Skrevet av Emne: Grumle's nettlogg. Bilder s.2 :)  (Lest 5266 ganger)

Utlogget Grumle

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

Sv: Prøver meg på en nettlogg :)
« #15 : 25. april 2012, 13:44 »
25-04-12

Oppvarming: 5min roing

markløft med tykk stang: 10x40 8x70 8x100 8x110 8x110 8x110 8x110

Bakside lår: 8x15 8x20 8x25 8x25 8x25

Nedtrekk: 8x35 8x60
Pullups: 4xkv 5xkv 5xkv 5xkv .Nedtrekk var oppvarming til pullups.

Rygghev: 10xkv a 3 sett

Bicepscurls: 8x20kg hantler a 4 sett
Tar bicepscurls sittende i en skråbenk og tar begge armene samtidig, fungerer meget godt imo!
Strekker heller ikke ut armene mellom hver rep sånn at det er spenning i musklene hele tiden.

Litt tungt å starte i dag, men ble en god økt! Smiley

Tok noen bilder i dag, men var bare med en mini usb til hun usb adapter på tlf så må ha en vanlig usb kabel mellom pc og tlf for å overføre. har sikkert 10 usb kabler med mini usb i ene enden men ingen vanlig usb Tongue

Er vel uansett ikke så mye å se, men hadde jo vært moro å hatt noe å sammenligne med senere Smiley
 

Utlogget Grumle

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

Sv: Prøver meg på en nettlogg :)
« #16 : 27. april 2012, 16:28 »
27-04-12

Oppvarming: 5 min roing

Knebøy: 10x40 10x40 8x60 8x80 8x80 8x80 7x80 Tungt!, men ny pers! Cheesy

Hantelpress Skuldre: 15x12.5 8x22.5 8x27.5 8x30 8x30 8x30 8x30

Legg Stående ettbens med kv+12kg 14 pr ben a 3 sett

Sittende legghev: 14x60 14x110 14x140 14x140 14x140

Tung og god økt!!

Utlogget Grumle

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

Sv: Prøver meg på en nettlogg :)
« #17 : 30. april 2012, 17:38 »
30-04-12

Oppvarming: hopping på trampoline med ungene Smiley Moro for liten og stor!!

Benk: 12x40 8x60 8x80 7x80 7x80 siste ble supersett på 6x80 8x60 8x40
Brukte Fatbar på all benkpress i dag.

Dips: 8x40kg i decline cable. 8xkv a 3 sett

Fransk press: 8x42.5 a 3 sett

Pecdec: 8rep a 3 sett la på to ekstra kjetting
"Henger kjettinger på 6 kg stk der hvor man skal sette på skiver pga liten avstand til bakvegg"

Enarms tricepspress med kabel: 8x25kg pr arm a 3 sett

Etrolig tung og god økt, meget fornøyd! Bra pump i brøst og triceps også Smiley

Utlogget Grumle

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

Sv: Prøver meg på en nettlogg :)
« #18 : 02. mai 2012, 06:24 »
01-05-12

Oppvarming/cardio: 1time+ på trampolinen igjen med 3 småtasser.

Markløft: 8x40 8x70 8x100 6x120 6x120 6x120 6x120

Føler mark sitter veldig dårlig, må nok løfte flere reps og lettere en stund til gitt.
Har veldig lang rygg så korsryggen er deffinitivt det svakeste leddet!
Vurderer å kjøpe en shrug bar, hva tror dere om å ta mark med en sånn ?
Blir jo uansett kombinert med litt lettere vanlig mark!

Utlogget Shadow

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 418
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 418

Sv: Prøver meg på en nettlogg :)
« #19 : 02. mai 2012, 07:17 »
Her må det følges med ser det ut til.
Har trent en del før du begynte å logge her.

Velkommen til forumet.

