Skrevet av Emne: !! LØFTESKO !!  (Lest 50036 ganger)

Utlogget Varknebøyer1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 299
  • Honnør: 313
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 299

  • Dont worry be happy ;-)
Sv: !! LØFTESKO !!
« #15 : 01. mai 2012, 14:37 »
Poenget mitt er at hvis man skal skrive gode artikler må de være FULLSTENDIGE og OBJEKTIVE. Da MÅ man ta med at varen ikke er tilgjenglig på det norske marked OG at modeller er utgåeende. En av grunnene til at jeg ikke bruker mye tid inne her er bla. pga ufullstendige atikler som dette. Håper point is taken også av Number1.

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: !! LØFTESKO !!
« #16 : 01. mai 2012, 14:59 »
Slik jeg forstår det så er ikke denne artikkelen skrevet på oppdrag av Treningsforum, men på personlig initiativ av BMW123. Han skriver i innledningen at det er greit om skoene kom på markedet i 1972. Om modellen er på det norske markedet eller om den er utgående spiller jo ingen rolle. Dette er en ingen reklametråd for Kappi, men rett og slett bare omtaler av sko på samme måte som man kan omtale sjelden bootlegs av Elvis. Sistnevnte er ikke å få kjøpt, i alle fall ikke i Norge, men samlere har dem og man kan få tak i dem hvis man går på de riktige stedene og er klare til å bla opp. Jeg synes arbeidet til BMW123 er veldig bra. Og når det kommer til Powerlift og klausuler om å ikke sende utenlands så stemmer det som BMW123 sier at ikke alle som leser her bor i Norge. Det er én ting. En annen faktor er at man kan kjenne noen som bor i USA som kan kjøpe skoene og sende til seg. Og en tredje faktor er at man kan bruke JetCarrier.com, kjøpe og sende til sin egen adresse der og få varen tilsendt til Norge - uten å kjenne noen.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget bmw123

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 985
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 985

Sv: !! LØFTESKO !!
« #17 : 01. mai 2012, 15:03 »
Poenget mitt er at hvis man skal skrive gode artikler må de være FULLSTENDIGE og OBJEKTIVE. Da MÅ man ta med at varen ikke er tilgjenglig på det norske marked OG at modeller er utgåeende. En av grunnene til at jeg ikke bruker mye tid inne her er bla. pga ufullstendige atikler som dette. Håper point is taken også av Number1.

Dette er på ingen måte en artikkel i regi av TF... det er fullstendig eget initiativ fra min side. MINE meninger og erfaringer.
Jeg har ikke skrevet review fordi jeg skal selge noe, eller fremme en produsent fremfor en annen. Jeg vil helt enkelt være en hjelpende hånd hvis noen vurderer å kjøpe løftesko.

Ang ufullstendighet, er jeg Uenig. Hadde dette vært laget for å trykke i en katalog der info angående forhandlere ville vært avgjørende er den ufullstendig ja. Men siden dette helt enkelt er en måte å utrykke mine egne meninger og erfaringer, overlater jeg det andre til brukeren selv. IKKE MITT ANSVAR!
Wink

_________________

Edit:

Så Einar sitt innlegg. Takk Smiley

Utlogget Varknebøyer1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 299
  • Honnør: 313
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 299

  • Dont worry be happy ;-)
Sv: !! LØFTESKO !!
« #18 : 01. mai 2012, 18:00 »
Det er mulig du antar at jeg ikke skjønner hva BMW skriver men det kan du holde for deg selv. Jeg ser hva han skriver og jeg har min mening.
Vedr. reklamtråd for kappi så er vel du like mye reklametråd for det du selger å skriver så den kan du holde deg for god til.
Hvis man først skal skrive om alle sko også antikke sko, som ikke finnes på markedet synes jeg det er rart å ikke i så fall kategorisere de i to. Sko som ikke lenger blir produsert å få tak i som de gamle karu skoene.

Dette er min mening og ja jeg eier kappi og kan uttale meg med en viss innsikt.

Slik jeg forstår det så er ikke denne artikkelen skrevet på oppdrag av Treningsforum, men på personlig initiativ av BMW123. Han skriver i innledningen at det er greit om skoene kom på markedet i 1972. Om modellen er på det norske markedet eller om den er utgående spiller jo ingen rolle. Dette er en ingen reklametråd for Kappi, men rett og slett bare omtaler av sko på samme måte som man kan omtale sjelden bootlegs av Elvis. Sistnevnte er ikke å få kjøpt, i alle fall ikke i Norge, men samlere har dem og man kan få tak i dem hvis man går på de riktige stedene og er klare til å bla opp. Jeg synes arbeidet til BMW123 er veldig bra. Og når det kommer til Powerlift og klausuler om å ikke sende utenlands så stemmer det som BMW123 sier at ikke alle som leser her bor i Norge. Det er én ting. En annen faktor er at man kan kjenne noen som bor i USA som kan kjøpe skoene og sende til seg. Og en tredje faktor er at man kan bruke JetCarrier.com, kjøpe og sende til sin egen adresse der og få varen tilsendt til Norge - uten å kjenne noen.

