Skrevet av Emne: !! LØFTESKO !!  (Lest 50038 ganger)

Utlogget bmw123

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 985
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 985

Sv: !! LØFTESKO !!
« #30 : 04. mai 2012, 13:58 »
men jeg ser over BMW123 sitt innlegg så står jaggu alle feila der fortsatt og nå så jeg flere... jeg orket ikke å lese alle. .

Dette opplegget er for svakt.

Hvilke feil er det snakk om?
Om du kunne gitt meg en nøyaktig pekepinn på hva du mener så skal jeg heller prøve å fikse det.


Så ville jeg bare påpeke at du har en del faktafeil i innleggene dine du også..


Måtte jo gi han noe men det ble ikke mange honnører og jeg gav honnøren på feil produkt ser jeg.

Du snakker med en kvinne. Og denne kvinnen synes det er litt kjipt å bli møtt med slike sure tryner når hun faktisk prøver å hjelpe  Embarrassed

Utlogget bmw123

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 985
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 985

Sv: !! LØFTESKO !!
« #31 : 04. mai 2012, 14:00 »
Ingenting slår sokkelesten for de som foretrekker det! Wink Billig og god stabilitet

Greier du å sette ett rykk på 100kg + på sokkelesten uten at balansen/bevegligheten setter bregrensninger? For ikke å snakke om riskikoen man utsetter seg for i splitten i et overstøt. Men i det tilfellet finnes vel anti-skli sokker da Wink

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: !! LØFTESKO !!
« #32 : 04. mai 2012, 14:01 »
Sitat fra: Varknebøyer1 på I dag kl. 01:29
Måtte jo gi han noe men det ble ikke mange honnører og jeg gav honnøren på feil produkt ser jeg.
Kvinner er heller ikke noe produkt Wink)
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Varknebøyer1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 299
  • Honnør: 313
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 299

  • Dont worry be happy ;-)
Sv: !! LØFTESKO !!
« #33 : 05. mai 2012, 15:48 »
BMW123: Faktafeil er i mitt første innlegg. Jeg stiller meg også tvilende til påstandene i US utgaven av Power Perfect 2 om at de er myke i hælen , da de skal være eksakt det samme som Power Perfect 2.

Hvilke faktafeil har jeg i mine innlegg?

Kunne ikke se av profilen din at det var dame, ikke det at jeg sjekka, men kan ikke se at jeg kan lastes for at dette faktum ikke ikke er lett å finne ut.

Ja skjønner det er surt å få slik kritikk og måten Einar usakliggjør kritikk blir det ikke bedre.

Godt poeng med rykk over 100+ kg

Einar: Lær deg og lese nøyaktig og vær saklig hvis du skal diskutere med meg.

Hovedpoenget er det tydeligvis ingen som bryr seg om: Hvis man skal ha et forum som skal bidra til folkeopplysning må det være riktig  og relevant informasjon og en viss objektivitet. Dette gjelder selv om dette er private initiativ. Hvis private initiativ kommer med informasjon og tabeller som er av almen interesse uten for mye subjektive vurderinger vil dette , i enda større grad, reflektere skribentens kapasitet. Jeg antok at BMW123 ønsket å oppnå dette.

Hvilke feil er det snakk om?
Om du kunne gitt meg en nøyaktig pekepinn på hva du mener så skal jeg heller prøve å fikse det.


Så ville jeg bare påpeke at du har en del faktafeil i innleggene dine du også..


Du snakker med en kvinne. Og denne kvinnen synes det er litt kjipt å bli møtt med slike sure tryner når hun faktisk prøver å hjelpe  Embarrassed


Utlogget Eric Heiden

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 975
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 975

Sv: !! LØFTESKO !!
« #34 : 05. mai 2012, 17:16 »
Hvem er dame? BMW123?

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: !! LØFTESKO !!
« #35 : 05. mai 2012, 21:43 »
Hvem er dame? BMW123?
BMW123 er, og har alltid vært, dame. Faktafeil er faktafeil selv om det er vanskelig å vite hva som er fakta. Jeg leser alltid nøyaktig og er alltid saklig. Varknebøyer skriver ofte unøyaktig og er helt på jordet Cheesy
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Eric Heiden

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 975
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 975

Sv: !! LØFTESKO !!
« #36 : 05. mai 2012, 22:13 »
BMW123 er, og har alltid vært, dame. Faktafeil er faktafeil selv om det er vanskelig å vite hva som er fakta. Jeg leser alltid nøyaktig og er alltid saklig. Varknebøyer skriver ofte unøyaktig og er helt på jordet Cheesy

Kjenner du henne? Er jo ikke bra å generalisere, men det er sjelden jenter/damer er virkelig dybdekunnskapsrik om trening. Har ikke fulgt med BWM i alt, men hun er en av de her inne som kan mest om idrett og trening. Må bare si at jeg er overrasket over at det er en dame. Forestilte meg en mann 40-50 årene.

Utlogget bmw123

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 985
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 985

Sv: !! LØFTESKO !!
« #37 : 05. mai 2012, 22:53 »
BMW123: Faktafeil er i mitt første innlegg.

Jeg gav deg også en respons på posten din om fakta''feilene''
Siden vi først er i gang kan det nevnes at du begikk en faktafeil du også, ved å skrive Nike Romaldeos, de heter faktisk Romaleo. Vil påstå at den feilen er like kraftig som ved en feiltakelse å skrive et 2-tall for mye på et produktnavn.. just sayin' Smiley Smiley Smiley


Jeg stiller meg også tvilende til påstandene i US utgaven av Power Perfect 2 om at de er myke i hælen , da de skal være eksakt det samme som Power Perfect 2.

