bedre effekt, desto farligere for kroppen. Ikke noe å ta sjansen på med andre ord.

Konklusjonen min er at til syvende og sist viser det seg at dersom man skal ned i vekt må man gjøre jobben selv. Det tar lang tid og er ett helvete, men det virker hvertall Wink

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: DOP omfanget i vanlig trening kommer frem
« #130 : 13. april 2012, 10:41 »
Bare for å komme med ett lite (gjennomtenkt?) innspill angående clenbuterol og effedrin.

Clenbuterol blir først og fremst brukt i forbindelse med slanking. Med tanke på at man snakker om anti-katabolt fremfor anabolt sier vel sitt om hvor mye oppbyggende effekt stoffet har.

Effedrin, sammen med koffein og aspirin (såkalt eca-stack), er ikke en spesielt god fettforbrennings metode. Enkelte hevder at man øker forbrenningen med rundt 3%. Hvor tallet stammer fra vet jeg ikke, men selv med mine begrensede matematikkunskaper forstår jeg at dersom man forbrenner 3000 kcal ren og legger til effedrin vil dette gi fantastiske 90 kcal ekstra forbrenning. Ikke spesielt imponerende spør du meg.

Der man har effekt derimot, er under trening. Man klarer å yte mer og lenger. Noe man også kan si for Clenbuterol. Det kan jo i seg selv bidra til at man forbrenner mer, men det er fremdeles treningen som gir resultatene i min bok.

Jeg har fått i meg nok av begge stoffene til å kjenne på både effekt og bivirkninger til at jeg forstår at dette ikke er noe vidundermiddel. Faktisk merket jeg ikke noen forskjell i det hele tatt, hvis vi ser bort fra bivirkninger da.

I min bok er begge deler oppskrytt!

Skal man ha en fettforbrenner som er en vidunderkur er det vel bare en ting som gjelder. Stikkordet er dynamitt og dødelig. Her oppgir man en økt forbrenning på 30-80%, noe som kan virke reelt dersom man leser brukererfaringer rundt på nettet. Her gjelder den samme loven som ellers i samfunnet, desto bedre effekt, desto farligere for kroppen. Ikke noe å ta sjansen på med andre ord.

Konklusjonen min er at til syvende og sist viser det seg at dersom man skal ned i vekt må man gjøre jobben selv. Det tar lang tid og er ett helvete, men det virker hvertall Wink

Bra innlegg!
Jeg har lest 2-3 % økt forbrenning ved ECA-stacks og et par prosent høyere for clen aleine. Med hypotyrosemedisiner i tillegg til clenen øker risikoen for langvarig redusert forbrenning i etterkant betydelig, mens økningen i forbrenningseffekt under bruk bare øker med ytterligere noen få prosent. Med andre ord ikke verdt rissikoen.

Jeg ville vært en løgner om jeg sa jeg en gang i tiden aldri har forsøkt clen og forsåvidt eca. Jeg er imidlertid ingen løgner når jeg sier at det holdt med forsøket, og når jeg sier at det er vanvittig overvurderte preparater mht forbrenningseffekt. Forbrenningsmessig hjelper de vel reellt sett ikke stort mer enn om en dropper et par knekkebrød eller så pr dag...hvis det er så mye. For konkurrerende kroppsbyggere har rimelig nok den eventuelle antikatabole effekten sånn ca null og niks betydning.

Jeg tror imidlertid at mange fortsatt bruker ECA-stacker først og fremst fordi de liker den "rusen/energien" det gir. I tillegg gir den nok utvilsomt veldig redusert apetitt slik at den gjør det litt lettere for svake sjeler å holde ut på dietten. Problemt for disse svake sjelene er selvfølgelig at de vil slite desto mer mht maten når de på ett eller annet tidspunkt dropper de ulovlige preparatene.
Å pisse i buksa for å holde varmen; er et litt forslitt uttrykk, men det gjør seg i grunn litt gjeldende her også.


...når det gjelder "dynamitten" så var det faktisk ei dame i 50-åra som lå en stund i koma med herpede involler på Buskerud Sentralsjukehus for noen år siden etter å ha kjørt i seg den varianten. Hun hadde flaks som tross alt overlevde.
Det der er rett og slett bare helt vanvittig skummelt, men til tross for det så har jeg hørt folk legge ut om hvor syyykt bra det er siden de gikk ned 4-5 kilo fett i løpet av ei uke mens de hadde en kroppstemp på over 40.... Helt uten tanke på at mannen med ljåen praktisk talt står og skuler over skuldren deres og bare venter på å feie dem ned lissom!
Sier vel om ikke annet litt om hvor syk mentalitet enkelte har til dette.


