Skrevet av Emne: Anders Behring Breivik & Rettsaken  (Lest 24832 ganger)

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Anders Behring Breivik & Rettsaken
« #30 : 20. april 2012, 18:23 »
Poenget mitt er vel at du også argumenterer for deltakerdemokrati, som er mer et marxistisk/kommunistisk ideal.

Så lenge man har et demokrati så ja, da ville jeg foretrukket det. Man kan eventuelt gå over til republikanisme, men da må det være støtte for det i befolkningen, ellers vil det bare bli demokratisk igjen slik det ble i USA for man forkastet de deler av grunnloven man ikke likte.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Anders Behring Breivik & Rettsaken
« #31 : 20. april 2012, 22:52 »
Sitat
Toppen av frekkhet var at NRK kom med en en liten reportasje om Göteborg én uke etter valget. Da det var gamle nyheter. De burde skrevet om det fire uker før, før valget. Når man snakker om akkurat dét valget, så husker jeg at Frp hadde 30 prosent oppslutning den våren. Da tenkte jeg, greit, nå ser ut som det blir faktisk regjeringsskifte hvor et parti som er litt kulturkonservative er med. Da begynte jeg å tvile på det jeg selv holdt på med, for jeg planla da en veldig stor, dødelig aksjon. Jeg tenkte: "Hvis det blir regjeringsskifte og det er et parti som er litt kritisk til multikulturalisme, hva skal jeg gjøre da? Skal jeg fortsette? Skal jeg avlyse?"

Jeg bestemte meg for at nå begynte jeg faktisk å få litt troen på demokratiet, jeg tenkte kanskje jeg har tatt feil, kanskje demokratiet fungerer allikevel, kanskje det er en realistisk sjanse, kanskje ikke media torpederer Frp denne gangen? Kanskje de har gjort det i 15 år, men kanskje de ikke gjør det denne gangen?

Så tenkte jeg: H"va skal jeg gjøre nå? Jeg har investert så mye tid i dette her." Da tenkte jeg at hvis det blir et regjeringsskifte, og som et resultat av det Norge legger seg på dansk nivå når det gjelder kulturpolitikk og innvandring, så kommer ikke jeg til å gjennomføre noen aksjon i det hele tatt.

Bæra: Da spør jeg deg direkte, Breivik, er det du sier nå at dersom Fremskrittspartiet hadde vunnet valget i 2009, så hadde det fått en konsekvens at ...

Breivik: Det jeg sier er at hvis norsk media hadde fulgt reglene for en gangs skyld og ikke hatt en torpederingspropaganda mot Frp. Om de hadde gitt dem en fair sjanse uten å systematisk demonisere dem før valg, så hadde jeg ikke gjennomført et angrep, uavhengig av hva resultatet faktisk hadde blitt. Det er det jeg snakker om.

Bæra: Hva legger du i ordet demokrati?

Breivik: Et demokrati er et folkestyre . Det er på mange måter et styre er majoriteten styrer, flertallsdiktatur. Det som er en forutsetningen for at et folkestyre skal fungere, det er at det er en fri presse. Når man ender opp i en situasjon hvor ikke bare halvparten, men absolutt alle nyhetsbyråer i Norge og Europa støtter multikulturalisme, så er det ikke grunnlag for demokrati fordi det ikke eksisterer ytringsfrihet. Da er det ikke demokrati fordi da blir ikke folket opplyst om hva som egentlig foregår. Da er forutsetningene for et demokrati borte, uavhengig av valgordning.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/22juli/Jeg-ville-bryte-sammen-mentalt-hvis-jeg-fjerner-skjoldene-jeg-har-6811121.html#xtor=RSS-3

Tror folket Breivik?

Edit:

Sitat
Og primærmotivet med oppdraget var to ting. Det var å formidle et kompendium som inneholder veldig verdifull informasjon og å fremprovosere en heksejakt på moderate kulturkonservative, for å bidra til økt polarisering. Grunnlaget er å samle mest mulig relevant informasjon for å inkludere det i kompendiet.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: Anders Behring Breivik & Rettsaken
« #32 : 20. april 2012, 23:08 »
Det jeg ikke skjønner er at dette mediesirkuset og en farse av rettsak skal fortsette helt frem til Juli. Den siktede har jo allerede tilstått forholdene. Hvorvidt Knights Templar er en reell organisasjon alt det tullet der burde vel være politiets oppgave å avdekke gjennom forhør.

