Skrevet av Emne: Smal benk i smith?  (Lest 13406 ganger)

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Smal benk i smith?
« #45 : 17. april 2012, 14:09 »
paramora: Når du trekker inn kroppsbyggere på steroider som eksempel på hva man kan utrette blir det feil. Det var det jeg mente. Du sier da indirekte hva smith-maskinen har som potensiale, selv om jeg allerede da antok at det ikke var det du mente. Jeg holder fortsatt på den påstanden, selv om det ikke var hensikten din.
Jeg forstår godt hva du mener, selv om jeg tror at i 99% av tilfellene vil frivekter gi bedre økning enn maskiner.
Når det kommer til hva jeg mener med nedlatende. Når bruken av skjellsord er tilstede i et argument er det nedlatende. Jeg har hverken kalt deg eller Redstrek for dum eller idiot. Selv om du mener jeg tar feil, noe du selvsagt har rett til, kan man holde seg for god til slikt.


Hvor lenge jeg har vært medlem av forumet er urelevant. Det har absolutt ingenting med dette å gjøre. Det jeg imidlertid mener er at du tror du er "for god" til å diskutere med meg siden du har vært registrert lengre her enn meg. Du burde tåle at andre sier imot deg uten at du skal skrive nedlatende.

Lær av innlegget til paramora over meg, der han beskriver hva han mener er verdt å trekke inn når det kommer til smith-maskin.
Selvsagt er det relevant, og du tar feil når du sier jeg tror jeg er bedre enn deg selv om jeg har flere innlegg og fartstid på treningsforum. Du er like mye menneske som meg, og like mye verdt selv om du ikke har vært her mange månedene.
Jeg siktet forøvrig til diskusjonen mellom meg og Mercenary.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Redstrek

  • Gjest
Sv: Smal benk i smith?
« #46 : 17. april 2012, 16:13 »
Selvsagt er det relevant

Jeg siktet forøvrig til diskusjonen mellom meg og Mercenary.
Hvordan kan det egentlig være relevant? Beskriv gjærne hvorfor, for dette forstår jeg ikke. Gjærne jeg er blind her, men jeg ser ikke hvordan det kan ha noe med diskusjonen å gjøre. Om du imidlertid har en egen diskusjon pågående med Mercenary, så er det hele annerledes. Du sier jeg ikke kan ha forståelse for eller ha fått med meg denne diskusjonen som startet 10. April. Dette ble en dum diskusjon HardCoreBakken, jeg ønsker ikke å drive å diskutere noe som ikke har noen mening. Jeg melder meg herved ut, for dette ble pinlig (fra din side, ja). Du vet hva jeg mener om saken, så det er ikke noe mer å diskutere.

du tar feil når du sier jeg tror jeg er bedre enn deg selv om jeg har flere innlegg og fartstid på treningsforum. Du er like mye menneske som meg, og like mye verdt selv om du ikke har vært her mange månedene.
Altså, slik jeg oppfattet det beskrev du meg som en nybegynner som ikke hadde rett til å diskuter siden jeg ikke har vært registrert lenge nok. Misforstå meg rett.


Utlogget paramora

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 306
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Smal benk i smith?
« #47 : 17. april 2012, 16:30 »
paramora: Når du trekker inn kroppsbyggere på steroider som eksempel på hva man kan utrette blir det feil. Det var det jeg mente. Du sier da indirekte hva smith-maskinen har som potensiale, selv om jeg allerede da antok at det ikke var det du mente. Jeg holder fortsatt på den påstanden, selv om det ikke var hensikten din.
Jeg forstår godt hva du mener, selv om jeg tror at i 99% av tilfellene vil frivekter gi bedre økning enn maskiner.
Når det kommer til hva jeg mener med nedlatende. Når bruken av skjellsord er tilstede i et argument er det nedlatende. Jeg har hverken kalt deg eller Redstrek for dum eller idiot. Selv om du mener jeg tar feil, noe du selvsagt har rett til, kan man holde seg for god til slikt.
Merker du ikke at du har oppført deg kjempeuhøflig i denne tråden? Jeg brukte et skjellsord, ja, fordi du allerede hadde gjort deg fortjent til det ved å ikke vise oss andre respekt. That's life. Er du frekk, får du høre noe tilbake. Det er ikke noe verre å si det jeg sa enn det du GJORDE. Tvert om; det kunne aldri falt meg inn å si noe sånt til deg om du ikke hadde oppført deg som en drittsekk. For det et nettopp det du gjorde. Prøv å lese dine egne innlegg i denne tråden fra vårt perspektiv. Synes du at du oppfører deg som en snill og høflig kar?

