Skrevet av Emne: Redstrek sin logg  (Lest 25105 ganger)

Utlogget Aktivutdøver

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 128
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 128

Sv: Redstrek sin logg
« #90 : 28. desember 2012, 13:00 »
Hei,

Julen har ikke vært så bra trenings- og kostmessig. Har lagt på meg en del kilo, og treningene har egentlig ikke vært noe bra.

Hei! Hvis jeg får lov til å komme med et ordspill som spiller på ditt brukernavn! (redstrek!) så kan man jo si at du jo med bakgrunn i sitatet (sitert!) kan sette en "rød strek" over julen!
Jeg er aktiv utdøver! Jeg velger heller å kalle meg aktiv utdøver enn å vise hvem jeg er! Grunnen til det er at mange åvervåker aktive utdøvere! Det er alikevel viktig for meg å presisere at jeg er aktiv utdøver!

Redstrek

  • Gjest
Sv: Redstrek sin logg
« #91 : 28. desember 2012, 13:29 »
Hei! Hvis jeg får lov til å komme med et ordspill som spiller på ditt brukernavn! (redstrek!) så kan man jo si at du jo med bakgrunn i sitatet (sitert!) kan sette en "rød strek" over julen!
Hehe, den var ikke dum, du Smiley

Redstrek

  • Gjest
Sv: Redstrek sin logg
« #92 : 06. januar 2013, 19:02 »
Liten oppdatering.

Har ikke logget på en stund, og kommer heller ikke til å gjøre det fremover. Er mindre og mindre på Treningsforum om dagen, og mer på Fitnessbloggen, så tror kanskje jeg lager meg en logg der. Kommer kun til å oppdatere litt sjeldent innemellom eller noe slikt. Takk til de som følger(..te) med. Smiley

Redstrek

  • Gjest
Sv: Redstrek sin logg
« #93 : 11. mars 2013, 08:49 »
Her er forresten et bilde av nye treningslokalet mitt:


Utlogget Kurdî

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 442
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 442

Sv: Redstrek sin logg
« #94 : 11. mars 2013, 12:05 »
Her er forresten et bilde av nye treningslokalet mitt:



Spørsmålstegn er nye lokalet ditt?  Grin hvordan går treninga? Følger du fortsatt periodisk faste?
Alder: 23(1992)
Vekt: 85 kg
Høyde: 174 cm

Mine RM
Benkpress:     140 kg
Markløft:        2*220 kg
Knebøy:         180 kg

“The greatest barrier to success is the fear of failure.”

Trenings- og bildelogg: Kurdî's vei til suksess!

Redstrek

  • Gjest
Sv: Redstrek sin logg
« #95 : 11. mars 2013, 13:15 »
Heisann Kurdi. Ja, jeg dropper fortsatt frokosten. Har alltid 2 måltider om dagen. Har ikke superstrict opplegg og fastetider, men spiser når jeg føler for det, rundt lunsjtider mellom kl 12-3, og ett måltid etter trening- dagens største. Spiser egentlig slikt på grunn av at jeg liker det og det passer meg, ikke noen annen grunn.

Treningen går bra. Har satt meg som mål å gjøre 150kg i knebøy, 100kg i benk og 150kg+ i markløft. Trener Starting Strength. Logger øktene på Fitnessbloggen.

Ser det går bra med deg og. Titter innom, sterke økter og formen kommer seg Wink

Utlogget Kurdî

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 442
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 442

Sv: Redstrek sin logg
« #96 : 11. mars 2013, 19:12 »
Godt å høre Smiley Har du satt noe "tidsfrist" for de målene, og hvordan ligger du an nå?

Periodisk faste er den mest vellykkede planen jeg har benyttet, men til tider kan det være vanskelig å holde seg innenfor spisevinduet, og kan fort strekkes til 12+ timer, men man skal ikke være helt nazi på det heller.  Grin
Alder: 23(1992)
Vekt: 85 kg
Høyde: 174 cm

Mine RM
Benkpress:     140 kg
Markløft:        2*220 kg
Knebøy:         180 kg

“The greatest barrier to success is the fear of failure.”

Trenings- og bildelogg: Kurdî's vei til suksess!

Redstrek

  • Gjest
Sv: Redstrek sin logg
« #97 : 11. mars 2013, 20:42 »
Ja, har lyst til å gjøre dette innen året. Hvertfall.

Synes selv det er ganske greit. Jeg liker store måltider, så derfor benytter jeg meg av det.

Som du sier, det skal være en livsstil, så derfor må man tilpasse det etter individuelle behov.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!