Den siktede har tilstått forholdene, man har videobevis, bildebevis og en haug med vitner. Kall meg gammeldags, men dette er vel bankers? Så kan den mediekåte dommeren, statsadvokaten, sakkyndige, aktoratet, forsvarerene og ABB ta seg en stor jævla bolle.

Kan heller ikke tenke meg de pårørende har så stor glede av å bli bombadert av ABB meg her og ABB meg der til alle døgnets tider i flere måneder fremover. Må da være bedre å få denne saken ut av verden så fort som mulig og få Anders Behring Breivik plassert bak lås og slå.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Anders Behring Breivik & Rettsaken
« #33 : 20. april 2012, 23:20 »
Poenget med den lange rettsaken er vel å finne ut om han er tilregnelig. Så må man nesten regne med at Breivik har et ønske om at rettsaken blir lang, og at Lippestad dermed også ønsker å dra det ut.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Pripps

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 107

Sv: Anders Behring Breivik & Rettsaken
« #34 : 21. april 2012, 01:11 »
Om han ville unngått mediecirkus burde han heller ventet til Skup-konferransen 2012.
Behind every happy man there is a woman who takes it in the ass

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: Anders Behring Breivik & Rettsaken
« #35 : 22. april 2012, 00:14 »
Det jeg ikke skjønner er at dette mediesirkuset og en farse av rettsak skal fortsette helt frem til Juli. Den siktede har jo allerede tilstått forholdene. Hvorvidt Knights Templar er en reell organisasjon alt det tullet der burde vel være politiets oppgave å avdekke gjennom forhør.

Den siktede har tilstått forholdene, man har videobevis, bildebevis og en haug med vitner. Kall meg gammeldags, men dette er vel bankers? Så kan den mediekåte dommeren, statsadvokaten, sakkyndige, aktoratet, forsvarerene og ABB ta seg en stor jævla bolle.

Kan heller ikke tenke meg de pårørende har så stor glede av å bli bombadert av ABB meg her og ABB meg der til alle døgnets tider i flere måneder fremover. Må da være bedre å få denne saken ut av verden så fort som mulig og få Anders Behring Breivik plassert bak lås og slå.
jeg tror ikke du har skjønner så mye hva gjelder rettssikkerhet og rettssystemet som sådann Smiley

Utlogget Kurdî

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 442
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 442

Sv: Anders Behring Breivik & Rettsaken
« #36 : 28. april 2012, 12:08 »
ABB burde få samme skjebne som Quisling, nemlig henrettelse. Slike farlige mennesker burde ikke få sin sjanse til spre sitt giftige fascistiske ideologi.
Alder: 23(1992)
Vekt: 85 kg
Høyde: 174 cm

Mine RM
Benkpress:     140 kg
Markløft:        2*220 kg
Knebøy:         180 kg

“The greatest barrier to success is the fear of failure.”

Trenings- og bildelogg: Kurdî's vei til suksess!

Utlogget VP

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 119
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 119


Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Anders Behring Breivik & Rettsaken
« #39 : 10. mai 2012, 15:57 »
Er forsåvidt enig med ABB at media er i overkant venstrevridde. Men dette er det jo også veldig mange andre som mener.

Still svinet opp på akershus festning og blås huet av han.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget blondmyth

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 23

Sv: Anders Behring Breivik & Rettsaken
« #40 : 15. mai 2012, 01:19 »
Er forsåvidt enig med ABB at media er i overkant venstrevridde. Men dette er det jo også veldig mange andre som mener.

Still svinet opp på akershus festning og blås huet av han.

At media i Norge og Europa henger langt ut til venstre har vel egentlig aldri vært en hemmelighet for folk som tenker selv.

Noen andre som finner det merkelig at det bare øker og øker med høyreekstr
eminsme? Jeg føler media spesielt prøver å vinkle inn mennesker med andre meninger enn sosialister og kommunister inn i den gruppen høyreekstreme.
Jeg vil påstå at godt over 50% av oss etnisk norske i Norge er imot multikultur men tallet ville nok vært veldig mye høyere hvis de som sliter litt med å tenke selv fikk alle fakta på bordet om hvorfor og hvordan skal dette landet totalforandres for alltid. Ingen vei tilbake.

