Skrevet av Emne: "Ripped Hardcore – The ultimate Fat destroyer" Sant eller usant??  (Lest 25022 ganger)

Utlogget clearitup

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Folkens, les litt først plis. Det er ikke han som skal ned i fettprosent, men søskenbarnet.

Om det funker eller ikke kan jeg ikke svare 100% på, fordi jeg alltid er i ganske god "form", ganske lav fettprosent altså. Og jeg føler faktisk at det har hjulpet meg litt, har fått frem litt fler blodårer osv. Mulig det har mye med at jeg spiser litt mindre, men holder fortsatt kardioen lav.
Som noen sier, det er ingen mirakelpille, men alle monner drar. Tror nok ikke det funker så bra om man har, tja, kall det "overflødig fett". Men alle monner drar som man sier, og jeg syns dere skal teste en pakke og se hva dere syns. Den som intet våger, intet vinner!

Prøvde en pille ut i går på meg selv for å se om det funker, og det gjorde det.. Mista matlysten, svettet mer på trening, hadde mer energi og jeg ble mer "VÅKEN" for å si det sånt Smiley Takk for at du kommenterte på dette emnet her forresten! Smiley

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Ja, nettopp. Derfor er det et medikament. Når du får i deg noe, i unaturlige store doser kalles det "medikament" Smiley

Utlogget lildex

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Prøvde en pille ut i går på meg selv for å se om det funker, og det gjorde det.. Mista matlysten, svettet mer på trening, hadde mer energi og jeg ble mer "VÅKEN" for å si det sånt Smiley Takk for at du kommenterte på dette emnet her forresten! Smiley

hvor mye veier du/dere? og til dere andre her, vil en slik koffeinpille være mer effektiv jo mer overvekt man har? altså funker da dårlig på en person som veier 60-70 kg?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!