Skrevet av Emne: Nordens Sterkeste Mann 2012  (Lest 18397 ganger)

Utlogget RkD

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 540
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 540

Sv: Nordens Sterkeste Mann 2012
« #45 : 01. juli 2012, 02:00 »
Mange TF medlemmer som var der som kunne gitt en kort rapport og evnt tatt noen bilder.. Men Men.. bedre å bruke noen arkivbilder og kopiere hva som er skrevet på en svensk side etter å ha oversatt det i google translate.. Tf suger om dagen.. Både forumet og og bladet. Eneste grunn til å være her er at det er kun her en kan holde seg litt oppdatert på hva som skjer i strongman

Ja er helt enig, har fulgt med på forumet siden begynnelsen. Før var forumet en ressurs side der en kunne stille spørsmål og få råd samt holde seg oppdatert. Nå får en enten "kjeft" for å stille spørsmål, eller utallige forskjellige svar fra synsere som har lite erfaring, og kompetanse. Det virker som om alle som tidligere hadde en lidenskap, erfaring, og kompetanse innen spesielt styrkesport, har forlatt forumet. Noe jeg kan skjønne, da jeg ser enkelte brukere som har "tatt over" forumet.

Kanskje strengere moderering hadde vert noe?

Problemet til magasinet er at mye av det som står er blitt gammelt nytt i det det kommet ut. Tror det var i fjor at vi fikk resultatet og oppsummering av Nsm noen måneder etter at det var holdt, samt et intervju med vinneren enda senere.
 

Utlogget Kassen aka strictboy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 399
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 399

  • Injuries!
Sv: Nordens Sterkeste Mann 2012
« #46 : 05. juli 2012, 21:17 »
Det virker som om alle som tidligere hadde en lidenskap, erfaring, og kompetanse innen spesielt styrkesport, har forlatt forumet. Noe jeg kan skjønne, da jeg ser enkelte brukere som har "tatt over" forumet.

Noe av problemet her er at Facebook ødelegger nettet; folk driver å diskuterer der i interne grupper som ikke er tilgjengelige med mindre man blir medlem (Selv er jeg ikke på Fjesboka i det hele tatt). Det var mye bedre før når man holdt seg til dedikerte diskusjonsforum for forskjellige interesser.


Utlogget PG

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 723
  • Honnør: 369
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 723

  • Pause pga for mye forumreklame
Sv: Nordens Sterkeste Mann 2012
« #47 : 05. juli 2012, 21:23 »
NSM 2013 25 mai i drammenshallen sa Svend akuratt på Europsort Cheesy



1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009


Sponsor: Norkost.no



Klubb: Kaliber FKK

Trener hos: Kaliber Treningstudio

Sterk, blid og dopingfri

Medlem av: Legger uten grenser

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!