Allerede er norske fengsler oversvømt av innvandrere og utlendinger, nærmere 70-80% mener jeg at det kom fram.

Vi har en horrible økning på overfallsvoldtekter og den ser ikke ut til å stoppe. Gjerningsmennene er 99,9% av gangene beskrevet som ikke-vestlig.

Itillegg så kommer det kraftig fram at ikke-vestlige uthuler vår velferdsstat, ikke en overraskelse på oss som tenker selv men det er fakta.



"When in Rome, do as romans do"

Utlogget streetball

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 619
  • Honnør: 85
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 619

  • streetball is my job
Sv: Anders Behring Breivik & Rettsaken
« #41 : 15. mai 2012, 15:38 »

At media i Norge og Europa henger langt ut til venstre har vel egentlig aldri vært en hemmelighet for folk som tenker selv.

Noen andre som finner det merkelig at det bare øker og øker med høyreekstr
eminsme? Jeg føler media spesielt prøver å vinkle inn mennesker med andre meninger enn sosialister og kommunister inn i den gruppen høyreekstreme.
Jeg vil påstå at godt over 50% av oss etnisk norske i Norge er imot multikultur men tallet ville nok vært veldig mye høyere hvis de som sliter litt med å tenke selv fikk alle fakta på bordet om hvorfor og hvordan skal dette landet totalforandres for alltid. Ingen vei tilbake.

Allerede er norske fengsler oversvømt av innvandrere og utlendinger, nærmere 70-80% mener jeg at det kom fram.

Vi har en horrible økning på overfallsvoldtekter og den ser ikke ut til å stoppe. Gjerningsmennene er 99,9% av gangene beskrevet som ikke-vestlig.

Itillegg så kommer det kraftig fram at ikke-vestlige uthuler vår velferdsstat, ikke en overraskelse på oss som tenker selv men det er fakta.


Som normativ pekefinger i det internasjonale samfunnet er Norge pliktet til å ta inn flyktninger og være grei mot alle andre. Hvor vidt vi skal ta inn så mange som vi gjør, og om integreringen fungerer slik den burde, er en diskusjon jeg vegrer meg for å begynne. Finnes vel en tråd om multikulturalisme allerede. Ser uansett ikke helt hvordan Norge skal bli like kulturkonservative som Japan og Sør-Korea, som Breivik snakker så varmt om.
Every man is the builder of a temple called his body.-

Henry David Thoreau (1817 - 1862)

Utlogget blondmyth

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 23

Sv: Anders Behring Breivik & Rettsaken
« #42 : 16. mai 2012, 04:27 »
Som normativ pekefinger i det internasjonale samfunnet er Norge pliktet til å ta inn flyktninger og være grei mot alle andre. Hvor vidt vi skal ta inn så mange som vi gjør, og om integreringen fungerer slik den burde, er en diskusjon jeg vegrer meg for å begynne. Finnes vel en tråd om multikulturalisme allerede. Ser uansett ikke helt hvordan Norge skal bli like kulturkonservative som Japan og Sør-Korea, som Breivik snakker så varmt om.

Men nå tar jo også Norge inn fler flyktninger enn det de er forpliktet til. Itillegg så har vi en landegrense som er til å le av. En kraftig begrensing i antall mennesker som kommer inn, itillegg til psykiske og fysiske tester som faktisk viser om fyren\dama lider av krigstraumer og hiv osv.

Hadde ikke vært feil å brukt litt av de pengene som blir spart på innvandrere som går på sosialen på yrkessoldtater som patruljerer så mye som mulig av landegrensen, da kommer det også til å minke drastisk med øst-europeiske bander.

Er ikke snakk om å bli som det fantastiske landet Japan, men faktisk gjør noe med probleme som er her og som kommer før det blir for seint. Det er typisk sosialistisk, du ser problemet men venter med å rydde opp til nesten ikke går an. Latskap.