Og dine slutninger om hva jeg sier om Smith-maskinens potensiale er feil, og er noe du må innse at du ikke kan kritisere meg for. Det er dine egne ressonement det er noe feil med, ikke hva jeg sier. Alle som leser denne tråden er enige i det jeg sier. Det er du som ikke tolker meg rett, og det er ikke noe jeg kan noe for.

For å si det sånn: Viss jeg sier at jeg opplevde større økning i låromkrets etter å ha skiftet ut vanlig fribøy med Smith-bøy - ja, så har jeg vel det, med mindre jeg bare tolker mine egne resultater feil. Det samme kan da Dorian Yates si, selv om han bola når han var proff? Det eneste som skulle tilsi at han ikke skulle kunne si det, ville vært om 100% av fordelene han fikk fra Smith-bøy, bare hadde å gjøre med at han bola. Og at om han ikke bola, så ville han vært bedre tjent med fribøy. Dette er hva du må tro for å kunne hevde at jeg indirekte sier at du kan bli som Dorian Yates av å trene Smith-bøy. Merker du hvor feilen ligger? Er det egentlig noe med det jeg sa, eller kan det være at det er noe med måten du tolker det på?

Jeg har heller aldri sagt noe om hva som er best. Jeg har sagt at du kan bruke Smith-maskinen om du vil. Hva som er best er ikke noe jeg vil ta stilling til - selv heller jeg mot fristang, men det er bare en preferanse basert på egne erfaringer. Har du erfart annerledes, som Dorian Yates, kan jeg forstå at du også velger Smith-maskinen. Fra et kroppsbyggerperspektiv er det fordeler og ulemper med begge deler, og det finnes gode argumenter for begge deler.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Smal benk i smith?
« #48 : 17. april 2012, 17:22 »
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget RkD

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 540
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 540

Sv: Smal benk i smith?
« #49 : 17. april 2012, 19:57 »
Siden jeg har vert lenger registrert enn alle tre kan jeg gi svaret. Det skal mye til for å tolke innlegget til paramora på den måten, og så bastant som Hardcorebakken gjorde, med mindre jeg har gått glipp av noen innlegg paramora tidligere har skrevet i andre tråder. Smiley

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Smal benk i smith?
« #50 : 17. april 2012, 21:33 »
Du kjeder deg så mye at du skal headhunte meg i alle trådene jeg svarer? Før jeg ble bannet for noen måneder siden på grunn av en hårsår moderator ingen likte var du alle plasser jeg svarte. Du føler du oppnår noe ved det siden du så iherdig driver på?
Til opplysning er jeg 18. Har du noe imot 16-åringer? Hva har de gjort deg galt siden du sammenligner den alderen med troll, noe som var feildiagnosering fra din side?

Nei, jeg har faktisk ingen interesse av deg - verken som person eller motstander i en debatt. Derimot har jeg, de gangene det har vært åpenbart, påpekt at det er en uting å vifte med håndjernene sine på et forum, bare for å vise at man har bedre skrivekunnskaper og/eller debattevner enn andre.

