Skrevet av Emne: kan kroppsfett gå bort av seg selv  (Lest 1583 ganger)

Utlogget Firstprice

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 130

kan kroppsfett gå bort av seg selv
« : 16. april 2012, 22:41 »
Har trent meg opp til 90kg på 192 cm nå og føler jeg har nok muskler, men så er det fettet som dekker musklene... Det vil ikke bort prøvde meg først på en diett på 4 uker med 500kcal underskudd og ingenting skjedde så gikk jeg over til 750kcal underskudd i 3 uker før jeg gikk over til 1000 i 2 uker men ingenting skjedde, fettprosenten (rundt 10-12%/ønsker 8%) var akkurat lik som da jeg startet Sad

Fyller 17 år om en måned og det jeg lurer på er om fettet kan gå bort av seg selv ettersom jeg er ganske ung, med et sunt kosthold og god trening?

Trener styrke 3 ganger i uka og 3 fotballtreninger + 1-2 kamper, hender også det blir noen økter med kondisjonstrening eller hurtighetstrening.   

Utlogget ilr

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Sv: kan kroppsfett gå bort av seg selv
« #1 : 02. mai 2012, 09:42 »
har gått ned myyye med underskudd, men hadde fortsatt høy fettprosent når jeg nådde en bmi på 19! trener nå styrke og har økt vekten. det som tok knekken på fettet hos meg var å droppe kcal telling å sette maks fokus på HVA jeg spiser! Jeg spiser rent, ingen hallfabrikater eller ferdig mat. Lite salt, mye proteiner, grønnsaker og sunt fett. litt mere spesifikt spiser jeg kli og linfrø med soyamelk pluss avokado til frokost. Omelett med grønnsaker (kylliing hvis jeg skal trene), hjemlaget mini pannekake med kunn fullkorn, kli og havregryn og søting, egg og litt melk og kuttete grønnsaker til lunch, middag laget fra bunn med mye protein. frukt med yoghurt, nøtter og gojibær til kvelds. en lørdagskveld består av nøttemix uten salt og hvis jeg er desperat sukkerfri sjokolade! det høres litt hysterisk ut og jeg får ofte høre at jeg er litt for nøye, men det funker for meg! bare å venne seg til det! generelt føler jeg meg topp, mere energi og treningen gir myyye mere resultat! kan jo være verd et forsøk hvis du står fast Smiley

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: kan kroppsfett gå bort av seg selv
« #2 : 02. mai 2012, 09:59 »
Ingenting skjedde? gikk du ikke ned i vekt? om ikke er du ikke i underskudd.
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!