Er redd det kommer flere angrep så lenge media og venstresiden holder nordmenn for narr og tilbakeholder fakta.
"When in Rome, do as romans do"

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: Anders Behring Breivik & Rettsaken
« #43 : 16. mai 2012, 06:27 »
En kraftig begrensing i antall mennesker som kommer inn, itillegg til psykiske og fysiske tester som faktisk viser om fyren\dama lider av krigstraumer og hiv osv.


Her bommer du grovt.  Om noe slikt skulle bli gjennomført så vil det jo føre til at man beskytter den Norske befolkningen.  Dette blir rassistisk da det blir å sende ett budskap om at den Norske befolkningen er verdt å beskytte, skivebom, at du kan finne på å foreslå noe slikt.  Rassist!


Hadde ikke vært feil å brukt litt av de pengene som blir spart på innvandrere som går på sosialen på yrkessoldtater som patruljerer så mye som mulig av landegrensen, da kommer det også til å minke drastisk med øst-europeiske bander.


Yrkessoldater vil ha uniform med det Norske flagget på skuldra.  Dette kan av mange tolkes som nasjonalistisk og er derfor en dårlig ide.  Om noen skulle passe på grensene så vil det også føre til at det blir vanskeligere å komme seg inn i landet.  Dette er rassistisk og derfor forkastelig.


Er ikke snakk om å bli som det fantastiske landet Japan, men faktisk gjør noe med probleme som er her og som kommer før det blir for seint. Det er typisk sosialistisk, du ser problemet men venter med å rydde opp til nesten ikke går an. Latskap.


Nå er du virkelig ute på tynn is her, ABB snakket positivt om Japan i manifestet sitt.  Å være enig med den MINSTE detalj i ABB`s manifest, betyr at man personlig støtter Utøya aksjonen hans og ALT ABB står for. 

Om ABB sa at det Japanske systemet er bra, så betyr det at man i politisk korrekthets navn skal si at Japan er DÅRLIG.  Skjerp deg, Japan er DÅRLIG og Japanerne er rassister fordi de vil beholde sin kultur.

Til sist:  Du er en rassist, og du trenger å holde kjeften din.  Ingen er enig med deg eller holdningene dine og Nordmenn flest vil ha mer innvandring og åpnere grenser.


There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget streetball

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 619
  • Honnør: 85
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 619

  • streetball is my job
Sv: Anders Behring Breivik & Rettsaken
« #44 : 16. mai 2012, 12:51 »
Men nå tar jo også Norge inn fler flyktninger enn det de er forpliktet til. Itillegg så har vi en landegrense som er til å le av. En kraftig begrensing i antall mennesker som kommer inn, itillegg til psykiske og fysiske tester som faktisk viser om fyren\dama lider av krigstraumer og hiv osv.

Norge er en suveren stat og plikter ikke å ta inn noe som helst. Om vi derimot ønsker å være med å skape en bedre verden, og ha et godt omdømme utad, er vi nødt til å være med å bære byrden noe. Vi har ikke åpne grenser, og prosessen med å få innvilget opphold er både lang og komplisert.

Det er typisk sosialistisk, du ser problemet men venter med å rydde opp til nesten ikke går an. Latskap.

Vennligst utdyp. Finner ingen vitenskapelig argumentasjon for at dette er typisk sosialistisk.

Nå er du virkelig ute på tynn is her, ABB snakket positivt om Japan i manifestet sitt.  Å være enig med den MINSTE detalj i ABB`s manifest, betyr at man personlig støtter Utøya aksjonen hans og ALT ABB står for. 

Om ABB sa at det Japanske systemet er bra, så betyr det at man i politisk korrekthets navn skal si at Japan er DÅRLIG.  Skjerp deg, Japan er DÅRLIG og Japanerne er rassister fordi de vil beholde sin kultur.

Til sist:  Du er en rassist, og du trenger å holde kjeften din.  Ingen er enig med deg eller holdningene dine og Nordmenn flest vil ha mer innvandring og åpnere grenser.


Synes du er litt vel i overkant her. Bare fordi man deler en persons politiske syn betyr ikke at man støtter denne personens handlinger/virkemidler for å få frem sin agenda.
Every man is the builder of a temple called his body.-

Henry David Thoreau (1817 - 1862)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!