Skrevet av Emne: Veien til idealfiguren! (Formbilder på s. 3-4)  (Lest 13909 ganger)

Utlogget Primus89

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 107

Sv: Veien til idealfiguren!
« #45 : 12. juni 2012, 18:28 »
Her er de tatt med blitz, syns ikke de ble like bra, menmen:P fikk frem blodåresystemet!
Min logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=121497.msg1817627;topicseen#new

"I only start counting when it starts hurting. When I feel pain, that’s when I start counting, because that’s when it really counts."

"I can't" is really nothing but an easy exit, whereas "I can" is a rather courageous statement throughout both failure and success. Do you pick the easy way out?

Utlogget Primus89

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 107

Sv: Veien til idealfiguren!
« #46 : 12. juni 2012, 18:29 »
Her er et bilde av lårene, glemte å ta en leg-pose:/ Bein er det jeg prøver å jobbe mest med, siden jeg ikke trente bein i de første årene jeg trente styrke:) Lang vei igjen!
Min logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=121497.msg1817627;topicseen#new

"I only start counting when it starts hurting. When I feel pain, that’s when I start counting, because that’s when it really counts."

"I can't" is really nothing but an easy exit, whereas "I can" is a rather courageous statement throughout both failure and success. Do you pick the easy way out?

Utlogget kassa86

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 77
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 77

Sv: Veien til idealfiguren!
« #47 : 12. juni 2012, 18:35 »
Knallbra form!! sinnsyke skuldre..! Smiley du er ikke redd for hvordan kroppen takler en mnd uten trening? Tongue hehe, neida, skal ikke gi deg dårlig samvittighet.. God tur!! Smiley Gi tilbakemeld på hvordan interrailen var når du kommer tilbake da, lyst til å prøve det selv en gang Smiley Take care! Smiley

Redstrek

  • Gjest
Sv: Veien til idealfiguren!
« #48 : 12. juni 2012, 18:42 »
Sinnsyk form!   Ohmy

Utlogget Primus89

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 107

Sv: Veien til idealfiguren!
« #49 : 12. juni 2012, 18:51 »
Knallbra form!! sinnsyke skuldre..! Smiley du er ikke redd for hvordan kroppen takler en mnd uten trening? Tongue hehe, neida, skal ikke gi deg dårlig samvittighet.. God tur!! Smiley Gi tilbakemeld på hvordan interrailen var når du kommer tilbake da, lyst til å prøve det selv en gang Smiley Take care! Smiley

Takker! Om jeg ser et treningsstudio på veien så skal jeg lett innom en tur for å si det sånn:p Blir også en god del en-arms armhevninger, situps, etc.. må bare være kreativ:) Og i storbyene er det nesten nødt til å være treningssentere, så da skal jeg bare spørre meg litt rundt:P Tar med proteinpulver og havremel i en boks sammen med en shake! Skal avgi rapport når jeg kommer tilbake^^

Sinnsyk form!   Ohmy

Thanks! Smiley Følte disse bildene gav litt bedre inntrykk enn de jeg postet tidligere:p Enig i at jeg så litt "liten" ut på de:)
Min logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=121497.msg1817627;topicseen#new

"I only start counting when it starts hurting. When I feel pain, that’s when I start counting, because that’s when it really counts."

"I can't" is really nothing but an easy exit, whereas "I can" is a rather courageous statement throughout both failure and success. Do you pick the easy way out?

Utlogget Primus89

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 107

Sv: Veien til idealfiguren!
« #50 : 12. juni 2012, 21:04 »
Hadde igrunn vært gøy å sikte seg inn mot AF i 2013.. Vet ikke hvordan jeg ville lagt ann med 3-4% mindre kroppsfett og hakket mer solide bein.. O_o Innvendinger? Dips/chins tror jeg skal gå rimelig greit. Må øke litt mer i chins, mens dipsen er vel der den trengs for å score høyt. Roing må også terpes på da det er nærmere 3 år siden jeg sist drev seriøst med det:p
Min logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=121497.msg1817627;topicseen#new

"I only start counting when it starts hurting. When I feel pain, that’s when I start counting, because that’s when it really counts."

"I can't" is really nothing but an easy exit, whereas "I can" is a rather courageous statement throughout both failure and success. Do you pick the easy way out?

Utlogget Shadow

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 418
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 418

Sv: Veien til idealfiguren!
« #51 : 12. juni 2012, 22:20 »
Bra bilder. Utrolig bra form.

Årer!  Shocked

Utlogget Sterken001

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 201
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 201

  • Go hard or go home!
Sv: Veien til idealfiguren!
« #52 : 12. juni 2012, 22:56 »
Satan for noen blodårer på brøstet  Shocked

Helt sjuk form!