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Gærneheia

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 509
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 509

Sv: DOP omfanget i vanlig trening kommer frem
« #131 : 13. april 2012, 12:25 »
Bare for å komme med ett lite (gjennomtenkt?) innspill angående clenbuterol og effedrin.

Clenbuterol blir først og fremst brukt i forbindelse med slanking. Med tanke på at man snakker om anti-katabolt fremfor anabolt sier vel sitt om hvor mye oppbyggende effekt stoffet har.

Effedrin, sammen med koffein og aspirin (såkalt eca-stack), er ikke en spesielt god fettforbrennings metode. Enkelte hevder at man øker forbrenningen med rundt 3%. Hvor tallet stammer fra vet jeg ikke, men selv med mine begrensede matematikkunskaper forstår jeg at dersom man forbrenner 3000 kcal ren og legger til effedrin vil dette gi fantastiske 90 kcal ekstra forbrenning. Ikke spesielt imponerende spør du meg.

Der man har effekt derimot, er under trening. Man klarer å yte mer og lenger. Noe man også kan si for Clenbuterol. Det kan jo i seg selv bidra til at man forbrenner mer, men det er fremdeles treningen som gir resultatene i min bok.

Jeg har fått i meg nok av begge stoffene til å kjenne på både effekt og bivirkninger til at jeg forstår at dette ikke er noe vidundermiddel. Faktisk merket jeg ikke noen forskjell i det hele tatt, hvis vi ser bort fra bivirkninger da.

I min bok er begge deler oppskrytt!

Skal man ha en fettforbrenner som er en vidunderkur er det vel bare en ting som gjelder. Stikkordet er dynamitt og dødelig. Her oppgir man en økt forbrenning på 30-80%, noe som kan virke reelt dersom man leser brukererfaringer rundt på nettet. Her gjelder den samme loven som ellers i samfunnet, desto bedre effekt, desto farligere for kroppen. Ikke noe å ta sjansen på med andre ord.

Konklusjonen min er at til syvende og sist viser det seg at dersom man skal ned i vekt må man gjøre jobben selv. Det tar lang tid og er ett helvete, men det virker hvertall Wink


Jeg har ikke sagt at det var noen vidundermiddel, men det er den er et ok middel til å gå ned i vekt. De gangene man går på det, så er man mer skerpet og bedre motivert enn kanskje helt vanlig trening. Du må ta alle faktorer her. Ikke at jeg anbefaler det i hele tatt, det fucker med kroppen din. Har du ikke merket noe spesielt, da har du ikke gått på det for lenge eller ikke stor nok dose. Man får mer krefter av ECA stack, så man trener mer og spiser kanskje mindre. Det er også en faktor som du må ta til grunn. Jeg vil ikke anbefale det til noen, det mener jeg. Du blir helt fucked up innvendig, kroppen blir helt paralysert av et høyt gir for å si det sånn... Du kan nå målet ditt med å holde et godt kosthold og trene bra, hvis du greier det er det jævlig bra. Det er den beste måten å gå ned i vekt, men man kan få hjelp til mer eller bli gira til å gi mer... ECA stack og clenbuterol er et greit middel, men ikke noen vidunderkur. Jeg anbefaler det ikke til noen

Utlogget Gærneheia

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 509
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 509

Sv: DOP omfanget i vanlig trening kommer frem
« #132 : 13. april 2012, 12:43 »
Du kan sikkert få den nesten den samme effekten ved å ta amfetamin og trene liksom...

Utlogget jekkern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

Sv: DOP omfanget i vanlig trening kommer frem
« #133 : 13. april 2012, 20:59 »
Jeg trodde det først og fremst var en astmamedisin.
det er vell  psudoefedrin også...hoveding i Methamf

Utlogget jekkern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

Sv: DOP omfanget i vanlig trening kommer frem
« #134 : 13. april 2012, 21:00 »
Du kan sikkert få den nesten den samme effekten ved å ta amfetamin og trene liksom...

hehehe..eneste det gjør er å kutte ut sulten..og gjøre deg snakkesalig og et litt mer energisk syn på livet

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!