Når det gjelder mark sliter jeg litt selv og kjenner det så smått i korsryggen selv om jeg kjører super strikt. Neste gang kjører jeg med belte for å sjekke om det hjelper, men en sånn Shrug Bar ser faktisk ikke så dum ut. Da må jeg riktignok kjøpe selv for det er ikke noe de har på gymmen.

Utlogget Tryggis

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 496
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 496

  • Muskel på boks..
Sv: Prøver meg på en nettlogg :)
« #20 : 02. mai 2012, 07:27 »
Motivasjonen virker ihvertfall som om den er på plass, skal følge med jeg Wink keep on!

Hi. My name is Tryggis and I have a problem. I never expected it and I didn't plan for it. It just happened. And now, I'll never be the same. Hardly a minute passes when I don't think about it, salivate, and get the shivers. My own grandmother cringes in fright when she even hears about "it."

Yes, folks, I'm a deadlift-aholic. I don't just want to pull; I want to pull every minute of every day for the rest of my life. I dream about grinding out heavy pulls where the bar seemingly bends in half, and I jump at the opportunity to do speed pulls so quickly that I nearly castrate myself with the bar.

Utlogget Grumle

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

Sv: Prøver meg på en nettlogg :)
« #21 : 02. mai 2012, 23:19 »
Shadow: Har egentlig ikke trent stort, men håper det kan endre seg til noe bedre og fast fremmover! Motivasjonen er iallefall topp omdagen, føler også at fremgangen har vært svært god på denne mnd jeg har trent så det hjelper jo på Smiley  Har ikke testet mark med shrugbar før, men vil tro man får en litt mere oppreist stilling siden man slipper å ha stangen forran seg sånn at korsryggen spares mens resten blir trent omtrent som før Smiley Selger shrugbar på sportsmaster til en tusing btw, kvaliteten er vel kanskje så som så Tongue

Og takk til dere begge for å poste i tråden min, gir meg enda mere motivasjon når jeg vet noen titter innom en gang iblandt! Smiley

Utlogget Grumle

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

Sv: Prøver meg på en nettlogg :)
« #22 : 02. mai 2012, 23:24 »
Tok noen bilder i kveld. Føles litt rart å legge ut halvnakne bilder av seg selv, men er vel ikke mange som kommer til å legge merke til denne gamlingen uansett hehe. Men blir jo spennende å se forvandlingen om jeg klarer å holde treningen ved like Smiley

Utlogget Shadow

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 418
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 418

Sv: Prøver meg på en nettlogg :)
« #23 : 02. mai 2012, 23:36 »
Bilder er bra. Har akkurat lagt ut noen selv og det er som det er. Flaut!  what

Sjekket Mobech og de selger to forskjellige barer av den typen, men det var en del dyrere.
http://www.mobech.no/viewdetail/Trimrom-Bedrift/catparent-17692/Vektstenger/catid-17693/OLYMPISK-HYBRID-BAR/productid-13203
http://www.mobech.no/viewdetail/Trimrom-Bedrift/catparent-17692/Vektstenger/catid-17693/OLYMPISK-SHRUG-BAR/productid-13201

Det er bare å trene og logge.
Jeg var sikker på at du hadde trent en del med tanke på hvilke vekter du benyttet.
Du har da et veldig godt utgangspunkt dersom det er som du sier at du ikke har trent mye.

Utlogget Grumle

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

Sv: Grumle's nettlogg. Bilder s.2 :)
« #24 : 03. mai 2012, 21:24 »
Hehe, ja egentlig litt rart det skal være sånn. Løper jo halvnaken på stranda uten å tenke på det Tongue Men har vel kanskje litt med fleksinga å gjøre også Cheesy

Den Første stangen du linket til der er vel mere en stang til biceps/triceps trening.
Var av typen i link nr2 jeg tenke på Smiley får nok det man betaler for, greit å kjøpe en stang som
tåler en god del mere en det man løfter sånn at den tåler eventuelle fall med masse vekter.