Og selv om du sannsynligvis ikke forstår det enda, er det faktisk ment som et spark i riktig retning. Du skriver bra. Derfor mener jeg at du skal bruke evnene dine til å bidra konstruktivt i debatter, fremfor å leke sheriff. At du enten ikke vil se det, evt ikke evner det fordi det gir deg noe å være millimeterdemokrat, er selvfølgelig trist. Nå håper jeg du(etter å ha fått det inn noen ganger) forstår hensikten bak innleggene mine. Men som nevnt tidligere: du velger helt selv om du vil fortsette å trolle(ja, jeg kaller det å trolle når en smart gutt bruker evnene sine på å sette fast andre) her på forumet.

Og hadde du lest innlegget mitt bedre enn fanden leser bibelen, hadde du sett at jeg ikke har noe mot 16-åringer Wink Du har prøvd den taktikken på meg før, og jeg kan selvfølgelig forklare deg hvorfor det IKKE skal tolkes som at jeg misliker 16-åringer, men det har vi vært gjennom nok ganger. Ingen grunn til å gå ned den stien igjen.

Utlogget burny_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 249
  • Honnør: 178
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 249

Sv: Smal benk i smith?
« #51 : 17. april 2012, 22:16 »
At dere ikke skjønner det, HardcoreBakken troller.
Å ignorere er det beste Smiley

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Smal benk i smith?
« #52 : 17. april 2012, 23:28 »
Hvordan kan det egentlig være relevant? Beskriv gjærne hvorfor, for dette forstår jeg ikke. Gjærne jeg er blind her, men jeg ser ikke hvordan det kan ha noe med diskusjonen å gjøre. Om du imidlertid har en egen diskusjon pågående med Mercenary, så er det hele annerledes. Du sier jeg ikke kan ha forståelse for eller ha fått med meg denne diskusjonen som startet 10. April. Dette ble en dum diskusjon HardCoreBakken, jeg ønsker ikke å drive å diskutere noe som ikke har noen mening. Jeg melder meg herved ut, for dette ble pinlig (fra din side, ja). Du vet hva jeg mener om saken, så det er ikke noe mer å diskutere.
Diskusjonen startet ikke 10.april. Den startet mange måneder før det.

Altså, slik jeg oppfattet det beskrev du meg som en nybegynner som ikke hadde rett til å diskuter siden jeg ikke har vært registrert lenge nok. Misforstå meg rett.
Du må ha tolket det slik fordi du forhåndsdømmer. Jeg har aldri kalt deg nybegynner som ikke har rett til å diskutere. Det er konspirasjonsteori fra din side. Det eneste jeg sa var at du ikke forstår diskusjonen fordi du ikke vet sakens kjerne. Noe jeg ikke kommer til å utdype.

Merker du ikke at du har oppført deg kjempeuhøflig i denne tråden? Jeg brukte et skjellsord, ja, fordi du allerede hadde gjort deg fortjent til det ved å ikke vise oss andre respekt. That's life. Er du frekk, får du høre noe tilbake. Det er ikke noe verre å si det jeg sa enn det du GJORDE. Tvert om; det kunne aldri falt meg inn å si noe sånt til deg om du ikke hadde oppført deg som en drittsekk. For det et nettopp det du gjorde. Prøv å lese dine egne innlegg i denne tråden fra vårt perspektiv. Synes du at du oppfører deg som en snill og høflig kar?

Og dine slutninger om hva jeg sier om Smith-maskinens potensiale er feil, og er noe du må innse at du ikke kan kritisere meg for. Det er dine egne ressonement det er noe feil med, ikke hva jeg sier. Alle som leser denne tråden er enige i det jeg sier. Det er du som ikke tolker meg rett, og det er ikke noe jeg kan noe for.

For å si det sånn: Viss jeg sier at jeg opplevde større økning i låromkrets etter å ha skiftet ut vanlig fribøy med Smith-bøy - ja, så har jeg vel det, med mindre jeg bare tolker mine egne resultater feil. Det samme kan da Dorian Yates si, selv om han bola når han var proff? Det eneste som skulle tilsi at han ikke skulle kunne si det, ville vært om 100% av fordelene han fikk fra Smith-bøy, bare hadde å gjøre med at han bola. Og at om han ikke bola, så ville han vært bedre tjent med fribøy. Dette er hva du må tro for å kunne hevde at jeg indirekte sier at du kan bli som Dorian Yates av å trene Smith-bøy. Merker du hvor feilen ligger? Er det egentlig noe med det jeg sa, eller kan det være at det er noe med måten du tolker det på?

