Skrevet av Emne: kan kroppsfettet gå bort av seg selv?  (Lest 1894 ganger)

Utlogget Firstprice

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 130

kan kroppsfettet gå bort av seg selv?
« : 16. april 2012, 22:42 »
Har trent meg opp til 90kg på 192 cm nå og føler jeg har nok muskler, men så er det fettet som dekker musklene... Det vil ikke bort prøvde meg først på en diett på 4 uker med 500kcal underskudd og ingenting skjedde så gikk jeg over til 750kcal underskudd i 3 uker før jeg gikk over til 1000 i 2 uker men ingenting skjedde, fettprosenten (rundt 10-12%/ønsker 8%) var akkurat lik som da jeg startet Sad

Fyller 17 år om en måned og det jeg lurer på er om fettet kan gå bort av seg selv ettersom jeg er ganske ung, med et sunt kosthold og god trening?

Trener styrke 3 ganger i uka og 3 fotballtreninger + 1-2 kamper, hender også det blir noen økter med kondisjonstrening eller hurtighetstrening. 

Utlogget Mårten

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 214
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 214

Sv: kan kroppsfettet gå bort av seg selv?
« #1 : 20. april 2012, 21:12 »
Ligger du i Kcal underskudd vil du jo miste fett uten noe særlig kardio.
The pain you feel today, will be strength you feel tomorrow


Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=121997.msg1812072;topicseen#new

Utlogget ada

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 41
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 41

Sv: kan kroppsfettet gå bort av seg selv?
« #2 : 27. mai 2012, 11:07 »
Om ikke kalorireduksjon funker kan trolig et lavere inntak av karbohydrater funke. Da skal du erstatte karbohydrater med fett som energikilde, dog ikke gram for gram siden fett er mer energitett enn karbohydrater. Du trenger strengt tatt ikke karbohydrater fra andre kilder enn grønnsaker. Spis masse protein (egg, kjøtt, fisk, gulost) , litt fett og masse grønnsaker. Grunnen til at dette funker er at du blir mindre sulten, spiser færre gram, ikke får behov for mellommåltider, og har lettere for å frigjøre det lagrede kroppsfettet med det jevne blodsukkeret du opprettholder med lite karbo. Drikk masse vann og tillegg noe kondistrening eller bare få deg noen gåturer i tillegg til styrketreningen.
Men de unge synes ikke det er god tone å jamre seg, og ser seg derfor nødt til å søke luft for sin ulykke i ufornuftige handlinger.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!