Har vel alltid vært "stor" i overkroppen til å ikke ha trent stort, men ble mye håndbakk i mine yngre dager så kan vel si at jeg hadde en skikkelig arm økt en gang pr helg i en del år hehe.
Sliter også litt av den grunn å få trent biceps skikkelig, føler liksom aldri jeg får den skikkelig utkjørt eller bli støl der dagen etter.

Utlogget Shadow

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 418
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 418

Sv: Grumle's nettlogg. Bilder s.2 :)
« #25 : 03. mai 2012, 21:46 »
Jeg blingsa litt i forhold til link 1. Trodde den var både biceps, triceps med mulighet for mark.

Hvis du sliter med biceps så forsøk å kjøre trege negativer, type 5 sekunder ned, og så eksplosivt opp. Den trege fasen kan hjelpe deg å få bedre kontakt.

Utlogget Grumle

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

Sv: Grumle's nettlogg. Bilder s.2 :)
« #26 : 03. mai 2012, 21:49 »
Det skal jeg prøve! Smiley Er vel kanskje litt det at man ikke har all værdens med energi igjen til biceps trening etter en tung mark økt også, vurderer å kjøre skuldre og biceps på en egen dag.

Men er jo heller ikke dermed sagt at man ikke får noe økning om man ikke blir støl så får bare følge med om målene blir større med tiden Smiley


Utlogget Shadow

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 418
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 418

Sv: Grumle's nettlogg. Bilder s.2 :)
« #27 : 03. mai 2012, 22:01 »
Eventuelt kan du forsøke å kjøre biceps før mark. Selv om du sliter ut armene har du kanskje grep igjen til å ta mark etter dette.

Føler ikke at jeg blir veldig støl i biceps heller for tiden, selv om jeg både øker og blir møkksliten på selve økten. Får riktignok en skikkelig pump som går over etter en times tid.

Utlogget Grumle

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

Sv: Grumle's nettlogg. Bilder s.2 :)
« #28 : 03. mai 2012, 22:03 »
03.05.12

Oppvarming: 40 spensthopp i frontbøy stilling.

Frontbøy: 12x20 8x40 8x50 8x50 8x50 8x50
Har vel mere inne her, men må jobbe mye med teknikken her fremmover! begynte å gå bedre mot slutten, men første repsa holdt jeg på å miste hele stanga Tongue

Utfall med hantler: 8x10 8x15 8x15 8x15 pr ben "vekt er pr hantel"

Sittende lårcurls: 8x40 8x50 14x50 14x50

Stående legghev: 14xkv pr ben a 4 sett

Sittende legghev: 14x70 14x100 14x100 14x100 Kjørte alle disse med 2 sec stopp på topp og i bunn.

Bra økt! utrolig hvor frontbøy og utfallene tok siden teknikken satt dårlig, Var helt skjelven i bena på tur opp kjellertrappa hehe. Hadde også relativt korte pauser mellom øvelsene, kjørte sirkeltrening på 3 og 3 øvelser.

Utlogget Grumle

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

Sv: Grumle's nettlogg. Bilder s.2 :)
« #29 : 03. mai 2012, 22:07 »
Eventuelt kan du forsøke å kjøre biceps før mark. Selv om du sliter ut armene har du kanskje grep igjen til å ta mark etter dette.

Føler ikke at jeg blir veldig støl i biceps heller for tiden, selv om jeg både øker og blir møkksliten på selve økten. Får riktignok en skikkelig pump som går over etter en times tid.

Føler jeg må ta basisøvelsene først i treningen siden dette kommer til å bli et helvette å spare til slutt! Smiley men skal prøve å ta det en egen dag sånn at øktene ikke strekker seg så mye over timen Smiley
Er jo veldig greit å ta 4-5 sett en kveld når man er hjemme uansett Smiley tar bare pausene oppe i stua så er man litt sosial i samme slengen Cheesy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!