Jeg har heller aldri sagt noe om hva som er best. Jeg har sagt at du kan bruke Smith-maskinen om du vil. Hva som er best er ikke noe jeg vil ta stilling til - selv heller jeg mot fristang, men det er bare en preferanse basert på egne erfaringer. Har du erfart annerledes, som Dorian Yates, kan jeg forstå at du også velger Smith-maskinen. Fra et kroppsbyggerperspektiv er det fordeler og ulemper med begge deler, og det finnes gode argumenter for begge deler.
Med all respekt, ble du sur bare fordi jeg sa at du indirekte mente at man kan bli like stor som gutta på steroider ved å bruke smith? Mitt første innlegg i tråden var overhode ikke frekt ment. Hadde jeg puttet på en smiley hadde du tolket det tammere, men jeg er ingen fjortiss som spammer smilefjes. Jeg regnet med at jeg kunne stille et direkte spørsmål.
Om du ble provosert beklager jeg det, førsteposten var IKKE negativt ment fra min side.

Og dine slutninger om hva jeg sier om Smith-maskinens potensiale er feil, og er noe du må innse at du ikke kan kritisere meg for. Det er dine egne ressonement det er noe feil med, ikke hva jeg sier. Alle som leser denne tråden er enige i det jeg sier. Det er du som ikke tolker meg rett, og det er ikke noe jeg kan noe for.
Du er ikke reservert for kritikk, det er opp til meg å kritisere eller ikke. Men jeg skjønte poenget dit.
Du har selvfølgelig all rett til å være uenig i min konklusjon, som jeg innser var en unødvendig brannfakkel.

For å si det sånn: Viss jeg sier at jeg opplevde større økning i låromkrets etter å ha skiftet ut vanlig fribøy med Smith-bøy - ja, så har jeg vel det, med mindre jeg bare tolker mine egne resultater feil. Det samme kan da Dorian Yates si, selv om han bola når han var proff? Det eneste som skulle tilsi at han ikke skulle kunne si det, ville vært om 100% av fordelene han fikk fra Smith-bøy, bare hadde å gjøre med at han bola. Og at om han ikke bola, så ville han vært bedre tjent med fribøy. Dette er hva du må tro for å kunne hevde at jeg indirekte sier at du kan bli som Dorian Yates av å trene Smith-bøy. Merker du hvor feilen ligger? Er det egentlig noe med det jeg sa, eller kan det være at det er noe med måten du tolker det på?
Jeg forstår poenget ditt, men jeg mener det kan tolkes på mer enn 1 måte. Uansett har dette utagert til noe barnslig tøys som hovedsaklig startet fra min side.
Til Redstrek: Du blander deg inn i noe du ikke forstår. Det ble vekslet ord mellom nettdebattanter før du registrerte deg på treningsforum.

Jeg har heller aldri sagt noe om hva som er best. Jeg har sagt at du kan bruke Smith-maskinen om du vil. Hva som er best er ikke noe jeg vil ta stilling til - selv heller jeg mot fristang, men det er bare en preferanse basert på egne erfaringer. Har du erfart annerledes, som Dorian Yates, kan jeg forstå at du også velger Smith-maskinen. Fra et kroppsbyggerperspektiv er det fordeler og ulemper med begge deler, og det finnes gode argumenter for begge deler.
Jeg har aldri påstått at du mener smith er best, uten at du har påpekt det heller etter hva jeg har lest tidligere bare så det er avklart.
Generelt enig i hele sitatet.

Nei, jeg har faktisk ingen interesse av deg - verken som person eller motstander i en debatt. Derimot har jeg, de gangene det har vært åpenbart, påpekt at det er en uting å vifte med håndjernene sine på et forum, bare for å vise at man har bedre skrivekunnskaper og/eller debattevner enn andre.

