Skrevet av Emne: På tide å gjøre noe med disse samfunnsproblemene?  (Lest 3317 ganger)

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Ifølge Wikipedia er det 5 millioner mennesker som dør av røyking hvert år, 3.9 millioner dør av høyt kolesterol, dårlig eller manglende kosthold dreper 6.6 millioner, fedme dreper 2.5 millioner, fysisk inaktivitet dreper 2 millioner, alkohol dreper 1.9 millioner, dårlig inneklima dreper 1.8 millioner, urent vann og dårlig sanitering dreper 1,6 millioner. Seksuelt overførbare sykdommer dreper 3 millioner, og smittsomme sykdommer dreper 75 000 mennesker i USA alene.

Blant barn er det trafikkulykker, drukning, flammer, fall og forgiftning som dreper flest, totalt 623 000 barn dør av dette årlig.

Basert på dette appellerer jeg til norges befolkning ved å sette opp tretten punkter som jeg mener kan hjelpe oss med å løse disse samfunnsproblemene.

1. Forbud mot tobakk, nikotin, og alkohol. strafferammer på høyde med andre ulovlige rusmidler. misbrukere lukes over på treningsnarkomani som blir nevnt i neste punkt.

2. Krav fra myndighetene om 30 minutter fysisk aktivitet hver dag(trene vekter er ikke fysisk aktivitet, bare se på feite styrkeløftere). Straff for unnlatelse er bot på 1000 kr. Det anbefales at man blir treningsnarkoman, for de som slutter å røyke er dette et krav.

3. Alt som kan gjøres ute i friluft skal gjøres i friluft. Dette for å unngå unødvendige dødsfall ved dårlig inneklima. Politiet vil bli instruert til å passe på at loven blir overholdt.

4. Lovpålagt håndvask med såpe hver gang man har besøkt toalettet, og før hvert måltid. Vakter vil bli plassert på alle offentlige toalett. Lovbrudd straffes med tvangsvask.

5. Forbud mot å drikke vann fra springen. Alt vann skal være av typen flaske og godkjent av myndighetene. Lovbrudd straffes med bot på 500 kr.

6. kondom skal bli lovpålagt. Politiet vil bli instruert til å håndheve loven, bokstavelig talt. Spanere vil bli instruert i å bli med personer hjem undercover, og med hint om sex. Lovbrudd straffes med merking av forbryterens klesplagg som "uren".

7. Munnbind påbudt på offentlige steder. Lovbrudd straffes med bortvisning fra stedet.

8. Barn skal ikke fraktes i kjøretøy, og må holde seg minimum 10 meter unna alle veier. Lovbrudd straffes med 1000 kr bøtelegging av foreldre.

9. Barn skal trenes i svømming av offentlig instans, og kun være i nærheten av vann dypere enn 5 cm under oppsyn av offentlig tjenesteperson.

10. Barn skal ikke under noen omstendigheter være i nærheten av flammer. Bål erstattes av elektrisk varmeovn.

11. Barn skal pakkes inn i skumgummi og til alle døgnets tider bruke sykkelhjelm og nakkekrage. Dette vil begrense fallskader, og vil også begrense AAS-bruk da kropp blir mindre synlig.

12. Alle stoffer som er giftige skal være forbudt så barn ikke får tak i disse.

13. Styrkeløft skal bli forbudt, da det er korrelasjon mellom styrkeløft og fedme. Alle forsøk på organisert kriminalitet(styrkeløftklubber) går under mafiaparagrafen.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Küngen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

  • slå mæ på taska å kaillj mæ Aud!
haha, apekatt.
20år

103kg
190cm

benkpress: 165 raw
markløft: 280 raw
knebøy: 195 raw
Hang-ups: 26 strikte

svak, sur og ferbainnja!

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
haha, apekatt.

Takk for konstruktiv kommentar. Setter stor pris på slikt.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Küngen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

  • slå mæ på taska å kaillj mæ Aud!
Takk for konstruktiv kommentar. Setter stor pris på slikt.