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Veien til idealfiguren!
« #53 : 12. juni 2012, 23:06 »
Se her ja Cheesy Du ser kjempe flott ut!!

Utlogget TheThomas

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 67
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 67

Sv: Veien til idealfiguren!
« #54 : 12. juni 2012, 23:11 »
Sinnssykt bra form, rå skuldre!

Utlogget Primus89

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 107

Sv: Veien til idealfiguren!
« #55 : 12. juni 2012, 23:34 »
Bra bilder. Utrolig bra form.

Årer!  Shocked
Satan for noen blodårer på brøstet  Shocked

Helt sjuk form!

Takker:) Ja, viser seg at jeg har veldig synlige blodårer på brystet:) Tildels på biceps også så lenge jeg har pump:p Forsvinner fort når kroppen blir avtemperert da føler jeg:/

Se her ja Cheesy Du ser kjempe flott ut!!

Tusen takk!^^ *rødmer*  Grin

Sinnssykt bra form, rå skuldre!

Takktakk:) Begynte ikke trene skuldrene seriøst før i fjor høst, men har kommet seg bra siden det:) Håper jeg får samme framgang på beina..  Huh
Min logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=121497.msg1817627;topicseen#new

"I only start counting when it starts hurting. When I feel pain, that’s when I start counting, because that’s when it really counts."

"I can't" is really nothing but an easy exit, whereas "I can" is a rather courageous statement throughout both failure and success. Do you pick the easy way out?

Utlogget eggz0r

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 457
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 457

Sv: Veien til idealfiguren!
« #56 : 12. juni 2012, 23:48 »
Du mangler tykkelse i ryggen. Står ikke i stil til resten. Ellers, veldig bra Grin

Utlogget TheThomas

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 67
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 67

Sv: Veien til idealfiguren!
« #57 : 12. juni 2012, 23:51 »
Takktakk:) Begynte ikke trene skuldrene seriøst før i fjor høst, men har kommet seg bra siden det:) Håper jeg får samme framgang på beina..  Huh

De kan ikke ha vært helt borte fra før ser det ut som, men bra fremgang isåfall. Skuldrene er noe jeg sliter en del med å få fremgang på selv pga at jeg veldig lett får problemer med rotatorer. Beina dine er på god vei, men jeg tenker at spesielt leggene henger etter. Er du høy som meg skal det uansett en del til før de ser proposjonerte ut med kraftige lår.

Utlogget Primus89

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 107

Sv: Veien til idealfiguren!
« #58 : 12. juni 2012, 23:58 »
Du mangler tykkelse i ryggen. Står ikke i stil til resten. Ellers, veldig bra Grin


Ja, enig der:) Kommer nok etterhvert, men sliter med å posé ryggen skikkelig :/

De kan ikke ha vært helt borte fra før ser det ut som, men bra fremgang isåfall. Skuldrene er noe jeg sliter en del med å få fremgang på selv pga at jeg veldig lett får problemer med rotatorer. Beina dine er på god vei, men jeg tenker at spesielt leggene henger etter. Er du høy som meg skal det uansett en del til før de ser proposjonerte ut med kraftige lår.

Jeg prioriterer lår og legger likt med alle de andre muskelgruppene, men siden jeg ikke trente bein før sent i fjor så har det tatt tid å få den "mind-muscle"-kontakten som gjør at du klarer å komme over den kneiken som holder litt tilbake:p Er kun de par siste månedene at jeg har kjent at knebøyen for eksempel har tatt skikkelig i forsiden av lårene. Leggene trener jeg når jeg trener skuldre, eller dagen etterpå, og kjører 6 sett på dem, samt at jeg spiller fotball 1-3 ganger i uken.. Men igjen, jeg får se hvordan lår og legger utvikler seg i løpet av høsten:)
Min logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=121497.msg1817627;topicseen#new

"I only start counting when it starts hurting. When I feel pain, that’s when I start counting, because that’s when it really counts."

"I can't" is really nothing but an easy exit, whereas "I can" is a rather courageous statement throughout both failure and success. Do you pick the easy way out?

Utlogget Shadow

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 418
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 418

Sv: Veien til idealfiguren!
« #59 : 13. juni 2012, 00:30 »
Pga deg måtte jeg gå til speilet og se om jeg fant noen årer. Hvis jeg holder pusten og spenner til får jeg en tykk åre ned fra hode langs siden av halsen. Med en gang jeg begynner å puste så forsvinner den.

Faen!

Respekt.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!