Utlogget Varknebøyer1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 299
  • Honnør: 313
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 299

  • Dont worry be happy ;-)
Sv: !! LØFTESKO !!
« #19 : 01. mai 2012, 18:02 »
Igjen er poenget at når man går på et frum ønsker man best mulig info, da må den være komplett. Jeg kan ikke  se dette. Så vidt meg bkjente så har editor ansvar for alt som blir skrevet på sitt nettsted uavhengig hvem journalisten er og om den får penger eller ei.

Dette er på ingen måte en artikkel i regi av TF... det er fullstendig eget initiativ fra min side. MINE meninger og erfaringer.
Jeg har ikke skrevet review fordi jeg skal selge noe, eller fremme en produsent fremfor en annen. Jeg vil helt enkelt være en hjelpende hånd hvis noen vurderer å kjøpe løftesko.

Ang ufullstendighet, er jeg Uenig. Hadde dette vært laget for å trykke i en katalog der info angående forhandlere ville vært avgjørende er den ufullstendig ja. Men siden dette helt enkelt er en måte å utrykke mine egne meninger og erfaringer, overlater jeg det andre til brukeren selv. IKKE MITT ANSVAR!
Wink

_________________

Edit:

Så Einar sitt innlegg. Takk Smiley


Utlogget s0pr0

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 518
  • Honnør: 232
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 518

  • With the force of one thousand suns!
Sv: !! LØFTESKO !!
« #20 : 01. mai 2012, 18:09 »
Er det noen som svarer tullete her så må det være deg Stian.
bmw123 kommer med et positivt bidrag, der han på eget initiativ gir sin egen vurdering av diverse løftesko. At du mener det er kritikkverdig virker relativt spesielt. Tilgjengelighet har jo ingenting med skoens kvaliteter å gjøre.

Ellers virker det som om du har misforstått funksjonen til et diskusjonsforum fullstendig.

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: !! LØFTESKO !!
« #21 : 02. mai 2012, 13:22 »
Det er mulig du antar at jeg ikke skjønner hva BMW skriver men det kan du holde for deg selv.
Det er mulig at du antar ting som jeg ikke antar, også. Makan.

Sitat
Jeg ser hva han skriver og jeg har min mening. Vedr. reklamtråd for kappi så er vel du like mye reklametråd for det du selger å skriver så den kan du holde deg for god til.
Holde meg for god til hva? Du ønsker jo å endre og sensurere måten en privatperson skriver en tråd på Treningsforum? Du blander inn ansvarlig redaktør Number1 også!? Du er sykelig opptatt av at alt som blir skrevet om disse uskyldige skoene skal stemme 100% og skal være delt opp i kategorier for hva som kan kjøpes i Norge (les ; hva som kan kjøpes av deg) og hva som ikke kan det.

Sitat
Dette er min mening og ja jeg eier kappi og kan uttale meg med en viss innsikt.
Du kan uttale deg så mye du vil om Kappi, men på dette forumet er du kun en privatperson som kan tilføye ting eller være oppklarende i en tråd ; ikke forsøke å diktere hvordan ting skal bli skrevet, hva som skal skrives, hvordan det skal settes opp e.l. Det blir bare for dumt, Stian, og jeg skjønner ikke hva det var med mitt opprinnelige innlegg som var annet enn oppklarende og informativt.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget eggz0r

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 457
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 457

Sv: !! LØFTESKO !!
« #22 : 02. mai 2012, 13:41 »
Hvordan er størrelsen på Adidas AdiPower 2012? Jeg er en normal 44, burde jeg bestille 44 og 2/3?

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: !! LØFTESKO !!
« #23 : 02. mai 2012, 13:56 »
Poenget mitt er at hvis man skal skrive gode artikler må de være FULLSTENDIGE og OBJEKTIVE. Da MÅ man ta med at varen ikke er tilgjenglig på det norske marked OG at modeller er utgåeende. En av grunnene til at jeg ikke bruker mye tid inne her er bla. pga ufullstendige atikler som dette. Håper point is taken også av Number1.

Er vel ingen som tvinger noen til å bruke tid her inne i det heletatt?

Syns BMW123 har gjort en bra jobb, at det ikke er fullstendig eller objektivt nok for deg gjør jo ingenting siden du bruker så lite tid her inne ;-)
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget utpåtur

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 63

Sv: !! LØFTESKO !!
« #24 : 02. mai 2012, 14:42 »
Jeg kjøpte Adidas Powerperfect 2 for rundt to måneders tid siden. Veldig fornøyd med passformen, selv om mine er hakket for store (noe tykke tennissokker og nøye snøring tar høyde for). Bruker de til knebøy og kettlebellsport, og de har fungert utmerket for meg og mitt bruk. Bra initiativ bmw123!