Værsågod, men synes ikke du også at røyking skal føre til dødsstraff og at drikking av vann ifra springen skal føre til sterilisering?
20år

103kg
190cm

benkpress: 165 raw
markløft: 280 raw
knebøy: 195 raw
Hang-ups: 26 strikte

svak, sur og ferbainnja!

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Værsågod, men synes ikke du også at røyking skal føre til dødsstraff og at drikking av vann ifra springen skal føre til sterilisering?

Nei, jeg syns ulovlig vanndrikking skal straffes som lignende forbrytelser gjør idag, f.eks. alkohollovgivningen vedrørende hjemmebrenning av sprit.

Røyking burde straffes i tritt med lignende forbrytelser, slik som heroin- og alkoholbruk.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget streetball

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 619
  • Honnør: 85
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 619

  • streetball is my job
Every man is the builder of a temple called his body.-

Henry David Thoreau (1817 - 1862)

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
"pluss steining". Cheesy
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Du glemte :

14. Opposisjon mot gyldigheten av de ovenfor nevnte påbud/forbud straffes med døden
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Du glemte :

14. Opposisjon mot gyldigheten av de ovenfor nevnte påbud/forbud straffes med døden

Neinei, man skal få lov til å ha sin egen mening. Men nå lever vi et demokrati og da har det seg slik at man må innrette seg loven eller bli straffet for det. Straffen skal da være slik som skissert. Dødsstraff ville jo vært urimelig. Som sagt skal jo alle få lov til å ha sin egen mening.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Kult. Det betyr litt mer trøbling med å håndheve det der men okay. Kan jeg få være propaganda- eller utrenskningsminister ?

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Kult. Det betyr litt mer trøbling med å håndheve det der men okay. Kan jeg få være propaganda- eller utrenskningsminister ?

Trøbbelsmøbbel. Det er et dårlig argument uansett. Skal drap være lovlig siden det ikke går an å håndheve det liksom?

Du kan være miljøvernminister. Det passer deg da du både tror på luftslott, symbolpolitikk, dobbeltmoral og rosa elefanter. Når jeg tenker meg om kan du egentlig ta over alt. Du kan sikkert gjøre en bedre jobb en de nåværende(ikke et kompliment).
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Symbolske, dobbeltmoralistiske rosa elefanter i luftslott. Det høres ut som en spennende jobb.  woot

Jeg skjønner poenget ditt, styresmaktene består nok av flere røykende, alkoholdrikkende, matmisbrukende, ikke-trenende folk enn bolende hasjrøykere.

For å oppnå et representativt demokrati skulle det vært flere stortingsrepresentanter med "Bolo" som fornavn :



Bolo Yeung
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Mr.LT

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 706
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 706

Har du lite å gjøre idag Ryü?

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
For å oppnå et representativt demokrati skulle det vært flere stortingsrepresentanter med "Bolo" som fornavn :



Bolo Yeung

Jeg tror ikke greia er at det ikke er representativt nok eller demokratisk nok, snarere tvert imot. Det er veldig representativt og veldig demokratisk. De organiserte interessegruppene leder an og de resterende støtter opp om. De fleste gir faen så lenge det ikke påvirker dem selv. Antidoping Norge er en slik organisasjon. Sterk stemme, mange medlemmer(vi snakker for mange). Noen blir dratt med på forbudstoget av ensidig propaganda som "hva med barna". Kritiske spørsmål er ikke tilstede, da de fleste driter i om AAS blir ulovlig å bruke da de selv ikke bruker, og gidder dermed heller ikke å protestere eller argumentere. Politikerne hører de som skriker høyest, og det er de som er flinkest til å organisere seg(paradoksalt nok mindretallet). "Ja vi må få på plass en lov, eller så blir jeg ikke gjenvalgt, blablabla...".

Representativt demokrati i et nøtteskall: Politikk basert på at folk flest ikke er uenig nok til å gidde å gjøre noe med det.

Men dette er jo bra! Det er til stor hjelp nå som vi skal prøve å innføre overnevnte punkter.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Har du lite å gjøre idag Ryü?

I dag også. Det er påske og jeg har frykt for store folkemengder(type demokrati) og holder meg inne til folk er tilbake på jobb igjen.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!