Og selv om du sannsynligvis ikke forstår det enda, er det faktisk ment som et spark i riktig retning. Du skriver bra. Derfor mener jeg at du skal bruke evnene dine til å bidra konstruktivt i debatter, fremfor å leke sheriff. At du enten ikke vil se det, evt ikke evner det fordi det gir deg noe å være millimeterdemokrat, er selvfølgelig trist. Nå håper jeg du(etter å ha fått det inn noen ganger) forstår hensikten bak innleggene mine. Men som nevnt tidligere: du velger helt selv om du vil fortsette å trolle(ja, jeg kaller det å trolle når en smart gutt bruker evnene sine på å sette fast andre) her på forumet.

Og hadde du lest innlegget mitt bedre enn fanden leser bibelen, hadde du sett at jeg ikke har noe mot 16-åringer Wink Du har prøvd den taktikken på meg før, og jeg kan selvfølgelig forklare deg hvorfor det IKKE skal tolkes som at jeg misliker 16-åringer, men det har vi vært gjennom nok ganger. Ingen grunn til å gå ned den stien igjen.
Ingen interesse av meg? Tullprat, du var alle plasser hvor jeg var en god stund for mange måneder siden. Til og med i utskjellingstråden prøvde du å provosere, men jeg så ingen grunn til å glede deg med aggresjon.
Og jeg har aldri påpekt meg rollen som internettpoliti. Det er en tittel som du alene har prakket på meg. Aldri har jeg kastet ut ett innlegg der jeg utelukket påpeker skrivefeil og dårlig setningsbygning av den enkle grunn av at jeg ikke er feilfri selv. Jeg ser på meg selv som gjennomsnittlig skrivefør.
Om hensikten din er å lede meg på det du kaller "rett sti" har du en dårlig fremgangsmåte. Du må da ha merket at du bare har provosert? Jeg forsto budskapet dit, men måten du formidler det på er helt feil.

At dere ikke skjønner det, HardcoreBakken troller.
Å ignorere er det beste Smiley
Hadde jeg trollet ville jeg kanskje hatt 1 honnør. Jeg er glad i å skrive, kanskje litt for glad av og til. Det kombinert med min skrivemåten som er ganske direkte har ført til utallige misforståelser. Jeg har skrevet mye dumt, men har for det meste prøvd å komme med konstruktive innlegg.

Statement: Hvis noen tolker mine framtidige innlegg som trolling/unødvendig provosering, skriv det med store bokstaver!
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Smal benk i smith?
« #53 : 17. april 2012, 23:36 »
Bakken: vi er inne på samme forum. Utrolig nok dukker opstene du skriver i, opp på skjermen min Wink

At du ikke vil vedstå deg at du har påtatt deg rollen som politi, er som forventet.

At du ikke vil ta et poeng fordi innpakningen ikke passer deg, beviser vel bare at jeg har rett.

Men nuff said. Jeg tror(håper hvertfall) at du en eller annen dag våkner opp og finner ut at du har flere verktøy enn en hammer i verktøykassen din.

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Smal benk i smith?
« #54 : 17. april 2012, 23:41 »
Bakken: vi er inne på samme forum. Utrolig nok dukker opstene du skriver i, opp på skjermen min Wink

At du ikke vil vedstå deg at du har påtatt deg rollen som politi, er som forventet.

At du ikke vil ta et poeng fordi innpakningen ikke passer deg, beviser vel bare at jeg har rett.

Men nuff said. Jeg tror(håper hvertfall) at du en eller annen dag våkner opp og finner ut at du har flere verktøy enn en hammer i verktøykassen din.
Det at jeg ikke ser på meg selv som internettpoliti er fordi det ikke er hensikten med innleggene mine.
Ikke nødvendigvis. Skriver du frekt (ikke at jeg ikke gjør det til tider) kan du ikke forvente andre reaksjoner.
Jeg har en svamp i tillegg som jeg skal prøve å bruke mer fremover.

Trådstarter: Beklager drittinnlegg fra min side.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!