Skrevet av Emne: DC og deff?  (Lest 8427 ganger)

Utlogget ZooR

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 659
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 659

  • Spiser fordi jeg MÅ, ikke fordi jeg er sulten!
DC og deff?
« : 17. april 2012, 08:09 »
Hva tror dere om dette? Forstår man skal spise mye mat,eller proteiner, foreslår dere lavkarbs men høyt inntak av proteiner?

Takk for svar! Smiley
Benkpress: 1x150kg
Militærpress/smith: 5x5x92.5kg
Markløft: 4x170kg (2 år siden)
Knebøy: 1x205kg (1 år siden) Jumpers knee
Chins: 13

22 år.



Loggen
[url=http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=73091.msg1018843#msg1018843

Bildeprofil

Utlogget ThomasHF

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 43
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 43

Sv: DC og deff?
« #1 : 25. mai 2012, 17:29 »
Du kan trene (og leve) etter DC-prinsippene på deff, men du bør ta forhåndsregler siden du mest sannsynelig ikke klarer å trene like hardt siden du har mindre energi etc. I forhold til selve treningen ville jeg lagt meg på et mye høyere rep-nivå, så når du vanligvis trener bryst med for eksempel 11-15 RP, ville jeg ligget på 20-25 RP under deffingen.

I følge DC-prinsippene skal man alltid spise masse protein, men dette er veldig relativt (som alt annet med trening). Du kan jo prøve å holde deg på et høyt protein-nivå og samtidig kutte karbohydratene til et minimum? For eksempel kun til frokost og før/etter trening. Det er sånn jeg selv gjør det, og jeg er ikke engang på deff, bare prøver å holde med på et akseptabelt nivå kroppsfett mens jeg gaffler i meg proteinholdig mat.
25 år, 173 cm, 75 kg.

"If you double triple or quadruple your training weights in good safe form over the next year/s or so your basically (with diet) going to be double or triple your current muscular size. If your going to sit there and overanalyze this shit like its rocket science (which it isnt I dont care what anyone tries to make it out to be) and worry about things that really arent going to add up to pounds of muscle mass, then blame yourself when you never get there" - Dante Trudell

Utlogget SKINKEOST

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 91
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 91

Sv: DC og deff?
« #2 : 25. mai 2012, 17:54 »
Har kjørt DC på deff i snart 3 mnd. Har gått ned 14 kg. Det jeg gjør er å kjøre kun straight set fordi jeg har midre resititusjonskapasitet på deff. Jeg prøver bare å holde muskelmassen ved like og ikke legge på noe særlig fra økt til økt.

Anbefaler og spise mye proteiner. Spiser selv opp mot 300 g proteiner om dagen. Lite karbs. Kun karbs etter trening. Men det er slik som jeg gjør det og det funker ok.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!