DER begikk DU enda en feil gitt. De heter Adidas Power Lift.. ikke US utgaven av Power Perfect.
Før du hjelper meg med fjerne flisen i mitt øye, kanskje du burde ta bort bjelken du har i ditt? Smiley Smiley


Hvilke faktafeil har jeg i mine innlegg?

Kunne ikke se av profilen din at det var dame, ikke det at jeg sjekka, men kan ikke se at jeg kan lastes for at dette faktum ikke ikke er lett å finne ut.

Too bad, sorry mate Wink

Ja skjønner det er surt å få slik kritikk og måten Einar usakliggjør kritikk blir det ikke bedre.

Skjønner også at det er surt at noen kommer deg i forkjøpet.. Kanskje Kappi.no hadde trengt en slik tråd som dette for å markedsføre produktene sine?

I såfall, kunne du bare gitt besjed på en saklig måte, så kunne jeg i første post skrevet med store røde bokstaver at ''Disse produktene kan man kjøpe på kappi.no. Kan anbefale kunderservicen og ikke minst deres utmerkede utvalg av produkter til en rimelig pris'' Smiley Smiley


Godt poeng med rykk over 100+ kg

Takk Stian  Kiss  Setter pris på slike fine tilbakemeldinger også Smiley

Hovedpoenget er det tydeligvis ingen som bryr seg om: Hvis man skal ha et forum som skal bidra til folkeopplysning må det være riktig  og relevant informasjon og en viss objektivitet. Dette gjelder selv om dette er private initiativ. Hvis private initiativ kommer med informasjon og tabeller som er av almen interesse uten for mye subjektive vurderinger vil dette , i enda større grad, reflektere skribentens kapasitet. Jeg antok at BMW123 ønsket å oppnå dette.

Et eksempel dedikert til Varknebøyer1:
Om noen poster ett innlegg i 'Skadeposten', sliter med overtråkk i venstre ankel.
Får svar tilbake: - Prøv å is ned med en ertepose, har også hørt at det hjelper å teipe ankelleddet i ettertid av skaden kan virke som forebyggende tiltak.

Skal da denne personen bli slaktet fordi det ikke er formulert helt på samme måten som en lege med store markeringsbehov? Bare fordi man skreiv ankelleddet istedenfor ''Anterior talofibular'' Er det da feil? Skal da denne personen henges ut som en komplett evneveik idiot?

 - Nei! fordi på et offentlig forum skal man få utrykke sine egne erfaringer, og komme med råd og tips til noen som kanskje trenger det. FULLSTENDIG UAVHENGIG av at noen misliker måten det blir farmstilt på.

Dette var et tiltak jeg selv kom opp med, fordi jeg ville dele mine egne erfaringer og meninger om et produkt. Fordi det tydleigvis var etterspurt, og mangelvare her på forumet.

Utlogget bmw123

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 985
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 985

Sv: !! LØFTESKO !!
« #38 : 05. mai 2012, 22:55 »
Kjenner du henne? Er jo ikke bra å generalisere, men det er sjelden jenter/damer er virkelig dybdekunnskapsrik om trening. Har ikke fulgt med BWM i alt, men hun er en av de her inne som kan mest om idrett og trening. Må bare si at jeg er overrasket over at det er en dame. Forestilte meg en mann 40-50 årene.

Jeg kjenner henne veldig godt, Man lærer så lenge man lever Wink men er veldig takknemmeleig for komplimentet Wink

Utlogget Eric Heiden

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 975
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 975

Sv: !! LØFTESKO !!
« #39 : 05. mai 2012, 23:47 »
Jeg kjenner henne veldig godt, Man lærer så lenge man lever Wink men er veldig takknemmeleig for komplimentet Wink

Vil du være anonym? Vet mange her inne hvem du er? Ut i fra det du skriver må det være friidrett og vektløfting du har drevet med. Sannynligvis kast. Hadde du vært mann hadde det kunne vært mange, men som kvinne er det ikke så mange. Kommer på ei som var meget god i begge deler, er det deg?

Utlogget Michael-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 687
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 687

Sv: !! LØFTESKO !!
« #40 : 06. mai 2012, 12:09 »
Jeg har brukt Adidas Adistar 2004 modellen i rundt 5 år, og den kan anbefales på det sterkeste! Vanvittig holdbarhet og en drøm og bøye, rykke, støte med.

Kan forøvrig nevne at norges beste knebøyer bruker BAF Smiley

Jeg kjenner henne veldig godt, Man lærer så lenge man lever Wink men er veldig takknemmeleig for komplimentet Wink


Bruker du Do Win?


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

"The squat rack became like the altar, where life and death would pass in front of your eyes, and you looked forward to that every squat workout."

Watch med lift and jump
http://www.youtube.com/user/RosenbergMichael

Utlogget bmw123

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 985
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 985

Sv: !! LØFTESKO !!
« #41 : 06. mai 2012, 17:29 »
Vil du være anonym? Vet mange her inne hvem du er? Ut i fra det du skriver må det være friidrett og vektløfting du har drevet med. Sannynligvis kast. Hadde du vært mann hadde det kunne vært mange, men som kvinne er det ikke så mange. Kommer på ei som var meget god i begge deler, er det deg?
Jeg har brukt Adidas Adistar 2004 modellen i rundt 5 år, og den kan anbefales på det sterkeste! Vanvittig holdbarhet og en drøm og bøye, rykke, støte med.

Kan forøvrig nevne at norges beste knebøyer bruker BAF Smiley

Bruker du Do Win?

Har prøvd maaange modeller, men så langt er Adidas Iron Work utvilsomt favoritten! Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!