Utlogget Eric Heiden

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 975
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 975

Sv: !! LØFTESKO !!
« #25 : 04. mai 2012, 00:05 »
Kjempefin info bmw-en-to-tre! Lærte ekstremt mye nå. Visste ikke at det er så mye forskjell på ulike vektløftersko. Du imponerer meg med din kunnskap.

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Sv: !! LØFTESKO !!
« #26 : 04. mai 2012, 00:27 »
Kjempefint tiltak å lage denne tråden!! Kan for øvrig nevne at jeg bruker Doo-win og er godt fornøyd med de. Har ganske store og brede føtter. 47-48 i de fleste joggesko.. Men klarer med med 45 i Doo-win skoene Smiley
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget Varknebøyer1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 299
  • Honnør: 313
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 299

  • Dont worry be happy ;-)
Sv: !! LØFTESKO !!
« #27 : 04. mai 2012, 00:41 »
Du bruker kraftige utrykk Einar, du får passe på blodtrykket nå :-).

Sånn til din orientering er jeg verken sykelig opptatt av dette, kan ikke sensurere og jeg leser det du skriver som kan oppfattes slik jeg gjorde. Du må selv tåle litt kritikk Einar når du er så flink å kritisere veldig mange andre.

Ja min mening behøver ikke å ha noe gjennomslagskraft her men jeg vil likevel påstå at for å ha et godt formum må det være aktuelt, nøyaktig og en god blanding av objektiv og subjektivt innhold samt være komplett og aktuell i sin samtid.

BMW123 har gjort en jobb som skulle vært gjort for lege siden, honnør for det. Jeg korrigerte litt faktafeil og det må være bra eller ?.

Dessuten har min mening og har på INGEN måte tenkt å føye meg etter deg Einar, makan ;-)

Det er mulig at du antar ting som jeg ikke antar, også. Makan.
Holde meg for god til hva? Du ønsker jo å endre og sensurere måten en privatperson skriver en tråd på Treningsforum? Du blander inn ansvarlig redaktør Number1 også!? Du er sykelig opptatt av at alt som blir skrevet om disse uskyldige skoene skal stemme 100% og skal være delt opp i kategorier for hva som kan kjøpes i Norge (les ; hva som kan kjøpes av deg) og hva som ikke kan det.
Du kan uttale deg så mye du vil om Kappi, men på dette forumet er du kun en privatperson som kan tilføye ting eller være oppklarende i en tråd ; ikke forsøke å diktere hvordan ting skal bli skrevet, hva som skal skrives, hvordan det skal settes opp e.l. Det blir bare for dumt, Stian, og jeg skjønner ikke hva det var med mitt opprinnelige innlegg som var annet enn oppklarende og informativt.


Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: !! LØFTESKO !!
« #28 : 04. mai 2012, 01:03 »
Kraftige uttrykk var det du som startet å bruke og blodtrykket mitt har jeg full kontroll på Smiley Kritikk tåler jeg men jeg har ikke fått noen kritikk her, jeg har bare fått ros foruten din anklage (det er mulig du antar.. og holde for deg selv) og spydighet (..så det kan du holde deg for god til) som ikke har noe med tema å gjøre.

Veldig bra at du korrigerer faktafeil. Som jeg skrev så kan du tilføye ting eller være oppklarende. Poenget var at det er bare tåpelig og prøve å diktere hvordan folk skal skrive ting her inn. Det var jo akkurat det du prøvde på ; du ville endre det som du nå skriver er en god jobb av BMW123 og du kritiserte også Number1 indirekte for å godta at slikt som bmw123 skrev ble skrevet.

Det at du nå skriver på en mye mildere måte og ikke lengre krever endring, men bare vil at vi skal se på ditt innlegg som tilføyelser samt at du roser bmw123, ser jeg på som at du faktisk allerede har føyet deg etter meg, Stian. 

Gratulerer Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Varknebøyer1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 299
  • Honnør: 313
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 299

  • Dont worry be happy ;-)
Sv: !! LØFTESKO !!
« #29 : 04. mai 2012, 01:29 »
jeg startet ikke med å kommentere blodtrykket ditt da din julenisse  Smile at du har kontroll på at det er stabilt høyt tror jeg på  Huh selvfølgelig får du igjen  dry

men jeg ser over BMW123 sitt innlegg så står jaggu alle feila der fortsatt og nå så jeg flere... jeg orket ikke å lese alle. Måtte jo gi han noe men det ble ikke mange honnører og jeg gav honnøren på feil produkt ser jeg.

Dette opplegget er for svakt.

Kondolerer Einar :-) (utsagn etter din ånd)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!